Een paar mods zijn wel handig hoorquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef maurisioo het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal mods voor jullie servers willen hebben. Ik vind het zelf de sfeer een beetje verpesten, met dat /warp en /sethome gebeuren. En je houdt je server dan ook nog eens mooi online bij een update.
Ja, dat wel. Maar die /warp en /sethome die er dan altijd bij komen vind ik waardeloos.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Een paar mods zijn wel handig hoorDenk aan anti-grief.
Tsja, /sethome is wel makkelijk. /warp ben ik in survival ook geen fan van neequote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:17 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar die /warp en /sethome die er dan altijd bij komen vind ik waardeloos.
Ik houd meer van /kill.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Tsja, /sethome is wel makkelijk. /warp ben ik in survival ook geen fan van nee
Eeh komt goed man, van het weekend de vakantie sowieso..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:09 schreef TJV het volgende:
Drumpert, zou jij ooit naar de nether in survival willen kijken? Met een portal kom ik uit in de nether van het creative-gedeelte. En ik heb glowstone nodig.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:08 schreef TJV het volgende:
Als ik niet net zo'n bazenhuis aan het maken was, had ik je meegeholpen met denken.
Honden laten staan ipv zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef TJV het volgende:
Hoe zorg je er trouwens voor dat honden naar je toe teleporten? Ik heb een nieuw huis op zo'n 2 uur(IRL) afstand van mijn oude huis, maar mijn honden teleporten niet mee.
autistquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:22 schreef TJV het volgende:
Hoe zorg je er trouwens voor dat honden naar je toe teleporten? Ik heb een nieuw huis op zo'n 2 uur(IRL) afstand van mijn oude huis, maar mijn honden teleporten niet mee.
Hey, het was half 4 's nachts en ik was stomdronken. Sorry. :$quote:
Ok dan ben je wel een held als je dan minecraft speeltquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef TJV het volgende:
[..]
Hey, het was half 4 's nachts en ik was stomdronken. Sorry. :$
Achja, huis. Er zijn 20 stacks glas ingegaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:31 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ok dan ben je wel een held als je dan minecraft speelt
En ook best goed gedaan dat je dan nog een huis heb gemaakt die je echt wil gaan gebruiken
Nee, vind dit wel leuk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef einschtein het volgende:
Belangrijke vraag;
Moet de server van einschtein helemaal gewiped worden en dat we overgaan op survival only of moet het gewoon blijven zoals het nu is?
Ik weet niet wie van FOK! er allemaal opspeelt, ik wil het alleen even weten.
Idd. Ik wacht op de volgende update tour ik echt weet ga spelen. En daarna zie ik wel weer. Ben de laatste tijd alleen maar bezig geweest met een zombiemap die ik ooit nog eens op mijn server zet als hij klaar is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat mensen ff een beetje minecraft overdosis hebben gehad. Ik verwacht dat het in het najaar wel zal aantrekken weer. Ikzelf zit ff wat meer te rommelen met bfbc2.
Ik heb het zelf ook gehad, had hem gekocht, nog niet zo heel lang geleden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat mensen ff een beetje minecraft overdosis hebben gehad. Ik verwacht dat het in het najaar wel zal aantrekken weer. Ikzelf zit ff wat meer te rommelen met bfbc2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |