quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik doe voorlopig vooral hopen dat mijn kattenhatende hond het gaat accepterenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vet
ik heb al het natvoer, normaal voer en kittenvoer inmiddels meegegeven aan mn moeder zodat die het kan bewaren voor mn oma (die wil na haar vakantie een poesje nemen zodat ze niet meer alleen in huis is, tis toch alleen sinds opa gestorven is) of aan een vriendin van mn oma kan geven..
Varken moet namelijk aan duur speciaalvoer, en als ik een extra poesje neem als ik weer zelf een woonruimte heb, dan kan die gewoon gelijk beginnen met dat speciaalvoer
Jouw nummer heb ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg ook geen whatsapp berichtjes van dr, dus nu zijn we met zn tweeen zielig
Je hebt de hele dag in bed gelegen, hoe kan je nou een dipje hebbenquote:
Hebben we toch nog ietsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg ook geen whatsapp berichtjes van dr, dus nu zijn we met zn tweeen zielig
Elmoquote:
Koel!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die werkt bij ons, en hij lijkt op ben saunders![]()
(ja hij heet echt zo)
haha, ik ga bij een vriendin in huis die een hond heeft, ik ga hopen dat mijn Varken haar hond gaat accepterenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig vooral hopen dat mijn kattenhatende hond het gaat accepteren
[..]
Jouw nummer heb ik ook niet
Ja, ik wil graag foto'squote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die werkt bij ons, en hij lijkt op ben saunders![]()
(ja hij heet echt zo)
Ik heb je een WA gestuurd hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, ik ga bij een vriendin in huis die een hond heeft, ik ga hopen dat mijn Varken haar hond gaat accepteren
oh, dan ligt daar het probleem.. dat is 06 ********
quote:
*stopt piemel in die mond*quote:
Ja, in mn nachtkastjequote:
wat handtekening, gewoon foto en als ik m knap genoeg vind zn nummerquote:
quote:
uhm,., pe.. nee, pie, nee.. oook niet.. euhm.. jan, nee ook niet, klaa.. nope.. ik weet het niet meerquote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie was de ongelukkige waar je hem van af gehakt hebt?
eraf gehaktquote:
Traphekje naar de keuken en hond daar houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
Nee slecht plan om die hond mee te nemen naar de winkel hups.
En de kroeg ook.
Zullen veel klanten niet kunnen waarderen.
Ja getver, die wil ik niet in mijn mond hoorquote:
Ben er zeker 6 uur uit geweest hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag in bed gelegen, hoe kan je nou een dipje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |