Doet me aan "Lamb" denken, maar ik kan de stem niet helemaal plaatsen. Zal het ook wel niet zijn maar misschien wel een vertrekpunt om vanuit te zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Silvinka het volgende:
Kan iemand mij helpen om de muziek uit dit filmpje te achterhalen?
Heb tunatic en audiotag al geprobeert, maar de een herkent het niet en de ander zegt dat t barry white is : |
Voor dit soort zaken is de website Discogs.com erg geschikt. Ik heb even gezocht en vond deze pagina: http://www.discogs.com/Quazar-Break-Away/master/20666quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:35 schreef female81 het volgende:
Om de zoveel tijd gooi ik deze er weer eens op (komen toch steeds nieuwe users bij, weet ik veel of er nu wél eentje bij zit die de oplossing van dit raadsel weet...).
Ik weet ongeveer vijf jaar na het opnemen van dit nummer nog steeds niet wat voor remix dit nou is, van Quazar's Breakaway.
(Zó k** is dat, in de basis wel de titel en uitvoerende weten, maar het nummer juist in een volstrekt onvindbare versie leuk vinden.)
Overigens heb ik de man achter Quazar er al over gemaild, maar helaas heb ik geen antwoord gekregen.
Bedankt, dat is 'm inderdaad (als je je eerst door de bongo's heenwerkt).quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef twiFight het volgende:
Ik zoek de artiest / titel van het nummer in deze video:
Artiest zou ik al een heel eind mee komen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef David83 het volgende:
[..]
Bedankt, dat is 'm inderdaad (als je je eerst door de bongo's heenwerkt).
bedoel je deze?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef ben2man het volgende:
Hoi ben op zoek naar de volgende clip (en muziek)
Het is een compleet geanimeerde clip met veel bewegelijke en transformerende vormen in allerlei (felle) kleuren die op de maat van de muziek bewegen.
Muziek is volgens mij uptempo en vrolijk en ik kan me herinneren dat het ongeveer 4/5 misschien 6 jaar oud is..
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef zedman18 het volgende:
goedendag ik zoek de liedje bij de bruine volvo. NIET DE KLASSIEKE NUMMER.
Geen dank.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef ben2man het volgende:
@zedman nee, het is volledig geanimeerd in 3d, ziet er superstrak en smooth uit.
volgens mij is het een lijn die zicht door een weiland verplaatst en op gegeven ogenblik in een wirwar van gekleurde bewegende blokken en balken in de lucht terecht komt en er doorheen 'reist'.
Geen dank.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef ben2man het volgende:
@Donroyco badabang badaboom! Je hebt hem! Thanks a million.
quote:
Verdomme, ik had 'm ook klaarstaan, is ie me voor.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme, ik had 'm ook klaarstaan, is ie me voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |