SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
wtf huh? hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef formerjellybean het volgende:
Lanterfanteraar maar ik weet niet of het voor haar zo'n goed idee is want het zou me niets verbazen als ze die jongen niet kent, en hij haar niet eens.
Lanter.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Wie durft geen berichtje te sturen?
Ik heb weer een paar delen gemist, zoals gewoonlijk
Weer wat geneuzel van Lanterfanter over een berichtje dat ze wel wil sturen, maar dat ze niet durft te sturen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:19 schreef DeHovenier het volgende:
Wie durft geen berichtje te sturen?
Ik heb weer een paar delen gemist, zoals gewoonlijk
En dat die vent haar ook geen berichtje stuurt. Als je iets wil ga het dan halen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weer wat geneuzel van Lanterfanter over een berichtje dat ze wel wil sturen, maar dat ze niet durft te sturen.
Zo gaat dat vaker. Tijnbrein durft die Tsjechische collega met die dikke jetsers niet aan te spreken, maar durft wel tegen een andere vrouwelijke collega te vertellen dat die Tsjechische hem weleens vast mag binden en zo...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Wel spijtig dat ze hier wel berichten durft te versturen.
Wat heb je nou precies gedaan gereageerd op de krabbels van vrienden ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef formerjellybean het volgende:
By the way qua blunders ben ik ook een beetje vaag die weekend , bemoeit met een aantal krabbels van vrienden aan elkaar , dus ik heb ook gestunteld
Dat staat nog raarder . Dus ik laat hem wel staan. Ik ben niet zo wisser als ik iets doe moet ik eventueel ook maar op de blaren zitten. Zou het eigenlijk ook nogal laf vinden om de krabbel weg te halen.quote:
Ja bijvoorbeeld, wat Mera zegt dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef formerjellybean het volgende:
sorry zal niet meer dronken posten ofzoiets
Whut?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Okee zo juist 9 minuten van mijn leven kwijt geraakt.
Je hebt een sigaret gerookt?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
Okee zo juist 9 minuten van mijn leven kwijt geraakt.
Ik kreeg een mailtje van een vriend die een film had gevonden met Geraldine erin. Die film is echt de onduidelijkste en vaagste film die ik ooit heb gezien.quote:
Dat was wel een korte film dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje van een vriend die een film had gevonden met Geraldine erin. Die film is echt de onduidelijkste en vaagste film die ik ooit heb gezien.
10 minuten en van geen enkel shot of actie heb ik iets begrepen.quote:
Hoe kun je nou iemands acteerwerk beoordelen als je niet snapt waar het over gaat?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
10 minuten en van geen enkel shot of actie heb ik iets begrepen.
Het acteerwerk van Geraldine vond ik wel een 10 waard.
Haar aanwezigheid is al 10 waard dat begrijp je toch wel?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hoe kun je nou iemands acteerwerk beoordelen als je niet snapt waar het over gaat?
Haha, heb ooit zoiets meegemaakt, echt vaag.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
ahh trouwens die vriend waar ik die vage krabbel naar stuurde , die kwam ik ook tegen en keek me ook erg raar aan zal wel vanwege dat dus zijn
Had je niet even terug kunnen lopen van ben je niet die ???quote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, heb ooit zoiets meegemaakt, echt vaag.
Ik heb jaren geleden een tijdje in Berlijn gewoond, o.a. tijdelijk op een paar katten gepast van iemand die op vakantie was. Haar dochter kwam wel wat eerder terug. Was wel gezellig maar verder niks gebeurt of zo.
Paar jaar later loop ik in Berlijn door een drukke winkelstraat en zie een toch wel errug leuk brondje lopen! Dus ik haar als een debiel aanstaren (kan ik soms niet laten), maar ze lachte echt een beetje vaag...20 meter verderop schiet ineens te binnen "Shit dat is die dochter!!!"
Ik kwam vroeger toen ik nog in Amsterdam veel oude bekenden tegen. Sprak ze nooit aan ofzo maar dacht altijd wel he dat is die en die. Altijd leuk om de mensen weer te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Had je niet even terug kunnen lopen van ben je niet die ???
Bij mij de eerste helft van de 2 personen ben ik al onder ogen gekomen nu de 2e nog. In Wormerveer is dat ook zo gebeurd, want daar is het gewoon een dorp voor.
Ja, maar op dat moment was ik een beetje rood aan het aanlopen en had m'n hoofd er niet meer bij! Dus tegen de tijd dat het een beetje inzonk, was ik alweer 100m verder en om dan terug te hollen in een winkelstraat die 2x zo breed is als de Kalverstraat en minstens 2x zo druk?...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Had je niet even terug kunnen lopen van ben je niet die ???
Bij mij de eerste helft van de 2 personen ben ik al onder ogen gekomen nu de 2e nog. In Wormerveer is dat ook zo gebeurd, want daar is het gewoon een dorp voor.
Dat is hier eigenlijjk ook je loopt hier op straat en je komt altijd wel weer bekende dat is wel weer leuk, alleen is het niet echt een dorp om mensen te ontlopen want je komt elkaar toch wel weer tegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger toen ik nog in Amsterdam veel oude bekenden tegen. Sprak ze nooit aan ofzo maar dacht altijd wel he dat is die en die. Altijd leuk om de mensen weer te zien.
Ja, Amsterdam was lekker anoniem wat dat betreft...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is hier eigenlijjk ook je loopt hier op straat en je komt altijd wel weer bekende dat is wel weer leuk, alleen is het niet echt een dorp om mensen te ontlopen want je komt elkaar toch wel weer tegen.
Niet als je sommige mensen niet uit je leven kan trappen , want je blijft elkaar tegen komenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, Amsterdam was lekker anoniem wat dat betreft...
Maar heeft ook wel weer wat hoor!
Vast een poetisch gedicht waar die kerel helemaal niks mee kan!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
Zal lant nu wat gestuurd hebben ??
Denk je?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb in ieder geval al wat dingen afgeraden gekregen voor de inhoud van~quote:Op maandag 13 juni 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
Je stelt me teleur!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval al wat dingen afgeraden gekregen voor de inhoud van~
en nee ik had geen poëtisch epistel in mind
Dat lijkt me een zeer goed idee!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Pfffff wat dodelijk is dit.. ik zet na het bericht mijn laptop uit en dan durf ik hem niet meer aan te zetten
hangt toch af van het bericht?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:45 schreef formerjellybean het volgende:
Maar Lant als je weet waar die uitgaat dan kan je toch beter daarheen gaan en hem tegenkomen ??? Als je iemand net kent en je stuurt degene een berichtje via hyves of facebook kun die ander ook namelijk zoiets hebben van huh wie ben je.
Als je degene vaker ziet dan is het makkelijker
Het was de goede Geraldine hoor.quote:
Dat is soms een mannelijk trekje. Sommige gaan juist moeite doen als het over is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik denk dat ik maar nooit meer aan een vriendin moet beginnen
Allemaal leuk en aardig, maar tegen de tijd dat ze klaar zijn met over me heen lopen en het voor gezien houden kan ik ze niet meer loslaten
What happened?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar tegen de tijd dat ze klaar zijn met over me heen lopen en het voor gezien houden kan ik ze niet meer loslaten
Op dit moment niet. Maar het is echt niet zo dat ik niks anders wil dan haar. Het is gewoon een droomvrouw voor mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Maar vind je ook andere meiden buiten geraldine leuk ??
Bedoelde het ook niet als aanval maar was gewoon nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Maar het is echt niet zo dat ik niks anders wil dan haar. Het is gewoon een droomvrouw voor mij.
Niet zo pessimistisch, jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef Chewbalhaar het volgende:
Zo zag ik het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bedoelde het ook niet als aanval maar was gewoon nieuwsgierig.
Ik denk dat ik bij haar gewoon ben over gekomen als een aardige jongen. Anders zou ze denk niet 3 tegen me aan praten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef Crutch het volgende:
En wat vindt Geraldine van jou? Heb je dat al kunnen peilen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
Wel spijtig dat ze hier wel berichten durft te versturen.
Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Maar het is echt niet zo dat ik niks anders wil dan haar. Het is gewoon een droomvrouw voor mij.
Leuk gesprek of saai en formeel?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij haar gewoon ben over gekomen als een aardige jongen. Anders zou ze denk niet 3 tegen me aan praten.
Houd het lekker simpel. Als hij niet op zoek is naar een dichteres hoeft het ook niet 4 kantjes te zijjn of zo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jongens, zo'n berichtje is moeilijker dan een heel fucking paper
ben al een tijd ermee bezig.
Tsja beroemd niet echt. Ze won 2 jaar geleden een talentenjacht van BNN. En heeft toen Spuiten en Slikken gepresenteerd enzo.quote:
21quote:
Nou ja de eerste keer dat ze me aansprak vroeg ze of alles wel goed ging. Daarna met haar op de foto geweest en hebben we het nog even gehad over hoeveel mensen er waren enzo.quote:
ewwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
ok ik vond net een filmpje waarin ze een bejaarde man een striptease geeft
Das het mooie aan BNN dat kind wordt genadeloos uitgebuit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
Ik vermoed dat jij dat wel goed hebtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Das het mooie aan BNN dat kind wordt genadeloos uitgebuit.
Als ik het goed heb heeft ze nog getongd met 3 vrouwen en een bejaarde. En ook nog naakt ingesmeerd in chocola.
Volendam daar begint alle ellendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geraldine Kemper
Geboren: 1990
Hobby: Filmpjes kijken, uitgaan en terrasje zitten.
Verliefd/verloofd/getrouwd: Verliefd
Studie: HBO sportmarketing en management
maar joh, zij is echt zo'n standaardchickie
Reken nou, dat dat alles behalve het geval is. Ik heb al die tijd meer moeite gedaan dan 99,99% van de mannen zou doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is soms een mannelijk trekje. Sommige gaan juist moeite doen als het over is.
Kort samengevat: aardig tijdje een relatie gehad. Tussendoor ook wel vaak gedoe, maar dat heb ik altijd op omstandigheden gegooid. Zo hield bijv. haar halve familie opeens op met leven. Juist ook daarom eigenlijk 24/7 alles geprobeerd voor ze te doen.quote:
Krijg ik dan een knuffel?quote:
Jan Smit's achtertuin:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volendam daar begint alle ellende
Daarom had ik ook eerst een hekel aan haar. Had in de tijd van de palingsoap echt een hekel aan alles wat uit dat dorp kwam. Heb bij die talentenjacht ook 4 keer op die andere meid gestemdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Volendam daar begint alle ellende
Al verstuurd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jongens, zo'n berichtje is moeilijker dan een heel fucking paper
ben al een tijd ermee bezig.
Verliefd zijn op de verkeerde persoon zuigtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Reken nou, dat dat alles behalve het geval is. Ik heb al die tijd meer moeite gedaan dan 99,99% van de mannen zou doen.
[..]
Kort samengevat: aardig tijdje een relatie gehad. Tussendoor ook wel vaak gedoe, maar dat heb ik altijd op omstandigheden gegooid. Zo hield bijv. haar halve familie opeens op met leven. Juist ook daarom eigenlijk 24/7 alles geprobeerd voor ze te doen.
Achteraf blijkt ze dus flink gelogen en bedrogen te hebben, tegen eigenlijk alles en iedereen, kind heeft een beetje een psychologisch probleempje. Ze zit nu bij familie, daar zou ze een tijdje heen gaan om even tot rust te komen. Ondertussen heb ik al een tijd niets meer van ze gehoord, en lijkt het me duidelijk dat ze daar dan ook geen behoefte meer aan heeft. Vervolgens kan ik constant aan niets anders denken.
Daarnaast tot de conclusie gekomen dat ik de rest van m'n leven eigenlijk ook aardig verneukt heb, dus ik zit er een beetje door.
[..]
Krijg ik dan een knuffel?
Tsja dat zegt alles en iedereen zo'n beetje maar voor mij niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
Geraldine Kemper
Geboren: 1990
Hobby: Filmpjes kijken, uitgaan en terrasje zitten.
Verliefd/verloofd/getrouwd: Verliefd
Studie: HBO sportmarketing en management
maar joh, zij is echt zo'n standaardchickie
Haat die omslaat in liefde is ware liefdequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom had ik ook eerst een hekel aan haar. Had in de tijd van de palingsoap echt een hekel aan alles wat uit dat dorp kwam. Heb bij die talentenjacht ook 4 keer op die andere meid gestemd
Bij BNN denken ze een beetje "och die is al blij dat ze hier mag werken die doet dat wel".quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij dat wel goed hebt.
Ze wordt inderdaad nogal uitgebuit, in de afleveringen die ik gezien heb doet zij alle kutdingen.
Nogalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Verliefd zijn op de verkeerde persoon zuigt![]()
![]()
Wat is liefde die omslaat in haat dan ???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haat die omslaat in liefde is ware liefde.
Joh ware liefde.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:54 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haat die omslaat in liefde is ware liefde.
De dagelijkse, nuchtere realiteitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat is liefde die omslaat in haat dan ???
echte haat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat is liefde die omslaat in haat dan ???
Geen ware liefde dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Joh ware liefde.
Dit is gewoon een van mijn puberteit dingetjes joh.
Ik heb sowieso veel respect voor mensen die op zo'n enthousiaste, blije, extraverte manier van die rare dingen kunnen doen. Zou ik nooit kunnen (ik ben ook wel jaloers)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Snap niet wat mensen tegen Geraldine hebben. Vind dat ze het gewoon goed doet, tis best een slimme meid met veel in haar mars.
Vind sowieso iemand veroordelen omdat ze in een bepaald dorp wonen een beetje lullig.
Heb ook korte tijd iemand gekend van Urk, maar ze was verder gewoon best aardig.
Ik vind het irritantst als je ze tegen blijft komen en je gewoon een zwak blijft houden voor ze . Je kan stom zijn in de naam van liefdequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:56 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Nogal
Had ik dan nog maar enige skills en looks, dat ik even met wat leuke meiden zou kunnen aansjansen, misschien dat ik het dan even los zou kunnen laten. Ik heb echt het gevoel dat ik na al een aardige tijd niet helemaal goed te functioneren nu echt defect ben en beter ingeruild kan worden voor een nieuw exemplaar. Echter, is er zelfs niemand die interesse heeft om me in te ruilen
Dat doet ze nogsteeds voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja beroemd niet echt. Ze won 2 jaar geleden een talentenjacht van BNN. En heeft toen Spuiten en Slikken gepresenteerd enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:31 schreef minibeer het volgende:
Aantrekkelijke bips, dat zeker, maar ik zou persoonlijk geen interesse in zo'n figuur hebben. Vind het eigenlijk nogal sneu.quote:
Als Geraldine Kemper komt, dan komt Heloef ook. Weet iemand al onder welke nickname zij post hier op fok!?quote:
Nou, ik kom ze dus niet meer tegen, maar dat maakt het nog weinig gemakkelijker. Om gek van te wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het irritantst als je ze tegen blijft komen en je gewoon een zwak blijft houden voor ze . Je kan stom zijn in de naam van liefde
Mehh, daar heb ik ook eens een tijdje gezeten, maar dat vond ik ook niets. Feit is dat ik toch zonder haar verder moet, en dat het dan aangenaam zou zijn dat met wat andere meiden te kunnen doen, maar daar heb ik dus de skills niet voor, zodoende, dit topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Liefdesverdriet, Chew?
Misschien is deze topic wat meer on-topic voor jou? De kunst van het loslaten van je ex #167
Plaatje is trouwens wel pijnlijk of zo. Herken 't wel, maar laatste keer was alweer een tijdje geleden voor me
Nee niet echt helaas. Tenzij je m'n kast meetelt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Chew, heb je iets om je af te reageren?
Wil mij nogal eens helpen
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:04 schreef Chewbalhaar het volgende:
! En ik maar denken dat jij die oude man was
Ik vind haar billetjes best plezant anders
Doe eens een vergelijkbaar plaatje/filmpje posten, anders geloof ik er niets vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:06 schreef Techno het volgende:
[..]Zo oud ben ik nu ook weer niet hoor.
![]()
Mera heeft een veel lekkerder figuur anders.
Ik zou er maar een punt achter zetten, het is jouw schuld niet verder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:47 schreef Chewbalhaar het volgende:
Kort samengevat: aardig tijdje een relatie gehad. Tussendoor ook wel vaak gedoe, maar dat heb ik altijd op omstandigheden gegooid. Zo hield bijv. haar halve familie opeens op met leven. Juist ook daarom eigenlijk 24/7 alles geprobeerd voor ze te doen.
Achteraf blijkt ze dus flink gelogen en bedrogen te hebben, tegen eigenlijk alles en iedereen, kind heeft een beetje een psychologisch probleempje. Ze zit nu bij familie, daar zou ze een tijdje heen gaan om even tot rust te komen. Ondertussen heb ik al een tijd niets meer van ze gehoord, en lijkt het me duidelijk dat ze daar dan ook geen behoefte meer aan heeft. Vervolgens kan ik constant aan niets anders denken.
Daarnaast tot de conclusie gekomen dat ik de rest van m'n leven eigenlijk ook aardig verneukt heb, dus ik zit er een beetje door.
Als het nou eens zo makkelijk ging....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik zou er maar een punt achter zetten, het is jouw schuld niet verder.
De eerste paar maanden is het zwaar ja, maar ga niet oneindig zitten miepen en gedraag je als een vent; je bent nog maar pas uit de luiers nota bene.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:17 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als het nou eens zo makkelijk ging....
Daarom hoop ik hier de ultieme hosselmoves te leren, zodat ik de komende maand dik 28 hete chicks om me heb hangen, zodat ik haar even een beetje kan vergeten
Voor deze vriendin ben ik ook heel lang vrijgezel geweest, en ik zie dat dit keer niet anders lopen. Ik ben sowieso al erg slecht met de dames, en juist omdat ik de rest van m'n leven ook aardig heb verkloot, vind ik het met 24 steeds moeilijker om er nog iets van te maken wat dat betreft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
De eerste paar maanden is het zwaar ja, maar ga niet oneindig zitten miepen en gedraag je als een vent; je bent nog maar pas uit de luiers nota bene.
Nu kun je het uitgaansleven weer onveilig maken.
Je geeft iig zelf aan te willen veranderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Voor deze vriendin ben ik ook heel lang vrijgezel geweest, en ik zie dat dit keer niet anders lopen. Ik ben sowieso al erg slecht met de dames, en juist omdat ik de rest van m'n leven ook aardig heb verkloot, vind ik het met 24 steeds moeilijker om er nog iets van te maken wat dat betreft.
Ik ga ook vrijwel nooit uit door een gebrek aan zowel uitgaansvrienden als geld (en zin/energie/vrolijkheid etc).
Hoog tijd dat er hier dus iemand komt en me de mythische ultimate PUA leert, zodat ik in 2 zinnen een chick opgepikt heb en ze indien wenselijk met nog 2 zinnen nakend en smachtend op m'n bed heb liggen.
Een relatie niet nee, maar wie heeft 't over relaties?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:15 schreef ook_gek het volgende:
Als je niet over je ex bent, gaat het niet lukken bij een andere vrouw
Als je zo slecht met dames bent gaat PUA hem ook niet zo makkelijk worden voor je.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:25 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Voor deze vriendin ben ik ook heel lang vrijgezel geweest, en ik zie dat dit keer niet anders lopen. Ik ben sowieso al erg slecht met de dames, en juist omdat ik de rest van m'n leven ook aardig heb verkloot, vind ik het met 24 steeds moeilijker om er nog iets van te maken wat dat betreft.
Ik ga ook vrijwel nooit uit door een gebrek aan zowel uitgaansvrienden als geld (en zin/energie/vrolijkheid etc).
Hoog tijd dat er hier dus iemand komt en me de mythische ultimate PUA leert, zodat ik in 2 zinnen een chick opgepikt heb en ze indien wenselijk met nog 2 zinnen nakend en smachtend op m'n bed heb liggen.
Zowiezo is Pua denk ik niet direct iets om een relatie of iets mee op te bouwen, en ik denk dat je toch beter voor die leuke meid wat een kans heeft kan gaan dan die one night stand. Het kost evenveel moeite alleen dan een hogere reward en minder soa'squote:Als je zo slecht met dames bent gaat PUA hem ook niet zo makkelijk worden voor je.
Schiet ook niet op, hij gaat vervanging zoeken voor zijn ex. Iemand die op haar lijkt dus. Gaat niet lukken want er is daar maar 1 van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Een relatie niet nee, maar wie heeft 't over relaties?
Uhm of je voor 1x gaat of een relatie.... Ik zou het altijd veilig doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:57 schreef Arthur_Dent het volgende:
Het kost evenveel moeite alleen dan een hogere reward en minder soa's
Pff. Toen 't uit ging met m'n ex ging ik me ook uitleven, terwijl ik absoluut niet over d'r heen was. Heck, ik 'ging nog wel over d'r heen', eens in de zoveel tijd kreeg ik weer een SMSje dat ze weer wou. Ik vind dat prima voor het verwerkingsproces; gewoon een beetje kijken hoe je in de markt ligt zonder dat die scharrels uitlopen op iets serieus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:18 schreef ook_gek het volgende:
Schiet ook niet op, hij gaat vervanging zoeken voor zijn ex. Iemand die op haar lijkt dus. Gaat niet lukken want er is daar maar 1 van.
Als je niet over je ex bent gaat zo goed als niks lukken.
Sowieso is dat PUA geneuzel gewoon onzin, je kunt gesprekken niet scripten. Daarnaast zien intelligente vrouwen daar ook zo doorheen. Als zo'n boek er toe leidt dat je meer met meiden gaat praten prima, maar dat kun je ook zonder boek wel bedenken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:22 schreef moneyfornothing het volgende:
Als je zo slecht met dames bent gaat PUA hem ook niet zo makkelijk worden voor je.
Het gaat ook om een bepaalde uitstraling in combi met haar uiterlijk. Stuk zeldzamer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:30 schreef Mpj het volgende:
Hehehe. Ik bedoelde met duizenden Geraldine's, er zijn zoveel vrouwen die hetzelfde uiterlijk hebben als haar, wel duizenden want ze is heel standaard. Maar goed, wel mooi natuurlijk.
Ik zie geen mooie uitstraling ofzo, vind het gewoon een standaard type met niks bijzonders. Iedereen ziet dat weer anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat ook om een bepaalde uitstraling in combi met haar uiterlijk. Stuk zeldzamer.
Het feit dat ze zich zo laat gebruiken kan een plus punt zijn. Dan weet je iig dat ze in is voor dingen in ruil voor aandachtquote:Ik zie geen mooie uitstraling ofzo, vind het gewoon een standaard type met niks bijzonders. Iedereen ziet dat weer anders
Grappig dat je dan wel weer fan van Megan Fox bent...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:44 schreef Mpj het volgende:
Ik zie geen mooie uitstraling ofzo, vind het gewoon een standaard type met niks bijzonders. Iedereen ziet dat weer anders.
Geen fan. Maar ik vind Megan Fox een héél ander uiterlijk + uitstraling hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Grappig dat je dan wel weer fan van Megan Fox bent...
Precies, smaken verschillen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:51 schreef Mpj het volgende:
Geen fan. Maar ik vind Megan Fox een héél ander uiterlijk + uitstraling hebben.
Of twee grote dingetjes!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
Dat heb je toch soms met in mijn geval dan vrouwen. Net dat kleine dingetje dat haar voor jouw aantrekkelijk maakt.
Hoax!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 02:06 schreef Techno het volgende:
[..]Zo oud ben ik nu ook weer niet hoor.
![]()
Mera heeft een veel lekkerder figuur anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Ik ben iemand met het relativeringsvermogen van 30 jarig in het lichaam van een 17 jarige puber die verliefd is op een meisje wat ie maar 3 minuten kent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geen ware liefde dus.![]()
Ben jij niet veel te jong om te relativeren (puberteit dingetjes).
Ik bewonder dat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben iemand met het relativeringsvermogen van 30 jarig in het lichaam van een 17 jarige puber die verliefd is op een meisje wat ie maar 3 minuten kent.
In dit topic niet ongewoon. Eerder een vereiste voor deelname.quote:Best wel frustrerend dat je al weet dat je gevoelens nergens op slaan.
Ja dat is er zijn bepaalde dingen die haar bijzonde maken, zelfs die stomme dingen zoals dat ze voor Ajax is en als student in de pauzes naar trainingen ging kijken. Die dingen maken haar zo speciaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:03 schreef ook_gek het volgende:
Dat heb je toch soms met in mijn geval dan vrouwen. Net dat kleine dingetje dat haar voor jouw aantrekkelijk maakt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoax!Dat zei ik ook, maar het mocht niet batenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Nou iedereen valt op wat anders. Ik val meestal ook niet op dat enorm strakke wat Geraldine heeft. Alleen nu dan wel maar dat komt meer door andere dingen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar het mocht niet baten
Ja en dat vind ik dan weer een minpuntquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef heloef het volgende:
Ja dat is er zijn bepaalde dingen die haar bijzonde maken, zelfs die stomme dingen zoals dat ze voor Ajax is en als student in de pauzes naar trainingen ging kijken. Die dingen maken haar zo speciaal.
Sjonge jonge, wat een vragen allemaal!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef deelnemer het volgende:
Hoe lang is 'een tijdje'? Kom je haar regelmatig tegen? Zijn er signalen? Weet die vriendin of ze interesse heeft? Gaat die vriendin daarover praten met andere meiden (via via enzo) en komt het meisje in kwestie erachter dat jij haar telefoonnummer gevraagd hebt?
Als de kans aanwezig is dat je d'r binnenkort weer spreek dan kun je daarop wachten, maar anders zou ik d'r gewoon bellen en vragen of ze zin heeft een keertje wat te drinken samen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:44 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb vant weekend een nummer gekregen van een chick via een vriendin van haar. Ik heb namelijk al een tijdje een oogje op derWe hebben vant weekend wel ff staan praten maar was niet egt heel bijzonder. Ze is best wel verlegen en ik ook best wel
. Nu heb ik haar nummer maar weet niet wat ik er mee moet doen. Ofk der zal smsen of wachten totdat ik der wat vaker gesproken heb. Wil niet over komen als een boerenlul en wel een beetje een goede indruk achterlaten
![]()
al wel een paar maanden. Ja ik kom haar regelmatig tegen. Weet niet of er signalen zijn weet niet egt waarop ik moet letten en ze is nogal verlegen. Nee dat weet die vriendin niet. Ze weet dat ik haar nummer heb want moes haar smsen van die vriendin omdat ze elkaar kwijt waren en ze geen btg meer had. Ik heb gevraagd aan haar of ze een goed woordje voor me wou doorn bij haar:Pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:01 schreef deelnemer het volgende:
Hoe lang is 'een tijdje'? Kom je haar regelmatig tegen? Zijn er signalen? Weet die vriendin of ze interesse heeft? Gaat die vriendin daarover praten met andere meiden (via via enzo) en komt het meisje in kwestie erachter dat jij haar telefoonnummer gevraagd hebt?
Vreemd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar het mocht niet baten
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:03 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Sjonge jonge, wat een vragen allemaal!
Tsja details...quote:
Vergeleken met de rest van de mensen ben ik de enige die haar bijzonder vind dus tsja. Ik heb waarschijnlijk een hele bijzondere smaak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:34 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind om heel eerlijk te zijn die geraldine ook nogal standaard
Mooi, dat telefoonnummer kreeg je in je schoot geworpen. Die vriendin kan een goede bondgenoot zijn als ze subtiel te werk gaat. Als je allebei verlegen bent dan zal je dat elkaar niet kwalijk nemen. Wel handig als iemand het initiatief neemt, zodat je niet te lang blijft draaien. Als die vriendin de indruk heeft dat er wel interesse is, kun je haar uitnodigen om iets te gaan doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
al wel een paar maanden. Ja ik kom haar regelmatig tegen. Weet niet of er signalen zijn weet niet egt waarop ik moet letten en ze is nogal verlegen. Nee dat weet die vriendin niet. Ze weet dat ik haar nummer heb want moes haar smsen van die vriendin omdat ze elkaar kwijt waren en ze geen btg meer had. Ik heb gevraagd aan haar of ze een goed woordje voor me wou doorn bij haar:P
Ach, dan blijft er meer voor jou over.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van de mensen ben ik de enige die haar bijzonder vind dus tsja. Ik heb waarschijnlijk een hele bijzondere smaak.
Wat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Vreemd.
Hoe moet dat nu verklaren?
Zit je ermee?
Welke baten bedoel je?
Wil je erover praten?
Onderneem zelf eens wat joh, dat "goed woordje" van die vriendin van je helpt toch niks.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:16 schreef pl4kkie het volgende:
al wel een paar maanden. Ja ik kom haar regelmatig tegen. Weet niet of er signalen zijn weet niet egt waarop ik moet letten en ze is nogal verlegen. Nee dat weet die vriendin niet. Ze weet dat ik haar nummer heb want moes haar smsen van die vriendin omdat ze elkaar kwijt waren en ze geen btg meer had. Ik heb gevraagd aan haar of ze een goed woordje voor me wou doorn bij haar:P
Mooie vrouw wel hoor, zou haar doen (maarja, Megan Fox ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:35 schreef heloef het volgende:
Vergeleken met de rest van de mensen ben ik de enige die haar bijzonder vind dus tsja. Ik heb waarschijnlijk een hele bijzondere smaak.
Soms moet je brutaal zijn om iets te bereiken, zeker als de ander (ook) verlegen is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
als het goed is zie ik haar vrijdag weer. Dan zou ik eventueel kunnen vragen of ze naar de zelfde kroeg komt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mooi, dat telefoonnummer kreeg je in je schoot geworpen. Die vriendin kan een goede bondgenoot zijn als ze subtiel te werk gaat. Als je allebei verlegen bent dan zal je dat elkaar niet kwalijk nemen. Wel handig als iemand het initiatief neemt, zodat je niet te lang blijft draaien. Als die vriendin de indruk heeft dat er wel interesse is, kun je haar uitnodigen om iets te gaan doen.
Je bedoeld dat Techno Geraldine lelijk vind?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wat?Neejoh. Typisch gevalletje iemand mooi vinden en dat diegene die mening simpelweg niet deelt. Is toch niet zo uniek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door deelnemer op 14-06-2011 13:13:31 ]The view from nowhere.
Dat vroeg ik je dus in mijn reactie. Maargoed, ja dan kun je prima gewoon proberen haar daarnaartoe te krijgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef pl4kkie het volgende:
als het goed is zie ik haar vrijdag weer. Dan zou ik eventueel kunnen vragen of ze naar de zelfde kroeg komt.
Niet iedereen heeft zo snel de ballen om iets te ondernemen. Maar ik ga iig me best doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Onderneem zelf eens wat joh, dat "goed woordje" van die vriendin van je helpt toch niks.
Haar vrijdag naar die kroeg lokken is een goed ideequote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:52 schreef pl4kkie het volgende:
Niet iedereen heeft zo snel de ballen om iets te ondernemen. Maar ik ga iig me best doen.
Doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo snel de ballen om iets te ondernemen. Maar ik ga iig me best doen.
Haha, goeie morgen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef greatjob het volgende:
Kan ik een paar ballen van iemand lenen?
ze weet al dat ik haar nummer heb. Want ik moest haar smsen uit noodzaak van een andere vriendin. Die had geen btg meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef ook_gek het volgende:
Je krijgt via een vriendin een telefoonnummer... Dan weet je dus bijna zeker dat die vriendon tegen dat meisje gezegt heeft dat jij haar nummer hebt.
Die wacht nu waarom jij nog niks gestuurd hebt?
Ik zeg smsen en niet twijfelen.
Zonder actie geen reactie
Ja, daarmee geef je een duidelijk signaal dat je haar leuk vind. Als ze daarop ingaat, kun je in de kroeg mss een afspraakje met haar maken om een keer samen uit te gaan (net voor vertrek, als de avond in de kroeg daarvoor voldoende aanleiding geeft.).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:47 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
als het goed is zie ik haar vrijdag weer. Dan zou ik eventueel kunnen vragen of ze naar de zelfde kroeg komt.
Nou hop Donderdag smsen van bijna weeeekend!!! Ga je nog wat leuks doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ze weet al dat ik haar nummer heb. Want ik moest haar smsen uit noodzaak van een andere vriendin. Die had geen btg meer
Als je dan toch samen in de kroeg bent gewoon zeggen van, oke waar gaan we heen vanavond? Want we gaan nog lang niet naar huis proostquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ja, daarmee geef je een duidelijk signaal dat je haar leuk vind. Als ze daarop ingaat, kun je in de kroeg mss een afspraakje met haar maken om een keer samen uit te gaan (net voor vertrek, als de avond in de kroeg daarvoor voldoende aanleiding geeft.).
Heel goed plan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou hop Donderdag smsen van bijna weeeekend!!! Ga je nog wat leuks doen.
Kom op je kent haar zij jou gewoon smsen!
Na stappen smsen of ze veilig thuis gekomen is. Zondag smsen of ze bij gekomen is van weekend.
Als ze zegt dat het gezellig was zeggen van ja moeten we vaker doen en zo kan je van alles bedenken
Mee flirten en vat het niet te zwaar op. Vergissingen zijn mogelijk en bloopers kunnen grappig zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien even een andere vraag:
Stel dat je bijvoorbeeld in de bus zit of zo en het lijkt er op dat iemand een beetje met je zit te flirten...wat moet/kun je dan doen?
En als je terugkijkt, hoe kun je dan weten of die ander het wel/niet waardeerd dat je terugkijkt?
Ik vind oogcontact met een onbekende wel heel eng of zo, alsof er rillingen door m'n hele lijf gaan soms. Met een bekende heb ik daar trouwens geen moeite mee (ook niet als ik bijvoorbeeld een gesprekkie heb bij een bushalte oid).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mee flirten en vat het niet te zwaar op. Vergissingen zijn mogelijk en bloopers kunnen grappig zijn.
Ik kijk en lach ook wel eens naar iemand maar daar bedoel ik niks mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien even een andere vraag:
Stel dat je bijvoorbeeld in de bus zit of zo en het lijkt er op dat iemand een beetje met je zit te flirten...wat moet/kun je dan doen?
En als je terugkijkt, hoe kun je dan weten of die ander het wel/niet waardeerd dat je terugkijkt?
Je kunt ze lenen, maar je hebt er weinig aan, alleen werkzaam vanachter een toetsenbord of langs de zijkant..quote:Kan ik een paar ballen van iemand lenen?
Zoek eens op versier blundersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:34 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mee flirten en vat het niet te zwaar op. Vergissingen zijn mogelijk en bloopers kunnen grappig zijn.
Daar je wel gelijk in. Thanks voor de behulpzame reacties. Ik ga haar gewoon donderdag smsen wat Deelnemer zeiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef ook_gek het volgende:
Smsje of berichtje sturen is makkelijk. En als je niks terug krijgt ook prima toch.
Als je niks stuurd gaat er ook niks gebeuren. En als het mis gaat heb je altijd nog een leuk verhaal
Alleen als je eigenlijk wat wilt, neem ik aan. Moeilijk uit te voeren dan. Toch maar proberen. Je kunt voor jezelf zoeken naar een manier om meer ontspannen te blijven. En niet te lang oogcontact zoeken/maken, want daar wordt iedereen ongemakkelijk van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind oogcontact met een onbekende wel heel eng of zo, alsof er rillingen door m'n hele lijf gaan soms. Met een bekende heb ik daar trouwens geen moeite mee (ook niet als ik bijvoorbeeld een gesprekkie heb bij een bushalte oid).
Dan is de intresse niet wederzijdsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het ding is, soms raak in dan geinteresseerd, maar krijg dan een boze blik terug of zo
Zoek even op versierblunders+ook_gek via googlequote:
Dat zou best kunnen. Maar aan de andere kant...als versieren ook gaat om aandacht trekken zit het wat dat betreft wel goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan is de intresse niet wederzijds
Maar zie je er soms anders uit dan gemiddeld dat ze je daarom aankijkt?
Uhm ja.... Maar wie weet staart ze je wel aan en denkt ze bij zich zelf van. Wtf ziet die er uit zeg. Dat ga je niet menen!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Maar aan de andere kant...als versieren ook gaat om aandacht trekken zit het wat dat betreft wel goed!
Ik denk dat het verschill tussen walging en intresse dan wel gewoon opgepikt wordt.quote:Uhm ja.... Maar wie weet staart ze je wel aan en denkt ze bij zich zelf van. Wtf ziet die er uit zeg. Dat ga je niet menen!!
Nee, het zijn z'n mooie groene ogen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm ja.... Maar wie weet staart ze je wel aan en denkt ze bij zich zelf van. Wtf ziet die er uit zeg. Dat ga je niet menen!!
Ik zie dat niet altijd (schijnt wel vaker voor te komen bij autisme).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:01 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschill tussen walging en intresse dan wel gewoon opgepikt wordt.
Dat zou net zo goed kunnen haha!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, het zijn z'n mooie groene ogen.
Yep, gewoon door de gehaktmolen en er het beste van hopen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:07 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ja das wel rottig als je niet echt kan inschatte wat voor emotie bij welk gezicht hoord.
Maar goed dan is het idd gewoon de moed bij elkaar rapen en erop afgaan.
Dat geldt voor alle interacties. Als je iemand benadert en ze snauwt je af dan wil je daar sowieso niks mee, dan is het gewoon een enorm onfatsoenlijk type.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef Arthur_Dent het volgende:
Daarom joh, het ergste wat je kan gebeuren is een botte nee,
In dat geval jammer dan maar dan is ze toch niet gezellig.
Why not?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:14 schreef pl4kkie het volgende:
Ik zit net te bedenken ik zou der ook nu kunnen smsen met de vraag of ze een beetje is bij gekomen van farm festival. Daar waren we namelijk heel het weekend te vinden
Perfect excuus inderdaad! Go for itquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:14 schreef pl4kkie het volgende:
Ik zit net te bedenken ik zou der ook nu kunnen smsen met de vraag of ze een beetje is bij gekomen van farm festival. Daar waren we namelijk heel het weekend te vinden
Bericht is verzonden...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Perfect excuus inderdaad! Go for it
Top gewoon doen. Perfect excuus om even te smsenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:14 schreef pl4kkie het volgende:
Top en nu wat leuks gaan doen.quote:
dat gaat niet egt makkelijk. Ben op me werk en heb een machine aan staan die het las werk voor me doet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top en nu wat leuks gaan doen.
Niet denken waarom reageert ze niet of dit dat zus zo!
dat zal ik zeker doen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
En nu maar hopen dat het goed komt! Laat ons ook wat horen
Top!quote:
ik let niet zo heel goed op me spellingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Top!
Klein offtopic verzoekje; Echt schrijf je met CH, niet met een G
Hoeft ook niet, gewoon donderdag SMSen of ze naar de kroeg komt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef pl4kkie het volgende:
ik let niet zo heel goed op me spelling. Anyways heb een berichtje terug. Maar is er wel 1 waar ik moeilijk een antwoord op terug kan sturen
daar staat me auto spelling aanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, gewoon donderdag SMSen of ze naar de kroeg komt.![]()
Wat beterft je spelling; ik hoop niet dat je dat soort fouten in je SMSjes maakt, maargoed, niet elke vrouw vindt dat een afknapper natuurlijk.
Niks is onmogelijk, wzt heb je terug gekregen dan? En ze heeft wel snel gereageerd, kan positief zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ik let niet zo heel goed op me spelling. Anyways heb een berichtje terug. Maar is er wel 1 waar ik moeilijk een antwoord op terug kan sturen
Verstuurd zeker gehoord weet ik niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:33 schreef deelnemer het volgende:
Ik ben benieuwd of Lanterfanteraar al iets heeft verstuurd/gehoord.
Dit stuurde ze terug: He ja goed. Jij ook? Ja zekker wel. Xquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, wzt heb je terug gekregen dan? En ze heeft wel snel gereageerd, kan positief zijn.
Vertel wat ze gestuurd heeft en ik verzin wel wat
[..]
Verstuurd zeker gehoord weet ik niet.
Das altijd zo kut, het minste wat je kan doen is toch wel iets terug sturen.quote:verstuurd maar niets vernomen
Ook_gek is wel een hosselaar (smooth & casual). Jullie hebben vast iets leuks verstuurd. En ja, mannen. Hij heeft wss nog niet eens gekeken.quote:
Wat heb je gestuurd precies?quote:
Als ik niet geinteresseerd ben stuur ik ook niks terug. Da's genoeg 'hint'. Lui misschien, maar aan de andere kant moet je er zo in het begin sowieso niet teveel van verwachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef Arthur_Dent het volgende:
Das altijd zo kut, het minste wat je kan doen is toch wel iets terug sturen.
Kleine moeite groot plezier toch?
Joh, post nou gewoon, dan kunnen we misschien helpen met hoe dat bericht overkomt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
wel iets goeds/ gewoons hoor
sja weer wachten..
Ik altijd wel, al was het maar omdat ik me meestal wel gestreeld voel in mijn ego als zoiets gebeurt.quote:Als ik niet geinteresseerd ben stuur ik ook niks terug. Da's genoeg 'hint'. Lui misschien, maar aan de andere kant moet je er zo in het begin sowieso niet teveel van verwachten.
Uhm hosselaar, zal wel mee vallen denkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ook_gek is wel een hosselaar (smooth & casual). Jullie hebben vast iets leuks verstuurd. En ja, mannen. Hij heeft wss nog niet eens gekeken.
maar.. dat zou toch raar zijn icm de verkregen complimenten in het echte leven? en dan bedoel ik niet alleen heel oppervlakkig: "oh je siet er mooooi uit".quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef Catbert het volgende:
Als ik niet geinteresseerd ben stuur ik ook niks terug. Da's genoeg 'hint'. Lui misschien, maar aan de andere kant moet je er zo in het begin sowieso niet teveel van verwachten.
Dat vraag ik me nu ook afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm hosselaar, zal wel mee vallen denk
En wie is jullie?
Huh wat vraag je nu af?quote:
Weledelgestrenge heer,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar.. dat zou toch raar zijn icm de verkregen complimenten in het echte leven? en dan bedoel ik niet alleen heel oppervlakkig: "oh je siet er mooooi uit".
dat kan toch niet dan?![]()
En het bericht is echt wel goed hoor ( gekeurd).
"Jullie" natuurlijk, want dat was je vraag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huh wat vraag je nu af?
Dat smooth stukje of jullie?
Jammer. Het is vast een lul.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Game Over. Verloren zaak.
Hij is actief geweest ( eh ok met iets heeel simpels, want hij is sowieso niet echt actief daar, maar toch) op de sociale media nadat ik het bericht verzonden had.![]()
terug naar de fantasiewereld weer en zo...
Dat is geheel afhankelijk van haar berichtje.quote:
Hij houdt mss de driedagenregel in ere. Je hebt het i.i.g. wel goed aangepakt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee totaaal niet en daarom snap ik het niet.
Het was zo goed
Kan ook. Antwoorden kost hem mss wel net zoveel tijd & moeite als Lant nodig had om iets te zeggen (hard work).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is geheel afhankelijk van haar berichtje.
Misschien weet hij nog niet goed hoe erop te reageren en is hij dat nog wel van plan.
"Het is mij een waar genoegen u van ganser harte welkom te heten binnen mijn sociale domein."quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Weledelgestrenge heer,
Middels deze onpersoonlijke weg zou ik gaarne in aanmerking willen komen voor een afspraak...
Zoiets?
Haha jij dacht me te slim af te zijn? Ik had dat wel in de gaten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
"Jullie" natuurlijk, want dat was je vraag.
Online wat aan het vissen, maar ik vang niks.
quote:Weledelgestrenge heer,
Middels deze onpersoonlijke weg zou ik gaarne in aanmerking willen komen voor een afspraak...
Zoiets?
Iemand die zulke bericten stuurt is bij mij al binnen echt waar, dan lig je toch in een stuipquote:"Het is mij een waar genoegen u van ganser harte welkom te heten binnen mijn sociale domein."
Ja, wie weet. Of hij heeft totaal geen behoefte in meer contact maar is niet goed in afwijzen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kan ook. Antwoorden kost hem mss wel net zoveel tijd & moeite als Lant nodig had om iets te zeggen (hard work).
Toch een lul dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of hij heeft totaal geen behoefte in meer contact .
Gelukkig kan ze bij jou altijd troost vinden.quote:
Huh deze snap ik niet?quote:
Als je nou gewoon je bericht post kunnen we misschien aangeven hoe hij dat geinterpreteerd gaat hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij is echt geen "lul", hij is ook niet "gewoon voor een beurt". Hij is goed, combi innerlijk-uiterlijk. Ik zou het niet begrijpen als hij laat afweten. Dat zou niet corresponderen met hoe het in het echt was.
Maar je kent hem toch maar net? Of kende je hem al langer?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hij is echt geen "lul", hij is ook niet "gewoon voor een beurt". Hij is goed, combi innerlijk-uiterlijk. Ik zou het niet begrijpen als hij laat afweten. Dat zou niet corresponderen met hoe het in het echt was.
Misschien was hij enkel vriendelijk tegen je in het echt en had hij totaal geen interesse? In vormen van beleefdheid kan je dingen zien die er niet zijn .quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Er was een goede allround klik. Laten we dan niet negatief doen. Hij heeft nog niet gereageerd. Komt nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wacht nou gewoon af hoe het is als je hem weer ziet. Dat zegt meer dan het wel niet reageren, als het iemand is die je vaker tegenkomt moet je het ook niet laten afhangen van online contact of niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef lanterfanteraar het volgende:
Liefde overwint allesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef heloef het volgende:
Oh kom er nu achter dat dat meisje in Colorado woont. Zonde.
Dat opzich dan weer welquote:
Waarom zou jij je schuldig voelen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:41 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Dat opzich dan weer wel
Vraag me af of ik me meer schuldig of opgewonden voel
Ik hoop het voor hem. Ze wil wel naar Amsterdam komen.quote:
Dat is wel jammer dat ze niet meer beschikbaar is. Gewoon fantaseren dat kan geen kwaad zo lang het maar geen obsessie wordt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef Chewbalhaar het volgende:
Goede vriendin, diep in de friendszone en allang bezet, maar kon het toch niet laten om ze eens heel uitvoerig/langdurig uit te checken en stoute dingen te denken
Ook nu staat het nog flink ingebrand op mn netvlies
Dat zou kut zijn als het IRL tegenvaltquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hem. Ze wil wel naar Amsterdam komen.
Nee joh wordt reuze gezellig hij ik en een Amerikaanse Gerrie look-a-like.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat ze niet meer beschikbaar is. Gewoon fantaseren dat kan geen kwaad zo lang het maar geen obsessie wordt.
[..]
Dat zou kut zijn als het IRL tegenvalt
Hoewel ze ik ze erg mooi vind, en het ook gewoon een heel leuk, gezellig persoon is, heb ik gek genoeg eigenlijk nooit echt gevoelens voor ze gehad ofzo. Een obsessie zal het ook niet worden, maar het heeft wel even indruk op me gemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat ze niet meer beschikbaar is. Gewoon fantaseren dat kan geen kwaad zo lang het maar geen obsessie wordt.
Ik ga nu gelijk hele andere dingen denkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh wordt reuze gezellig hij ik en een Amerikaanse Gerrie look-a-like.
Toch wel liefde dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoewel ze ik ze erg mooi vind, en het ook gewoon een heel leuk, gezellig persoon is, heb ik gek genoeg eigenlijk nooit echt gevoelens voor ze gehad ofzo. Een obsessie zal het ook niet worden, maar het heeft wel even indruk op me gemaakt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel liefde erg mooie borstjes dus
Ik dacht aan een trio, waar dacht jij dan aan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga nu gelijk hele andere dingen denken
[..]
Toch wel liefde dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht aan een trio, waar dacht jij dan aan?Jij mag toekijken op de bank als zij liggen te knallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
nee hoor, ik geil ook keihard op haarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja die lijkt er wel een beetje op.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Die van de Pain Game lijkt op Geraldine.
Iemand vindt dat ik op die van pain game lijk. hehe
En ja ik blijf wachten en wachten.. pff ik snap het niet hoor
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
nee hoor, ik geil ook keihard op haar
Gerrie fappers United!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
ik vind trouwens Gerldine ook een mooie vrouw
Wat had hij te vertellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kreeg ineens allemaal berichtjes van Martin . heb gevraagd of die nog last van huilbuien had , en daar kon die de humor wel van inzien
Ik kan me ook niet aftrekken op haar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:07 schreef ook_gek het volgende:
uhm fappen gaat wat ver, maar ik vind het een mooie vrouw.
Maar moet ik ben tijdje geleden tijdens stappen saar tegen gekomen van TMF.
En ja dat vind ik een leuke vrouw
En daarnaast kan ik me ook gewoon niet aftrekken op plaatjes.quote:
En wat zijn die regels dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet aftrekken op haar.
Ik heb sinds 12de namelijk strikte regels als het op fappen aankomt.
Niet veel bijzonders , hij wilde langskomen en ik zei dat die als die dat weer wilde eerst wel wat liever mocht zijn tegen me.quote:
Je wil het echt weten?quote:
Jaquote:
Is het niet omdat je zo ligt te smachten dat je het zo vreselijk lang vindt duren ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bijna 20 uren zijn verstreken na verzenden van bericht.
Hmm ja leuk. Ik zie me hier al morgen posten "nu is het al 38 uur verder". Daarna "ja hoi 65 uur hoor".
Pff. Al is er een "gewone vriendin", die ik ook gisteren een bericht heb gestuurd, die heeft ook nog niet gereageerd. Maar dat is wel een heel ander soort situatie. Hij ligt in ieder geval niet te smachten..
Niet fappen op vrouwen met gevoel voor eigenwaarde.quote:
Wat maakt hem precies zo leuk? Hoe ken je hem en hoe lang?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bijna 20 uren zijn verstreken na verzenden van bericht.
Hmm ja leuk. Ik zie me hier al morgen posten "nu is het al 38 uur verder". Daarna "ja hoi 65 uur hoor".
Pff. Al is er een "gewone vriendin", die ik ook gisteren een bericht heb gestuurd, die heeft ook nog niet gereageerd. Maar dat is wel een heel ander soort situatie. Hij ligt in ieder geval niet te smachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |