Heb ik iets aan buurjongens van 11 en 5?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je een broer(tje)? Vraag het hem anders, of anders aan je buurjongen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TERECHTE TT, BAH DOUCHEND FAPPEN. GORE SHIT.
Jordy doet dat, dusja. Ga je nog praten tegen hem?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TERECHTE TT, BAH DOUCHEND FAPPEN. GORE SHIT.
11 misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb ik iets aan buurjongens van 11 en 5?
Serieus dit kan echt niet.quote:
Misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy doet dat, dusja. Ga je nog praten tegen hem?
Dat überhaupt implicerenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy doet dat, dusja. Ga je nog praten tegen hem?
dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren als je er zo over praatquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Serieus dit kan echt niet.Bah. Ieuuwww ooit moet ik me ook aan Jan's dingetje wagen, quelle horreurrrrr!
[..]
Misschien.
Um watquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Water123 het volgende:
"Ik heb even gezocht in het forum maar kon er niks over vinden.. Ik heb namelijk last afscheiding met witte 'vliesjes'.. Een beetje korrelig dus.. (sorry voor de onsmakelijke details.. ).. Normaal gesproken heb ik altijd heel veel afscheiding.. en nu niet.."
Wordt gezegd in een ander forum.
Bleg vies
Oké.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat het niet toepasselijk is. En ik het niet heb.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
dat gaat waarschijnlijk nog wel een tijdje duren als je er zo over praat
Etsu, is dit het?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Water123 het volgende:
"Ik heb even gezocht in het forum maar kon er niks over vinden.. Ik heb namelijk last afscheiding met witte 'vliesjes'.. Een beetje korrelig dus.. (sorry voor de onsmakelijke details.. ).. Normaal gesproken heb ik altijd heel veel afscheiding.. en nu niet.."
Wordt gezegd in een ander forum.
Bleg vies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |