Vraag het in het Pinkpoptopic... 14.gifquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef Guitar93 het volgende:
Ik zoek alle liveoptreden van pinkpop 2011 want op 3voor12 staat niet alles op.
Lekker nummer!quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dit nummer, vanaf dat "I like" (2:00) begint te zingen. Dat deuntje, de manier waarop ze het zingt, van welk nummer is dat?
LOL het lijkt een beetje op:quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dit nummer, vanaf dat "I like" (2:00) begint te zingen. Dat deuntje, de manier waarop ze het zingt, van welk nummer is dat?
Alex Gaudino - Watch Out? of Destination Calabria?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:01 schreef Caktus het volgende:
Hallo,
Ben al een tijdje op zoek naar een rustig house nummer, beetje lounge achtig. Volgens mij wordt er totaal niets in gezongen. kenmerkend is een stukje saxofoon, die een paar korte hogere uithalen laat horen. Volgens mij niet zo oud, van 2010 of 2009, ik denk een zomernummer. Wie weet welk nummer ik bedoel?
Groetjes!
Nee die ken ik wel die bedoel ik jammer genoeg niet, het liedje wat ik hoorde was rustiger en zonder tekst, en die solo van de saxofoon komt pas verder in het nummer. Evengoed bedankt hoor!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Alex Gaudino - Watch Out? of Destination Calabria?
Drunkenmunkey - Calabria?
Of trompet, ik weet het niet..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:19 schreef Caktus het volgende:
[..]
Nee die ken ik wel die bedoel ik jammer genoeg niet, het liedje wat ik hoorde was rustiger en zonder tekst, en die solo van de saxofoon komt pas verder in het nummer. Evengoed bedankt hoor!
Is inderdaad de melodie van YMCA als je eht mij vraagtquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
LOL het lijkt een beetje op:
Maar dat is mijn bescheiden mening.
ik moest hier ook meteen aan denkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
LOL het lijkt een beetje op:
Maar dat is mijn bescheiden mening.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:40 schreef delano.888 het volgende:
In deze clip word enkele seconde een "danspasje" gedaan van 3:18 tot 3:21 (de eerste beweging met die wii controllers op en neer)
Ik herken het en weet zeker dat ik het ergens anders heb gezien, of het is iets bekends van vroeger, of het is in de afgelopen tijd in een andere top40 clip geweest.
Ik zit er nu al een hele dag aan te denken waar ik het van herkenwie weet het?
haha lol het lijkt er op maar niet wat ik bedoel..quote:
1. (of een andere remix, niet goed te horen) Het origineel is:quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef timmyboy1992 het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=4RO2M5FN
http://www.megaupload.com/?d=SRMBN86C
http://www.megaupload.com/?d=CZSD1Q80
help ik zoek deze 3 dance liedjes, vaak gedraaid in discotheken de 2e zeker kan iemand me a.u.b helpen ik zoek al zoolangg.
Geen dank. Die andere nummers hebben een te hoog kaasgehalte voor mij.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:52 schreef timmyboy1992 het volgende:
harstikke bedankt heb ik er in iedergeval al 1:D
ik heb de goeie versie al gevonde!
Te eentonig (en dus moeilijk herkenbaar) en te commercieel = niet mijn ding.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:01 schreef Caktus het volgende:
Hallo,
Ben al een tijdje op zoek naar een rustig house nummer, beetje lounge achtig. Volgens mij wordt er totaal niets in gezongen. kenmerkend is een stukje saxofoon, die een paar korte hogere uithalen laat horen. Volgens mij niet zo oud, van 2010 of 2009, ik denk een zomernummer. Wie weet welk nummer ik bedoel?
Groetjes!
Die is al gevonden.quote:
Iets van Dru Masters (kwam ik ergens op internet tegen)?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:28 schreef .aeon het volgende:
Ik zoek het nummer dat ze gister in the Apprentice UK speelden toen ze de board room in liepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |