ik wel, maar zonder whisky mag je ook wel eens langskomen.quote:
Tot vanmiddagquote:
Smokie en de bandietquote:
Dat moet ik gaan drinken van Mél en jou.quote:
als jij dat wiltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarbij je moeder dan de bandiet is!
Hoe is t kerel?
Mag niet klagen na 3 dagen weekend he!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij dat wilt![]()
hier is alles flex
en met jou dan ?
Zaterdag was het toch nog een goede dag ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag niet klagen na 3 dagen weekend he!
We zouden zaterdag gaan varen, maar helaas gooide het schitterende Nederlandse weer roet in het eten..
DNF: is inderdaad wel aardig, maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
Valt me trouwens op dat 2 games die nogal een bekende release kregen met veel ophef toch wel tegen vallen.
Duke Nukem Forever:
Leuk om te spelen maar voor een spel waar 12 jaar aan gewerkt is valt het tegen. Te makkelijke puzzels en dergelijke. En te eentonig. Wel grappig om te spelen
LA Noire,
blijkt dus wel goede verhaallijn en dergelijke maar verder ook zwaar tegen te vallen.
meer mensen die dit ervaren ?
LA N zit ik wat reviews van te lezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
DNF: is inderdaad wel aardig, maar verder ook niet.
LA N: geen idee, haal m als hij goedkoper is. En als ik wat andere games uit heb.
Zolang ik word vast gehouden door een game van begin tot eind zonder dat ik de eentonigheid irritant begin te vinden, vermaak ik mijzelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LA N zit ik wat reviews van te lezen.
het geen ik er uithaal: eentonig, maar wel goede verhaallijn
quote:
hehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ik word vast gehouden door een game van begin tot eind zonder dat ik de eentonigheid irritant begin te vinden, vermaak ik mijzelf.
Hello, how are you today?quote:
Prachtig! Werkelijk heeel moooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Wederhelft!
Hoe was de bruiloft vrijdag?
ben je getrouwd ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Prachtig! Werkelijk heeel moooi![]()
![]()
die dag blijft me nog wel heel lang bij!
hetgeen ik gehoord heb tot nu toe laat me watertandenquote:
Mooizo! Foto's ook gelukt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Prachtig! Werkelijk heeel moooi![]()
![]()
die dag blijft me nog wel heel lang bij!
Ja ik heb ook een maandag gevoel en dit is mijn laatste weekje hier dan is stage voorbijquote:
Lipjessssssss!quote:
Met jouw wat?quote:
Dikke lip !!!quote:
Of het goed ging met mij.. niet jou.quote:
Dan had hij jou moeten typen ipv jouwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Of het goed ging met mij.. niet jou.
Maar hoe is het met jou huppelmuts?
grammer naziquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had hij jou moeten typen ipv jouw![]()
Het gaat, geen zin, moe enz
pfft, jij bent niet gek waardig met deze naamquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, jij bent niet gek waardig met deze naam
Zal ik je even komen masseren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had hij jou moeten typen ipv jouw![]()
Het gaat, geen zin, moe enz
Zo is het goedquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo is het goed
er zijn nog 986 wachtende voor u, alvorens u zich opper gek kunt noemen
jij hebt een hoog nummer gekozenquote:
ja godver, volgende keer kies ik 0000001quote:
nee, je mag niet voor dringenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:16 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja godver, volgende keer kies ik 0000001
Wat ben je aan het maken dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Verdammt. Ik heb honger als een beest, maar het eten wil niet opschieten
je moet het hert nog vangen ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Ezechielk het volgende:
Verdammt. Ik heb honger als een beest, maar het eten wil niet opschieten
Mooi, maar hoezo zo goed als?quote:
dat mag ik heul wel!quote:
Heul?quote:
heul niet verrekte wateralienquote:
Momenteel is men het aan het halenquote:
Het scheelt geen koe nee.quote:
Hmm.. eu gebruiken ipv ee is net zo'n toffe trend als Planking. ..quote:
vette troep dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel is men het aan het halen
Broodjes bal, filet armican, kipburgers enz
[..]
Het scheelt geen koe nee.
Ik heb mijn best gedaan, ze zijn mooi geworden, maar had er liever wat meer geschoten.quote:
Veelal wel. En vette troep kan best lekker zijn.quote:
KIPBURGERS !!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Momenteel is men het aan het halen
Broodjes bal, filet armican, kipburgers enz
maar niet gezondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veelal wel. En vette troep kan best lekker zijn.
Kipburgersquote:
Ja, je kan niet alles willen... maar was je mooier dan de bruid of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, ze zijn mooi geworden, maar had er liever wat meer geschoten.
Hahaha goed man! Alhoewel dat als ontbijt.. hmm.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kipburgers![]()
Op vakantie was dat standaard ons ontbijt. Kipburger met een pilsje bij de strandtent [ afbeelding ]
Dat eet ik 's avonds wel.quote:
Mwah, op vakantie moet het kunnen. In het dagelijks leven ontbijt ik toch liever anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Hahaha goed man! Alhoewel dat als ontbijt.. hmm.
Yea dat is ook zo. Man nu heb ik echt wel zin om op vakantie te gaan. Moet alleen nog 3 weken wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, op vakantie moet het kunnen. In het dagelijks leven ontbijt ik toch liever anders.
Nee natuurlijk niet!!!!!!! hahaha ze was prachtig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, je kan niet alles willen... maar was je mooier dan de bruid of niet?
PICs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet!!!!!!! hahaha ze was prachtig!
Natte Bier Tenderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Eind deze maand 3 dagen Graspopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:31 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Yea dat is ook zo. Man nu heb ik echt wel zin om op vakantie te gaan. Moet alleen nog 3 weken wachten
Pics van jullie beiden ter vergelijking.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
ik haat je.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eind deze maand 3 dagen Graspop
Daarna moet ik nog een ruim maandje wachten, en dan ga ik echt op vakantie
[..]
Pics van jullie beiden ter vergelijking.
Dan wil ik een foto ter vergelijk zien, met jou en haar erop, dan oordeel ik wel evenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef NBT het volgende:
[..]
quote:
Ik zou eigenlijk gaan met een chick van mijn opleiding, maar daar heb ik geen contact meer mee. En ik ga naar Fortarockquote:
3 juli 2 weken naar frankrijk en eind augustus Decibel outdoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eind deze maand 3 dagen Graspop
Daarna moet ik nog een ruim maandje wachten, en dan ga ik echt op vakantie
DMquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan wil ik een foto ter vergelijk zien, met jou en haar erop, dan oordeel ik wel even
Boobsfoto? Ik wil ook.quote:
en wij dan ?quote:
aah bij hilvarenbeekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:53 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
3 juli 2 weken naar frankrijk en eind augustus Decibel outdooren dan in November weer op vakantie.
+1..quote:
Yupquote:
ben je ENG dichtbijquote:
quote:
quote:
Zo groot is Nederland niet hoor. Ik ben nu al dichtbijquote:
ja maar dan is het gewoon ECHT ECHT ECHT dichtbij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Zo groot is Nederland niet hoor. Ik ben nu al dichtbij
Niceeeequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja maar dan is het gewoon ECHT ECHT ECHT dichtbij.
ik kan de muziek vanuit mn tuin horen
ga je met auto ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Niceeeedan vlieg ik wel ff langs na afloop.
Hmmm, dat ziet er op zich ook best nice uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk gaan met een chick van mijn opleiding, maar daar heb ik geen contact meer mee. En ik ga naar Fortarock
Heuj, maar ik vroeg het eerderquote:
Wij verwachten zaterdag wel gezond voerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Veelal wel. En vette troep kan best lekker zijn.
Niet... ? ow... zit ik dan naar de verkeerde te kijken?quote:
Ei met kaas en bacon. Gezond genoeg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij verwachten zaterdag wel gezond voer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |