quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Hij moet nog maar zien er zo goed uit te zien als ik als hij halverwege de 30 is.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk bang voor je eigen aftakeling. Je weet dat die ook al is begonnen. Je probeert jouw angst te verbloemen door ons op onze aftakeling te wijzen.
Jammer wel.
Eigen aftakeling, dat is na 30 pas hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk bang voor je eigen aftakeling. Je weet dat die ook al is begonnen. Je probeert jouw angst te verbloemen door ons op onze aftakeling te wijzen.
Jammer wel.
blub blubquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog maar zien er zo goed uit te zien als ik als hij halverwege de 30 is.
Nog steeds kinderachtigquote:
Beter zorgt hij nu dat hij een partner krijgt. Na de 30 lukt het hem zeker niet meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hij moet nog maar zien er zo goed uit te zien als ik als hij halverwege de 30 is.
Dan nog.. hij alleen niet dusquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat zn klanten hem wel willen helpen
Zie nu al op tegen de 30quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigen aftakeling, dat is na 30 pas hoor
Ah, onze ervaringsdeskundigequote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter zorgt hij nu dat hij een partner krijgt. Na de 30 lukt het hem zeker niet meer.
dat red ik toch nooitquote:
zeker niet zonder rooje juinquote:
och jawel.. maar 30, dat haal ik niet hoor, ik ben nu al aan het aftakelenquote:
Ik wil geen partner. Dat is iets heel andersquote:
Dat zeg je nuquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil geen partner. Dat is iets heel anders
Uhuh.quote:
Laat je niks wijsmaken hoor, na de 30 kan het ook nog!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef Bartholomeus het volgende:
Als de grens bij 30 ligt heb ik nog 3,5 jaar. En in dit tempo wordt 'm dat dus niet dan
dames zijn er genoeg.. normale lekkere mannen.. daar is een gebrek aanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:31 schreef detijd het volgende:
detijd wil wel een vriendin maar soms lijkt het wel of de grote stad niet groot genoeg is![]()
Waar zijn die dames toch?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dames zijn er genoeg.. normale lekkere mannen.. daar is een gebrek aan
Dat wordt een ontploffende PM boxquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vooral dat "normale" die zijn niet te vindenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dames genoeg ja, maar ook daarvan zijn de normale, lekkere varianten beperkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dit is fok. geen normale mannen hier. geen lekkere mannen ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat wordt een ontploffende PM box
Neuken dan maar?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil geen partner. Dat is iets heel anders
So either way, we're screwedquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dames genoeg ja, maar ook daarvan zijn de normale, lekkere varianten beperkt.
Hij vroeg niet om normale lekkere variantenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Okquote:
Daarom juist! PM't snel!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dit is fok. geen normale mannen hier. geen lekkere mannen ook niet.
dat ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
idd .. het zijn allemaal autistenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vooral dat "normale" die zijn niet te vinden
Joh wat doe je hatelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ookal waren ze er was je dat sowieso.
prima. 1 juli sta je dan op straatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef detijd het volgende:
normaal ben ik wel
lekker zal ik nooit durven beweren over mezelf
misschien moet wij van stad ruilen
Volgens RTL nieuws is daar nu een behandeling voorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd .. het zijn allemaal autisten
Waarom dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
prima. 1 juli sta je dan op straat
hoeveel drugs kan je ze geven zonder dat ze het doorhebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens RTL nieuws is daar nu een behandeling voor
ik moet toch mn woning uit?quote:
Dat weet ik toch niet.quote:
Nope.. omdat het gesloopt wordt... jup..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet.
Heb je al iets anders? Waarom? Bah.
stad? dorp dusquote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef detijd het volgende:
errr naar welke stad verhuis ik dan GvsE?
Heb zelf Den Haag in de aanbieding
Geen, zie bovenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef detijd het volgende:
errr naar welke stad verhuis ik dan GvsE?
Heb zelf Den Haag in de aanbieding
ssstt.. ik had bijna een woningquote:
In het altijd gezellige land van maas en waalquote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stad? dorp dus![]()
Beuningen gld, naast Nijmegen
kartonnen doos van de appie is niet echt een optiequote:
Dat is toch niet zo heel ver van Boven-Leeuwen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stad? dorp dus![]()
Beuningen gld, naast Nijmegen
Nee, dat is niet ver iddquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel ver van Boven-Leeuwen?
Dan kan je vast wel bij Roy terecht
er is openbaar vervoer hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef detijd het volgende:
hmmmzz da's ver fietsen naar het werk![]()
Dan blijf ik even zitten hier, wel rot van je huis trouwens
dan een van de c1000? aldi? lidl?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
kartonnen doos van de appie is niet echt een optie
hier welquote:
Dat zal ook z'n rede hebben met die 2 bussen en een trein daarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hier welgeen stakingen nog tot nu toe dit jaar
Ja zodra ik helemaal klaar ben is dat geen probleemquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo heel ver van Boven-Leeuwen?
Dan kan je vast wel bij Roy terecht
Is er al iets veranderd sinds ik er was?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja zodra ik helemaal klaar ben is dat geen probleem
Bij mijn huis (ja daar zit ik nu nog) heb ik wel 3 buslijnen op een paar minuten loopafstandquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal ook z'n rede hebben met die 2 bussen en een trein daar
Ja 1 kamer zit een nieuw kozijn in en is het plafond opgehoogdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er al iets veranderd sinds ik er was?
thanks..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef detijd het volgende:
moet er helaas weer vandoor, GvsE succes met huizenjacht
detijd doet zwaai naar iedereen
P-J... leef jij ook nog?quote:
Ghehequote:
Haha, nou komt op hetzelfde neer!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij mijn huis (ja daar zit ik nu nog) heb ik wel 3 buslijnen op een paar minuten loopafstand
en treinen hebben we niet hier
ja maar.. euh..quote:
Hey babe, gooi eens foto's op je fb of op mijn WA joh.quote:
tuurlijk wel.. zoutzuurquote:
Grijs eiken achtig laminaat voor beneden en antraciet tapijt voor boven, het tapijt gaan ze leggen, een trap (met bocht) is namelijk heel naar om te bekleden, en voor 100 euro extra deden ze de hele bovenverdieping ... dus jaquote:
Groot gelijk!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef rival het volgende:
[..]
Grijs eiken achtig laminaat voor beneden en antraciet tapijt voor boven, het tapijt gaan ze leggen, een trap (met bocht) is namelijk heel naar om te bekleden, en voor 100 euro extra deden ze de hele bovenverdieping ... dus ja
quote:
Laminaat leggen is makkelijk en leukquote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef rival het volgende:
[..]
lekker makkelijk, hoef ik alleen et laminaat zelf te doen....
Maar ik heb hier wel een Albert Heijn, C1000, Lidl, Aldi, Blokker, Hema, Pak en nog heul veul meer winkels op 5 minuten fietsafstandquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sorry, boerendorp daar, zelfs in ons plaatsje hebben we hier om de hoek een stuk of 6 bussen
Alleen als je het verdiend natuurlijkquote:
dat kan je wel zeggen, maar ik wil graag al jouw hoekjes zien voor je zoiets roeptquote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laminaat leggen is makkelijk en leuk
En vergeet de macdonalds nietquote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar ik heb hier wel een Albert Heijn, C1000, Lidl, Aldi, Blokker, Hema, Pak en nog heul veul meer winkels op 5 minuten fietsafstand
Mijn plinten liggen nog nietquote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, maar ik wil graag al jouw hoekjes zien voor je zoiets roept
want de plankies zelf leggen is het probleem niet, maar als ik bij sommige mensen de plinten zie
en of ik dat doequote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alleen als je het verdiend natuurlijk
die zit nog dichterbijquote:
bij mij ligt het erg netjes en strakquote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
dat kan je wel zeggen, maar ik wil graag al jouw hoekjes zien voor je zoiets roept
want de plankies zelf leggen is het probleem niet, maar als ik bij sommige mensen de plinten zie
Sja, ik bijt niet tot het huwelijkquote:
Je weet dat je je plinten niet direct moet leggen?quote:
jij wil huppel d'r hoekjes zien? zie topic titel.. d'r rondingen mag je niet te dicht bij komen,..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef rival het volgende:
[..]
Rival welquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef clevy het volgende:
[..]
jij wil huppel d'r hoekjes zien? zie topic titel.. d'r rondingen mag je niet te dicht bij komen,..
ach heeft hij een streepje voor.. verschil moet er zijn..quote:
g'nightquote:
Al jarenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef clevy het volgende:
[..]
ach heeft hij een streepje voor.. verschil moet er zijn..
ik zal nog eens broeden op reden voor fysiek contact.. euh.. een klap
http error 404quote:
Slaap lekkerquote:
ook op kantoor zitten dromen van een beter leven?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Morgen weer een hele dag het vieze vuile werk doen, met m'n HBO diploma
Hier ook alquote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Morgen weer een hele dag het vieze vuile werk doen, met m'n HBO diploma
Ik ben het zoontje van de baas. En dat heeft voordelen, dat ontken ik echt niet, maar ook nadelen. Zo ben ik bijvoorbeeld sluitpost wat betreft het werk. Als er iemand ziek wordt, dan ben ik het bokje. En sja, degene die normaal het ongeschoolde vieze vuile werk doet is ziek, dusquote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
ook op kantoor zitten dromen van een beter leven?
ik trouw niet voor ik gebeten benquote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, ik bijt niet tot het huwelijk
een vloer leeft, dat weet ikquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat je je plinten niet direct moet leggen?
Enne zeur niet jij
Sja, dan gaan we dus nooit trouwenquote:
toch wel bijtenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik voorzie principes die nu heel snel van tafel geschoven worden
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef rival het volgende:
[..]
een vloer leeft, dat weet ik
nee maar ik zie overal wel mooie vloeren, maar als ik dan goed de boel bekijk is het bijna nergens echt mooi gedaan [/pietje precies]
zonde, ik heb zo'n mooie kamer voor je overquote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, dan gaan we dus nooit trouwen
De keuken?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef rival het volgende:
[..]
zonde, ik heb zo'n mooie kamer voor je over
en voor Varken dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef rival het volgende:
[..]
zonde, ik heb zo'n mooie kamer voor je over
Purmerend-Noord is een leuke omgeving voor Varkenquote:
Ik denk wat ik wil denkenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet meteen dat weer van ons mannen denken
huppel wordt druppel zodra ik de kamer binnen komquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef clevy het volgende:
[..]
jij wil huppel d'r hoekjes zien? zie topic titel.. d'r rondingen mag je niet te dicht bij komen,..
Correctie: zodra je begint te praten !quote:Op maandag 13 juni 2011 22:19 schreef rival het volgende:
[..]
huppel wordt druppel zodra ik de kamer binnen kom
Kan ze daar veel vriendjes vinden dan? Liever niet van Marokkaanse afkomst, want dan gaat dr Nederlands achteruit enzo..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Purmerend-Noord is een leuke omgeving voor Varken
is er iets positiefs dan aan mannen? Ik kan maar 1 ding bedenken namelijk..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je denkt altijd zo negatief over ons mannen
Vast wel. hmm geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Kan ze daar veel vriendjes vinden dan? Liever niet van Marokkaanse afkomst, want dan gaat dr Nederlands achteruit enzo..
Over jou schat, jij bent een jochiequote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar je denkt altijd zo negatief over ons mannen
voor Varken heeft de vorige eigenaar (serieus) een gat in de buitenmuur laten maken met een kattenluikje erinquote:
wat een kuteigenaarquote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef rival het volgende:
[..]
voor Varken heeft de vorige eigenaar (serieus) een gat in de buitenmuur laten maken met een kattenluikje erin
helaas voor Varken heeft de huidige eigenaar dat gat gedicht
Ik heb een enorme bloedhekel aan kokenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat jij nou graag in de keuken staat betekend niet dat iedereen dat wil!
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. hmm geen idee eigenlijk.
[..]
Over jou schat, jij bent een jochie
Nopequote:
Wie had het over koken?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een enorme bloedhekel aan koken![]()
Ga alleen met plezier de keuken in om bier te pakken
en dat is?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is er iets positiefs dan aan mannen? Ik kan maar 1 ding bedenken namelijk..
Koken is leukquote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb een enorme bloedhekel aan koken![]()
Ga alleen met plezier de keuken in om bier te pakken
Ik heb er een hekel aan.quote:
Dat ze een piemel hebben.. Het vuilnis kan ik zelf ook nog wel (met tegenzin) buiten zettenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan.
Eten vind ik ook niks aan. Noodzakelijk kwaad zeg maar
Bij sommigen stelt die piemel ook niks voorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ze een piemel hebben.. Het vuilnis kan ik zelf ook nog wel (met tegenzin) buiten zetten
Daar hebben ze ook dingen voor uitgevondenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat ze een piemel hebben.. Het vuilnis kan ik zelf ook nog wel (met tegenzin) buiten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |