Uhm...net zolang doorhakken tot de volgende burnout??quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
De factor 'willen' zal ook wel afhangen van geboekte successen en trots. Als je ergens moet werken waar je het helemaal niet ziet zitten, hoe wil men dat blijvend afdwingen?
gewoon geen uitkering geven, heel simpel. Wie niet werkt zal ook niet eten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:31 schreef Schenkstroop het volgende:
De factor 'willen' zal ook wel afhangen van geboekte successen en trots. Als je ergens moet werken waar je het helemaal niet ziet zitten, hoe wil men dat blijvend afdwingen?
En wie niet kan/wil werken gaat maar dood.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:41 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
gewoon geen uitkering geven, heel simpel. Wie niet werkt zal ook niet eten.
Zo ging het 5.999.890 jaar lang.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wie niet kan/wil werken gaat maar dood.
De vraag is niet of we terugwillen naar dat systeem, de vraag is waar dit systeem ons brengt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:50 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ja daarom, gewoon herinvoeren en de sterkste blijven over.
Ik gun iedereen een zo hoog mogelijke uitkering en zo min mogelijk last, maar dat is jammer genoeg niet realistisch. We leven niet in Disneyland.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gaat weer lekker hier. Jullie hebben dan ook geen idee wat de verdere consequenties zijn in de Nederlandse maatschappij van zo'n maatregen. Naja, jullie weten denk ik gewoon niet beter.
Precies, met z'n allen lekker op straat leven en overlast veroorzaken terwijl we de winkels leegplunderen om wat te vreten te krijgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
En wie niet kan/wil werken gaat maar dood.
Ik zeg maar niks...wat een kindergarten hierzo...pfffquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een zo hoog mogelijke uitkering en zo min mogelijk last, maar dat is jammer genoeg niet realistisch. We leven niet in Disneyland.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, met z'n allen lekker op straat leven en overlast veroorzaken terwijl we de winkels leegplunderen om wat te vreten te krijgen.
Dat is toch niet persoonlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks...wat een kindergarten hierzo...pfff
Dan kunnen we samen kijken welke hervormingen de minste slachtoffers kosten.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef Schenkstroop het volgende:
Door een ongeval kan ook een happy veelverdiener in ene naar de andere kant van het verhaal geslingerd worden.
Ik denk dat onze samenleving zoals die nu is, 1 van de minst dodelijke is op aarde.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan kunnen we samen kijken welke hervormingen de minste slachtoffers kosten.
Ze kosten denk ik minder geld dan wanneer een uitkeringsgerechtigde moet gaan roven voor z'n brood, maar dat zelf bedenken is voor "sommigen" hier zo al een brug te verquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Kosten de uitkeringsgerechtigden echt zo ontzettend veel geld, meer dan andere overheidsuitgaven want zo lijtk het, dat iedereen zo over deze groep moet vallen?
169 miljard. Dat is ruwweg 12-15 keer de HRA.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Kosten de uitkeringsgerechtigden echt zo ontzettend veel geld, meer dan andere overheidsuitgaven want zo lijtk het, dat iedereen zo over deze groep moet vallen?
Bron?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
169 miljard. Dat is ruwweg 12-15 keer de HRA
169?! telde je hierbij ook pensioen-gerechtigden en tijdelijk werklozen enzo erbij op?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
169 miljard. Dat is ruwweg 12-15 keer de HRA
Svp een gedetailleerdere opsplitsing?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
169 miljard. Dat is ruwweg 12-15 keer de HRA.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |