ik wel, maar zonder whisky mag je ook wel eens langskomen.quote:
Tot vanmiddagquote:
Smokie en de bandietquote:
Dat moet ik gaan drinken van Mél en jou.quote:
als jij dat wiltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Waarbij je moeder dan de bandiet is!
Hoe is t kerel?
Mag niet klagen na 3 dagen weekend he!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als jij dat wilt![]()
hier is alles flex
en met jou dan ?
Zaterdag was het toch nog een goede dag ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag niet klagen na 3 dagen weekend he!
We zouden zaterdag gaan varen, maar helaas gooide het schitterende Nederlandse weer roet in het eten..
DNF: is inderdaad wel aardig, maar verder ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:05 schreef Crazy-M het volgende:
Valt me trouwens op dat 2 games die nogal een bekende release kregen met veel ophef toch wel tegen vallen.
Duke Nukem Forever:
Leuk om te spelen maar voor een spel waar 12 jaar aan gewerkt is valt het tegen. Te makkelijke puzzels en dergelijke. En te eentonig. Wel grappig om te spelen
LA Noire,
blijkt dus wel goede verhaallijn en dergelijke maar verder ook zwaar tegen te vallen.
meer mensen die dit ervaren ?
LA N zit ik wat reviews van te lezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
DNF: is inderdaad wel aardig, maar verder ook niet.
LA N: geen idee, haal m als hij goedkoper is. En als ik wat andere games uit heb.
Zolang ik word vast gehouden door een game van begin tot eind zonder dat ik de eentonigheid irritant begin te vinden, vermaak ik mijzelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LA N zit ik wat reviews van te lezen.
het geen ik er uithaal: eentonig, maar wel goede verhaallijn
quote:
hehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Zolang ik word vast gehouden door een game van begin tot eind zonder dat ik de eentonigheid irritant begin te vinden, vermaak ik mijzelf.
Hello, how are you today?quote:
Prachtig! Werkelijk heeel moooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Wederhelft!
Hoe was de bruiloft vrijdag?
ben je getrouwd ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Prachtig! Werkelijk heeel moooi![]()
![]()
die dag blijft me nog wel heel lang bij!
hetgeen ik gehoord heb tot nu toe laat me watertandenquote:
Mooizo! Foto's ook gelukt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Prachtig! Werkelijk heeel moooi![]()
![]()
die dag blijft me nog wel heel lang bij!
Ja ik heb ook een maandag gevoel en dit is mijn laatste weekje hier dan is stage voorbijquote:
Lipjessssssss!quote:
Met jouw wat?quote:
Dikke lip !!!quote:
Of het goed ging met mij.. niet jou.quote:
Dan had hij jou moeten typen ipv jouwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:56 schreef Mc.Chicken het volgende:
[..]
Of het goed ging met mij.. niet jou.
Maar hoe is het met jou huppelmuts?
grammer naziquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had hij jou moeten typen ipv jouw![]()
Het gaat, geen zin, moe enz
pfft, jij bent niet gek waardig met deze naamquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, jij bent niet gek waardig met deze naam
Zal ik je even komen masseren?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan had hij jou moeten typen ipv jouw![]()
Het gaat, geen zin, moe enz
Zo is het goedquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo is het goed
er zijn nog 986 wachtende voor u, alvorens u zich opper gek kunt noemen
jij hebt een hoog nummer gekozenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |