Welk achtergronddeuntje?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:03 schreef ErkendFokker het volgende:
achtergrond deuntje van dit lijkt op iets?
Op welk bericht reageer jij? Gebruik de quote-functie (quote:
)
Is dat een bevel?quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Op welk bericht reageer jij? Gebruik de quote-functie ( [ afbeelding ] )
Nee, een advies.quote:
quote:edit: Beste Donroyco, deze reactie is bedoeld voor ErkendFokker. Ik Hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Groeten,
Stijn
Ik denk niet dat je deze zoekt maar ik kan het altijd proberenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef santiagojwz het volgende:
Lekker ook dat dit topic altijd geschikt is om de meest vage beschrijvingen neer te plempen, en alsnog het nummer te vinden wat je uiteindelijk zocht. Komt ie dan:
Het is drum&bass en begint vrij mellow, ik zou haast zeggen zoiets als dit:
na 15 seconden begint er alleen een mannelijke vocal.
Tot zover mijn uiterst gedetailleerde omschrijving, hopelijk kunnen jullie er iets mee.
Bedankt voor het proberen, maar het is ech drum&bass of iets in de richting van dubstep. Zal eens kijken, misschien staat er wel iets in de top40, het werd immers gedraaid op de sportschool, dus heel erg diel zal 't niet zitten gok ik!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je deze zoekt maar ik kan het altijd proberen:
Hou eens op steeds je vraag te herhalen. Er komt vanzelf een reactie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:56 schreef drooft het volgende:
Ik zoek een nummer van een Nederlandse band (volgens mij)- het begint rustig met zachte drum en gitaar en de zanger zingt- vendoag...vendoag (vandaag?) of vendoar...vendoar.. en dan wordt t stevige rock met veel gitaar. Streektaal misschien? Misschien Belgisch?
Herkent iemand iets?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef santiagojwz het volgende:
Lekker ook dat dit topic altijd geschikt is om de meest vage beschrijvingen neer te plempen, en alsnog het nummer te vinden wat je uiteindelijk zocht. Komt ie dan:
Tot zover mijn uiterst gedetailleerde omschrijving, hopelijk kunnen jullie er iets mee.
Weet je misschien ook (bij benadering) uit welk jaar dit nummer zou kunnen komen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:03 schreef santiagojwz het volgende:
Iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
LOL het lijkt een beetje op:
Maar dat is mijn bescheiden mening.
Wessel van Diepen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:54 schreef elkravo het volgende:
ietsje buiten dit topic, maar ik wil er geen ander topic voor openen..., en de mensen met kennis komen toch hier langs
Wie is deze CountDown presentator???
Die dacht ik ook eerst, totdat ik z'n afbeeldingen op google zagquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jasper_Faber
Ben het met je eens. Het klopt met wat de Wikipedia-pagina staat: seizoen 1989-1990. Het nummer Sacrifce van Elton John (in de Top 10) stamt inderdaad uit die tijd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jasper_Faber
Ik gok op deze:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:59 schreef David83 het volgende:
Hoi allemaal,
Ik kom net terug van 2 weken Salou, en heb daar in een bar een nummer gehoord wat ik maar niet kan vinden. Het bevat een sample van een stuk muziek uit een western (klinkt Ennio Morricone-achtig) maar dan met een aardige beat eronder. Sommigen in de bar waagden zich aan een dansje waarbij ze nogal wild aan het rondraaien waren, alsof ze op een rodeostier zaten. Weet iemand misschien welk nummer dit is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |