Geen poster en ook geen kat. Wel 2 honden (schapendoezen) vandaar dat de grond op mijn wivahs meestal vies zijn. IK WIL WEL EEN KAT.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Haha ik bedoel geen poster van een kat, maar beide los van elkaar. Als in diegene met een kat(die je destijds op de foto zette) en een poster op het raam.
Huh, wie was dan die met die poster en kat.. verwar ik jullie twee nou met nog iemand? Is er toevallig ook nog een Cal?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:30 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Geen poster en ook geen kat. Wel 2 honden (schapendoezen) vandaar dat de grond op mijn wivahs meestal vies zijn. IK WIL WEL EEN KAT.
Owh, 2e paar azure blazers onderweg naar mij en als toet der prijs laat zakken neem ik die ook![]()
Dat is Hal.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:11 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Huh, wie was dan die met die poster en kat.. verwar ik jullie twee nou met nog iemand? Is er toevallig ook nog een Cal?
Diegene had laatst nog twee kratten o.i.d. in zijn tuin staan, toen vroeg iemand daar nog iets over
Oh..quote:
Dat is handig voor vrouwen, dan kunnen die in een shopping spree bij elke winkel bij de sale kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom komen alle sales nu tegelijk? Heb vorige week 2 paar schoenen gekocht en moet alles voor m'n vakantie nog regelen.
Nieuwe collecties en zulks. Check LB aanbieding topic.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:16 schreef Atta-boy het volgende:
Waarom komen alle sales nu tegelijk? Heb vorige week 2 paar schoenen gekocht en moet alles voor m'n vakantie nog regelen.
Vrij smal..als je geen platvoeten hebt kun je gewoon true to size gaan..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:52 schreef Neraice het volgende:
Hoe vallen Janoski's? Gewoon true to size?
Daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Nieuwe collecties en zulks. Check LB aanbieding topic.
'nou' = nauw?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:53 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Vrij smal..als je geen platvoeten hebt kun je gewoon true to size gaan..
Eerst zitten ze wat nou maar een dag later zijn ze ubercomfy
Niceeequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:32 schreef krioro het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tof. Al zijn het niet echt mijn kleuren, grijs misschien. En dat pre-yellowed mag ook wel weg.
Ik niet de bon vast aan mijn schoenen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:49 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik zelfs die grote sticker. :$ En ook de prijskaartjes van mijn kleding
Swag.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:22 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik niet de bon vast aan mijn schoenen.
vnds heb hem miss 3 keer aangehad 2 keer daarvan alleen binnen, niks aan te zien.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 01:09 schreef vault_tec het volgende:
Hangt eraf, wat is de staat etc.
Morgen kickz/mooiboy stiekem aanraken
Mwah, niet m'n smaak.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:20 schreef fireflie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ga deze misschien kopen![]()
en all stars natuurlijk (:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |