SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Tweakers, daar heb je wel garantie dat het blijft. Zelf vind ik het daar te ongezelligquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Welke server kan ik het beste pakken als ik veel en groots wil bouwen?
nah wil het wel binnen fok houdenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Tweakers, daar heb je wel garantie dat het blijft. Zelf vind ik het daar te ongezellig
(ip: tweakcraft.net)
Mee eens, als newb word je keihard genegeerd daarzo. Tenzij je contacten hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:33 schreef Berend. het volgende:
[..]
Tweakers, daar heb je wel garantie dat het blijft. Zelf vind ik het daar te ongezellig
(ip: tweakcraft.net)
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef TJV het volgende:
Ik zou voor Drumpie's server gaan, stabiel, ruimte zat en je kunt gewoon items spawnen door /give. Wel is het nogal rustig op het moment.Magic Carpet werkt alleen als ik daar om vraag bij een admin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, maar of je daar nou heen wilt.quote:
Gridlok is ook mijn MC naamquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Jawel, maar of je daar nou heen wilt.
Je moet ff rechten vragen aan Drumpie, als je hier je MC-naam post komt het wel goed.
Ja, minecraft.net ligt er ook uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:39 schreef Gridlok het volgende:
Is minecraft offline? Klap er de heletijd uit
Welke server zit jij?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, minecraft.net ligt er ook uit.
edit:
hij is er weer.
grappig, de gele tekst op het homescreen is bij mij nu:
"seecret friday update"
Als je creative wilt spelen kun je het beste op die van Toothless denk ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:29 schreef Gridlok het volgende:
Welke server kan ik het beste pakken als ik veel en groots wil bouwen?
PM naar Toothless gedaan, effe afwachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als je creative wilt spelen kun je het beste op die van Toothless denk ik.
lijkt me wel geil als er nu pistons komen dan in een seeeecret friday updatequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, minecraft.net ligt er ook uit.
edit:
hij is er weer.
grappig, de gele tekst op het homescreen is bij mij nu:
"seecret friday update"
Die pistons zien er echt sweet uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
lijkt me wel geil als er nu pistons komen dan in een seeeecret friday update
Maar ik denk het niet
Je kan er echt geweldige traps mee maken, alleen ik hoop dat ze tegen lava kunnen, en ik ben benieuwd wat er gebeurd als je een half blok vanaf boven naar beneden duwt. Blijft het blok dan in de bovenste helft ofzo?..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die pistons zien er echt sweet uithele nieuwe dimensie aan dingen bouwen. Ik ga een Hangaar deur maken volledig automatisch haha
Ik bied ook creative aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als je creative wilt spelen kun je het beste op die van Toothless denk ik.
Die heeft een ban dacht ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
PM naar Toothless gedaan, effe afwachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |