Ik heb je rechten gegeven, kom is op MC.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:58 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil rechten, ben wel n00b
Zat er net al in.
MC: kneusteun
Naja, ik ben er nu niet meer maar je hebt in ieder geval rechten op Creative, survival komt later.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb je rechten gegeven, kom is op MC.
Die heeft een ban dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
PM naar Toothless gedaan, effe afwachten
NINJA EDIITTTquote:
Waarom zou je daar ook heen willenquote:
Ziet er wel mooi uit wat ze daar gemaakt hebben + die map is fucking chill om mee te werken haha.quote:
En je word geband om kutredenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit wat ze daar gemaakt hebben + die map is fucking chill om mee te werken haha.
Je kunt een quote niet quoten.quote:
Neequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Je kunt een quote niet quoten.
Snap je het nog?
Haha ik kijk wel welke me het beste bevaltquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En je word geband om kutredenen
Ik zou je de server van drumpie aanraden
via minecraftforum.nl denk ik, en anders gewoon ff inloggen op de server?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Gridlok het volgende:
Maar iemand enig idee hoe ik met hem in contact kan komen dan?
Was het IP niet toothless.nl?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:37 schreef Gridlok het volgende:
Maar iemand enig idee hoe ik met hem in contact kan komen dan?
er zijn tools/mods om de map op te slaan hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:36 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En je word geband om kutredenen
Ik zou je de server van drumpie aanraden
datquote:
ik volg je ff niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef mschol het volgende:
[..]
er zijn tools/mods om de map op te slaan he
ach daar kwam ik niet voorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
mooie map downloaden, als je dan geband wordt kan je iig nog de map creatie's bekijken?
gewoon de boel kopiieren naar een andere serverquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:41 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ach daar kwam ik niet voorAls ze me bannen om een kutreden heb ik het wel gehad, dan ga ik niet vol jaloezie kijken wat ze hebben gemaakt
Whehe, dat zou wel een schitterende actie zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:41 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de boel kopiieren naar een andere server![]()
Ken je mij nog niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:18 schreef Sitethief het volgende:
Ik wil eigenlijk creative survivalen. Zelf de resources onder gevaar bij elkaar schrapen en daar iets moois mee bouwen. Dan heb je dus hele mijnsystemen met spoorsysteem, storage rooms, je gaat zo nu en dan bewust op jacht naar items die mobs droppen etc. Maar veel mensen op survival servers zijn nou niet echt bezig mooie dingen neer te zetten in een team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |