slopen, nieuwbouwenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hoe kan ik mijn huis naar een andere locatie in de map verplaatsen?
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
tunnel naar bedrock, doorgraven en dan bij het gewenste punt weer omhoogquote:Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef FoolWithMokey het volgende:
Leuke tip hoor, heb door jou een heleboel tnt geplant met MCedit, en nu elke keer als ik mijn game opstart hoor ik een paar explosies en vervolgens een melding out of memory. Hoe los ik dit op?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Je kan dit op 2 manieren doen zover ik weet.
1: MCedit
2: WorldEdit
Die TNT heb je toch echt zelf geplaatst..... dat gebeurt niet zomaar per ongeluk. Terug naar MCedit en die TNT verwijderen...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Leuke tip hoor, heb door jou een heleboel tnt geplant met MCedit, en nu elke keer als ik mijn game opstart hoor ik een paar explosies en vervolgens een melding out of memory. Hoe los ik dit op?
veuls te veel tnt geplaatst.. heb ik ook last van gehad met world editquote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Leuke tip hoor, heb door jou een heleboel tnt geplant met MCedit, en nu elke keer als ik mijn game opstart hoor ik een paar explosies en vervolgens een melding out of memory. Hoe los ik dit op?
MCedit blijft nu ook steeds vast zitten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Die TNT heb je toch echt zelf geplaatst..... dat gebeurt niet zomaar per ongeluk. Terug naar MCedit en die TNT verwijderen...
e.v.t. mcedit meer memory toewijzen..?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:29 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
MCedit blijft nu ook steeds vast zitten.
Eigen domme foutquote:Op maandag 20 juni 2011 21:47 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee ik wilde altijd al een hoop tnt's tegelijk laten ontploffen, maar had nooit genoeg tnt. Dus ik kon het niet laten na het installeren van MCeditquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:51 schreef Mordecai het volgende:
Serieus, wilde FoolWithMonkey zijn huis verplaatsen met tnt?![]()
![]()
![]()
![]()
speel je singleplayer?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:02 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Nee ik wilde altijd al een hoop tnt's tegelijk laten ontploffen, maar had nooit genoeg tnt. Dus ik kon het niet laten na het installeren van MCedit
Examens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |