Of drie...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Omniej het volgende:
Serious Request, en dat ging idd wel ziekelijk hard ja... Even naar de wc en er stond al weer een nieuw topic.
NOU ik had laatst een bikinifoto gemaakt en daar was ik ongesteld = buik uitgezet en DAT IS LELIJK OKE?!?!?!! Maar zelfs met photoshop ga ik die niet op internet gooien had ik maar besloten.quote:
Ik ging weer vol gas over de zeepglijbaan dit weekend, en ik heb ook weer een beetje babyvet weten te kwekenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of drie...
[..]
NOU ik had laatst een bikinifoto gemaakt en daar was ik ongesteld = buik uitgezet en DAT IS LELIJK OKE?!?!?!! Maar zelfs met photoshop ga ik die niet op internet gooien had ik maar besloten.
Dan wacht je tot je niet ongesteld ben en maak je nieuwe fotoquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of drie...
[..]
NOU ik had laatst een bikinifoto gemaakt en daar was ik ongesteld = buik uitgezet en DAT IS LELIJK OKE?!?!?!! Maar zelfs met photoshop ga ik die niet op internet gooien had ik maar besloten.
Zoooo flauw.. zo trek je geen klanten.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Oja, mocht ik nog even 59 euro neerleggen voor dat vliegwiel eraf halen. Brandertje erop, special tool erin, sleutel erop, losdraaien. Klaar.
Daar hebben ze een uur voor gerekend, dikke lul.
Men verhuurt ook camera's en objectieven die veel meer waard zijn...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef Isdatzo het volgende:
Mwah huren, ik denk het niet. Het is best duur spul en ze kennen me niet want ik kom er nooit. Ik zou niet zomaar zulk gereedschap meegeven aan iemand waarvan ik niet weet of 'ie er wel mee om kan gaan. Het kan namelijk ook stuk
.
Da's toch anders hè. Die draaien op de verhuur van dingen. Wat zou zo'n motorzaak aan mij verdienen, 50 euro? Het risico dat ze wanneer ik 't sloop een tijd zonder dat gereedschap zitten weegt daar niet tegen op lijkt me. Ik zou het iig niet doenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef SP22 het volgende:
[..]
Men verhuurt ook camera's en objectieven die veel meer waard zijn...
Niks. Daar heb ik vrij weinig aan. Da's leuk voor de heel basic dingetjes maar verderquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wel fijn dat ik mijn lichaam niet gephotoshopt mooier vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |