abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98160055
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Er zijn er zat die liever 30 jaar onbezorgd op die bank een couch potatoe worden dan 3x naar een sollicitatiegesprek moeten gaan omdat ze in hun broeken poepen voor een eventuele afwijzing.
Leuke theorie, maar meer dan theorie is dit niet
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:09:11 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98160177
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:58 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Mja, sorry, als je zo gaat denken dan ben je gewoon zwak. Klaar. Niemand weet beter dan jij wat je wel of niet kunt, en oké, soms is het zo dat je zelf meer wil dan dat realistisch is, maar over het algemeen kun je zelf het beste bepalen wat je wel of niet kunt. En zelfs gezonde mensen lopen hopen sollicitaties af, het is niet gek dat dat bij een Wajonger hetzelfde is.
Wajongers zijn ook vaak zwak. Ze hebben al veel onzekerheid wegens hun lichamelijke danwel psychische problemen, en die problemen worden dan bevestigd door wat schijnbare moeite op de arbeidsmarkt.

quote:
Overigens zijn er natuurlijk wel psychische problemen die die redenering kunnen beïnvloeden, daarom ben ik ook altijd voor therapie voor/tijdens werk.
Werken is in veel gevallen de ultieme therapie :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98160352
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef Maanvis het volgende:

Heb je een bron?
pi_98160410
quote:
Wajongers zijn ook vaak zwak. Ze hebben al veel onzekerheid wegens hun lichamelijke danwel psychische problemen, en die problemen worden dan bevestigd door wat schijnbare moeite op de arbeidsmarkt.
geef maar meteen hiervan ook maar een bron :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:17:38 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98160571
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je een bron?
Eigen ervaring, maar even rondgooglen levert bijvoorbeeld deze link op, die als ik jouw verhaal zo had gelezen wel van toepassing op jou is.
http://www.arbo-advies.nl/Arbeidals.htm
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2011 @ 16:18:37 #56
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_98160614
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nadat Re jullie aansprak op het EG-bashen, reageerde jij toch dat dat bashen terecht is omdat EG altijd uit zijn plaat gaat?
Zo heb ik het tenminste begrepen
Ik wees EG op zijn hypocrisie met zijn eigen woorden, niets meer, niets minder.

Als hij andere mensen wil beschuldigen van willen afmaken van mensen is het wel zo fijn als je niet eenzelfde standpunt inneemt.

Hij komt vaak in mijn vaarwater omdat hij in POL komt, waar ik zo ongeveer woon op Fok!, vandaar dat het niet de eerste keer is dat ik hem probeer te wijzen op zijn eigen uitspraken.

EG, zal ook gewoon hier in jullie reeks terugkomen als wij weer vertrokken zijn en dan komt ie uiteindelijk weer met dezelfde rants.

Ik zal jullie verder met rust laten, heb hier niet zoveel te zoeken tussen de apothekers. :)
Carpe Libertatem
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:19:20 #57
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98160654
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:14 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

geef maar meteen hiervan ook maar een bron :)
Ga maar teruglezen in diverse topiques over dit onderwerp, posts van schaal_9, coolguy, missyB, rubber_johnny etc etc :).
Een gedicht over Maanvis
pi_98160671
quote:

Hier ben ik het echt niet mee eens :N ja, het kan wel helpen, zeker ook als je een depressie hebt en je graag nuttig wil voelen, maar om te voorkomen dat je elke keer weer tegen dezelfde dingen aanloopt is het vaak goed om ondersteuning te hebben van een psycholoog, zodat je je problemen niet meebrengt naar de werkvloer.
♥ scars make us who we are ♥
pi_98160750
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Eigen ervaring, maar even rondgooglen levert bijvoorbeeld deze link op, die als ik jouw verhaal zo had gelezen wel van toepassing op jou is.
http://www.arbo-advies.nl/Arbeidals.htm
Ik vroeg je om je eigen bron waarop jij je eigen uitspraken had gebaseerd.
Dit gaat om mensen die al werkten, niet om mensen die al jaren ziek zijn, om maar wat te noemen
Jouw eigen ervaring is namelijk subjectief.
pi_98160767
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Ga maar teruglezen in diverse topiques over dit onderwerp, posts van schaal_9, coolguy, missyB, rubber_johnny etc etc :).
Reacties zijn geen bron, beste maanvis :)

Ik wil namelijk weten waarop jij je mening baseert
pi_98160772
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik vroeg je om je eigen bron waarop jij je eigen uitspraken had gebaseerd.
Dit gaat om mensen die al werkten, niet om mensen die al jaren ziek zijn, om maar wat te noemen
Jouw eigen ervaring is namelijk subjectief.
Artikel gaat overigens over óók werken. Niet over werken in plaats van therapie.
pi_98160817
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Reacties zijn geen bron, beste maanvis :)
Daar ben ik het niet mee eens ;) dan zouden enquetes en dergelijke ook geen bronnen zijn :+ feit is dat deze mensen de mening van Maanvis bevestigen en in die zin zijn het wel degelijk bronnen.
pi_98160847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Artikel gaat overigens over óók werken. Niet over werken in plaats van therapie.
Het artikel gaat over mensen die een baan hadden en vervolgens door psychische problemen uitvallen. Veel van de wajongers die ik ken zijn al jaren lang ziek en hebben dus al jaren lang geen betaalde baan meer gehad
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:25:12 #64
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98160893
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt niet mee eens :N ja, het kan wel helpen, zeker ook als je een depressie hebt en je graag nuttig wil voelen, maar om te voorkomen dat je elke keer weer tegen dezelfde dingen aanloopt is het vaak goed om ondersteuning te hebben van een psycholoog, zodat je je problemen niet meebrengt naar de werkvloer.
ho eens even ik had het niet over álleen maar werken als therapie. soms is er additionele ondersteuning nodig.
Een gedicht over Maanvis
pi_98160908
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:23 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens ;) dan zouden enquetes en dergelijke ook geen bronnen zijn :+ feit is dat deze mensen de mening van Maanvis bevestigen en in die zin zijn het wel degelijk bronnen.
Ik refereerde ook meer naar onafhankelijke bronnen ;)
Bronnen zoals reacties op fok zijn namelijk subjectief en op subjectieve meningen kun je geen objectieve kennis opbouwen
pi_98160955
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het artikel gaat over mensen die een baan hadden en vervolgens door psychische problemen uitvallen. Veel van de wajongers die ik ken zijn al jaren lang ziek en hebben dus al jaren lang geen betaalde baan meer gehad
Klopt. Maanvis gaf echter aan dat werken vaak de beste therapie is, of dat over Wajongers of anderen gaat is niet zo van belang. Dat lees ik niet uit het artikel. Werken is zeker nuttig, echter ik heb ondervonden dat je vaak tegen dezelfde problemen oploopt tenzij je ook in therapie gaat.
pi_98161005
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ho eens even ik had het niet over álleen maar werken als therapie. soms is er additionele ondersteuning nodig.
Prima. Dan zijn we het eens ^O^
pi_98161022
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Klopt. Maanvis gaf echter aan dat werken vaak de beste therapie is, of dat over Wajongers of anderen gaat is niet zo van belang. Dat lees ik niet uit het artikel. Werken is zeker nuttig, echter ik heb ondervonden dat je vaak tegen dezelfde problemen oploopt tenzij je ook in therapie gaat.
Maanvis praat over alle wajongers en dat werken de beste therapie is. Echter zijn mening is gebaseert op een bron die helemaal niet relevant is
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:31:01 #69
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98161138
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik refereerde ook meer naar onafhankelijke bronnen ;)
Bronnen zoals reacties op fok zijn namelijk subjectief en op subjectieve meningen kun je geen objectieve kennis opbouwen
Nouja, kom jij dan maar met een bron die dit alles weerspreekt wat ik hier zei :).
Een gedicht over Maanvis
pi_98161180
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nouja, kom jij dan maar met een bron die dit alles weerspreekt wat ik hier zei :).
Dat hoef ik niet, ik maak alleen maar duidelijk dat de jouwe incorrect is :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:33:32 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98161222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat hoef ik niet, ik maak alleen maar duidelijk dat de jouwe incorrect is :)
Dat kun je niet bewijzen want je hebt geen bron.
Een gedicht over Maanvis
pi_98161260
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat kun je niet bewijzen want je hebt geen bron.
Jawel, ik kan bewijzen dat jouw mening zoals door mij gequote gebaseerd is op een bron die niet relevant is, dus is jouw oordeel over wajong, werken en therapie dus ook incorrect is :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:36:30 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98161306
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jawel, ik kan bewijzen dat jouw mening zoals door mij gequote gebaseerd is op een bron die niet relevant is, dus is jouw oordeel over wajong, werken en therapie dus ook incorrect is :)
nee dat je de bron weerspreekt betekent niet dat mijn oordeel incorrect is, als je dat wilt bewijzen moet je met een relevante onafhankelijke bron komen die dat weerspreekt. Want jouw mening over die bron is natuurlijk maar subjectief.
Een gedicht over Maanvis
pi_98161328
quote:

Of een herbevestiging van het negatieve zelfbeeld waardoor je alles alleen maar erger maakt.
pi_98161342
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee dat je de bron weerspreekt betekent niet dat mijn oordeel incorrect is, als je dat wilt bewijzen moet je met een relevante onafhankelijke bron komen die dat weerspreekt. Want jouw mening over die bron is natuurlijk maar subjectief.
Eens.

Kunnen we nu weer ontopic :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')