Of drie...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Omniej het volgende:
Serious Request, en dat ging idd wel ziekelijk hard ja... Even naar de wc en er stond al weer een nieuw topic.
NOU ik had laatst een bikinifoto gemaakt en daar was ik ongesteld = buik uitgezet en DAT IS LELIJK OKE?!?!?!! Maar zelfs met photoshop ga ik die niet op internet gooien had ik maar besloten.quote:
Ik ging weer vol gas over de zeepglijbaan dit weekend, en ik heb ook weer een beetje babyvet weten te kwekenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of drie...
[..]
NOU ik had laatst een bikinifoto gemaakt en daar was ik ongesteld = buik uitgezet en DAT IS LELIJK OKE?!?!?!! Maar zelfs met photoshop ga ik die niet op internet gooien had ik maar besloten.
Dan wacht je tot je niet ongesteld ben en maak je nieuwe fotoquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of drie...
[..]
NOU ik had laatst een bikinifoto gemaakt en daar was ik ongesteld = buik uitgezet en DAT IS LELIJK OKE?!?!?!! Maar zelfs met photoshop ga ik die niet op internet gooien had ik maar besloten.
Zoooo flauw.. zo trek je geen klanten.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, mocht ik nog even 59 euro neerleggen voor dat vliegwiel eraf halen. Brandertje erop, special tool erin, sleutel erop, losdraaien. Klaar.
Daar hebben ze een uur voor gerekend, dikke lul.
Men verhuurt ook camera's en objectieven die veel meer waard zijn...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah huren, ik denk het niet. Het is best duur spul en ze kennen me niet want ik kom er nooit. Ik zou niet zomaar zulk gereedschap meegeven aan iemand waarvan ik niet weet of 'ie er wel mee om kan gaan. Het kan namelijk ook stuk
.
Da's toch anders hè. Die draaien op de verhuur van dingen. Wat zou zo'n motorzaak aan mij verdienen, 50 euro? Het risico dat ze wanneer ik 't sloop een tijd zonder dat gereedschap zitten weegt daar niet tegen op lijkt me. Ik zou het iig niet doenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef SP22 het volgende:
[..]
Men verhuurt ook camera's en objectieven die veel meer waard zijn...
Niks. Daar heb ik vrij weinig aan. Da's leuk voor de heel basic dingetjes maar verderquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel fijn dat ik mijn lichaam niet gephotoshopt mooier vind.
Altijd fijn ja..quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel fijn dat ik mijn lichaam niet gephotoshopt mooier vind.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:11 schreef Isdatzo het volgende:
Luister je StuBru hoor je nog Giel Beelen.
Goed plan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:11 schreef SP22 het volgende:
Kunnen er wel een officiele meet van maken..
In agenda pleurt!quote:
Ik ben al meerdere keren geweest en het is het wel waard om vast te leggen hoor. Als was het maar zodat je het niet vergeet.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik niet. Ik plan nooit zo ver van te voren.
Als ik het heel lang van te voren doe vergeet ik het altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik moet wel, dingen zijn wat lastiger in te plannen met weekenden met kleintjes etc.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik was er in 2009 ook bij, was toen lekker in de buurt:quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ben al meerdere keren geweest en het is het wel waard om vast te leggen hoor. Als was het maar zodat je het niet vergeet.
ja ff alle posts gelezen en idd 100-400. Hmmmz... dat wordt heeeeeel hard werken deze zomer..quote:
Of je huurt er voor dat dagje een... Zo vaak zul je zo'n lens ook niet gebruiken neem ik aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef SP22 het volgende:
[..]
ja ff alle posts gelezen en idd 100-400. Hmmmz... dat wordt heeeeeel hard werken deze zomer..
hertjes..quote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef Omniej het volgende:
[..]
Of je huurt er voor dat dagje een... Zo vaak zul je zo'n lens ook niet gebruiken neem ik aan.
Ik ook morgen weer werken.... om 17.30..quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Merlijn het volgende:
Oh crap, morgen weer werken.... Kan iemand me over 10 minuten ofzo naar bed schoppen ?
LOL! En dat met jouw werk!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
Ik moet sowieso een keer langs de opticien maar durf niet echt.. En in het donker zie ik gewoon niks
..
Mij lijkt het wel tof om een keer zo'n testje te doen, gewoon om te kijken of ik nu wel echt goed ziequote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
Ik moet sowieso een keer langs de opticien maar durf niet echt.. En in het donker zie ik gewoon niks
..
Hehe, jaquote:
Same here.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Timmos het volgende:
..
Ik weet zeker dat ik niet meer terug kan want ik weet dat mn ogen gewoon slecht zijn gewordenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Same here.
Met m'n linker oog zie ik veel beter dichtbij en met rechts veraf. Maar ik ben bang dat wanneer ik een oogmeting laat doen ik niet meer terug kan.
Ach, zolang ik nog regelmatig de opmerking "dat je dat kunt lezenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:37 schreef Treces het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel tof om een keer zo'n testje te doen, gewoon om te kijken of ik nu wel echt goed zie.
Haha absoluut.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ach, zolang ik nog regelmatig de opmerking "dat je dat kunt lezen" blijf krijgen, vertrouw ik er wel gewoon op dat het goed zit.
Ga zonder foto's te maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Timmos het volgende:
Ellen ten Damme komt hier vrijdagavond Scheldejazz openen in het Scheldetheater.. Ik twijfel nog of ik moet gaan.. Heb geen ISO vretende body en licht is vaak belabberd daarzo
..
Kost 27,50.. Dus dan kan ik beter vragen of ik foto's mag komen maken en dan gewoon genietenquote:
Ik word bang.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik was het, tot afgelopen februari
Pik het terug.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:54 schreef SP22 het volgende:
Vriendin van mn broertje heeft net mn verjaardag afgepikt!
Costa del Terneuzen ftw.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:33 schreef Omniej het volgende:
Verbranden, gisteren?
Was je niet in Nederland ofzo?
Niet standaardquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:45 schreef problematiQue het volgende:
Zo, dat was tentamen 1 uit 4.
Kon je op Fok maar je nickname veranderen trouwens, ik ben problematiQue best zat.
Heb je wellicht recentlijk een Nikon camera aangeraakt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
Vrij letterlijk geen oog dichtgedaan.
Om 2 uur wakker geworden, *overal* jeuk en rode bulten. Drie keer een koude douche genomen maar 't hielp niet veel.
Het lijkt op 1 of andere allergische reactie ofzo, heel maf.. nog nooit eerder gehad.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:12 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heb je wellicht recentlijk een Nikon camera aangeraakt?
kusje opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
Om 2 uur wakker geworden, *overal* jeuk en rode bulten. Drie keer een koude douche genomen maar 't hielp niet veel.
Het lijkt op 1 of andere allergische reactie ofzo, heel maf.. nog nooit eerder gehad.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:12 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Heb je wellicht recentlijk een Nikon camera aangeraakt?
Bedwantsen? Brrrrrquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
Aan het boomknuffelen geweest met een Eik? (en bijbehorende Eikenprocessierupsen...)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:08 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Welke klachten kun je krijgen?
Contact met brandharen kan binnen een paar uur klachten veroorzaken, zoals (hevige) jeuk, bultjes, blaasjes en rode ontstoken huid. De ogen kunnen rood en dik worden en het oogbindvlies of hoornvlies kan pijnlijk ontstoken raken. Dat is reden om een arts te raadplegen. Sommige mensen krijgen verschijnselen die lijken op een verkoudheid: een loopneus, kriebel in de keel, hoesten, moeilijk slikken en kortademigheid. Sommige mensen moeten overgeven, voelen zich duizelig, krijgen koorts en hebben een gevoel van algehele malaise. Meestal verdwijnen de klachten vanzelf weer, binnen enkele dagen tot 2 weken.
Das wel kut... Lekkere timing ook! Zit het echt overál? (als in.. komt het van binnen) of alleen op delen die niet bedekt zijn door kleren? (veroorzaakt door contact met iets dus).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, ik heb de laatste tijd niet zo veel gekke dingen gedaan eigenlijk.
Zondag wel de hele dag buiten met die motor bezig geweest maar geen eiken in de buurt en ik kom wel vaker buiten.
Ook niks vreemds gegeten ofzo, ik snap er niks van.
Vervelend, maar geen man overboord! Komt goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
portfolio verkeerd geprint, pastte het ringbandjeding niet, mocht ik niet teruggeven dus maar met nietjes gedaan (geen geld om opnieuw te printen). YAAAAAAAAAAAY wat zit het weer mee.
joah het is beetje kut allemaal weer maaruhm ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef SP22 het volgende:
[..]
Vervelend, maar geen man overboord! Komt goed!
Ja maar papiertje klinkt leukerquote:
Ja gewoon rijbewijs B, 14 lessen en hoppaa!quote:
Oh ik ben er zo blij mee, met de auto naar werchterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Merlijn het volgende:
Da's rap! Welkom in de wereld waar je ook 's nachts zelfstandig nog gewoon thuis kunt komen
das dan wel weer ultiem relaxed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh ik ben er zo blij mee, met de auto naar werchter
Dat dacht ik, lekker voor het hotel parkeren. Gaan met die toeter.quote:
Daarom: doorhaalfeestjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Merlijn het volgende:
Da's rap! Welkom in de wereld waar je ook 's nachts zelfstandig nog gewoon thuis kunt komen
Ik heb hier een tijdje terug iets over gelezen. Volgens mij kom je pas in de problemen als je er geld mee verdient maar zoek het op, want zeker ben ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:24 schreef Doodkapje het volgende:
Wheeeelp... niet eens aan gedacht. Ik had het in het zwart-witfotografie topic gepost maareeuhh... Moet je toestemming hebben om foto's van bv Liège-Guillemins in je expo op te nemen? Dit ivm auteursrecht van de architect...
volgens mij zal het allemaal wel mee vallen... hier: http://dutchphotozone.com/viewtopic.php?p=1210871#p1210871 staat er ook eenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:24 schreef Doodkapje het volgende:
Wheeeelp... niet eens aan gedacht. Ik had het in het zwart-witfotografie topic gepost maareeuhh... Moet je toestemming hebben om foto's van bv Liège-Guillemins in je expo op te nemen? Dit ivm auteursrecht van de architect...
oh dat is lekker!quote:
ja idd! Enjoy!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:51 schreef kanovinnie het volgende:
Zo. Vanavond maar eens fietsen. Daar is het 't weer voor.
Straks komt Kanovinnie nog langssjeezen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:31 schreef Xilantof het volgende:
Whoppa! Verkeerschaos in Den Haag! Bij m'n werk stond 't vast door een heftig ongeval (trauma heli) en door Den Haag heen stond het vast door wat werkzaamheden. Een 50 minuten rijden over ongeveer 6-7 kilometer! De fiets zou sneller zijn!
Met de chaos hier in den haag kan dat nooit erg hard gaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Straks komt Kanovinnie nog langssjeezen!
Over chaos gesproken:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Met de chaos hier in den haag kan dat nooit erg hard gaan
thnxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Over chaos gesproken:
Hoe zet je foto's op FOK!?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Beste Ferry,
Als student journalistiek, redactionele vormgeving, ontwerp ik een dvdcover voor medestudenten die een documentaire hebben gemaakt. De documentaire gaat over het vak als afwasser.
Ik ben een ontzettend mooie foto van jou tegengekomen, een macro opname van een mes en vork. Zou ik deze, uiteraard onder vermelding van jou naam, mogen gebruiken? Ik zou je voorbeelden van de hoes kunnen sturen.
Hoor het graag! Met vriendelijke groet,
Leuk zeg. Voor het eerst dat een foto van mij ergens voor gebruikt gaat worden. Ook al is het maar iets kleins, vind het toch erg leuk.
Oja, hallo.
Nice!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Beste Ferry,
Als student journalistiek, redactionele vormgeving, ontwerp ik een dvdcover voor medestudenten die een documentaire hebben gemaakt. De documentaire gaat over het vak als afwasser.
Ik ben een ontzettend mooie foto van jou tegengekomen, een macro opname van een mes en vork. Zou ik deze, uiteraard onder vermelding van jou naam, mogen gebruiken? Ik zou je voorbeelden van de hoes kunnen sturen.
Hoor het graag! Met vriendelijke groet,
Leuk zeg. Voor het eerst dat een foto van mij ergens voor gebruikt gaat worden. Ook al is het maar iets kleins, vind het toch erg leuk.
Oja, hallo.
Ja woon centraal A'dam, doe alles op de fietsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:46 schreef Omniej het volgende:
Gefeliciteerd DA.
Moet zeggen dat het me wel een beetje verraste dat je hem nog niet had.
Daar word ik ook gewoon bang van, vooral op zwart vol in mijn schermquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nice!
Jouw reactie op mijn foto trouwens
Wees blij. Ik had het andersom. Ik dacht een fijne manager te hebben. Dan wordt je er opeens met een kutreden uitgetrapt op een functioneringsgesprek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef Merlijn het volgende:
'Navond....
awkward momentje: halfjaargesprek gehad met fijne manager die nog niet weet dat je weg gaat. Kon het hem ook nog niet vertellen want niet alles rond :|
Lullig als ik hem volgende week iets anders moet gaan vertellen.
Mooi paars!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Bloemen vind ik vaak saai dus ik heb hier naar mijn idee toch wat moois van gemaakt.
[ afbeelding ]
Hoe groot acht je de kans dat je mij krijgt? En weet je welke provider je moet bellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zit met een erg moeilijk vraag. Ga zo even bellen denk ik.
uhm. 3,67% toch wel denk ik. Nee niet echt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef SP22 het volgende:
[..]
Hoe groot acht je de kans dat je mij krijgt? En weet je welke provider je moet bellen?
Helaas...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
uhm. 3,67% toch wel denk ik. Nee niet echt.
Telefoon: T-mobile (Zou kunnen, daar werken er wel veel.)
Internet: EDP net (Niet echt groot dus ik denk het niet.)
UPC: Daar heb ik geen vrienden gemaakt. Als je er werkt moet je maar eens mijn status checken daar want daar zal vast iets in staan over onvriendelijk gedrag maar dat hebben ze er zelf naar gemaakt
Madrid is FOTO STAD! Daar kun je echt prachtige foto's maken en denk helemaal op zijn Mexicaans met sombrero.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
5 tot 10 juli oyeahhh
Vriendin van me zit in Madrid dus daar ga ik langs.
Ik ga eind augustus/begin september mn Spaanse vrienden opzoeken in Madrid. Ik heb zelf in Spanje gewoond en heb ze al sinds 2007 niet meer gezien!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
5 tot 10 juli oyeahhh
Vriendin van me zit in Madrid dus daar ga ik langs.
Jaaa ik ben van half 10 tot 2 uur alleen elke dag omdat zij dan naar school gaat (taalcursus) dus dat worden mijn fotografeermomentjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Madrid is FOTO STAD! Daar kun je echt prachtige foto's maken en denk helemaal op zijn Mexicaans met sombrero.
Spannend ook als je iemand zo lang niet gezien hebt!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ga eind augustus/begin september mn Spaanse vrienden opzoeken in Madrid. Ik heb zelf in Spanje gewoond en heb ze al sinds 2007 niet meer gezien!
Toffe shizzle! Hoe lang heb je er gewoond?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:56 schreef SP22 het volgende:
[..]
Ik ga eind augustus/begin september mn Spaanse vrienden opzoeken in Madrid. Ik heb zelf in Spanje gewoond en heb ze al sinds 2007 niet meer gezien!
Nice!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Had ik eindelijk eens een leuke signature is het langer dan 250 tekens.
Van Kai Tracid's - Life is to short.
Life is too short, dont stress every day, leave your worries behind, go out and play.
Life is too short, grasp it in your hand, a natural miracle, have fun while you can.
Life is too short, as precious as gold, its full of surprises, so i am told?
Life is too short, take it from me, have as much fun as you wish, just wait and see.
Life is too short, people seem to forget, that life is a gift and its free, yes thats it.
Life is too short, use your own eyes, open yourself, and enjoy your own life
Ik wilde het je net vragen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Omniej het volgende:
Yeeeees eindelijk klaar met de foto's.
Tsjongejonge wat doe ik daar lang over zeg.
* Omniej gaat aan het uploaden.
Say whut.. En weer onze nachtelijke escapades missen??quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen er weer vroeg uit.
Toedels!
Noisy / Luik?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef Omniej het volgende:
Yeeeees eindelijk klaar met de foto's.
Tsjongejonge wat doe ik daar lang over zeg.
* Omniej gaat aan het uploaden.
Ik wil zo naar bedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef Omniej het volgende:
Jullie zijn wel ongeduldig.
Ik zeg net tegen SP22 dat ik nog een foto had gevonden die ik ook nog tof genoeg vond om te plaatsen... Enige probleem was dat die eigenlijk alleen in zwartwit mooi is, dus die heb ik nu wel bewerkt (en eerlijk gezegd vind ik hem zelf echt enorm tof) alleen hij past niet bij de rest.
Maar goed, die post ik er zo nog wel achteraan. Momentje.
Ik moet morgen om 9:00 weer op het werk zijn!quote:
Overdag geen last van gehad.. benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik kon pas om 16.00 bij die arts terecht maar ik had vanavond al plannen dus dat ging 'm niet worden. Even kijken of het morgen nog nodig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef SP22 het volgende:
[..]
oh dat is lekker!
Hoe gaat het met de uitslag/bulten?
Check check check. Wordt nog wel krap maar goed.. nu is 't zeker te doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Lekker IDZ! Heb je je handtekening al?
Nouja je hebt je project en whatever afgekregen dus dat moet ook wel lukken me dunktquote:Ik heb het verslag vrijwel afEn m'n tekenshizzle ook bijna dus dat moet ik nog even fixen maar dat is leuk haha. En dan vanavond verder mechanica doen. Ik snap niet hoe ik het voor elkaar krijg.
Morgen laatste dag dat het laat beginnen is.. donderdag 8 uur beginnen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik moet morgen om 9:00 weer op het werk zijn!
Overdag heb je afleiding ja.. Trekt het al weg?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Overdag geen last van gehad.. benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik kon pas om 16.00 bij die arts terecht maar ik had vanavond al plannen dus dat ging 'm niet worden. Even kijken of het morgen nog nodig is.
Nu welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef Omniej het volgende:
Iemand nog hoogtevrees?
[ link | afbeelding ]
Are you afraid of heights? Château de Noisy
Voor de rest: zie Flickr-set.
En ja dit is het buitenbeentje in de serie.
Dit weekend wat te doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, die jeuk was zo erg... daar helpt echt geen afleiding tegen. Maar overdag trok het gewoon weg.
En muizen vang je gewoon met de hand, zo dus:
[ afbeelding ]
LOL!!! Ik zie het al helemaal voor me.. dat zou een YouTube waardig filmpje worden..quote:
Zitten mooie platen van die trap tussen zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef Omniej het volgende:
Iemand nog hoogtevrees?
[ link | afbeelding ]
Are you afraid of heights? Château de Noisy
Voor de rest: zie Flickr-set.
En ja dit is het buitenbeentje in de serie.
Muizenvallen werken goedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef SP22 het volgende:
[..]
LOL!!! Ik zie het al helemaal voor me.. dat zou een YouTube waardig filmpje worden..![]()
Ik had het gat bij de verwarmingsbuis al afgetimmerd met een plint, maar daar hebben ze gewoon doorheen geknaagd. Tis er helaas ook nooit maar 1. Ik moet ze maar namen geven en ermee leren leven geloof ik.
Ik vind 't wel geinige beestjes maar liever niet in huis idd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:40 schreef SP22 het volgende:
[..]
LOL!!! Ik zie het al helemaal voor me.. dat zou een YouTube waardig filmpje worden..![]()
Ik had het gat bij de verwarmingsbuis al afgetimmerd met een plint, maar daar hebben ze gewoon doorheen geknaagd. Tis er helaas ook nooit maar 1. Ik moet ze maar namen geven en ermee leren leven geloof ik.
Precies.. ze zijn best schattig, maar moet er nu altijd om denken dat er nergens nog iets eetbaars ligt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vind 't wel geinige beestjes maar liever niet in huis idd.
Vond hem van onder ook wel het mooist eigenlijk (vanaf de begane bedoel je neem ik aan). Heb nog best wel wat foto's van de trap vanaf de bovenverdieping, maar die zijn allemaal niet door m'n selectie heen gekomen. Op die ene halverwege na dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zitten mooie platen van die trap tussen zeg
Ik zat duidelijk met die camera in mijn maag... ik heb alleen van onder een foto van die trap gemaakt
Ik zit dus hartje centrum om 1 hoog..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar ik woon hier aan de bosrand dus je moet er wel mee leren leven. Weg krijg je ze toch niet.
Eten gewoon goed opruimen en de meest obvious gaten dichttimmeren.. af en toe hoor ik er nog wel 1 door het plafond ofzo wandelen maar ik kan me daar niet echt druk om maken. Zolang ik ze niet door de keuken zie lopen.. ach.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:43 schreef SP22 het volgende:
[..]
Precies.. ze zijn best schattig, maar moet er nu altijd om denken dat er nergens nog iets eetbaars ligt.
Keuken, check (= open keuken)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet door de keuken zie lopen.. ach.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
Die ene die daar in 't glas zit liep over m'n slaapkamer.. dat ging me een beetje te furrr, heb 'm toen maar buitengezet.
Is er niet een apparaatje dat geluid produceert dat mensen niet kunnen horen, maar wat wel de muizen weghoudt?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
Mja gif vind ik zo nasty, zet dan een val oid.
http://www.nu.nl/binnenla(...)cht-middernacht.html
Ok, dát verklaart waarom 't overal zo druk was.
defeats the purpose een btje dus..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:00 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, die staat hier ook op zolder.. geen idee of het werkt maar ik hoor 'm wel iig.
Morgen is als ik nog meer dan 4 uur moet slapen tussendoor..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Timmos het volgende:
Morgen is het niet meer ''vandaag'' maar overmorgen..
Snappie?
Ja. Nee. Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef Timmos het volgende:
Morgen is het niet meer ''vandaag'' maar overmorgen..
Snappie?
Dat dus..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is "vandaag" totdat ik 's ochtends wakker word.
Maar moet ik dan morgenochtend wachten tot jij wakker wordt, voordat ik morgen vandaag mag noemen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Isdatzo het volgende:
Het is "vandaag" totdat ik 's ochtends wakker word.
Volgende probleem... tijdzones..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:30 schreef Omniej het volgende:
[..]
Maar moet ik dan morgenochtend wachten tot jij wakker wordt, voordat ik morgen vandaag mag noemen?
M/V?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij voegt iemand van hier me net toe op FB, maar ik wee tniet wie.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij voegt iemand van hier me net toe op FB, maar ik wee tniet wie.
Vodafone vindt helemaal niks.. Proxy error..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:34 schreef SP22 het volgende:
Eens kijken of Vodafone vindt dat het al morgen is..
en via mij kan nu iedereen elkaar vinden..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:45 schreef Timmos het volgende:
[..]
SP is ook de enige die mij heeft gevonden op FB
Zelfde foto als op twitter..quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:48 schreef Timmos het volgende:
Het is geen geheim wat mijn naam is en waar ik vandaan kom dus moet vrij simpel zijn..
Ik heb het gejinxt met de TT..quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:17 schreef problematiQue het volgende:
Waaaat?! Ik word wakker en er is nog steeds dezelfde SC. Da kennie he.
De grotere toernooien en finaletafels zijn wel leuk om te kijken.. Pokeren zelf vind ik weinig aanquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:22 schreef Omniej het volgende:
Is dat nou echt leuk, poker op tv?
Ik word altijd zo knettergestoord van die Nederlandse commentatoren die in driekwart-Engelse zinnen praten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 05:17 schreef freud het volgende:
Wat is zo ver? Hier gaar in San Francisco. Goeie vlucht, maar het tijdsverschil haalt je wel in...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:32 schreef Omniej het volgende:
Nou ja, het kan met een paar vrienden best lachen zijn, maar om nou te gaan kijken naar hoe anderen aan het spelen zijn...
Ook hier staat het wel eens aan hoor. Alleen hou ik het meestal nog geen 10 minuten vol, als ik die commentator weer hoor praten over iemand die 'meelimpt op de button nadat [speler x] preflop geraisd heeft en zichzelf even gecommit heeft' of iets dergelijks.Praat toch normaal man.
Big blind,... small blind... daar raakte ik het al kwijtquote:Op woensdag 15 juni 2011 07:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik erger mij daar ook wel eens aan. Toch kijk ik wel eens omdat het ook wel leerzaam is qua tactiek.
Goede morgen!
Weer die uitslag?quote:
Bedanktquote:
Gefeliciteerd Kano, al weet ik niet waarvoor... maar toch gefeliciteerd!quote:
wtf?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:46 schreef problematiQue het volgende:
Gefliciteerd Kano
Rara wat klopt hier niet? (8 uur journaal van gisteren):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Psssst, Kano is weer een jaartje ouder geworden vandaag.
Meefeest bier taart allesquote:
Wat geweldig!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik heb het gewoon gehaald en zit nu half te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |