Dit is de eerste keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet jij steeds midden in shows weg?
Hmmm... Nee, niet echt. Laatst ook al een keer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer.
Ik heb een beter idee, ik kies gewoon een paar liedjes, en doe wat ik moet doen.
Dat was in het begin van mijn show.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee, niet echt. Laatst ook al een keer.
Nee, je bent al een keer eerder gestopt omdat je weg moest. Boeit ook niet verder. Het viel op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Dat was in het begin van mijn show.Ik had moeite om het op te starten.
okequote:
Ik draai wel tot er een vrijwilliger wilt draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben afk. Regen jullie even DJ's tot 18.30? Ik kan Guppie wel evt in zn kom gooien als K3tje niet meer kan maar ik weet niet of ik voor 18.30 terug ben.
Is cool, ik had mezelf ook al aangeboden, maar dat kan later ook wel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil anders wel even na k3 een uurtje draaien anders
Al een vrijwilliger hiero.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil anders wel even na k3 een uurtje draaien anders
oke wie doet die Surprise Showquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is cool, ik had mezelf ook al aangeboden, maar dat kan later ook wel!
Da's een verrassing!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke wie doet die Surprise Show
okequote:
ja iedereen mag draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Mag iedereen draaien![]()
En is het moeilijk
Ook Nederlandstalige muziekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja iedereen mag draaien
is niet echt moeilijk
ja hoor wat voor muziek je ook maar wilt draaienquote:
Hmmzzz... eens over nadenken danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja hoor wat voor muziek je ook maar wilt draaien
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmmzzz... eens over nadenken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |