yup, idd af en toe start ik het eff op en ben dan zo weer een avond zoet, maar hele dagen gaat em niet meer worden voorlopig..quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat mensen ff een beetje minecraft overdosis hebben gehad. Ik verwacht dat het in het najaar wel zal aantrekken weer. Ikzelf zit ff wat meer te rommelen met bfbc2.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Beetje zonde om je lego stuk te hakken als je wat wil aanpassen.
Ik zag de tweet van Notch. Dat ie moeite had om 1.7 geheim te houden, maar in diezelfde tweet zei ie wel even dat 1.7 ondergrondse ravijnen kreeg. Ik moest lachen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:48 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: Twitter van notch
1.7 krijgt ondegrondse ravijnen.![]()
Je kan in deze screenie ook goed de nieuwe belichting zien.
Minecraft heeft gewoon veel ram nodig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:14 schreef Cryothic het volgende:
Die nieuwe belichting is nice.
Probleem is alleen bij mij dat ik dus alles op low moet zetten omdat anders minecraft m'n pc freezed... wtf?
quad-code, geforce 8800GTS, 2GB Ram (ja, is wat aan de lage kant), en dan nog dit gezeik![]()
Battlefield, Crysis 2, beide probleemloos, om maar ff wat graphics-haulers te noemen...
Ja, maar dit is gewoon overdreven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Minecraft heeft gewoon veel ram nodig.
Misschien een probleem met je java? Die krijgt waarschijnlijk weinig geheugen en dan gaat het fout. Probeer anders een extra balkje geheugen in je pc te gooien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon overdreven.
Problemen zijn ook pas gekomen sinds de 1.6 update.
Soms slaat de zooi vast na een kwartier, en soms kan ik 2 uur probleemloos spelen.
Het kutte is alleen dat ie echt de hele pc freezed. Dus de uit-knop is de enige optie.
En dat heeft al een keer resulteerd in een corrupt level.
Eigenlijk wel ja. Je zit nu gewoon te wachten op die update.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Stomme Notch,
Door die 1.7 aankondiging maakt singleplayer nutteloos nu :/
Dit.quote:Op woensdag 22 juni 2011 06:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Denk dat mensen ff een beetje minecraft overdosis hebben gehad. Ik verwacht dat het in het najaar wel zal aantrekken weer. Ikzelf zit ff wat meer te rommelen met bfbc2.
Heb ik in een grot geleefd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik join een server, en er staat op een sign ''Team Paradox was here''. Blijkt het dus dat vanmiddag Team Paradox was langs geweest. Toen ik een jail server had kreeg ik ook al waarschuwingen van leden over deze groep, het blijkt dus dat ze aardig actief zijn. Ik ga even op google zoeken, meer informatie zal volgen. De dag ervoor was alles nog heel
JaimyLee, als je het maar laat![]()
Naja griefers/hackers, geen idee. Er zijn iedegeval veel van die groepen, maar dit is denk ik een van de bekendste. (wat ik dan heb gehoord hequote:Op donderdag 23 juni 2011 01:24 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Heb ik in een grot geleefd?
Team Paradox is een groep griefende hackers ofzo?
PS. Zijn er al screens van de nieuwe cobblestone texture? Ik ben namelijk bezig met een project waar ik heel veel (mossy) cobblestone heb gebruikt. Dus ik wil wel even weten of het allemaal nog wel nut heeft, of dat ik met texture packs moet gaan werken.
sup with me? Ik zit lekker in mn eigen server hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 00:56 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik join een server, en er staat op een sign ''Team Paradox was here''. Blijkt het dus dat vanmiddag Team Paradox was langs geweest. Toen ik een jail server had kreeg ik ook al waarschuwingen van leden over deze groep, het blijkt dus dat ze aardig actief zijn. Ik ga even op google zoeken, meer informatie zal volgen. De dag ervoor was alles nog heel
JaimyLee, als je het maar laat![]()
Even googlen leert dat Ceees2 er deel van uitmaakt?quote:Op donderdag 23 juni 2011 01:42 schreef Berend. het volgende:
[..]
Naja griefers/hackers, geen idee. Er zijn iedegeval veel van die groepen, maar dit is denk ik een van de bekendste. (wat ik dan heb gehoord he)
volgens mij kan dat niet..quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:53 schreef Cryothic het volgende:
Ik wilde gistere trouwens een shitload rode wol maken, maar mag op de een of andere manier alleen witte wol verven.
Hoe krijg je gekleurde wol weer wit?
Ik probeerde het met bonemeal, maar dat werkte niet
dat kan dus nietquote:Uses
Like all dyes, bone meal can be applied directly to sheep to color them white. This is the only direct use of bone meal as a dye since it cannot be used to change colored wool blocks back into white wool at a crafting table. It can however be combined with other dyes to produce new colors:
bron?quote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Even googlen leert dat Ceees2 er deel van uitmaakt?
He, das poep... zit ik met een lading gekleurde wol waar ik niks mee kanquote:Op donderdag 23 juni 2011 11:12 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij kan dat niet..
[..]
dat kan dus niet
quote:
Als het waar is...wat een droeftoeter.quote:
Toomanyitems, voor SP. In MP is het gewoon /give.quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:57 schreef Cryothic het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke mod dat is die daar gebruikt wordt om zo onbeperkt resources enzo te hebben?
En is dat in SP mogelijk? Of moet je daar persee een MP server voor opzetten?
Nah, ik ken Cees. Daarom hoorde ik er ook een beetje van, hij zit er niet bijquote:Op donderdag 23 juni 2011 10:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Even googlen leert dat Ceees2 er deel van uitmaakt?
Ah, dank je wel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:04 schreef TJV het volgende:
[..]
Toomanyitems, voor SP. In MP is het gewoon /give.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Berend. het volgende:
Ik ga dus terug naar die server waar ik vannochtend was..wouw, heb je toevallig ook nog screens van hoe het ervoor eruit zag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
nop, maar echt alles was heel.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wouw, heb je toevallig ook nog screens van hoe het ervoor eruit zag?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Berend. het volgende:
Ik ga dus terug naar die server waar ik vannochtend was..dat vraagt om een honeypot serverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
truequote:Op donderdag 23 juni 2011 21:59 schreef TJV het volgende:
Trieste figuren die dat doen.. we lachen altijd maar om diegenen die 8 uur per dag Minecraft spelen, maar diegenen die 8 uur per dag Minecraft spelen én andermans werk slopen zijn nog erger.
Same.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |