quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is ditwel een beetje een lamme smiley voor dit werk.
volgend jaarquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Glastonbury lijkt me zo cool om heen te gaan he.
Is het nou dit jaar een sabbitical of volgend jaar?
Volgend jaar is het niet, want OS2012.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
vind ik ook wel een minpuntje. Echter, een vriend van mij vind dat een verademing. Keuzes zijn beperkt, dus hoeft hij ook niks te missen. Dat heb je wel weer op een festival met veel meer podia.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel maar 3 podia. Dat valt me zo tegen van Pikpop, je hebt geen keuze. En als je de act op de mainstage niet leuk vindt heb je al pech want er is niets anders te doen.
volgend jaar is het er niet ivm met OSquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
na Tiesto en de sugarbabes kan alles. Maar dat is wel goedquote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef alors het volgende:
zomg electro op Pinkpop, dat dit kan in Landgraaf!
Doen ze dat niet dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef whosvegas het volgende:
Jee, wat een suf publiek
Erger me er nu al aan, ook al sta ik er niet tussen
Op dit soort muziek hoor je gewoon compleet los te gaan (zodat je een weeklang spierpijn hebt)
Dat jaar van de sugababes was best dramatisch qua line-up, toch? Met Kane als afsluiter?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
na Tiesto en de sugarbabes kan alles. Maar dat is wel goed
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Smeets de hoofdoorzaak is achter de abominabele programmering dit jaar. Volgens mij krijgt hij weinig ruimte om een volledig eigen programma samen te stellen. Er is de afgelopen jaren wel redelijk sterk ingezet om Pinkpop te profileren als (nog) meer mainstream en kleiner broertje van Lowlands. Een entry-level festival, pure marketing. Volgens mij is de invloed van Smeets de afgelopen 10 jaar aanzienlijk afgenomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien wordt het tijd dat smeets niet meer zelf de line-up gaat regelen
Fok meeting op Glastonburry dan maar. Weet je zeker dat er alleen echte bazen komenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef frankerdt het volgende:
[..]
zal 't graag eens mee willen maken daaro
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jan Douwe vanuit de lichttoren en Bram van Splunteren in de de portakabin.
En ik denk met weemoed terug aan Pinkpop met oa.. Raymond van het Groeneveld, Hell Angels die met motorkettingen stonden te zwaaien, Mick Jagger die backstage liep, maar zich niet op het podium liet zien (is in 1980 geweest). Policeleden die naakt stonden te zwemmen terwijl het openlucht zwembad gewoon open was. Doe Maar die werd bekogeld met fruit en bananen en hierdoor speelfouten maakten, houten bierkratten die in brand werden gestoken op het festival terrein. stempels die werden overgedrukt van pols naar pols (was in 1980) om gratis binnen te komen. Rush met het nummer''La villa strangiato'' U2 met het nummer ''i will follow'' Gitaarsolo's van Gary Moore die door merg en been gaan. buurtbewoners met urinerende bezoekers en tenten met kampvuren voor hun deur. politie die nergens rte zien was en als dan knepen ze altijd een oogje dicht. Op Pinkpop 1979 schenen zelfs tussen de 6 en 8 duizend mensen meer dan toegestaan geweest te zien, de beveiliging destijds bestond uit niks anders dan een soort houten tuinschuttingen met enkele vrijwilligers met honden die toezicht moesten houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij pinkpop denk ik altijd eddie vedder die uit een paal springt, cinead o'conner die 60000 mensen stil krijgt met troy, moloko roisin murphy die met een roos tussen haar tanden een orgel in kruipt, primus die een aardschommel veroorzaakt, etc etc
en niet dit hier ga ik niets van onthouden
Echt waar ja?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat jaar van de sugababes was best dramatisch qua line-up, toch? Met Kane als afsluiter?
Maar ze doen toch vaker een jaartje overslaan, om de omgeving een beetje rust te geven en te laten herstellen.. Man die foto's van het festival zijn al zo vet..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend jaar is het er niet ivm met OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |