quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Tussen de 4 en 5 km op het moment, ben aan het herstellen van scheenbeenvlies ontsteking en moet het verdraaaaaaide rustig opbouwenquote:
Oh ja daar had mijn tennisvriend het ook al over. Hoe kan je die voorkomen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tussen de 4 en 5 km op het moment, ben aan het herstellen van scheenbeenvlies ontsteking en moet het verdraaaaaaide rustig opbouwen
wil ik het weten of krijg ik dan honger?quote:
Goede schoenen, zachtere ondergrond, rustig aan opbouwen. Als je er eenmaal last van hebt is het lastig om eraf te komen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ja daar had mijn tennisvriend het ook al over. Hoe kan je die voorkomen?
Bedankt voor het fijne vooruitzicht..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niks mis mee.. uiteindelijk heb je geen eten meer nodig, het is handig dat je lichaam daar nu al vast aan went
graag gedaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Bedankt voor het fijne vooruitzicht..
Oh ik heb net goeie schoenen gekocht en loop nu nog op de loopband. Moet goed blijven dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Goede schoenen, zachtere ondergrond, rustig aan opbouwen. Als je er eenmaal last van hebt is het lastig om eraf te komen.
Zodra je je schenen voelt iets rustiger aan doen, dan komt het wel goed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh ik heb net goeie schoenen gekocht en loop nu nog op de loopband. Moet goed blijven dus.
Beidequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik het weten of krijg ik dan honger?
Oke, vertel het maar in een spoiler, kan ik altijd nog besluiten of ik het ga lezen of nietquote:
Ik heb gisteren opeens beloof dat ik over 2 maanden mee doen met een 10km loop.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zodra je je schenen voelt iets rustiger aan doen, dan komt het wel goed...
Helaas mis ik de gave om het rustig aan te doen
ik wil geen regenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
Hier is het net begonnen met regenen
en ik ben net binnen
Hahahaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oke, vertel het maar in een spoiler, kan ik altijd nog besluiten of ik het ga lezen of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaNomm nomm nommSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
HahahaAlleen dat laatste maakt me lekker, de rest is aan mij niet besteedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik ben echt dol op geitenkaasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen dat laatste maakt me lekker, de rest is aan mij niet besteed
Het is maar 10 km. Dat is nog wel te doen over het algemeen, weet niet hoe goed je basis conditie is?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb gisteren opeens beloof dat ik over 2 maanden mee doen met een 10km loop.
Rustig aan doen is dus even geen optie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |