Will a puppy do?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenlijk hou ik meer van katjes dan van jurkjes.
Daarom is het stom dat ik er geen mag
door het plaatje in de OP
Aparte kamer als huisbibliotheek inrichten?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Boeken![]()
Ik overweeg mijn boeken de huiskamer uit te doen, maar weet niet waarheen ermee. Het zijn er tussen de 5000 - en 10.000We hebben er meer dan de dorpsbibliotheek.
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie wel foto's op FB zetten maar niet op Fok? Dat is toch ook een openbaar medium?
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.
Hebben we gehad. En toen de muur doorgetrokken waardoor we nu een L-vormige woonkamer hebben. Missschien naar mijn eigen kamer, als het balkon er eindelijk bijgetrokken is.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aparte kamer als huisbibliotheek inrichten?Dat wil ik als ik later groot ben.
Oke. Al is FB volgens mij ook niet helemaal veilig. Staat me iets van bij dat de foto"s via google toch te vinden zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.
Heb al wat pogingen gedaan maar tenzij ze een profielfoto zijn of een herkenbare naam hebben kon ik ze niet vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Al is FB volgens mij ook niet helemaal veilig. Staat me iets van bij dat de foto"s via google toch te vinden zijn.
Beetje ongesteldheidssymptomen moet je wel incalculeren met wat paracetamol prima te verhelpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga ook slapen. Toch redelijke krampen vanavond, hopelijk is dat morgen over, lange dag, van 9 tot 3 alleen maar vergaderen. Wel met een lekkere lunch tussendoor, hoorde dat we vis krijgen..
Eens idd!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kwaks foto's al gezien. Ze lijkt echt op d'r moeder
.
oeh deze is leuk! alleen jammer dat ze geen andere kleur hebben, ik vind die twee kleuren groen echt precies niet bij elkaar staanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik deze wil kopen.Als ik er al zo lang aan denk, moet ik het maar gewoon doen denk ik.
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, wil wel meeposten over jurkjes, maar teveel pijn. Voel me helemaal niet goed.
Nog pijn bij ademhalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, wil wel meeposten over jurkjes, maar teveel pijn. Voel me helemaal niet goed.
idd zeg! ben nu best heel benieuwd hoeveel boeken ik zelf eigenlijk heb, zou het echt niet weten.. maar nog geen 1000 denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Amsel het volgende:
Jemig Tink, dat zijn veel boekenFoto? Volgens mij ziet dat er geweldig uit!
Meestal een dag of 3quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, antibiotica, dus ik hoop maar dat het snel aanslaat, ben de pijn echt wel zat. Ga me wel ziekmelden morgen denk ik.
Duik je bedje in joh, je kunt er weinig aan doen en hoe meer je slaapt hoe beter.quote:
Och jeetje ja je bent vrijquote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ga ik zo ook doen.. Thnx.. Had me m'n vrije dagen een beetje anders voorgesteld.
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat doen ze als je je ziek meldt op je vrije dag? Is dat pech van je dag, of kan je er wat mee?
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.
Neem aan dat je dan je vrije dag 'inwisselt' voor een ziektedag.
43kmquote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef anna82 het volgende:
Bah XM, heel veel beterschap!
Ik doe eens gek en post een lijstje:
O: bakje kwark met banaan, havermout en framboos
B: 43 km wandelen en ik heb daarbij gegeten:
- dubbele boterham worst met augurk en mosterd
- dubbele boterham gebakken ei
- 1 boterham pindakaas
- 1 kopje kippenbouillon
- 1 koekje bij de thee
- 1 mini-mars
- 2 chocoladekoekjes
- 2 volkorenkoekjes
- 1 banaan
Ergo: best heel veel!!
D: broodje kroket en wat patatjes
T: klein stukje appelgebak met slagroom en thee
Morgen eet ik weer groenten enzo
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.
Neem aan dat je dan je vrije dag 'inwisselt' voor een ziektedag.
Bij ons werkt het iig wel zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ditwettelijk bepaald (uit mijn hoofd, moet dat wel checken).
Die kan ik niet lezen in de tram!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
En ik droomde dat ik naar Utrecht ging verhuizen en een week voor het eerste examen besloot dat ik nog een een VWO-examen wilde doenJaren na m'n middelbare schooltijd. Dus. Het zit me wel dwars dat ik geen VWO heb gedaan, want ik droom er nog regelmatig over
. En m'n moeder had al een familieweekje gepland in de examenperiode, dus ik moest maar naar de tweede zitting gaan
.
Mijn top secret identity! Wat doe je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
43 km? anna, jij held! Hoe voelen je voeten nu?
Hahaha, ja, dat wiskunde, daar droom ik ook nog regelmatig overquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Ik droom nog wel eens dat ik mijn wiskundeles straal vergeet. Of dat ik mijn huiswerk al weken niet gedaan heb en daar in de les pas achter kom. De angst voor de wiskundelerares zit blijkbaar diep![]()
(kwak begrijpt me vast wel).
Wat een heerlijkheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:
Lijstjes van afgelopen weekend waren ongeveer zo:
O: croissantje, bruin pistoletje, mini chocoladebroodje, mini scone, schaaltje vers fruit, roerei, cappuccino, verse jus, champagne
L: salade met gebakken vis of broodje zalm en zelfs een keer een broodje kroket tijdens ons fietstochtje, man wat is een kroket lekker als je daar al ruim 3 jaar niet eentje van gehad hebt
T: koffie/cappuccino met wat lekkers
D: viergangendiner, voorbeeld: diamanthaastartaartje, kwartelbouillon, eendenborst, karnemelksorbet met natuurlijk een lekker flesje wijn
en dan nog een avond T: koffie met een likeurtje en bonbons ofzo
Dit weekend heeft me bijna 2 kg gekost, maar die heb ik er zo weer af is het plankomend weekend nog wat verjaardagen, maar eind van de maand zit ik weer keurig rond die 70 heb ik mezelf beloofd!
Dat is wel kortzichtig idd. Maar snel in actie komen dan! Vandaag een huisarts hosselen en om een briefje vragen. Hoe sneller het geregeld is, hoe beter toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg alleen een nieuwe wekker vergoed met een briefje van de huisarts (die ik nog niet eens heb dus)
. Kom óp zeg, net alsof ik door eoa mirakel weer goed ga horen en wel een gewone wekker kan hebben.
Nu moet Mark mij elke werkdag om 7 uur wekken. Ik ga morgenochtend eens proberen of ik wakker word van m'n HTC.
Ik vind het wel een goed idee, je telefoon heeft toch een trilstand en die kan je toch op wekkerstand zetten? Als je die onder je kussen legt word je daar vast wel wakker van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:14 schreef Blurred86 het volgende:
dit is vast een domme vraag hoormaar je hebt toch je CI dus dan kun je je wekker toch horen? anders telefoon op matras leggen en zorgen dat wekker trilt? ik word daar iig wel wakker van altijd als ik gebeld word 's ochtends
Een trilwekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Blurred86 het volgende:
kun je je CI niet gewoon inlaten snachts dan ?![]()
wat voor wekker heb je dan eigenlijk de je wel wekt? iets met licht ofzo?
Met trilkussen en lichtflitsen ja. De lichtflitsen zet ik wel uit hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Blurred86 het volgende:
kun je je CI niet gewoon inlaten snachts dan ?![]()
wat voor wekker heb je dan eigenlijk de je wel wekt? iets met licht ofzo?
Oh mijn telefoon is mijn wekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Blijkt wel dat je slechter slaapt wanneer je je telefoon dichtbij je hoofd hebt...
Hihihihihi.quote:
Neem de dichtstbijzijnde of anders die van je huisgenoot (mits die goed bevalt).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik ben dus aan het googlen voor een huisarts, maar het zijn er zoveeeeeel. Hoe moet ik nou kiezen?. Heb al eerder gezocht, hier, en toen had ik er zo één gevonden
.
Die heeft er ook nog geenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neem de dichtstbijzijnde of anders die van je huisgenoot.
Blijft mijn 1e optie over.quote:
En ben je nu op je werk of niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:47 schreef Ewelina het volgende:
- jurkjes
- Vik moet een nieuwe wekker
- XM is ziek
- Anna heeft 43 km gelopen
- HPKW heeft heel veel gefietst
- ik ben vanochtend voor jan lul wakker gebeld door mijn werk waar ik bleef terwijl ik vrij heb.
Nee. Ik heb vrij genomen, dan ga ik niet werken!quote:
had jij nog nagedacht over onze rolschaats?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet zometeen werken! Heb het hele weekend met lief helemaal niks gedaan, het leek wel vakantie![]()
Ben nog steeds tot over mijn oren verliefdEn dat terwijl de magische drie-maanden grens al meer dan een week geleden bereikt is
Bedenk wat voor moois je tegemoet gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen is mijn laatste werkdaghuuu
Ja, dat wel, maar ik ga 't wel missen daarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bedenk wat voor moois je tegemoet gaat.
Is de drie maanden grens magisch? Ik dacht dat een jaar dat altijd was? 1 jaar, 3 jaar, 7 jaar.. zoiets? Ik ben de eerste twee 'hordes' al voorbijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet zometeen werken! Heb het hele weekend met lief helemaal niks gedaan, het leek wel vakantie![]()
Ben nog steeds tot over mijn oren verliefdEn dat terwijl de magische drie-maanden grens al meer dan een week geleden bereikt is
Jazeker! ben alleen niet zo goed in keuzes maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had jij nog nagedacht over onze rolschaats?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
Crisis, ik al 3!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is de drie maanden grens magisch? Ik dacht dat een jaar dat altijd was? 1 jaar, 3 jaar, 7 jaar.. zoiets? Ik ben de eerste twee 'hordes' al voorbij
Voor mij wel, aangezien alles in de afgelopen 4 jaar die grens niet of nauwelijks voorbij kwamquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is de drie maanden grens magisch? Ik dacht dat een jaar dat altijd was? 1 jaar, 3 jaar, 7 jaar.. zoiets? Ik ben de eerste twee 'hordes' al voorbij
De seven-year-itch schijn nog de ergste te zijn ook, good for youuuuquote:
Hihihi, ach, alles is magisch met dit vriendje volgens mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Voor mij wel, aangezien alles in de afgelopen 4 jaar die grens niet of nauwelijks voorbij kwam
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef Probability het volgende:
Ik ben een beetje zieligAh wat vervelend, beterschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je wel een kuurtje oid?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Hahahaha ja dat is waarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ach, alles is magisch met dit vriendje volgens mij
hehe die heb ik met mijn ex op 2 maanden na niet gehaald, fijn om eindelijk te weten waar het aan lagquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De seven-year-itch schijn nog de ergste te zijn ook, good for youuuu![]()
Het is 2 uur geleden op komen zetten en sindsdien zit ik erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah wat vervelend, beterschap!![]()
Heb je wel een kuurtje oid?
ik ook de eerste 2 hordes haha.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo'n jaris is natuurlijk wel duurder, in zowel in aanschaf, verzekering als in wegenbelastingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jazeker! ben alleen niet zo goed in keuzes maken.
Vriendje wil misschien deze zomer een nieuwe auto kopen en dan zou ik de auto die hij nu heeft kunnen overkopen (toyota yaris).. Dus nu weet ik het helemaal niet meer
Kan water met bekertje erbij halen, echt flink blijven drinken, dan gaat de pijn wegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Het is 2 uur geleden op komen zetten en sindsdien zit ik erIedere keer dat ik opstond deed het weer zo een pijn dat ik maar besloot te blijven zitten en mijn studieboeken te halen
Idem, nog 10 minuten. Mijn maag is niet meer gewend aan op kantoortijden etenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben jaloers op jullie dat het daar al lunchtijd is en hier nog niethongerrr!
Ja net snel een paar glazen gedronken. Echt heel vervelend. Maar goed, komt wel goed, voel mij alleen een beetje lullig zo op het toiletquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
Kan water met bekertje erbij halen, echt flink blijven drinken, dan gaat de pijn weg
Ik durfde eerst ook niet te drinken, maar met een volle blaas plassen krampt qua pijn veeeeeeel minder dan een lege die denkt dat ie moet plassen. Beterschap!!!
Sssshhh!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:18 schreef Phaidra het volgende:
Ai, beterschap prob! Blaasontsteking kan gemeen zeer doen ja...
Alle itches overleefd! Daarna nooit meer?De gemiddelde leeftijd om te scheiden ligt op 42 las ik laatst. Dan heb ik nog wel even.
pff niet zeuren, ik moet nog minstens 40 minuten wachtenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:
[..]
Idem, nog 10 minuten. Mijn maag is niet meer gewend aan op kantoortijden eten
Oeh dat klinkt goed, die dromenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik ook de eerste 2 hordes haha.
Niet alles in die 4 jaar was magisch, maar wel leuk! En onze woonwensen waren enigszins hetzelfde, dus wonen we nu 3 maanden samen in appartementje!
met oog op de toekomst: een eigen huisje, zelf ontworpen, aan het water, beetje rustig in de natuur, maar toch het stadse leven dichtbij... o, dromen, dromen
trouwwens beterschap! Is vervelend, blaasontsteking, als je het eenmaal heb gehad, krijg je hhet ook veel eerder![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik ook de eerste 2 hordes haha.
Niet alles in die 4 jaar was magisch, maar wel leuk! En onze woonwensen waren enigszins hetzelfde, dus wonen we nu 3 maanden samen in appartementje!
met oog op de toekomst: een eigen huisje, zelf ontworpen, aan het water, beetje rustig in de natuur, maar toch het stadse leven dichtbij... o, dromen, dromen
Dus je wilt wel kinderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
M_Mik wil ook ooit een eigen huis bouwen
In Schotland
met schaapjes eromheen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dus je wilt wel kinderen![]()
</flauwgrapje>
Is ook zo. Ik heb vriendje gevraagd even uit te zoeken wat hij maandelijks betaalt aan verzekering en belasting.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zo'n jaris is natuurlijk wel duurder, in zowel in aanschaf, verzekering als in wegenbelasting![]()
We gaan binnenkort de prijs wel wat omlaag gooien weerdus hmwah, als je geïnteresseerd bent moet je maar ene uiterste prijs-bod doen ofzo
Blijf er niet te lang mee doorlopen... dat is echt niet goed...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet zeker of het er een is, maar het voelt wel heel lullig
[..]
</flauwgrapje>
ja iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
ik wil graag een tuin, een veranda, een bad, liefst een open haard, veel licht en ook wel wat ruimte. Bij natuur en op fietsafstand van de stad
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier wil ik wonen:
[ afbeelding ]
http://molly-ruth.blogspo(...)ttish-farmhouse.html
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier wil ik wonen:
[ afbeelding ]
http://molly-ruth.blogspo(...)ttish-farmhouse.html
haha veel eisend? nee joh ik ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Blurred86 het volgende:
mijn droomhuis heeft een grote eetkeuken met enorm fornuis en open haard en een groentetuin en is mooi en oud en karaktervol en licht en op een mooie locatiemaar verder ben ik helemaal niet veeleisend
Ach we zullen waarschijnlijk nooit trouwen, dus dan wordt scheiden ook lastig hequote:
Positiviteitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ach we zullen waarschijnlijk nooit trouwen, dus dan wordt scheiden ook lastig he.
psiesquote:
dat doet me dan weer helemaal niks op een of andere manier!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik wil deze! Nu nog even een miljoen zien te verdienen
Weet je hoeveel je dan moet stofzuigenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:
Ik wil deze! Nu nog even een miljoen zien te verdienen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.rightmove.co.u(...)operty-27785599.html
hier gaan wij ons huis bouwen
Als ik een huis van 1mil. kan kopen dan kan die 5 tientjes voor een schoonmaakster er ook wel afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Weet je hoeveel je dan moet stofzuigen![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Zoiets als Phaidra wil staat wel bij mij in de straat
Inrichting is ook heel mooi alleen is dat dus online niet te zien. (Klassiek met grote bibliotheek etc.)
Ahja da's dan ook weer zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als ik een huis van 1mil. kan kopen dan kan die 5 tientjes voor een schoonmaakster er ook wel af
Of ik mis iets of jij hebt safe search uitstaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ehh ladies google eens op telefoon naast je bed?
Mij ook niet zo. Die tuin is zo ook lelijk strak! Ons stadstuintje begint al aardig een gezellig rommelige bloemenbrei te wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat doet me dan weer helemaal niks op een of andere manier!
Daar zou ik ook wel gelukkig van worden jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, met uitzondering van de keuken is deze helemaal goedgekeurd!
Wauw, mo wat een prachtige omgeving!!
Nou..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:28 schreef progje het volgende:
[..]
Blijf er niet te lang mee doorlopen... dat is echt niet goed...
En die medicijnen helpen echt gelijk!
Yup. Deze is erg goed:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef Blurred86 het volgende:
last van je darmen toch XM? probiotica (yakult oid) nemen helpt ook, ook omdat de antibiotica ook de goede bacterien in je darmen doodt.
Dat ging over medicijnen voor blaastontsteking, toch? Beterschap in ieder geval, goed uitrusten!quote:
Mooi jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:45 schreef Blurred86 het volgende:
(plannings)lijstje:
O: havermout, volle melk, honing
L: bruin sodabread 1 dubbel met gebakken ei en tomaat, 1 met pindakaas, koffie met melk, blauwe bessen
T: italiaanse roerbakgroente oid (uit de diepvries) met tonijn
T: evt appel
D: curry met kikkererwten en groente, met wrap/rijst/aardappel, glas wijn
T: geprakte banaan met magere yoghurt en een lepel muesli
ik vind hem best goed geloof ik
Bij blaasontsteking danquote:
ja best wel! ik heb een beetje een vicieuze cirkel van slecht voelen = slecht eten = slecht voelen etc en als ik me goed voel eet ik beter en voel ik me beter en eet ik weer beterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mooi jaJe bent goed bezig he! Zit je ook lekker in je vel?
Is havermout eigenlijk zoetig? Ik kan me niet herinneren het ooit gegeten te hebben, behalve als het de maffe bruine 'staafjes' zijn die ik ooit bij een hotelontbijt heb geprobeerd en toen heb laten staan wegens bah![]()
Kijk da's het betere nieuws!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:03 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ja best wel! ik heb een beetje een vicieuze cirkel van slecht voelen = slecht eten = slecht voelen etc en als ik me goed voel eet ik beter en voel ik me beter en eet ik weer beteren op het moment gaat het goed
![]()
ik vind havermout van zichzelf niet zoetig nee (niet zoals brinta, dat vind ik wel zoetig). En havermoutstaafjesweet je zeker dat het wel havermout was?
ik vind havermout echt het ultieme comfortfood
oooh bedoel je niet all bran met die bruine staafjes? [ afbeelding ] die vind ik ook lekker trouwens![]()
ik heb het ook nooit zo op zichzelf gegeten eigenlijk maar als ik zelf muesli mix dan gooi ik dat er meestal ook doorheen en dan is het iig wel lekker vind ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef progje het volgende:
allbran *brrrr* ik vind het niet zo lekker
ik denk dat ik het dan ook wel lekker zou vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb het ook nooit zo op zichzelf gegeten eigenlijk maar als ik zelf muesli mix dan gooi ik dat er meestal ook doorheen en dan is het iig wel lekker vind ik
Nou, ik moet de antibiotica wel de kans geven. Maar als het do.ochtend nog niks beter is, ga ik gelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef Phaidra het volgende:
XM, als je vergaat van de pijn ga je toch niet wachten tot donderdag of zelfs vrijdag he?! Dat is best onmenselijk, wat de dokter ook zegt.
[..]
</flauwgrapje>
Dat. Ik wil gewoon een leuk appartementje en me niet druk hoeven maken over de waarde en onderhoud ed van het huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Schitterende huizen zijn hier gepost zeg. Die van Phaidra in Hillegom!. Zuwwe samen?
.
Maar ik denk niet dat ik me én een groot huis én veel bewegingsvrijheid (in de vorm van vakanties, etentjes, weekendjes weg etc) kan veroorloven en ik vind dat laatste belangrijker, dus ik eindig vast in een huurflat. Maar eigenlijk ben ik al heel tevreden waar ik nu zit!
. Als ik wegga, dan is het hopelijk naar Scheveningen
.
Het is óp Scheveningenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Ik wil gewoon een leuk appartementje en me niet druk hoeven maken over de waarde en onderhoud ed van het huis.Al wil ik niet in Scheveningen wonen, maar in Amsterdam.
Ja, je ziet ook bordjes met 'Stadsdeel Scheveningen'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
Scheveningen is gewoon gemeente Den Haag
(Den Haag aan zee volgens de VVV-folders)
Oh, is dat daarom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, je ziet ook bordjes met 'Stadsdeel Scheveningen'. Maar daarom is het nog wel óp Scheveningen
.
Waarom?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Ga jij maar aan auto's sleutelen!
.
Gezellig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Schitterende huizen zijn hier gepost zeg. Die van Phaidra in Hillegom!. Zuwwe samen?
.
Maar ik denk niet dat ik me én een groot huis én veel bewegingsvrijheid (in de vorm van vakanties, etentjes, weekendjes weg etc) kan veroorloven en ik vind dat laatste belangrijker, dus ik eindig vast in een huurflat. Maar eigenlijk ben ik al heel tevreden waar ik nu zit!
. Als ik wegga, dan is het hopelijk naar Scheveningen
.
Dit. Overigens hebben wij wel een groot huis (in een dorpje, met bos, rivier, meren en heuvels op fietsafstand), maar absoluut lelijk ingericht naar de hollandse smaakquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Mja, een mooi huis en mooie spulletjes is wel leuk enzo, maar uiteindelijk raak je daar weer op uit gekeken en toch betaal je je blauw aan je hypotheek. Ik haal m'n geluk liever uit immateriële zaken.
Als het de hele dag 30+ graden is geweest dan heb ik echt geen zin in stamppot boerenkool met worst maar juist iets fris als spinaziesalade of zo...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Mini. het volgende:
Ik snap nooit waarom een gerecht in de ene maand minder lekker zou zijn dan in de andere. Net als waarom chips om 8 uur 's ochtends niet lekker zouden zijn.
Ontopic: straks eindelijk weer sporten, is ook wel nodig na afgelopen weekend.
Tja, ik heb nog nooit nieuwe meubels gekocht (op mijn bed na). Alles wat in mijn huis staat, is een afdankertje van familie en dus is het ook een allegaartje. Couldn't care less!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dit. Overigens hebben wij wel een groot huis (in een dorpje, met bos, rivier en heuvels o fietsafstand), maar absoluut lelijk ingericht naar de hollandse smaak
In mijn brein zijn allerlei zaken aan elkaar gekoppeld: stamppot boerenkool hoort bij winterse avonden, chips hoort bij cola en dan alleen 's avonds voor de tv. Denk dat mijn brein het een zonder het ander niet accepteertquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Mini. het volgende:
Ik snap nooit waarom een gerecht in de ene maand minder lekker zou zijn dan in de andere. Net als waarom chips om 8 uur 's ochtends niet lekker zouden zijn.
Ontopic: straks eindelijk weer sporten, is ook wel nodig na afgelopen weekend.
Zoals bruine bonen met spek!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
In mijn brein zijn allerlei zaken aan elkaar gekoppeld: stamppot boerenkool hoort bij winterse avonden, chips hoort bij cola en dan alleen 's avonds voor de tv. Denk dat mijn brein het een zonder het ander niet accepteert
Ik ga niet naar de hoeren hoorquote:
Knalt je hoofd dan uit elkaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef anna82 het volgende:
[..]
In mijn brein zijn allerlei zaken aan elkaar gekoppeld: stamppot boerenkool hoort bij winterse avonden, chips hoort bij cola en dan alleen 's avonds voor de tv. Denk dat mijn brein het een zonder het ander niet accepteert
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef anna82 het volgende:
Waar haal je nu boerenkool vandaan? Als je stamppot wilt eten zou ik voor een sla-stamppot gaan, erg lekker! Eten met de seizoenen enzo.
Ik zit eraan te denken mij (ons) op te geven voor Het BlokEen huis klussen lijkt me tof, maar om dat op tv te doen vind ik wel minder, een stuk minder.
Stoofpot van lamsvlees is dan wél weer très seizoenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef Mini. het volgende:
Stoofvlees is zeker ook not done nu? Dat wilde ik dus binnenkort gaan maken. Koeien heb je in de zomer toch ook.
Nou, da's dan wel schadelijk rooienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Stoofpot van lamsvlees is dan wél weer très seizoen![]()
.
Ah, de expertquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, da's dan wel schadelijk rooien.
Te oud voor zuiglam, te jong om vlees op de botten te hebben.
Ik heb hem iets anders ingevuld als 'liedje waarbij je niet stil kunt blijven zitten'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R vraagt zich af hoe Vik op 'Du Hast' danst
November slachtmaandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah, de expert. Ik denk iets simplistischer: lente=lamsvlees
. Maar ik vermoedde wel dat het wat ingewikkelder lag.
Hahaha, ga je lekker tegen de AH?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, beterschap.. Heb je kramp of constante pijn, koort? misselijk?
Heb ook nog steeds lam in de vriezer, mijn aanstaande vindt er niks aan.
Groot huis is veel schoonmaken dus dat hoeft voor mij niet zo
Wij eten toevallig vandaag spruitjes, uit de vriezer van de Lidl, ben benieuwd
Kersen zijn trouwens in de aanbieding bij de Lidl en meloen was vorige week voor 1 euro.
AH vind ik zo'n klotewinkel.. een bonuskaart voor korting.. wat een bullshit en hier is de Jumbo groter en een beter assortiment.
Het brood van de AH is ook nog eens ontzettend slecht.
Wanneer zou je dan slachten? Want in de winter (uitgaande van een koude, strenge winter) zullen ze niet zo bijster veel aankomen denk ik? Heel jong hoeft van mij ook niet, er mag lekker veel smaak aan zitten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef sigme het volgende:
[..]
November slachtmaand.
Wij hebben drie ramlammetjes dit jaar, dus vlees in het vooruitzicht. En tegenwoordig zó veel land dat we de ramlammetjes ook nog wat langer kunnen laten doorlopen (apart van de ooien en de echte ram), zodat we ze niet bij 9 kilo al hoeven te laten slachten (en ik vind dat al te jonge lam ook niet het lekkerst).
TMI!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens ongi nu, dus whoeoeoeh, vanaf nu kan alles alleen maar weer beter gaan.
Sorry!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef anna82 het volgende:
[..]
Mijn top secret identity! Wat doe je?
De voetjes voelen zich prima! Zelfs geen last van mijn spieren, maar dat kan mogen nog komen...
Hoe voel jij je na de monstertocht?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:
XM, beterschap.. Heb je kramp of constante pijn, koort? misselijk?
Heb ook nog steeds lam in de vriezer, mijn aanstaande vindt er niks aan.
Groot huis is veel schoonmaken dus dat hoeft voor mij niet zo
Wij eten toevallig vandaag spruitjes, uit de vriezer van de Lidl, ben benieuwd
Kersen zijn trouwens in de aanbieding bij de Lidl en meloen was vorige week voor 1 euro.
AH vind ik zo'n klotewinkel.. een bonuskaart voor korting.. wat een bullshit en hier is de Jumbo groter en een beter assortiment.
Het brood van de AH is ook nog eens ontzettend slecht.
Als dat al TMI isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
TMI!
Hier zit ook niks anders dan AH in de buurt. Die bonuskaart hoef je trouwens niet eens bij je te hebben.
Idd. Ze zijn ook veel te BIGBROTHER met die kaartquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:
[..]
TMI!
Hier zit ook niks anders dan AH in de buurt. Die bonuskaart hoef je trouwens niet eens bij je te hebben.
Als je het afweegt tegen wat wij verder met die kennis kunnen zeg ik mwah, had ik niet hoeven weten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als dat al TMI is.
Ik zal het volgende keer in een spoiler zetten, speciaal voor tere zieltjes zoals jij!![]()
.
Ja, straks komt de supermarktpolitie hier, omdat ik bepaalde boodschappen heb gedaan bij de AHquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Idd. Ze zijn ook veel te BIGBROTHER met die kaart
Straks ga ik naar de lidl voor kersen denk.
Het gaat er ook niet altijd om wat jullie met bepaalde kennis kunnenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:34 schreef Mini. het volgende:
[..]
Als je het afweegt tegen wat wij verder met die kennis kunnen zeg ik mwah, had ik niet hoeven weten.
Zie, loveli is het met me eens!
Ideaal om te weten wat je klanten wanneer inkopen, zodat je ervoor kunt zorgen dat het een dag eerder vlak voor ze de winkel binnenkomen op de plank ligt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
En dat kan niet met je gewone verkoopcijfers?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ideaal om te weten wat je klanten wanneer inkopen, zodat je ervoor kunt zorgen dat het een dag eerder vlak voor ze de winkel binnenkomen op de plank ligt.
Ik vond het inderdaad best creepy toen ik voor het eerst op de site inlogde en precies alles zag wat ik vaak kocht.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Straks ga ik naar de lidl voor kersen denk.
Doen ze in DLD welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Gek genoeg werkt het bonuskaartsysteem dan weer niet voor brood, want wáárom bakken ze geen nieuw brood als ze weten dat de huisvrouwen overdag de schappen leegroven en de hardwerkenden onder ons die na 17 uur komen het met de restjes moeten stellen?
in mijn ah kwam er rond 5 uur juist een hele lading vers brood afgebakken brood in de schappen? volgens mij doen de meeste dat wel hoor!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Gek genoeg werkt het bonuskaartsysteem dan weer niet voor brood, want wáárom bakken ze geen nieuw brood als ze weten dat de huisvrouwen overdag de schappen leegroven en de hardwerkenden onder ons die na 17 uur komen het met de restjes moeten stellen?
Straks komen ze een kweek afnemen omdat ik taugé kochtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, straks komt de supermarktpolitie hier, omdat ik bepaalde boodschappen heb gedaan bij de AH.
Nou ja, dan zal het aan mijn AH liggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
in mijn ah kwam er rond 5 uur juist een hele lading vers brood afgebakken brood in de schappen? volgens mij doen de meeste dat wel hoor!
Specifiek inzicht zoals door de bonuskaart wordt gekregen niet. Wat dat betreft is het eigenlijk een zeer klantvriendelijk kaartje. De verwende klant gaat boven alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
En dat kan niet met je gewone verkoopcijfers?
Dus jij rooft overdag alle schappen leeg!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Nee, ik koop maar 1 heel brood per week! Maar dat ga ik straks dus wel in het weekend moeten doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Dus jij rooft overdag alle schappen leeg!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:42 schreef Mini. het volgende:
Bij ons is het brood ook vaak nog op, maar er zit wel verbetering in! Nu nog de vakkenvullers afleren om in elk gangpad een kar met kratten midden voor de schappen te zetten op het drukste moment van de dag, en dan wordt het misschien nog eens een fijne winkel.
Mooi!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Zo, bovenste verstandskies is eruit. Het ging soepel! De tandarts had niet veel ruimte dus hij moest hem eruit floepen ipv trekken. 5 seconden druk geven en hij schoot er letterlijk uit. Ik schrok me te pletter
Volgende week onder.
/egopost
Dat ook ja... Als wij net na werktijd gaan is het helemaal vol met moeders die net hun kids hebben opgehaald en op weg naar huis nog even snel iets willen kopen (as if). Die kinderen zijn dan lekker moe en klierig, fijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]en een kinder- en wandelwagenverbod!
Onze supermarkt is zo klein dat ze er alleen maar mandjes hebben. Maar ze hebben wel altijd basilicum en dat is elders vaak uitverkocht.
Broodverbetermiddel ftwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
En het gewone brood wordt snel oud...
En ze komen ook nog bekenden tegen en gaan dan middenin het gangpad staan kletsen, ook zo leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dat ook ja... Als wij net na werktijd gaan is het helemaal vol met moeders die net hun kids hebben opgehaald en op weg naar huis nog even snel iets willen kopen (as if). Die kinderen zijn dan lekker moe en klierig, fijn.![]()
Ach ja, die moeders doen het waarschijnlijk ook niet voor hun lol.
"Vers" brood van Appie wordt voorgebakken geleverd en in de winkel afgebakken, de winkel kan zelf een voorraadje een dag achter de hand houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb jaren gewerkt in de industriele broodwereld.
brood is een heel delicaat artikel eigenlijk.
Mensen van de verkoopafdeling bellen met de winkel om te vragen hoeveel brood ze moeten hebben voor de volgende dag.
Dit geven ze op, daar wordt die middag en nacht naar gebakken.
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Kunnen mensen die de hele dag de tijd hebben om naar de supermarkt te gaan, niet gewoon op een ander tijdstip heen? Of laten ze mij expres 15min. in de rij wachten puur omdat ze de tijd hebben en mij willen irriteren?
En dan ook nog het bedrag van 80euro bij elkaar proberen te sprokkelen, terwijl ze aan biljetten maar tot 70euro komen en dan met hun te dikke vingers in hun te kleine portemonnee de 4euro aan dubbeltjes beginnen te tellen terwijl ze allang weten dat het pinnen wordt!
Terwijl daarvoor je enkels aan gort zijn gebeukt door terreurkindertjes met van die kleine winkelwagentjes, je hele hordes seniele bejaarden moet ontwijken die je vragen, 'meneer wilt u dat voor mij pakken want ik kan er niet bij...', je ruzie hebt gemaakt met huisvrouwen waarvan je hun overvolle karren die al 5minuten op dezelfde plek staat een 10cm hebt verzet omdat je er bij moet, omdat je van HUN! kar af moet blijven...
En dan is de zalm ook nog eens op![]()
[/frustratiepost]
Het brood van de plus smaakt verdacht lang goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Broodverbetermiddel ftw![]()
Dat was iets smerigs, maar brood wordt er minder snel oudbakken door. Het oud worden van brood gaat in hetzelfde tempo waarmee wij ouder worden. Alleen onze tht ligt wat verder.
Ja dat geldt volgens mij voor alle winkels.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef loveli het volgende:
[..]
"Vers" brood van Appie wordt voorgebakken geleverd en in de winkel afgebakken, de winkel kan zelf een voorraadje een dag achter de hand houden.
Als er na 17 uur geen brood verkocht wordt, kunnen ze het ook niet registreren hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |