Oh nee is hem wel:Dquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon: RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
THANKS!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon: RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
Ja sorry moest op dat moment net wegquote:
Zocht hem zelf ook, hoor hem vaak met uitgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef JoRuZ het volgende:
ik ben op zoek naar het nummer wat de eerste 9 seconde speelt van dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngenis_paradijs.html
Een nummer dat met vroeger begint is hilversum III van herman van veenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef spoorniett het volgende:
Wie o Wie helpt mij uit de brand?
Het nummer heeft de volgende eigenschappen;
-jaren 60/70/80
-nederlands nummer
-het nummer begint met een mondharmonica
- het eerste woord wat gezongen wordt is "vroeger", maar weet ik niet 100%.
-het is ook mogelijk dat de zin "i love you so" voor komt in het nummer.
Waar zijn de kenners?
heb mij al helemaal gek gegoogled
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef spoorniett het volgende:
Wie o Wie helpt mij uit de brand?
Het nummer heeft de volgende eigenschappen;
-jaren 60/70/80
-nederlands nummer
-het nummer begint met een mondharmonica
- het eerste woord wat gezongen wordt is "vroeger", maar weet ik niet 100%.
-het is ook mogelijk dat de zin "i love you so" voor komt in het nummer.
Waar zijn de kenners?
heb mij al helemaal gek gegoogled
dat is dus niet 60/70/80 maar ik denk dat je gelijk hebtquote:
Hij/zij heeft bevestigd dat dit het nummer is in een eerder eigen gemaakt Topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is dus niet 60/70/80 maar ik denk dat je gelijk hebt
Doet me heel erg aan Lynyrd Skynyrd denken, titel weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Welk nummer is dat ookalweer helemaal in het begin?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Welk nummer is dat ookalweer helemaal in het begin?
party Rock Athem?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, ik word er nu chagrijnig van. Op mijn werk hebben ze in al hun wijsheid besloten de radio op 538 te zetten enkele weken geleden. Nu hoor ik daar regelmatig een nummer voorbijkomen waarvan ik niet weet wie of wat het is. Onlangs weer dus ik onthield het tijdstip en keek later in de 538-playlist en daar stonden dus wel netjes de nummers die er vóór en ná kwamen, maar het nummer zelf lijkt niet te bestaan. Aaargh!
Het is nogal trance-achtig, geen lyrics whatsoever en het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is dat het volgens mij redelijk nieuw is...
quote:
quote:geen lyrics whatsoever
quote:
Ik dacht dat ik "I can change you" en "Get outta here" hoorde en kon het niet vinden, heel erg bedanktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Even geluisterd naar de tekst en op google gezocht. 1e resultaat.
Nee, die is het niet. Er zit totaal geen rap of zang in.quote:
Enige wat ik eigenlijk kon bedenken wat een beetje aan je voorwaarden voldoet is deze:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, ik word er nu chagrijnig van. Op mijn werk hebben ze in al hun wijsheid besloten de radio op 538 te zetten enkele weken geleden. Nu hoor ik daar regelmatig een nummer voorbijkomen waarvan ik niet weet wie of wat het is. Onlangs weer dus ik onthield het tijdstip en keek later in de 538-playlist en daar stonden dus wel netjes de nummers die er vóór en ná kwamen, maar het nummer zelf lijkt niet te bestaan. Aaargh!
Het is nogal trance-achtig, geen lyrics whatsoever en het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is dat het volgens mij redelijk nieuw is...
Thanks, maar ondanks dat ie aan de voorwaarden voldoet is dit het ook niet. Ik ben al zover gegaan om vrijwel ieder nummer van die playlist waarvan ik dacht dat 't hem kon zijn te checken op youtube. Nul resultaat.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Enige wat ik eigenlijk kon bedenken wat een beetje aan je voorwaarden voldoet is deze:
Komt ook wel is op 538 voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |