quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Hij moet nog maar zien er zo goed uit te zien als ik als hij halverwege de 30 is.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk bang voor je eigen aftakeling. Je weet dat die ook al is begonnen. Je probeert jouw angst te verbloemen door ons op onze aftakeling te wijzen.
Jammer wel.
Eigen aftakeling, dat is na 30 pas hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk bang voor je eigen aftakeling. Je weet dat die ook al is begonnen. Je probeert jouw angst te verbloemen door ons op onze aftakeling te wijzen.
Jammer wel.
blub blubquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog maar zien er zo goed uit te zien als ik als hij halverwege de 30 is.
Nog steeds kinderachtigquote:
Beter zorgt hij nu dat hij een partner krijgt. Na de 30 lukt het hem zeker niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog maar zien er zo goed uit te zien als ik als hij halverwege de 30 is.
Dan nog.. hij alleen niet dusquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat zn klanten hem wel willen helpen
Zie nu al op tegen de 30quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigen aftakeling, dat is na 30 pas hoor
Ah, onze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter zorgt hij nu dat hij een partner krijgt. Na de 30 lukt het hem zeker niet meer.
dat red ik toch nooitquote:
zeker niet zonder rooje juinquote:
och jawel.. maar 30, dat haal ik niet hoor, ik ben nu al aan het aftakelenquote:
Ik wil geen partner. Dat is iets heel andersquote:
Dat zeg je nuquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil geen partner. Dat is iets heel anders
Uhuh.quote:
Laat je niks wijsmaken hoor, na de 30 kan het ook nog!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Als de grens bij 30 ligt heb ik nog 3,5 jaar. En in dit tempo wordt 'm dat dus niet dan
dames zijn er genoeg.. normale lekkere mannen.. daar is een gebrek aanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef detijd het volgende:
detijd wil wel een vriendin maar soms lijkt het wel of de grote stad niet groot genoeg is![]()
Waar zijn die dames toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |