Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Doe ikquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
Kunnen er mensen zijn die niet naar Sint luisteren die de verzoekjes site even willen testen?
Niets maar Rob heeft alles gerenamed en getaged en 13.000 nummers toe gevoegd.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
Nieuwe Guppie? Wat is er mis met de oude?
Sweet!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets maar Rob heeft alles gerenamed en getaged en 13.000 nummers toe gevoegd.
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niets maar Rob heeft alles gerenamed en getaged en 13.000 nummers toe gevoegd.
Ja graag want dat lijkt me erg traag.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik ben er nu op, lijkt te werken allemaal.... Moet ik nog iets proberen aan te vragen?
Gaat inderdaad traagjes, werkt wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja graag want dat lijkt me erg traag.
Ja ik denk dat 33.000 nummers misschien iets veul is.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat inderdaad traagjes, werkt wel.
Heeft het aantal nummers in de database dan invloed op de responstijd voor het daadwerkelijk aanvragenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat 33.000 nummers misschien iets veul is.![]()
![]()
Dan ga ik namelijk een grotere show voorbereiden met veel nummers geript van youtube, als iedereen het kut vind doe ik de moeite nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef Watertornado het volgende:
Ja, als je nog genoeg spulletjes heb! Graag!
Daar lijkt t wel op ja. want met 17.000 nummers ging t nog goed. Nu is ie ineens traag.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heeft het aantal nummers in de database dan invloed op de responstijd voor het daadwerkelijk aanvragen
Zeker doenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan ga ik namelijk een grotere show voorbereiden met veel nummers geript van youtube, als iedereen het kut vind doe ik de moeite niet
Heb ook nog een obscure muziek show die een handjevol fokkers leuk vond. Meest maffe WTF muziek + info en foto's van de artiesten.
Ach moeten die klapjosti's maar beetje geduld aanleren, is wel goed voor sommige mensenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar lijkt t wel op ja. want met 17.000 nummers ging t nog goed. Nu is ie ineens traag.
ik ben door de ergste nummers heen. Maak voor de volgende editie een playlist genoeg voor een uurquote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeker doen
Ik werd weggeroepen dus ik heb je show niet kunnen luisteren tot nu toe
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ben door de ergste nummers heen. Maak voor de volgende editie een playlist genoeg voor een uur
ja die gast heeft verder ook gen tracks, gewoon iemand die op bezoek kwam en al dronken mee de track ging opnemen ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Watertornado het volgende:
Oh, dit vind ik zo'n pannenkoek hè. Hij heeft niet die agressiviteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |