quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tussen de 4 en 5 km op het moment, ben aan het herstellen van scheenbeenvlies ontsteking en moet het verdraaaaaaide rustig opbouwenquote:
Oh ja daar had mijn tennisvriend het ook al over. Hoe kan je die voorkomen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tussen de 4 en 5 km op het moment, ben aan het herstellen van scheenbeenvlies ontsteking en moet het verdraaaaaaide rustig opbouwen
wil ik het weten of krijg ik dan honger?quote:
Goede schoenen, zachtere ondergrond, rustig aan opbouwen. Als je er eenmaal last van hebt is het lastig om eraf te komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja daar had mijn tennisvriend het ook al over. Hoe kan je die voorkomen?
Bedankt voor het fijne vooruitzicht..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee.. uiteindelijk heb je geen eten meer nodig, het is handig dat je lichaam daar nu al vast aan went
graag gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bedankt voor het fijne vooruitzicht..
Oh ik heb net goeie schoenen gekocht en loop nu nog op de loopband. Moet goed blijven dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goede schoenen, zachtere ondergrond, rustig aan opbouwen. Als je er eenmaal last van hebt is het lastig om eraf te komen.
Zodra je je schenen voelt iets rustiger aan doen, dan komt het wel goed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik heb net goeie schoenen gekocht en loop nu nog op de loopband. Moet goed blijven dus.
Beidequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik het weten of krijg ik dan honger?
Oke, vertel het maar in een spoiler, kan ik altijd nog besluiten of ik het ga lezen of nietquote:
Ik heb gisteren opeens beloof dat ik over 2 maanden mee doen met een 10km loop.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodra je je schenen voelt iets rustiger aan doen, dan komt het wel goed...
Helaas mis ik de gave om het rustig aan te doen
ik wil geen regenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Hier is het net begonnen met regenen
en ik ben net binnen
Hahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, vertel het maar in een spoiler, kan ik altijd nog besluiten of ik het ga lezen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaNomm nomm nommSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaAlleen dat laatste maakt me lekker, de rest is aan mij niet besteedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik ben echt dol op geitenkaasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen dat laatste maakt me lekker, de rest is aan mij niet besteed
Het is maar 10 km. Dat is nog wel te doen over het algemeen, weet niet hoe goed je basis conditie is?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren opeens beloof dat ik over 2 maanden mee doen met een 10km loop.
Rustig aan doen is dus even geen optie.
Ja, dat is erg lekker in kaasflapjesquote:
Ik heb geen ideequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dat is erg lekker in kaasflapjes
of welke geitenkaas heb jij het over? Ik heb het over de Hollandse nu
Voor lopen? Nog geen kmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is maar 10 km. Dat is nog wel te doen over het algemeen, weet niet hoe goed je basis conditie is?!
en dan geen idee hebben, erg jammer weer hoorquote:
Cars is toch één en al sluimerende seksualiteit?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Waarom weten jullie hetero's zelfs in pixar's CARS nog iets seksueels te zien?! Raar volk zijn jullie!
ik was al bang dat ik de enige was die dat zagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cars is toch één en al sluimerende seksualiteit?
Balans? Studeerde jij geen rechten?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Tentamen gemaaktging best ok, stond ervan dat ik in1 keer een klopende balans had
Het zal toch niet aan ons liggen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
ik was al bang dat ik de enige was die dat zag
Ik weet niet, nooit gezien nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Waarom weten jullie hetero's zelfs in pixar's CARS nog iets seksueels te zien?! Raar volk zijn jullie!
Dan ben ik waarschijnlijk nog niet uit de kast gekomen want ik zie het ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef Ang3l het volgende:
Master forensica, criminologie en rechtspleging en had tentame forensische accountancyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Balans? Studeerde jij geen rechten?
als jij het alleen zag dan was dat een optie, maar aan mij kan het niet liggen dus neequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zal toch niet aan ons liggen?
Het zijn goddomme race autootjes!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Cars is toch één en al sluimerende seksualiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht, zit je nu te zeuren dat je vriendje teveel met seks bezig is?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn goddomme race autootjes!!!!
Ik probeer een film uit te zoeken voor morgen om met zie boyfrent te kijken maar het mag niet iets met sex zijn want dan zien we het einde van de film niet en ik vind dat we ook eens iets anders moeten doen. Kies ik goddomme CARS uit... ik denk dat is wel iets a-seksueels... weet meneer dat toch weer om te draaien naar seks!
Sja, euh, Sjakie en de chocoladefabriek? (wel heul smerig als ie nog seks ziet in al die kindertjesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zijn goddomme race autootjes!!!!
Ik probeer een film uit te zoeken voor morgen om met zie boyfrent te kijken maar het mag niet iets met sex zijn want dan zien we het einde van de film niet en ik vind dat we ook eens iets anders moeten doen. Kies ik goddomme CARS uit... ik denk dat is wel iets a-seksueels... weet meneer dat toch weer om te draaien naar seks!
Dam tot dam loop... Slechte herinneringen aan. Vrienden vroegen of ik zin had om wat te spelen en hard te lopen op het strand, dus ik sportkleren mee en renschoenen... Bleken ze naar de dam tot dam te gaan en hadden ze mij ook voor de gein ingeschreven.. Dus zonder training is die ook nog te lopenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor lopen? Nog geen km
Voor fietsen? Trap zo 50km weg.
Net drie keer lopen gedaan en ik zou in theorie toch wel de 10 km moeten kunnen halen voor september. Anders kan ik hem altijd nog uit wandelen.
Ik ben ook gelijk gevraagd voor de dam tot dam die is in okt en 16km.
Moet nog even denken of ik die ook al aandurf.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:43 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb 3 uur geslapen en was vroeg op en toen keek ik op de h&M en hadden ze leuke nieuwe dingen in de sale, dus nog bij bestelling toegevoegdLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart
Kant
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Vroem..vroeeeemmmmm!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
als jij het alleen zag dan was dat een optie, maar aan mij kan het niet liggen dus nee
Kan ik niet gewoon een castratiefilm opzetten of zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, euh, Sjakie en de chocoladefabriek? (wel heul smerig als ie nog seks ziet in al die kindertjes)
Dat kan ook als seks gezien worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik niet gewoon een castratiefilm opzetten of zo?
Anti Christ van lars von Trier is misschien wel een leukeMet een roestige schaar besnijdenisje uitvoeren en met een plank op een erectie rammen tot er bloed uit spuit.
Ik ben net een vrouwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wacht, zit je nu te zeuren dat je vriendje teveel met seks bezig is?Zeikwijf
Nou als ie dat opwindend vindt dan weet ik dat ik sowieso weg moet wezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan ook als seks gezien worden?
Daarom is het nooit iets geworden tussen onsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben net een vrouwIk wil ook wel eens iets anders
(NA de film mag er weer seks zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |