Wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:16 schreef Water123 het volgende:
OMG dat paard is eng als ie zn penis laat zien
quote:
Ik kan daar niet om lachen. Komt dat omdat ik een meisje ben?quote:
omdat je nooit gta hebt gespeeldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet om lachen. Komt dat omdat ik een meisje ben?
Ik denk het wel, al vind ik hem zelf ook niet geweldigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik kan daar niet om lachen. Komt dat omdat ik een meisje ben?
Dan moet je hem wel snappen toch?quote:
Oquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je moet IV ervoor gespeeld hebben.
Kan altijd nog toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:28 schreef Ezell het volgende:
Ik herinner me net dat ik mijn kamer nog moet opruimen.
6u of zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:34 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ga je weer opstaan over een paar uren?
Ik zie je zo nog wel in Dromenlandquote:
Jij ook straks.quote:
ThaTim.quote:
Welterustenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:46 schreef Water123 het volgende:
http://www.lookatmyhorsemyhorseisamazing.com/
Ik luister dat nog steeds
Slaap zequote:
Het is ZO grappigquote:
Klinkerrrrquote:
Dat was echt fantastisch!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:13 schreef yosander het volgende:
gvd slof sigaretten in de trein laten liggenwas maar ¤26,50 voor 10 pakken Camel
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:13 schreef yosander het volgende:
gvd slof sigaretten in de trein laten liggenwas maar ¤26,50 voor 10 pakken Camel
Jordy gabberrrquote:
quote:
Hoe was Sunny Beach?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:31 schreef yosander het volgende:
Ik ben echt slaapdronken, heb keelaids en mijn lichaam is elastiek.
quote:
Je vergeet je zelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Etsu het volgende:
Alcohol.
Alcohol nuttigen.
Dronken/aangeschoten zijn.
Bwah, valt mee. Ik zie het allemaal wel.Du?
En dan slaap je door de telefoon heen en ben je gewoon geslaagd. Je hebt immers niet opgenomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:32 schreef Keauning het volgende:
Jij zult anders ook nog genoeg wodka drinken als je geslaagd bent, toch?![]()
En ik zie het ook allemaal wel, alhoewel donderdag die spanning wel zal komen. Misschien blijf ik wel tot 4 in mijn bed liggen.
En bazen-gedachte.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En dan slaap je door de telefoon heen en ben je gewoon geslaagd. Je hebt immers niet opgenomen.
Mijn moeder blijft de telefoon echt wel bewaken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
En dan slaap je door de telefoon heen en ben je gewoon geslaagd. Je hebt immers niet opgenomen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Mijn moeder blijft de telefoon echt wel bewaken.
Schijten.quote:
Minstensquote:
Nja, gister ook 2x, dus vandaag ook 2x. Als ik gister 1x gescheten zou hebben, zou het vandaag 3x worden.quote:
Ja 2x is de standaard.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nja, gister ook 2x, dus vandaag ook 2x. Als ik gister 1x gescheten zou hebben, zou het vandaag 3x worden.
ENNE HEOVEEL LESSEN HEB JE AL GEHAD EN WAT KUN JE EN WAT MAG JE AL ? XD XD EN WANNEER HEB JE THEORIE EN TTT EN DIE DINGEN??!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook.Voor het eerst op de snelweg gereden en meteen ook in de file gestaan.
He MB ik heb alles onder controle hoor.quote:
Heel goed, heel goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
He MB ik heb alles onder controle hoor.
Leuk en drukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Ezell het volgende:
Motorbloempje, hoe gaat het met de verhuizing? Ik had wat foto's in je verhuis topic gezien. Het huis ziet leuk uit!
Ik zou jou dan wel vragen voor tipsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Het er wonen hoeft niet zo duur te zijn. Het verhuizen zelf kost vooral bakken met geld![]()
!
Nee, om half 2 geslapenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Keauning het volgende:
[..]
Weer tot diep in de nacht opgebleven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:11 schreef Ezell het volgende:
Kaasrol! Heb je nog wat kaas eraf laten schrapen?Ik ben aan mijn ontbijt bezig, kapper komt vanmiddag nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Awh, beterschapquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:48 schreef Etsu het volgende:
Hoi. Ik heb net even 3 uurtjes geslapen.Ben gewoon verrekte moe.
Ja want water is lekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:01 schreef Water123 het volgende:
[..]
Awh, beterschapen veel water drinken
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef Gideon_92 het volgende:
ik kom hier dus net achter:
http://www.gelderlander.n(...)met-examen-Duits.ece
dat is op mijn school.
Ik wist wel dat ik op een faal school zit. Nu is het alleen zeker!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef Gideon_92 het volgende:
ik kom hier dus net achter:
http://www.gelderlander.n(...)met-examen-Duits.ece
dat is op mijn school.
Ik wist wel dat ik op een faal school zit. Nu is het alleen zeker!
Check!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef Ezell het volgende:
En Moblo.. Het gaat weer fout in het Journalistiek topic in SES.
jaquote:
Ik ben alleen maar blij dat ik geen duits heb, dat het bij het vmbo is, en dat ik van die school af gaquote:
Hoe is die man dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:08 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
ja
[..]
Ik ben alleen maar blij dat ik geen duits heb, dat het bij het vmbo is, en dat ik van die school af ga
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik hoop dat jullie allemaal slagen!
Wat wil je met lief doen nu bereiken? Dat ik ook liever tegen je ga doen? Dat ik toegeef dat je slimmer bent? Vergeet het.quote:
Ga niet haten op Jordy.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wil je met lief doen nu bereiken? Dat ik ook liever tegen je ga doen? Dat ik toegeef dat je slimmer bent? Vergeet het.
¤TZUquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Etsu het volgende:
Waarom verzint iedereen van die verkrachte namen. Etsoe, Ets, Etsoepetsoe, Etsdepets.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wil je met lief doen nu bereiken? Dat ik ook liever tegen je ga doen? Dat ik toegeef dat je slimmer bent? Vergeet het.
Deze is wel passend.quote:
Wie is we?quote:
Mag ik je kabouter zien?quote:
Boeiende informatie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:22 schreef Klinkerzusje het volgende:
ik ben zo zenuwachtig dat ik om de 2 minuten moet plassen
Maak foto's van de vrouwelijke kabouters.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan niet. Ze zijn zich aan het omkleden voor de dag van de Oempa Loempa.
Oké, ik zal het proberen. Alleen schat ik de kans dat het lukt klein in. Kabouters zijn gewelddadig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maak foto's van de vrouwelijke kabouters.
Ik ben tenminste een hosselaar met succes.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef jordyqwerty het volgende:
declaration of war against justin bieber haters
Denken dat je mij kent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een hosselaar met succes.![]()
Jij vindt meisjes geeneens leuke no homo![]()
Dan heb je je kabouters verkeerd opgevoed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké, ik zal het proberen. Alleen schat ik de kans dat het lukt klein in. Kabouters zijn gewelddadig.
LAAT MAAR IK BEN VERWARD.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:26 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik ben tenminste een hosselaar met succes.![]()
Jij vindt meisjes geeneens leuke no homo![]()
Hoiquote:
Hee! Neeeequote:
Saai, maar wel redelijk chillquote:
Hahaquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat er vandaag op nummer 1 komen?
Ik ben het niet.
Geen zin om diehard te gaan posten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie gaat er vandaag op nummer 1 komen?
Ik ben het niet.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, alleen die ene keer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat doe ik nooit, alleen die 8234854207852 keer.
Ik niet, maar dat is logisch aangezien ik stiekem een man ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Etsu het volgende:
Maar Joosterd, vrouwen vinden mensen die op nummer 1 staan, leuk, dus waarom zou je 't niet proberen?
Jij hebt verstand van vrouwen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef Etsu het volgende:
Maar Joosterd, vrouwen vinden mensen die op nummer 1 staan, leuk, dus waarom zou je 't niet proberen?
Graag lieve Etsu. Ik word er verdrietig van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
Klink, je zusje en Jordy maken je belachelijk. Zal ik ze slaan?
Ik kom zowieso op KZ en Jordy.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:30 schreef Etsu het volgende:
Klink, je zusje en Jordy maken je belachelijk. Zal ik ze slaan?
Oké, eerst Jordy en dan je zusje. Een voor een martelen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Graag lieve Etsu. Ik word er verdrietig van.
Help je mee?quote:
Jij en martelenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké, eerst Jordy en dan je zusje. Een voor een martelen.
Likken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik bij jou ga doen.
Held op sokken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Anaal vernederen! That's what he deserves!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je dat überhaupt durftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
quote:
Denken mij te kennen.quote:
Misschien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anaal vernederen! That's what he deserves!
Of is het zonder de s?Sinds de pabo is mn Engels verslechterd.
Vanwaar die haat? Trutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Anaal vernederen! That's what he deserves!
Of is het zonder de s?Sinds de pabo is mn Engels verslechterd.
Wel als ik erbij ben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat je dat überhaupt durft
Ik word niet bang van 16-jarige ukkies.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren dat je dat überhaupt durft
Verbanden leggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar zei ik dat je bang van mij moest worden?
Lezen
Hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Om 15:45 ga ik beginnen met mijn verslagen.
15:45 morgen bedoel je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Om 15:45 ga ik beginnen met mijn verslagen.
Faalschaapquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ssssssst. Misschien was het niet eens opgevallen.
Wat stond er eerst lieve Etsoe?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ssssssst. Misschien was het niet eens opgevallen.
15:45 overmorgen dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, maar nu MOET ik echt.
[..]NEE.
:' zonder ')' geloof ik. Of iets zoiets.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat stond er eerst lieve Etsoe?
quote:
Ahh oke.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
:' zonder ')' geloof ik. Of iets zoiets.
Omdat je binnen zit. Duh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef Ezell het volgende:
Het is buiten vet mooi weer en ik hoor allemaal vogeltjes. Waarom zit ik binnen?!
Daar had ik niet aan gedacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar had ik niet aan gedacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga wat doen dan.
Over 5 minuten ben ik ook weg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ik weet niet wat voor stijl xCore heeft?quote:
quote:
Nee, twintig minuten 'chillen' op het damestoilet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor stijl xCore heeft?
Huh?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Nee, twintig minuten 'chillen' op het damestoilet.
POEP. PLAS. KAK. SCHIJT. PIS.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
EZELL ZEG HET SNEL OVER 2 MINUTEN BEN IK WEG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |