quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:58 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Oei, ik heb net even gezocht maar kan het niet vinden. Wie helpt me even
Even opgezocht:quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was precies die voorwaarde ook alweer.. Ik denk nog steeds dat Werdum wint van Overeem door een sub
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:21 schreef Fyodor het volgende:
@ LitmanenAFCA... Denken dat Mir () en JDS van Overeem winnen... Hoe zou JDS Overeem moeten verslaan? Met zijn boxing skills? Ik wil graag een signature bet met je aangaan betreffende Werdum. Akkoord?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja is mij prima zeg het maar wat de voorwaarden zijn
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:55 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Cool, sportief dat je akkoord gaat!![]()
Indien Werdum wint van Alistair dan mag jij bepalen wat voor zin(nen) ik als onderschrift krijg gedurende een bepaalde tijd, andersom idem dito.
Mooi verwoord Splackavellie! Alistair heeft inderdaad nog een flinke weg te gaan. Als hij zaterdag verliest dan gaat hij zo de vuilnisbak in. Als hij (overtuigend) wint dan wordt de hype alleen maar groter. Maar hij zal sowieso nog heel wat legit heavyweights moeten verslaan om Dana ervan te overtuigen dat hij titleshot-waardig is. Of hij moet heel snel door de GP heen razen. Werdum wordt tot nu toe de sterkste tegenstander die Overeem 2.0 zal tegenkomen in de kooi, en hierna worden ze alleen nog maar moeilijker (als hij wint).quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het is een combinatie van patriottisme, spectaculaire prestaties tegen inferieure oppositie, het uiterlijk van een comic book superheld en belachelijk veel potentie. Overeem heeft nog heel ver te gaan als hij zich als de beste heavyweight in MMA wil onderscheiden, maar dat neemt niet weg dat hij daar wel de potentie voor heeft. Hij is waarschijnlijk de meest complete en krachtigste striker in de divisie (vooral nu zijn verdediging ook beter is geworden, want die liet een paar jaar geleden sterk te wensen over), en een behoorlijk goede grappler met een guillotine waar maar weinigen uit kunnen komen.
Daarnaast hoor je in MMA vaak de dooddoener 'styles make fights', die in het geval van Overeem meer waarde heeft dan bij veel anderen. Ik ben een fan geworden van JDS, en zijn gevecht tegen Carwin was misschien wel zijn meest indrukwekkende tot nu toe. Maar stylewise denk ik dat Overeem in vrijwel elk aspect de betere is. Dos Santos heeft betere handen, maar Overeem is goed genoeg om te kunnen clinchen en zijn knieen het werk te laten doen. Of anders de snelheid uit Dos Santos te halen met lowkicks. Of het naar de grond te brengen voor een beetje GNP of grappling. Ik geeft Dos Santos meer kans om van Velasquez te winnen, maar onderling zie ik Overeem toch echt als de favoriet.
Zeker weten. Dana is al een tijd geleden begonnen met het 'voorbereiden' van de komst van Alistair naar de UFC. Weet niet hoe ik het beter moet verwoorden, maar al tijden geleden riep Dana dat Alistair echt een hele aardige gast is, maar dat hij nog niet tegen top tien gasten had gevochten. Verder al eens een ontmoeting gehad bij een UFC evenement (dacht in Ierland, samen met Semmy). Dit soort dingen laten zien dat Dana hem graag wil, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Fedor die hij op een gegeven moment helemaal ging afbranden omdat hij wist dat hij hem niet kon krijgen naar de UFC. Voor Alistair staat de deur gewoon al op een flinke kier. Just my 2 centsquote:Ik durf te wedden dat Dana White duimt voor Overeem
Nee hij wilt gewoon dat Overeem de GP wint, dan is hij Dream Champ, SF champ en SF GP champ, K1 champ en dan zegt Dana, ik zeg toch dat ik altijd de beste fights beloof aan de fans?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:33 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat Dana ook wil dat Overeem wint omdat Werdum en de UFC niet op een hele fijne manier uit elkaar gegaan zijn
Avatar is ook prima! Mag iemand me wel helpen met iets in elkaar gooien aangezien Werdum gaat winnenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:42 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zeker weten. Dana is al een tijd geleden begonnen met het 'voorbereiden' van de komst van Alistair naar de UFC. Weet niet hoe ik het beter moet verwoorden, maar al tijden geleden riep Dana dat Alistair echt een hele aardige gast is, maar dat hij nog niet tegen top tien gasten had gevochten. Verder al eens een ontmoeting gehad bij een UFC evenement (dacht in Ierland, samen met Semmy). Dit soort dingen laten zien dat Dana hem graag wil, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Fedor die hij op een gegeven moment helemaal ging afbranden omdat hij wist dat hij hem niet kon krijgen naar de UFC. Voor Alistair staat de deur gewoon al op een flinke kier. Just my 2 cents![]()
@ Hooidraad: tnx voor het opzoeken
@ LitmanenAFCA: we kunnen i.p.v. een onderschrift ook een avatar voor elkaar maken, valt meer op dan die kleine lettertjes!
Die ene gast over Spongquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:23 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.sherdog.com/news/articles/1/Hercules-Brought-to-Life-33143
Leuk stukje leesvoer
quote:
Deze retard? Gooi JDS/Valesquez in een K1 rules match en spong sloopt ze big time.. Spong is echt een beest net alsof The Reem. Spong heeft alleen nog niet zoveel ervaring in deze gewichtsklasse maar dat komt wel. En daarnaast.. er gaan zoveel (top) fights in K1/kickbox naar een decision dus wat lult hijquote:I wonder what he will look like after UFC makes him stop using steroids...
It's funny how people always seem to forget that a year and a half ago, Ubereem was brutalized and knocked the f*ck out by a 230 lbs Badr Hari. Overeem is just hype, he hasn't fought anyone of top 10 caliber in years, and that's why he's hesitant on getting in the UFC mix. Even friggin Tyrone Spong took him to a decision a few months back, and if you cant seem to finish Tyrone effin' Spong, you don't deserve to be even MENTIONED in the same sentence as Cain Velasquez or JDS... I'm not even sure Reem could handle Carwin or Lesnar, much less the top 2 guys.
Reem - at least fight someone who isn't a mid-tier jobber, and that brag about being great.
Tweet Dana (of Ariel Helwani dat hij het Dana vraagt)quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vraag me nog steeds af wat UFC met de women divisie van Strikeforce van plan is....
*Kuche Coenen. *Kuche Carano...!!
Ik denk dat ik dat beter aan Gina moet gaan tweeten om het aan Dana te vragenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tweet Dana (of Ariel Helwani dat hij het Dana vraagt)
We houden het lekker makkelijk! Plus dan zou het wel zo eerlijk zijn om dan weer helemaal overnieuw te beginnen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:32 schreef Jajong het volgende:
Waarom tellen de prelim-picks niet mee bij die lijst in de OP Tazmaniac? Daar komt de echte kennis bij kijken imo. Maincard wint 9/10 de bettingfavorite toch.
Zie bovenquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:35 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
We houden het lekker makkelijk! Plus dan zou het wel zo eerlijk zijn om dan weer helemaal overnieuw te beginnen.
Wellicht bij de nieuwe TUP reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |