Waar zit ik nu weer dubbel inquote:
Welk geloof hangt hij aan dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
DK zei hetDie mag niet liegen van zijn geloof
Ja, weet ik veel?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waar zit ik nu weer dubbel in
Ik ben die wijnneus niet hoor, ik had drie klonen, NMNS, IIie en ondergetekende
Oh ja, ik heb ook ooit nog een Koe_Clara aangemaakt
Is er godverdomme dan nog iets echt hierquote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel?Wat kan mij het nou rotten?
Sorry dat ik je te snel af was, ik vond het wel een mooie tt, ook al heb ik er niets mee te maken.quote:
Mijn gevoelens voor [insert humoristisch onderwerp]quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is er godverdomme dan nog iets echt hier
ikquote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is er godverdomme dan nog iets echt hier
Ly2quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn gevoelens voor [insert humoristisch onderwerp] Deisyy
altijd goed en kon ik het mooie nummertje weer eens luisterenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry dat ik je te snel af was, ik vond het wel een mooie tt, ook al heb ik er niets mee te maken.
Wie nog meer dan, naast WJ en ik zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat komt omdat er hier een páár kwaliteitsusers posten.
Nee, die 2 bedoelde ik. Jij en WJ, de rest is kut.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wie nog meer dan, naast WJ en ik zelf
Nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
De Fok! dip, zijn daar wel topics over eigenlijk?
Kloptquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet.
Fok! is een raar iets, ook al vind je het niet leuk, je blijft er komen
Met perenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, die 2 bedoelde ik. Jij en WJ, de rest is kut.
Wat is dat voor raar masochistisch gedrag?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat voor raar masochistisch gedrag?
Toen ik mijn schoonmoeder niet meer leuk vond kwam ik daar ook niet meer, maar ik kom nog wel op Fok! als ik het niet meer leuk vind.
Hahahaha, jij was nu ook leukquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, die 2 bedoelde ik. Jij en WJ, de rest is kut.
Dat heb ik ookquote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat is dat voor raar masochistisch gedrag?
Toen ik mijn schoonmoeder niet meer leuk vond kwam ik daar ook niet meer, maar ik kom nog wel op Fok! als ik het niet meer leuk vind.
Het schept een band. Dat zal het zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar het is herkenbaar
quote:
Dubbele band zeg ik, weet je meteen waarom jij nog wel Fokt!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Dat heb ik ookook met die schoonmoeder
Het zuigt en het zuigt en het brengt je werkelijk geen fuck. Nou ja, helemaal niets is ook weer wat overdreven, ik hou er twee leuke BBQ's aan over, een leuke meet met Peter6000 en eentje met Souryquote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog niet.
Fok! is een raar iets, ook al vind je het niet leuk, je blijft er komen
tering Teun je wordt een ouwe chagerijnquote:Op maandag 13 juni 2011 22:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het zuigt en het zuigt en het brengt je werkelijk geen fuck. Nou ja, helemaal niets is ook weer wat overdreven, ik hou er twee leuke BBQ's aan over, een leuke meet met Peter6000 en eentje met Soury
En af en toe heel erg gelachen, maar dat is al weer een hele tijd geleden
Gewéldig gesproken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tering Teun je wordt een ouwe chagerijn
Laat muhquote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Teun zit even in een sentimentele fase, laat hem maar, het komt wel weer goedquote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan goed zijn, ben wel wat sentimenteel van aardquote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun zit even in een sentimentele fase, laat hem maar, het komt wel weer goed
alles sal reg kom as ons almal ons plig doenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
overgangquote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van stoppen op het hoogtepunt?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar we gaan dus BBQ'en en daarna nooit meer posten?
Dat is een beetje het probleem hè, vertelde dat gisteren ook al aan je in een onderonsje. Het is lastig om weg te blijven. Het is zo ongeveer als stoppen met rokenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar we gaan dus BBQ'en en daarna nooit meer posten?
Daar zit ik al járen overheen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van stoppen op het hoogtepunt?
en de aftermathparty van de BBQ dan??quote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van stoppen op het hoogtepunt?
Er is ook niets mis met een beetje sentiment.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan goed zijn, ben wel wat sentimenteel van aard![]()
Maar serieus, hoeveel lol heb jij er nog in en wat geeft het jou?
wordt er een beetje lacherig van ( sorry teun) maar sluit dan af lekker je bed in en morgen is er weer een nieuwe dag, nooit bij de pakken neer gaan zitten, schijt aan de hele wereld en zie de mooie dingen van FOK en van het leven......amenquote:
Niet hier in ieder gevalquote:Op maandag 13 juni 2011 22:18 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
en de aftermathparty van de BBQ dan??
Ik heb hier echt tijden meegemaakt dat ik buikpijn had van het lachen, de tranen van plezier over mijn wangen liepen. Maar dat is echt al zo lang geledenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Fok! ook even niet leuk, met een paar uitzonderingetjes daargelaten.
Vuile zak piepschuim, ik bén er nog.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
De users die daar een groot aandeel in hadden zijn al tijden en tijden weg, het is nu gewoon een soort van truttenforum geworden vind ik
En ben je ook over je hoogtepunt heen?quote:
waarom je kan zeggen wat je wilt hoor vind ik, je hoeft niet met alles en iedereen rekening te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hier echt tijden meegemaakt dat ik buikpijn had van het lachen, de tranen van plezier over mijn wangen liepen. Maar dat is echt al zo lang geleden
De users die daar een groot aandeel in hadden zijn al tijden en tijden weg, het is nu gewoon een soort van truttenforum geworden vind ik
Overigens zonder dat ik daar ook maar iemand de schuld van wil geven. Dat ik dat er dan weer bij moet schrijven (gevoelsmatig) zegt ongeveer hoe het hier gesteld is.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vuile zak piepschuim, ik bén er nog.
Niet lullen, ik was weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Jij wel (weer), maar vier weken geleden kreeg ik wat anders van je te horen, leeghoofdig drankorgel
Ik herken het wel. Ik durf het hier bijna niet meer te zeggen als ik het ergens niet mee eens ben, omdat ik niemand voor zijn hoofd wil stoten.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb hier echt tijden meegemaakt dat ik buikpijn had van het lachen, de tranen van plezier over mijn wangen liepen. Maar dat is echt al zo lang geleden
Overigens zonder dat ik daar ook maar iemand de schuld van wil geven. Dat ik dat er dan weer bij moet schrijven (gevoelsmatig) zegt ongeveer hoe het hier gesteld is.
Ta taquote:
Fucking Libelle chat voor zurige geaultjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ik durf het hier bijna niet meer te zeggen als ik het ergens niet mee eens ben, omdat ik niemand voor zijn hoofd wil stoten.
Ik heb me zelf er zelfs al een aantal keer op betrapt dat ik een reply zat te tikken en dan begon met "Ik vind jou een heel aardig mens hoor, maar ......",
dat kan, heb ik ook wel wil ook best eens iets zeggen maar het komt toch altijd anders over of de helft valt over je heen, maar dan denk ik ook tegelijkertijd ze moeten me maar nemen zoals ik ben, zoniet dan negeer je me maarquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herken het wel. Ik durf het hier bijna niet meer te zeggen als ik het ergens niet mee eens ben, omdat ik niemand voor zijn hoofd wil stoten.
Ik heb me zelf er zelfs al een aantal keer op betrapt dat ik een reply zat te tikken en dan begon met "Ik vind jou een heel aardig mens hoor, maar ......",
Ik hou mijn mond niet meer, rot op ze mogen alles zeggen maar o wee als je wat terug zegtquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Jep, het is té serieus geworden allemaal, de lichtvoetigheid is weg, de lichtgeraaktheid is huge, ladingen die er niet zijn worden vermoed en daar waar ze er wel zijn soms over het hoofd gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bedanktquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucking Libelle chat voor zurige geaultjes.
Ik zeg maar zo, ik zeg /care wat mensen over je denken, als de belangrijke het maar goed voor hebben met jequote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
en ik weet heus wel dat het merendeel me hier niet moet, dat ze soms denken of ik achtelijk ben voorbeeld, of ik niet weet hoe een baby verzorgt moet worden en al die poespas er om heen eigenlijk heel lachwekkend allemaal is
Mijn wantrouwen en gevoeligheidsfactor is in de loop der jaren ook toegenomenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja bedankt![]()
Maar ik heb het idee dat heel veel mensjes hier nogal lichtgevoelig zijn en ik wil niemand op zijn zieltje trappen em er zijn er al zoveel weggelopen, dus dan delete ik mijn reply maar weer.
En vergeet er anders vooral de juiste PI niet bij te klikken.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, het is té serieus geworden allemaal, de lichtvoetigheid is weg, de lichtgeraaktheid is huge, ladingen die er niet zijn worden vermoed en daar waar ze er wel zijn soms over het hoofd gezien
had er nog wat onder gepostquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg maar zo, ik zeg /care wat mensen over je denken, als de belangrijke het maar goed voor hebben met je
Ja je weet hoe ik erover denkquote:
Alsof dure woorden je een beter mens makenquote:
Iedereen is hier achterlijk, als je de mensen maar langs de juiste meetlat legt Heks.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
en ik weet heus wel dat het merendeel me hier niet moet, dat ze soms denken of ik achtelijk ben voorbeeld, of ik niet weet hoe een baby verzorgt moet worden en al die poespas er om heen eigenlijk heel lachwekkend allemaal is, dat ik soms wel wil schreeuwen hier van doe eens normaal tegen me en bedenk heb er ook 3 ter wereld geschopt, of dat mensen dure woorden gebruiken om maar heel intressant over te komen dan denk ik echt lul je in het echte leven ook zo![]()
Ja, duimpje omhoog maar, want anders is het vast niet goedquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vergeet er anders vooral de juiste PI niet bij te klikken.
En ik heb niet meteen een hekel aan iemand met wie ik het niet altijd eens ben,
Titanic on the icebergquote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iedereen is hier achterlijk, als je de mensen maar langs de juiste meetlat legt Heks.
Sowieso, zonder meetlat zijn mensen ook achterlijk en dom. maar dat vind ik
Zet je dan 100 van die figuren bij elkaar, dan is de ramp wel zo ongeveer compleet
Zo is het Heks, niet iedereen weet het te zeggen met de juiste mooie woorden, maar het gaat om hetgeen je te vertellen hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Toverheks het volgende:
en ik weet heus wel dat het merendeel me hier niet moet, dat ze soms denken of ik achtelijk ben voorbeeld, of ik niet weet hoe een baby verzorgt moet worden en al die poespas er om heen eigenlijk heel lachwekkend allemaal is, dat ik soms wel wil schreeuwen hier van doe eens normaal tegen me en bedenk heb er ook 3 ter wereld geschopt, of dat mensen dure woorden gebruiken om maar heel intressant over te komen dan denk ik echt lul je in het echte leven ook zo![]()
Dattesquote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het Heks, niet iedereen weet het te zeggen met de juiste mooie woorden, maar het gaat om hetgeen je te vertellen hebt.
Ik denk ook dat de meesten van ons daar zijn aandeel in heeft, iedereen houdt zich een beetje in en is achterdochtiger of bang een ander op zijn ziel te trappen en dan krijg je deze Libelle winterwekenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mijn wantrouwen en gevoeligheidsfactor is in de loop der jaren ook toegenomen
We hebben er denk ik op de een of andere manier allemaal een aandeel.
God je hebt geen ijsbergen op de bbq toch?quote:
daarom Deisyy en ik druk me uit in wat ik denk, en echt soms lees ik wel eens terug dat ik denk oei wat heb je nu weer allemaal gezegt maar ik doe me niet mooier voor dan ik ben, je mag me of je mag me niet hier en in het echte leven.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het Heks, niet iedereen weet het te zeggen met de juiste mooie woorden, maar het gaat om hetgeen je te vertellen hebt.
Kutwijf, hij had duidelijk op haar kunnen liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |