quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Ik doe voorlopig vooral hopen dat mijn kattenhatende hond het gaat accepterenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vet
ik heb al het natvoer, normaal voer en kittenvoer inmiddels meegegeven aan mn moeder zodat die het kan bewaren voor mn oma (die wil na haar vakantie een poesje nemen zodat ze niet meer alleen in huis is, tis toch alleen sinds opa gestorven is) of aan een vriendin van mn oma kan geven..
Varken moet namelijk aan duur speciaalvoer, en als ik een extra poesje neem als ik weer zelf een woonruimte heb, dan kan die gewoon gelijk beginnen met dat speciaalvoer
Jouw nummer heb ik ook nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg ook geen whatsapp berichtjes van dr, dus nu zijn we met zn tweeen zielig
Je hebt de hele dag in bed gelegen, hoe kan je nou een dipje hebbenquote:
Hebben we toch nog ietsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik krijg ook geen whatsapp berichtjes van dr, dus nu zijn we met zn tweeen zielig
Elmoquote:
Koel!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die werkt bij ons, en hij lijkt op ben saunders![]()
(ja hij heet echt zo)
haha, ik ga bij een vriendin in huis die een hond heeft, ik ga hopen dat mijn Varken haar hond gaat accepterenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig vooral hopen dat mijn kattenhatende hond het gaat accepteren
[..]
Jouw nummer heb ik ook niet
Ja, ik wil graag foto'squote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die werkt bij ons, en hij lijkt op ben saunders![]()
(ja hij heet echt zo)
Ik heb je een WA gestuurd hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
haha, ik ga bij een vriendin in huis die een hond heeft, ik ga hopen dat mijn Varken haar hond gaat accepteren
oh, dan ligt daar het probleem.. dat is 06 ********
quote:
*stopt piemel in die mond*quote:
Ja, in mn nachtkastjequote:
wat handtekening, gewoon foto en als ik m knap genoeg vind zn nummerquote:
quote:
uhm,., pe.. nee, pie, nee.. oook niet.. euhm.. jan, nee ook niet, klaa.. nope.. ik weet het niet meerquote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wie was de ongelukkige waar je hem van af gehakt hebt?
eraf gehaktquote:
Traphekje naar de keuken en hond daar houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Royco1 het volgende:
Nee slecht plan om die hond mee te nemen naar de winkel hups.
En de kroeg ook.
Zullen veel klanten niet kunnen waarderen.
Ja getver, die wil ik niet in mijn mond hoorquote:
Ben er zeker 6 uur uit geweest hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 23:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt de hele dag in bed gelegen, hoe kan je nou een dipje hebben
Ja hallo, doe zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat handtekening, gewoon foto en als ik m knap genoeg vind zn nummer
Dan moet je m maar niet zo open zettenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja getver, die wil ik niet in mijn mond hoor
Een hond in de keuken van een kroeg? Lekker frisquote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Traphekje naar de keuken en hond daar houden.
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit in een kroeg ben geweest waar geen hond van de eigenaar achter de bar lag
Een hond in een horecakeuken?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof trouwens niet dat ik ooit in een kroeg ben geweest waar geen hond van de eigenaar achter de bar lag
ja, dat kan toch niet?quote:
Geen gemaar!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja getver, die wil ik niet in mijn mond hoor
Neen!quote:
Hij is echt heel groot en lomp, houd een hekje niet tegenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kroeg zonder keuken!quote:
Neem hem dan maar niet, kans is te groot dat ie jou omver trektquote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij is echt heel groot en lomp, houd een hekje niet tegen
Die ballen komen toch ergens vandaanquote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kroeg zonder keuken!
Is iets anders dan een horecakeuken he
Ballen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die ballen komen toch ergens vandaan
Kroegen waar ik kwam mocht je blij zijn als ze een zak borrelnootjes open trokkenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met honden, hij luisterd beter naar mij dan naar zijn baasjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem hem dan maar niet, kans is te groot dat ie jou omver trekt
Duh, waarom denk je dat het zon klein dorp is! Dat is niet altijd zo geweest hoor!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aww.quote:
Kutkroegquote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kroegen waar ik kwam mocht je blij zijn als ze een zak borrelnootjes open trokken![]()
Naar een bal kende je echt fluiten hoor
Luisterdquote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben heel goed met honden, hij luisterd beter naar mij dan naar zijn baasjes.
Tenminste iemand die luisterd
Ah dat is vervelendquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Duh, waarom denk je dat het zon klein dorp is! Dat is niet altijd zo geweest hoor!
Goed taalgebruik welquote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kroegen waar ik kwam mocht je blij zijn als ze een zak borrelnootjes open trokken![]()
Uhuh maar wel vol lekkere klanten die mij met liefde op een borrel trakteerdenquote:
Ja geniaal hequote:
net uitgemaakt met..quote:
Bal, tosti, vlamtosti, pita shoarma, en binnenkort pizza baquettes en ham kaas baquettesquote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van dat vieze diepvriesspul natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bal, tosti, vlamtosti, pita shoarma, en binnenkort pizza baquettes en ham kaas baquettes
iddquote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, vooral van een Spelling Nazi....
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bal, tosti, vlamtosti, pita shoarma, en binnenkort pizza baquettes en ham kaas baquettes
Zoals overal, gewoon bij de makro vandaanquote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van dat vieze diepvriesspul natuurlijk
Ik vind het dan ook helemaal niet erg als iemand mij op een fout wijst!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, vooral van een Spelling Nazi....
Hoi, neuken?quote:
Ik ben geen mens, maar vind het wel verdacht dat juist ik die fout ziequote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook helemaal niet erg als iemand mij op een fout wijst!
Ga ook geen excuus verzinnen. Shit happens ik ben ook maar mens
Dan leer je toch nog iets van de spellingsnazi'squote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben geen mens, maar vind het wel verdacht dat juist ik die fout zie
Nee zijn lekker, als ik het zelf niks vind verkoop ik het nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van dat vieze diepvriesspul natuurlijk
nee, dat was gewoon.. te ergquote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan leer je toch nog iets van de spellingsnazi's
Niet allesquote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zoals overal, gewoon bij de makro vandaan
Maar wel diepvriesmakrospul?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zijn lekker, als ik het zelf niks vind verkoop ik het niet
Wil je daar wat van leren, vind het vooral irritantquote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan leer je toch nog iets van de spellingsnazi's
Soms moet het gewoon eventjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al de 2e keer vandaag, vanwaar deze eer
Even niet, misschien kom ik er morgen op terug.quote:
En dan te bedenken dat ik vandaag nog een hele discussie had over kende/kon enzquote:
ja, maar vlamtosti'squote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Spezza19 het volgende:
Hebben we het nou weer over ranzige diepvries tosti's?
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vandaag nog een hele discussie had over kende/kon enz
Het heeft mij wel bewuster van mn taal gemaakt. Vind ik alleen maar beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil je daar wat van leren, vind het vooral irritant
Het is overduidelijk bedtijdquote:
gooi het daar maar opquote:
Dat zegt meer over jouquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het heeft mij wel bewuster van mn taal gemaakt. Vind ik alleen maar beter.
Pizza quick saus.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Myraela het volgende:
Weet je wat lekker is, dat tomatenspul iets dat je op een tosti doet, dat je een soort pizza iets krijgt.
Klopt.quote:
Is weer eens iets anders dan balls of steelquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Dat ik fouten maakte en nog steeds maak en dat ik blij ben dat mensen me "helpen" die fouten niet meer te maken![]()
Volgens mij is Roy eindelijk opgehouden met mij uitlachen
Is Bas echt getrouwd?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ben tussendoor ook nog een beetje aan het werken.
[..]
Als ik zeg dat ik die heb ga ik weer gebashed worden he?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan balls of steel
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is weer eens iets anders dan balls of steel
Je kent mequote:Op maandag 13 juni 2011 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik die heb ga ik weer gebashed worden he?
je kan er wel chirurgisch staal in laten prikkenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 hoeft geen balls of steel..... zo lastig bij de douane op Schiphol....
Dan heeft ie een leuke fotoshoot gedaanquote:
Wil jij vast wel doen voor hemquote:Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan er wel chirurgisch staal in laten prikken
Nee dank je.... geen gedoe aan mijn lijf.....quote:Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je kan er wel chirurgisch staal in laten prikken
Ja ik zag de foto's ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft ie een leuke fotoshoot gedaan
nee, ik en naalden zijn geen geweldige combinatiequote:
pussyquote:Op maandag 13 juni 2011 23:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee dank je.... geen gedoe aan mijn lijf.....
Dan pas je bij Roycoquote:Op maandag 13 juni 2011 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik en naalden zijn geen geweldige combinatie![]()
*bam, flauwvalt*
Dat niet, maar ik hoef geen zooi aan mijn lijf.... niet mijn ding....quote:
Ik ben trots op je!quote:
Hoezo dat? Je gebruikt hem toch niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik hoef geen zooi aan mijn lijf.... niet mijn ding....
Het is nog geen 1uur, je mag nog nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
En nu ga ik nog even tv gluren en dan comapatiënt spelen
Ik ben op de WA te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is nog geen 1uur, je mag nog niet
Ja und? Is dat dan een reden om een ijzerwarenwinkel in mijn broek te beginnen?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je gebruikt hem toch niet.
Sja, hij heeft wel vlamtosti's hoorde ikquote:
Ik heb je niet op WAquote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op de WA te vinden.
Als ik geen antwoord meer geef ben ik in slaap gedonderd.
Daar weet Roy alles van
Slaap lekkerquote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben trots op je!
En nu ga ik nog even tv gluren en dan comapatiënt spelen
Bezienswaardigheid van makenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja und? Is dat dan een reden om een ijzerwarenwinkel in mijn broek te beginnen?
En een leuke kroeg en genoeg ruimte voor jou en Varkenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, hij heeft wel vlamtosti's hoorde ik
Ja heel onbeschoft altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben op de WA te vinden.
Als ik geen antwoord meer geef ben ik in slaap gedonderd.
Daar weet Roy alles van
Ja maar nummers uitwisselen is engquote:
is ie dan ook nog een beetje heul lekker, normaal en heeft ie genoeg geld om me te onderhouden?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bezienswaardigheid van maken![]()
Vergroot je kansen dat vrouwen je broek in willen
[..]
En een leuke kroeg en genoeg ruimte voor jou en Varken
Ik ben liefquote:
Alsof alle vrouwen daar van houden?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bezienswaardigheid van maken![]()
Vergroot je kansen dat vrouwen je broek in willen
[..]
En een leuke kroeg en genoeg ruimte voor jou en Varken
Dat is waarquote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nummers uitwisselen is eng
Dat is vrouw eigen volgens mijquote:
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is ie dan ook nog een beetje heul lekker, normaal en heeft ie genoeg geld om me te onderhouden?
quote:
Dus dat doen we maar nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Dat is vrouw eigen volgens mij
Op de WA zeg je altijd heel andere dingenquote:
Er waren genoeg klanten die mij een biertje gaven. Wisten niet dat ik gratis aan het zuipen was. En roy maar schrijvenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dat doen we maar niet
[..]
Op de WA zeg je altijd heel andere dingen
Die quote ik evenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef Royco1 het volgende:
Ja maar ik ga hier niet zeggen dat je soms lief bent
[..]
Heb die van jou niet geschrevenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er waren genoeg klanten die mij een biertje gaven. Wisten niet dat ik gratis aan het zuipen was. En roy maar schrijven
Dus dan maar niet whatsappenquote:
Dat is wel weer waarquote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus dan maar niet whatsappen![]()
Zulks een gemis
Gelukkig heb ik nog meer mensen op de WAquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar
Maar je hebt roy nog
Dat kan met WA ookquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Spezza19 het volgende:
Voxer is pas droog.... kan je spraakberichten sturen...
jup, en foto's en korte filmpjes en tekst ook nogquote:
Zo handig!!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jup, en foto's en korte filmpjes en tekst ook nog
Oh ben ik weer niet goed genoegquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog meer mensen op de WA
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog meer mensen op de WA
dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo handig!!
Oe en de groepsgesprekken zijn ook
Uhm.quote:
Precies, en met Voxer hoef je alleen maar op record te drukken....quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm.
Je klikt op de bijlage, kiest dat wat je wilt doen en begint met brabbelen
Ik te vaak.quote:
Jij wil nietquote:
quote:
Doei!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik te vaak.
[..]
Jij wil niet
[..]![]()
EN NU BEN IK ECHT WEG!!
vandaag willen mensen gewoon niet met me praten dus kan het ook niet uitproberenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik te vaak.
[..]
Jij wil niet
[..]![]()
EN NU BEN IK ECHT WEG!!
Je gaf mij het verkeerde nummerquote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vandaag willen mensen gewoon niet met me praten dus kan het ook niet uitproberen
adios
Zeg ik dat, ik zeg alleen dat je eng bent enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 23:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik te vaak.
[..]
Jij wil niet
[..]![]()
EN NU BEN IK ECHT WEG!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |