Zelfde als ik dus.... heb ook spijt dat ik 1 van die paartjes gebeat heb. Snap trouwens niet dat je je beaters aantrekt bij een nike meeting.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:24 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Hij heeft 2 paardit zijn z'n beaters.
Kan er snel lelijk uit gaan zien idd, maar ik probeer het niet te strak te lacen zodat het er nog een beetje oké uitziet. Vind het soms alleen jammer dat ik zoveel veter over heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja ik bedacht 't me toen ik het schreefMaar te strak lacen doet een schoen niet goed imo.
Je kunt ook gewoon "Ja" zeggen (of "Dat klopt").quote:
Het regende gisteren bijna heel de dag. Toen we bij C. aankwamen ging het nog een uur tekeer en daarna zon.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zelfde als ik dus.... heb ook spijt dat ik 1 van die paartjes gebeat heb. Snap trouwens niet dat je je beaters aantrekt bij een nike meeting.
Eén van de meest gezochte Janoski's. eBay is je beste kans, --> 8, 11 en 13quote:Op zondag 19 juni 2011 19:39 schreef Babbatuur het volgende:
Ben op zoek naar deze Janoski's: http://www.boardlords.nl/(...)246&products_id=2668 Weet ten eerste niet of de site te vertrouwen is en daarnaast hebben ze mijn maat niet..
Iemand tips, ook internationale sites (mits enigzins redelijke verzendkosten) zijn welkom!
Het wordt straks net als Vans Era's/Authentics te hard gehyped... gewoon jammer.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:55 schreef don-diablo het volgende:
Weer iemand die naar die Janoski's vraagt.
Vans era mogen zo gehyped worden als het maar kan. Blijven kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef iRemco het volgende:
[..]
Het wordt straks net als Vans Era's/Authentics te hard gehyped... gewoon jammer.
Agree.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:21 schreef HAL9000S het volgende:
Deze discussie is al een keer gevoerd. Janosky zijn veel minder makkelijk verkrijgbaar itt Vans Era en daarom zullen ze nooit zo gehyped worden. En al werden ze zo hard gehyped, lekker belangrijk.
Best wel heh.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:01 schreef vault_tec het volgende:
Janoski's zitten lekker, staan bijna overal bij en zijn mooi. 1+1 = 2. Prachtschoen is het
Lol. Ik heb 3 paar waarvan de premium janoski's heel veel in de winter zijn gedragen en daardoor aan de binnenkant slijten. Een paartje van de allereerste zwarte en de beige die nu helemaal blauw zijn aan de achterkant.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb alleen nog 6 ongedragen in mijn kast staan.
Daarom draag ik ze niet, omdat ik het zonde vindquote:Op zondag 19 juni 2011 21:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Lol. Ik heb 3 paar waarvan de premium janoski's heel veel in de winter zijn gedragen en daardoor aan de binnenkant slijten. Een paartje van de allereerste zwarte en de beige die nu helemaal blauw zijn aan de achterkant.
Ik draag de beige dus alleen bij goed weer en ondanks de cuff toch zware denim bleed gehad van m'n Momo's ondanks dat het mooi weer was. Baal er wel van.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Daarom draag ik ze niet, omdat ik het zonde vindbest raar eigenlijk. En pan.da ik snap de haat niet, leg eens uit waarom je zo doet?
Sorry Sinji, maar sinji doet als het goed is tape aan de binnenkant van zijn broek om die bleed te voorkomen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik draag de beige dus alleen bij goed weer en ondanks de cuff toch zware denim bleed gehad van m'n Momo's ondanks dat het mooi weer was. Baal er wel van.
Ik had er geen rekening mee gehouden omdat m'n andere dry dat probleem niet had.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Sorry Sinji, maar sinji doet als het goed is tape aan de binnenkant van zijn broek om die bleed te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |