Dit dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:03 schreef Q-Festival het volgende:
hee ik heb ook een galaxsy s gt-i900 maar als ik hem via usb aansluit herkent hij hem wel als gt-i900 maar kan hem niet update omdat niks geselecteerd is? iemand ie kan helpen
Als die T-mobile branded is, niet persé als je de telefoon van T-mobile hebt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kan nog niet als je t-mobile hebt
gewoon een wachtwoord?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef exile79 het volgende:
Kent iemand een app waarmee je ervoor kan zorgen dat niet iedereen je scherm kan unlocken?
Of dat patroon tekenen wat standaard in Android zit?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:19 schreef exile79 het volgende:
Kent iemand een app waarmee je ervoor kan zorgen dat niet iedereen je scherm kan unlocken?
0.0quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:38 schreef rumiii het volgende:
Wie speelt hier veel games op de galaxy s?
Te veel werkquote:
damn, die bedoel ik kennelijk, met die negen stippen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Of dat patroon tekenen wat standaard in Android zit?
]quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
0.0
[/quot[quote]Op vrijdag 17 juni 2011 01:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
0.0
Dat had ik 16 jaar geleden ook ja.quote:
Ik! modern combat 2.. echt ik dacht dat games ruk waren op android, maar als je eenmaal aan de controls gewent bent speelt dit zooo goed!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:38 schreef rumiii het volgende:
tower raiders 2quote:Op vrijdag 17 juni 2011 01:38 schreef rumiii het volgende:
Odin?quote:
Ik ben nu al met mijn 2e lader bezig, die ook al gaar is. Die connector blijft niet meer lekker zitten. Telefoon is 1x van het bed gevallen met de lader erin en sindsdien is ook die connector gaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Mijn cheapo Samsung opladertje doet het niet goed, zorgt ervoor dat mn foon niet meer reageert![]()
Same here, in Zwolle ff eentje opgehaald net. Werkt perfect, alleen jammer dat ie niet zo klein is als de oorspronkelijkequote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:05 schreef Catch22- het volgende:
Jep. Ongeveer anderhalve lading als je geluk hebt. kan wel handig zijn voor festivals. Plug dat ding vervolgens weer een uurtje of 2 in bij een laadstation en je kan weer ff vooruit.
[..]
Ik ben nu al met mijn 2e lader bezig, die ook al gaar is. Die connector blijft niet meer lekker zitten. Telefoon is 1x van het bed gevallen met de lader erin en sindsdien is ook die connector gaar.
maar weer ff naar de telefoonturk, die verkoopt Samsung laders voor 10 euro
Ja, zou moeten werken ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef jampot het volgende:
Pino! Als je handmatig je apn invoert, van vodafone Nederland, kan je daarmee dan roamen in france?
Okquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, zou moeten werken ja.
Of anders voor de zekerheid de APN van SFR, Bouygues of Orange ff invoeren.
Zie edit. Ik zou ze dus allemaal ff invoeren, je weet maar nooit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef jampot het volgende:
[..]
OkIs vorige keer bij mij in Frankrijk allemaal goed gegaan, maar toen zat ik dacht ik op een custom rom die die apn er standaard in had zittten.
Telefoon van een vriendje net ff naar stock 2.3.4 geflasht, en die was zn apn kwijt, en gaat zo naar France, vandaar de vraag
Galnet?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
galnet begint nu aan zijn eigen rom gebaseerd op miui.
Sounds promising
Galnet is de main ontwikkelaar van de Galaxy S port. Aangezien het project nogal vervuild is geraakt begint hij aan een eigen op MIUI gebaseerde ROM.quote:
Probeer de telefoon op te starten door deze knoppen in te houden:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Vicky het volgende:
HELP!!
Mijn telefoon gaat niet meer aan... Hij was leeg, ik heb m aan de oplader gehangen, aangezet, hij start wel op, ik krijg het deuntje en het T-mobilelogo, dan gaat ie naar dat S-logo en dat doet ie niks meer.. ja ff trillen maar meer niet
Wat is de oplossing???
Ook al es opgestart zonder je sim- en SD-kaart?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Vicky het volgende:
HELP!!
Mijn telefoon gaat niet meer aan... Hij was leeg, ik heb m aan de oplader gehangen, aangezet, hij start wel op, ik krijg het deuntje en het T-mobilelogo, dan gaat ie naar dat S-logo en dat doet ie niks meer.. ja ff trillen maar meer niet
Wat is de oplossing???
Dat had ik ook met een Iphone lader, zon kleine waar je een usb in kan stoppen. Hij reageerde nergens meer op, en de touchknoppen deden helemaal leip.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Mijn cheapo Samsung opladertje doet het niet goed, zorgt ervoor dat mn foon niet meer reageert![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |