abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98134282

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98134340
Jurkjes. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_98134537
Ik koop geen jurkjes, ik heb net op marktplaats een bod gedaan op een babydeken 8-) Ik heb namelijk sinds mijn geboorte een gele wollen deken, en ik friemelde en duimde altijd met het randje. Deken was van origine van mijn jongste oom, dus al 50+ en valt nu helemaal uit elkaar :'( en het randje is overal totaal weggesleten.

En nu was ik aan het speuren en zag op MP eentje met een intact randje O+ wel een stuk kleiner dan de mijne, maar wel geel! :Y)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 13 juni 2011 @ 22:02:34 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98134559
Jurkjes O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_98134569
Eigenlijk hou ik meer van katjes dan van jurkjes.
Daarom is het stom dat ik er geen mag :{
door het plaatje in de OP
pi_98134780
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenlijk hou ik meer van katjes dan van jurkjes.
Daarom is het stom dat ik er geen mag :{
door het plaatje in de OP
Will a puppy do?

Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98134815
Ik heb even een bijpassend plaatje gezocht ;) . Ik heb een soort jurkje als de tweede van links, maar dan strapless en met gekleurde blommen O+ . Maar de stof rekt absoluut niet mee, dus als ik zit, is het wel wat lastig ademhalen :+ .

Marmar, wat een prachtige foto en dito jurkje O+ !

Ik heb dit weekend te veel koekjes gegeten (wel zelf gebakken), maar dat heb ik gecompenseerd door 35 min. hard te lopen *O* . Het ging zó lekker!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98134826
Ik ben er nog/weer! dit weekend in Berlijn was geweldig! mooi weer, goed concert. echt veel zin in t "echte"concert vrijdag in Leiden O+

vandaag babyfoto's gevonden uit opa's huisraad. net bij mn ouder geweest en wat ingescand (ze staan op mn facebook)

hoe is het hier?
Kwak
  maandag 13 juni 2011 @ 22:07:19 #9
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98134895
Boeken O+

Ik overweeg mijn boeken de huiskamer uit te doen, maar weet niet waarheen ermee. Het zijn er tussen de 5000 - en 10.000 :') We hebben er meer dan de dorpsbibliotheek.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_98134953
Hee kwak! :W Alles prima hier! Ik ben benieuwd naar die foto's! *rent naar fb :P .

crisis, 10.000 boeken?! Dat is wel erg veel idd. Maar O+ boeken O+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 13 juni 2011 @ 22:08:36 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98134997
Ik heb kwaks foto's al gezien :P. Ze lijkt echt op d'r moeder :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_98135002
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Will a puppy do?

[ afbeelding ]
Sweet O+
  maandag 13 juni 2011 @ 22:09:26 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98135058
Mag ik vragen waarom jullie wel foto's op FB zetten maar niet op Fok? Dat is toch ook een openbaar medium?
pi_98135064
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Boeken O+

Ik overweeg mijn boeken de huiskamer uit te doen, maar weet niet waarheen ermee. Het zijn er tussen de 5000 - en 10.000 :') We hebben er meer dan de dorpsbibliotheek.
Aparte kamer als huisbibliotheek inrichten? O+ Dat wil ik als ik later groot ben. O+
pi_98135109
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie wel foto's op FB zetten maar niet op Fok? Dat is toch ook een openbaar medium?
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.
pi_98135151
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.
Dit :)
pi_98135249
Heb boeken voor de vakantie besteld O+

Tink, ben je niet bang voor brand? :X Dat zijn best veel boeken....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 13 juni 2011 @ 22:13:44 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98135372
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Aparte kamer als huisbibliotheek inrichten? O+ Dat wil ik als ik later groot ben. O+
Hebben we gehad. En toen de muur doorgetrokken waardoor we nu een L-vormige woonkamer hebben. Missschien naar mijn eigen kamer, als het balkon er eindelijk bijgetrokken is.
En nu naar bed. Jurkze allemaal!
  maandag 13 juni 2011 @ 22:14:37 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98135439
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Oke. Al is FB volgens mij ook niet helemaal veilig. Staat me iets van bij dat de foto"s via google toch te vinden zijn.
pi_98135536
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oke. Al is FB volgens mij ook niet helemaal veilig. Staat me iets van bij dat de foto"s via google toch te vinden zijn.
Heb al wat pogingen gedaan maar tenzij ze een profielfoto zijn of een herkenbare naam hebben kon ik ze niet vinden.

Truste :W enne ben wel benieuwd naar je huis :D
pi_98135610
Ik ga ook slapen. Toch redelijke krampen vanavond, hopelijk is dat morgen over, lange dag, van 9 tot 3 alleen maar vergaderen. Wel met een lekkere lunch tussendoor, hoorde dat we vis krijgen.. :9
pi_98135716
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga ook slapen. Toch redelijke krampen vanavond, hopelijk is dat morgen over, lange dag, van 9 tot 3 alleen maar vergaderen. Wel met een lekkere lunch tussendoor, hoorde dat we vis krijgen.. :9
Beetje ongesteldheidssymptomen moet je wel incalculeren met wat paracetamol prima te verhelpen.
Truste :W
pi_98135764
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kwaks foto's al gezien :P. Ze lijkt echt op d'r moeder :Y.
Eens idd!

@tink, foto's op fb kan je afschermen voor anderen (of ben ik nu heel erg spuit1131?). ja dus :P .

Ik ga ook slapen, het bed moet nog opgemaakt. :W
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 13 juni 2011 @ 22:19:23 #24
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98135799
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik deze wil kopen. :') Als ik er al zo lang aan denk, moet ik het maar gewoon doen denk ik. :')

oeh deze is leuk! alleen jammer dat ze geen andere kleur hebben, ik vind die twee kleuren groen echt precies niet bij elkaar staan }:| ik vind dat mosgroene heel mooi, als dat lichtgroene randje nu net een andere kleur was zou ik hem zo kopen!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  maandag 13 juni 2011 @ 22:28:01 #25
344469 Amsel
zonder t
pi_98136448
Jemig Tink, dat zijn veel boeken :o Foto? Volgens mij ziet dat er geweldig uit!
  maandag 13 juni 2011 @ 22:36:13 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98137111
Bweuh, wil wel meeposten over jurkjes, maar teveel pijn. Voel me helemaal niet goed.

;(
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98137227
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, wil wel meeposten over jurkjes, maar teveel pijn. Voel me helemaal niet goed.

;(
:*
Wat was de diagnose en hoe snel moeten je medicijnen aanslaan?
pi_98137304
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

;(
Nog pijn bij ademhalen?
Oh nee, je buik hè...
Kan me nog levendig voorstellen hoe rot buikgriep is...
  maandag 13 juni 2011 @ 22:38:50 #29
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98137324
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Amsel het volgende:
Jemig Tink, dat zijn veel boeken :o Foto? Volgens mij ziet dat er geweldig uit!
idd zeg! ben nu best heel benieuwd hoeveel boeken ik zelf eigenlijk heb, zou het echt niet weten.. maar nog geen 1000 denk ik :P
  maandag 13 juni 2011 @ 22:39:18 #30
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98137365
what's up XM? heb het gemist geloof ik.. beterschap iig! :*
  maandag 13 juni 2011 @ 22:39:28 #31
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98137379
Mja, antibiotica, dus ik hoop maar dat het snel aanslaat, ben de pijn echt wel zat. Ga me wel ziekmelden morgen denk ik.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98137384
Aww, XM! :* op je buik! Beterschap, ik hoop dat de meds snel aanslaan.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98137684
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, antibiotica, dus ik hoop maar dat het snel aanslaat, ben de pijn echt wel zat. Ga me wel ziekmelden morgen denk ik.
Meestal een dag of 3 :{
  maandag 13 juni 2011 @ 22:44:47 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98137732
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:43 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Meestal een dag of 3 :{
;( -O-
pi_98137970
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

;( -O-
Duik je bedje in joh, je kunt er weinig aan doen en hoe meer je slaapt hoe beter.
  maandag 13 juni 2011 @ 22:50:57 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98138147
Ja, ga ik zo ook doen.. Thnx.. Had me m'n vrije dagen een beetje anders voorgesteld.
pi_98138326
Bah XM, heel veel beterschap!

Ik doe eens gek en post een lijstje:

O: bakje kwark met banaan, havermout en framboos
B: 43 km wandelen en ik heb daarbij gegeten:
- dubbele boterham worst met augurk en mosterd
- dubbele boterham gebakken ei
- 1 boterham pindakaas
- 1 kopje kippenbouillon
- 1 koekje bij de thee
- 1 mini-mars
- 2 chocoladekoekjes
- 2 volkorenkoekjes
- 1 banaan
Ergo: best heel veel!!

D: broodje kroket en wat patatjes
T: klein stukje appelgebak met slagroom en thee

Morgen eet ik weer groenten enzo :)
pi_98138936
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ga ik zo ook doen.. Thnx.. Had me m'n vrije dagen een beetje anders voorgesteld.
Och jeetje ja je bent vrij :{ wel ziek melden hoor en wanneer wilde je naar je vader?
pi_98138947
Wat doen ze als je je ziek meldt op je vrije dag? Is dat pech van je dag, of kan je er wat mee?
pi_98139199
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat doen ze als je je ziek meldt op je vrije dag? Is dat pech van je dag, of kan je er wat mee?
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.
Neem aan dat je dan je vrije dag 'inwisselt' voor een ziektedag.
pi_98139321
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.
Dit :) wettelijk bepaald (uit mijn hoofd, moet dat wel checken).
  maandag 13 juni 2011 @ 23:09:30 #42
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98139379
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef anna82 het volgende:
Bah XM, heel veel beterschap!

Ik doe eens gek en post een lijstje:

O: bakje kwark met banaan, havermout en framboos
B: 43 km wandelen en ik heb daarbij gegeten:
- dubbele boterham worst met augurk en mosterd
- dubbele boterham gebakken ei
- 1 boterham pindakaas
- 1 kopje kippenbouillon
- 1 koekje bij de thee
- 1 mini-mars
- 2 chocoladekoekjes
- 2 volkorenkoekjes
- 1 banaan
Ergo: best heel veel!!

D: broodje kroket en wat patatjes
T: klein stukje appelgebak met slagroom en thee

Morgen eet ik weer groenten enzo :)
43km _O_
pi_98140809
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef anna82 het volgende:

[..]

:Y
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Vis een optie? maandag 13 juni 2011 @ 23:46:30 #44
70532 loveli
N
pi_98141433
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dit :) wettelijk bepaald (uit mijn hoofd, moet dat wel checken).
Bij ons werkt het iig wel zo.
crap in = crap out
pi_98142546
43 km? Hannah, jij held! Hoe voelen je voeten nu?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98143009
43 km wow :o Dan mag je ook best wel veel eten anna!

Schoonmaken, koken voor 9 man, vergaderen en bijpraten met een vriendin. Prima dagje, had alleen niet verwacht dat ie zo snel voorbij zou zijn en had gehoopt al minstens een uur in mn bed te liggen :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 05:16:28 #47
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98145830
Anna, 43!! Heerlijk!
Wij willen zaterdag de 30 doen maar het gaat regenen, dan maar niet :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98146075
mogge! :W
Ja doei.
pi_98146104
Goeiemorgen :)
Het weer wordt mooier dan gister zo te zien. Sweet irony.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 07:24:34 #50
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98146169
Ik ben nerveus. Ik heb nieuwe taken gekregen op het werk met wat meer verantwoordelijkheid, maar er was geen tijd om mij op de reguliere manier in te werken. Ik heb dus een hele korte 'inwerkperiode' gehad en moet het vandaag zelf gaan doen. Hoop dat alles goed gaat. Er kunnen geen doden vallen oid, dat scheelt :+.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_98146273
Succes! :)

Ik ga vandaag al mijn essays afmaken en een begin maken aan het leren voor 1 van de twee leer-tentamens die ik volgende week heb. Moet nog even bedenken welke :@

Zolang ik die essays maar af heb, dan heb ik echt een stuk meer overzicht en tijd. Ga ze ook meteen donderdag of vrijdag inleveren als het even kan, dan heb ik ook het andere take home exam gehad en af, dan ben ik daar helemaal klaar mee 8-)

[/ijverig]

Lijstje:

O: Griekse Yoghurt met bran flakes
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet met tomaatjes
T: ?
D: nasi met pindasaus en cassave
T:?
Ja doei.
pi_98146361
Mogge :W

Lijstje:

O; net boterham biefstukworst en boterham kaas op
T; nootjes :9
L: Stukje focaccia en griekse yoghurt met framboosjes
T; ? moet langs de bakker..
D: Worteltjes-doperwten met ?
T: fruit
pi_98146458
Wat dan rituals?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:10:02 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98146482
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat dan rituals?
DM.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_98146514
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:10 schreef Rituals het volgende:

[..]

DM.
Die kan ik niet lezen in de tram!

Ik bedenk me net dat het vandaag wondronde is, die om 8 uur begint :@ Oeps!
Gelukkig loop ik daarbij vooral mee, dus kunnen ze me missen...
pi_98146623
Zo zit ik er nu bij :')!

Nou ja, ik zit dus op die stoel voor de laptop, normaal :P
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:57:29 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98147007
Goedemorgen :W.

Op een enigszins fatsoenlijke tijd eruit, dus ik hoop vanavond ook weer om 23 uur te kunnen slapen :). Zo maar eens douchen en eten en dan wat dingen regelen :).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:59:14 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98147034
En ik droomde dat ik naar Utrecht ging verhuizen en een week voor het eerste examen besloot dat ik nog een een VWO-examen wilde doen :') Jaren na m'n middelbare schooltijd. Dus. Het zit me wel dwars dat ik geen VWO heb gedaan, want ik droom er nog regelmatig over _O-. En m'n moeder had al een familieweekje gepland in de examenperiode, dus ik moest maar naar de tweede zitting gaan _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_98147078
oh, shit, 09.03! Moet aan de slag! *O*
Ja doei.
pi_98147127
Mogguh!

:D tuinstoelen in de woonkamer, als dat geen teken voor verhuizen is!

Las zo snel dat XMert aan de antibiotica is, beterschap dus ^O^
Heb ik verder nog wat gemist?

Alvast een lekker wakker wordt nummer:
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98147299
Lijstjestijd *O*

Zondag:
O: halve bak kwark met banaan
L: 3 Crackers met kaas; kracker met gekleurde hagelslag
D: Moeder en zus kwamen eten due redelijk licht eten (mijn moeder kan niet veel eten, mijn zus is aan het afvallen en volgens mij eet ze stiekem te weinig) flink bork vermicellisoep en 2 flinke borden met pastasalade (olijven, feta, paprika, tomaat, komkommer, uitgebakken champi's en een beetje yoghurt dressing :9)
T: volgens mij had ik wel iets maar geen idee meer :P

Gister:
O: boterham kaas en roggebrood
L: in de stad een waldkornbroodje met Geitenkaas, appel en sla met een beetje honing-mosterddressing, bitter lemon.
S: snel naar huis fietsen want schoonouders kwamen onze 'nieuwe' LP speler brengen O+
D: Gebakken aardappeltjes met bloemkool en een beetje saus en een valess burger
T: Toetje :9 griesmeelpudding met rode bessensaus O+ :@ Mijn verslaving :@
T: paar dorito chipjes met homemade guacamole

Planning voor vandaag:
O: boterham met mosterdkaas
T: banaan
S: zwemmen *O* dus de hele dag water, wildwaterbanen, glijbanen, stiekem gewoon kinderpret met z'n 2-en :@ Ik vind zwemmen leuk *O* en O+ gelukkig ook *O*
L: rozijnen bolletjes met appel kaneel
T: rozijnen bolletjes met appel kaneel
D: Bij het zwembad of ergens in de buurt wat eten...
T: misschien
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_98147357
Wow, anna! 43 km wat super _O_

Ik heb mijn hardlooprondje op afstandmeten ingevuld en ik kwam uit op 4,84 km. Had ik dat geweten, die 160 m. had er ook nog wel bij gekund }:| . Runkeeper geeft echt standaard een te lage afstand aan (en dan dus ook een lagere snelheid), best irritant.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98147426
Mijn lijstje van gister:
O: zachtgekookt eitje, 2 crackers met chocoladehoning
T: koffie met melk, 3 koekjes (of 4?)
L: 1 boterham filet A., 1 boterham fricandeau + likje mayo
T: thee met koekjes (4 of 5?)
D: soep met ui, bleekselderij, paprika, mais, aardappel, bouillon en melk, met 3 kleine breekbroodjes (ca. 4x4x4 cm per stuk) met kruidenboter
S: 35 min. hardlopen
T: griekse yoghurt (10%) met aardbeitjes
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98147492
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
En ik droomde dat ik naar Utrecht ging verhuizen en een week voor het eerste examen besloot dat ik nog een een VWO-examen wilde doen :') Jaren na m'n middelbare schooltijd. Dus. Het zit me wel dwars dat ik geen VWO heb gedaan, want ik droom er nog regelmatig over _O-. En m'n moeder had al een familieweekje gepland in de examenperiode, dus ik moest maar naar de tweede zitting gaan _O-.
_O-
Ik droom nog wel eens dat ik mijn wiskundeles straal vergeet. Of dat ik mijn huiswerk al weken niet gedaan heb en daar in de les pas achter kom. De angst voor de wiskundelerares zit blijkbaar diep :') oO< (kwak begrijpt me vast wel).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98147677
ik heb over Battlestar Galactica gedroomd :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_98147742
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
43 km? anna, jij held! Hoe voelen je voeten nu?
Mijn top secret identity! Wat doe je? :P
De voetjes voelen zich prima! Zelfs geen last van mijn spieren, maar dat kan mogen nog komen...

Hoe voel jij je na de monstertocht?
pi_98147759
goedemorgen :*

vandaag maar weer eens beginnen met een lijstje:

O: magere yoghurt met muesli
T: appel, cappuccino
L: boterham kaas, karnemelk, rauwkost
T: aardbeien
D: weetnogniet, maar iig veel groente
T: warme appel met yoghurt

Lijstjes van afgelopen weekend waren ongeveer zo:
O: croissantje, bruin pistoletje, mini chocoladebroodje, mini scone, schaaltje vers fruit, roerei, cappuccino, verse jus, champagne
L: salade met gebakken vis of broodje zalm en zelfs een keer een broodje kroket tijdens ons fietstochtje, man wat is een kroket lekker als je daar al ruim 3 jaar niet eentje van gehad hebt :D
T: koffie/cappuccino met wat lekkers
D: viergangendiner, voorbeeld: diamanthaastartaartje, kwartelbouillon, eendenborst, karnemelksorbet met natuurlijk een lekker flesje wijn
en dan nog een avond T: koffie met een likeurtje en bonbons ofzo O+

Dit weekend heeft me bijna 2 kg gekost, maar die heb ik er zo weer af is het plan :) komend weekend nog wat verjaardagen, maar eind van de maand zit ik weer keurig rond die 70 heb ik mezelf beloofd!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:55:35 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98148050
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

_O-
Ik droom nog wel eens dat ik mijn wiskundeles straal vergeet. Of dat ik mijn huiswerk al weken niet gedaan heb en daar in de les pas achter kom. De angst voor de wiskundelerares zit blijkbaar diep :') oO< (kwak begrijpt me vast wel).
Hahaha, ja, dat wiskunde, daar droom ik ook nog regelmatig over :'). Dat ik dat examen nog moet doen _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_98148171
Californium,
Persoonlijk vind ik je lijstjes iets aan de magere kant, alleen weet ik niet hoe groot je bent dus kan niet echt oordelen.
Daarnaast zijn rozijnenbolletjes nou niet echt je-van-het maar op een hele dag waterpret kan het.
De kh/vet/eiwit verhouding lijkt me wel in orde ^O^

Af en toe genieten moet ook kunnen MarMar, succes deze maand ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98148251
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:
Lijstjes van afgelopen weekend waren ongeveer zo:
O: croissantje, bruin pistoletje, mini chocoladebroodje, mini scone, schaaltje vers fruit, roerei, cappuccino, verse jus, champagne
L: salade met gebakken vis of broodje zalm en zelfs een keer een broodje kroket tijdens ons fietstochtje, man wat is een kroket lekker als je daar al ruim 3 jaar niet eentje van gehad hebt :D
T: koffie/cappuccino met wat lekkers
D: viergangendiner, voorbeeld: diamanthaastartaartje, kwartelbouillon, eendenborst, karnemelksorbet met natuurlijk een lekker flesje wijn
en dan nog een avond T: koffie met een likeurtje en bonbons ofzo O+

Dit weekend heeft me bijna 2 kg gekost, maar die heb ik er zo weer af is het plan :) komend weekend nog wat verjaardagen, maar eind van de maand zit ik weer keurig rond die 70 heb ik mezelf beloofd!
Wat een heerlijkheid :9 :9 ! En 2 kilo vind ik dan nog best netjes, daarvan is minstens de helft waarschijnlijk vocht. ^O^
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98148957
goedemorgen
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:41:15 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98149072
Ik krijg alleen een nieuwe wekker vergoed met een briefje van de huisarts (die ik nog niet eens heb dus :X) :'). Kom óp zeg, net alsof ik door eoa mirakel weer goed ga horen en wel een gewone wekker kan hebben.

Nu moet Mark mij elke werkdag om 7 uur wekken :X. Ik ga morgenochtend eens proberen of ik wakker word van m'n HTC.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 10:45:50 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98149167
En net een rekening van > 340 euro betaald, daar word je echt blij van :').

Ik heb al dágen last van PMS, maar ik word maar niet ongi ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_98149459
Morgen allemaal! De server ligt er hier uit, dus niet echt wat te doen op dit moment..

Lijstjes!

Gisteren:

O - 250ml volle yoghurt, 4 el VolVezel cruesli, halve banaan, gekookt eitje
S - 50 minuten harlopen en flink doorwandelen
L - 3 vk bth, 1 met boter, 1 met kaas, 1 met pindakaas, 7 cherry tomaatjes
T - handje ongezouten amandelen
D - stoofpotje van pompoen, paprika, aubergine, courgette, ui, kikkererwten en 1 merquez worstje
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker
T - klein handje gezouten noten

Vandaag:

O - 250 ml volle yoghurt, 4 el volvezel cruesli, halve banaan
T - appel
L - 3 bth, 1 hummus, 1 kaas, 1 vlees. Tomaat en komkommer
T - 150 ml yoghurt en ongezouten amandelen
D - aardappelpuree, witlof, gekookt ei, tomatensalade
T - koffie verkeerd met 1 tl suiker
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_98149497
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg alleen een nieuwe wekker vergoed met een briefje van de huisarts (die ik nog niet eens heb dus :X) :'). Kom óp zeg, net alsof ik door eoa mirakel weer goed ga horen en wel een gewone wekker kan hebben.

Nu moet Mark mij elke werkdag om 7 uur wekken :X. Ik ga morgenochtend eens proberen of ik wakker word van m'n HTC.
Dat is wel kortzichtig idd. Maar snel in actie komen dan! Vandaag een huisarts hosselen en om een briefje vragen. Hoe sneller het geregeld is, hoe beter toch? ;) :*

PMS, blergh. Ik heb er normaal nooit last van, maar afgelopen maand was ik ook een paar dagen later dan anders en toen was ik wel enorm sjaggo. Had wel medelijden met de meneer...
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:03:00 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98149553
Ja vandaag is regeldag :P. Moet ook naar de DUO en het belastingkantoor. Volgens het belastingkantoor heb ik in 2009 9000 euro van de Groningse gemeente gekregen, maar volgens mijn eigen berekeningen is dat nog niet eens 5000, dus hoe dat kan? Miss hebben ze de stufi er per abuis bij geteld ofzo? Naja. Ze zullen wel zeggen dat ik bij de gemeente Groningen moet zijn :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98149810
Mogge :W

Bah, ik heb vandaag vrij, word ik vroeg wakker gebeld door m'n werk om te vragen waar ik blijf. :') Daar ging mijn plan om uit te slapen ;(
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:14:42 #78
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98149831
dit is vast een domme vraag hoor :@ maar je hebt toch je CI dus dan kun je je wekker toch horen? anders telefoon op matras leggen en zorgen dat wekker trilt? ik word daar iig wel wakker van altijd als ik gebeld word 's ochtends :P
pi_98149862
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:14 schreef Blurred86 het volgende:
dit is vast een domme vraag hoor :@ maar je hebt toch je CI dus dan kun je je wekker toch horen? anders telefoon op matras leggen en zorgen dat wekker trilt? ik word daar iig wel wakker van altijd als ik gebeld word 's ochtends :P
Ik vind het wel een goed idee, je telefoon heeft toch een trilstand en die kan je toch op wekkerstand zetten? Als je die onder je kussen legt word je daar vast wel wakker van.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:18:04 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98149911
Nee, m'n CI heb ik 's nachts uit, dus dan hoor ik niks ;).

En telefoon op matras (naast m'n kussen) was idd het plan :Y. Overigens is het meestal ws niet eens nodig, want ik word vrijwel altijd wakker voordat de wekker gaat, maar toch... :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98149916
Blijkt wel dat je slechter slaapt wanneer je je telefoon dichtbij je hoofd hebt...
pi_98149932
Ehh ladies google eens op telefoon naast je bed?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:19:08 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98149943
kun je je CI niet gewoon inlaten (aanlaten?) snachts dan ? :P

wat voor wekker heb je dan eigenlijk de je wel wekt? iets met licht ofzo?
pi_98149961
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Blurred86 het volgende:
kun je je CI niet gewoon inlaten snachts dan ? :P

Een trilwekker.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:19:58 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98149972
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Blurred86 het volgende:
kun je je CI niet gewoon inlaten snachts dan ? :P

Met trilkussen en lichtflitsen ja. De lichtflitsen zet ik wel uit hoor :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:20:07 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98149979
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Blijkt wel dat je slechter slaapt wanneer je je telefoon dichtbij je hoofd hebt...
Oh mijn telefoon is mijn wekker :')

Vriendje heeft wel een echte wekker, maar die gebruikt hij dus en staat ook aan zijn kant :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:20:16 #87
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98149983
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een trilwekker.
:D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:20:17 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98149984
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een trilwekker.
Wat bedoel je met die PI? :(.
Niet meer actief op Fok!
pi_98149992
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat bedoel je met die PI? :(.
Hihihihihi.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:22:51 #90
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98150062
ik O+ mijn wake-up light, moet het hier echter ook met telefoon doen al leg ik die dan wel op de grond naast mijn bed en niet direct naast mijn hoofd..
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:25:21 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98150138
Pff, ik ben dus aan het googlen voor een huisarts, maar het zijn er zoveeeeeel. Hoe moet ik nou kiezen? :'(. Heb al eerder gezocht, hier, en toen had ik er zo één gevonden :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_98150169
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik ben dus aan het googlen voor een huisarts, maar het zijn er zoveeeeeel. Hoe moet ik nou kiezen? :'(. Heb al eerder gezocht, hier, en toen had ik er zo één gevonden :{.
Neem de dichtstbijzijnde of anders die van je huisgenoot (mits die goed bevalt).
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:26:46 #93
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98150190
ik zou gewoon die kiezen die het dichtst bij is en dan eens kennis gaan maken en als het klikt dan prima
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:26:59 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98150194
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Neem de dichtstbijzijnde of anders die van je huisgenoot.
Die heeft er ook nog geen :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:28:16 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98150240
Maar er was een website waar je kon zien of je huisarts/tandarts nog plek had. En zo had ik de vorige keer iemand gevonden.
Niet meer actief op Fok!
pi_98150254
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die heeft er ook nog geen :P.
Blijft mijn 1e optie over. :P
pi_98150526
Mijn telefoon is mijn wekker en ik slaap over het algemeen heel lekker B-)

Oh, en Vik, huisartsen hebben tegenwoordig ook vaak websites. Kijk daar eens op en zie of het je een beetje bevalt. Ik wilde me ooit inschrijven bij eentje, maar die hield op zijn website een hele tirade over vaccinaties voor het buitenland en dat hij vliegen toch maar tegennatuurljik vond. Nou ja, not my cup of tea, zeg maar :D . En mijn huidige huisarts heeft gewoon een overzichtelijke website met wat algemene info. En niet in comic sans ms, gelukkig :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:36:50 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98150532
Oh ik heb er al één zie ik _O-. Maar dat is nooit goed geregistreerd. Kan daar online een afspraak maken en dat is wel erg handig :).
Niet meer actief op Fok!
pi_98150738
Goeiemorgen! :)
Drie dagen niet bij de computer geweest, heeft iemand een samenvatting van dit weekend? :P
Know that while you sleep
Everything has changed
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:47:53 #100
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98150857
- jurkjes O+
- Vik moet een nieuwe wekker :D
- XM is ziek :*
- Anna heeft 43 km gelopen *O*
- HPKW heeft heel veel gefietst *O*
- ik ben vanochtend voor jan lul wakker gebeld door mijn werk waar ik bleef terwijl ik vrij heb. :(
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:48:24 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98150870
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:47 schreef Ewelina het volgende:
- jurkjes O+
- Vik moet een nieuwe wekker :D
- XM is ziek :*
- Anna heeft 43 km gelopen *O*
- HPKW heeft heel veel gefietst *O*
- ik ben vanochtend voor jan lul wakker gebeld door mijn werk waar ik bleef terwijl ik vrij heb. :(
En ben je nu op je werk of niet?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:48:56 #102
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98150879
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En ben je nu op je werk of niet?
Nee. Ik heb vrij genomen, dan ga ik niet werken!
pi_98151138
Morgen is mijn laatste werkdag ;( huuu -O-
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:56:55 #104
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98151141
Ik moet zometeen werken! Heb het hele weekend met lief helemaal niks gedaan, het leek wel vakantie O+
Ben nog steeds tot over mijn oren verliefd O+ En dat terwijl de magische drie-maanden grens al meer dan een week geleden bereikt is :P
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_98151158
En mijn detacheringsconsulent komt volgende week hier thuis langs voor evaluatie _O- :D! lekker in de tuinstoelen zitten ^O^
Ja doei.
pi_98151175
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet zometeen werken! Heb het hele weekend met lief helemaal niks gedaan, het leek wel vakantie O+
Ben nog steeds tot over mijn oren verliefd O+ En dat terwijl de magische drie-maanden grens al meer dan een week geleden bereikt is :P
had jij nog nagedacht over onze rolschaats? O-)
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:57:43 #107
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98151180
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen is mijn laatste werkdag ;( huuu -O-
Bedenk wat voor moois je tegemoet gaat. O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:01:10 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98151303
Jezus, ik weet alweer waarom ik aan de pil ben :'). Slik hem momenteel niet, omdat ik twee weken geleden middenin een strip ineens ongesteld werd en er komt zo'n hele nare buikpijn opzetten, word er helemaal licht van in m'n hoofd en vlekken voor m'n ogen enzo. Fijn op zo'n dag dat je van alles moet doen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:01:32 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98151318
Oh, wat ben ik trouwens gezellig hè? O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_98151324
Bah Vik, dat klinkt behoorlijk vervelend...
pi_98151365
Thanks Ewelina! O+
Everything has changed
pi_98151398
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bedenk wat voor moois je tegemoet gaat. O+
Ja, dat wel, maar ik ga 't wel missen daar -O- ;( 't was écht een leuke corporatie met leuke mensen O+
Ja doei.
pi_98151406
Beterschap voor XM dan maar, en jeej voor de sportievelingen! *O*

Oh en Vik ook beterschap. :*
Everything has changed
pi_98151439
pi_98151615
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Is de drie maanden grens magisch? Ik dacht dat een jaar dat altijd was? 1 jaar, 3 jaar, 7 jaar.. zoiets? Ik ben de eerste twee 'hordes' al voorbij O+
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:09:11 #116
277802 _Calimero_
pi_98151626
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

had jij nog nagedacht over onze rolschaats? O-)
Jazeker! ben alleen niet zo goed in keuzes maken.
Vriendje wil misschien deze zomer een nieuwe auto kopen en dan zou ik de auto die hij nu heeft kunnen overkopen (toyota yaris).. Dus nu weet ik het helemaal niet meer :')
pi_98151632
Ik ben een beetje zielig :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:09:26 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98151634
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is de drie maanden grens magisch? Ik dacht dat een jaar dat altijd was? 1 jaar, 3 jaar, 7 jaar.. zoiets? Ik ben de eerste twee 'hordes' al voorbij O+
Crisis, ik al 3!

Yeaaah B-)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:10:26 #119
277802 _Calimero_
pi_98151675
quote:

[..]

Voor mij wel, aangezien alles in de afgelopen 4 jaar die grens niet of nauwelijks voorbij kwam :@
pi_98151679
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Crisis, ik al 3!

Yeaaah B-)
De seven-year-itch schijn nog de ergste te zijn ook, good for youuuu 8-) *O*
pi_98151687
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Voor mij wel, aangezien alles in de afgelopen 4 jaar die grens niet of nauwelijks voorbij kwam :@
Hihihi, ach, alles is magisch met dit vriendje volgens mij ;)
pi_98151706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef Probability het volgende:
Ik ben een beetje zielig :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah wat vervelend, beterschap! ;( :* Heb je wel een kuurtje oid?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:12:44 #123
277802 _Calimero_
pi_98151740
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hihihi, ach, alles is magisch met dit vriendje volgens mij ;)
Hahahaha ja dat is waar O+
We hebben onze woonwensen al naast elkaar gelegd laatst, in wat voor soort huis we zouden willen wonen en dat is makkelijk verenigbaar oO<
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:13:12 #124
277802 _Calimero_
pi_98151752
Veel water en cranberry sap drinken Billy!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:14:07 #125
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98151778
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De seven-year-itch schijn nog de ergste te zijn ook, good for youuuu 8-) *O*
hehe die heb ik met mijn ex op 2 maanden na niet gehaald, fijn om eindelijk te weten waar het aan lag :P

ahw Billy, vervelend! cranberrysap is inderdaad een goede tip :Y beterschap!
pi_98151779
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ah wat vervelend, beterschap! ;( :* Heb je wel een kuurtje oid?
Het is 2 uur geleden op komen zetten en sindsdien zit ik er :') Iedere keer dat ik opstond deed het weer zo een pijn dat ik maar besloot te blijven zitten en mijn studieboeken te halen :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:15:05 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98151799
ik ben jaloers op jullie dat het daar al lunchtijd is en hier nog niet :') hongerrr!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:15:25 #128
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_98151808
quote:

[..]

ik ook de eerste 2 hordes haha.

Niet alles in die 4 jaar was magisch, maar wel leuk! En onze woonwensen waren enigszins hetzelfde, dus wonen we nu 3 maanden samen in appartementje! O+

met oog op de toekomst: een eigen huisje, zelf ontworpen, aan het water, beetje rustig in de natuur, maar toch het stadse leven dichtbij... o, dromen, dromen O+

trouwwens beterschap! Is vervelend, blaasontsteking, als je het eenmaal heb gehad, krijg je hhet ook veel eerder ;(
~ Bonito La Risa ~
pi_98151814
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jazeker! ben alleen niet zo goed in keuzes maken.
Vriendje wil misschien deze zomer een nieuwe auto kopen en dan zou ik de auto die hij nu heeft kunnen overkopen (toyota yaris).. Dus nu weet ik het helemaal niet meer :')
Zo'n jaris is natuurlijk wel duurder, in zowel in aanschaf, verzekering als in wegenbelasting O-)

We gaan binnenkort de prijs wel wat omlaag gooien weer -O- dus hmwah, als je geïnteresseerd bent moet je maar ene uiterste prijs-bod doen ofzo :)
Ja doei.
pi_98151851
Wij zijn al die hordes al voorbij. :o

Beterschap Billy! :* Klinkt inderdaad niet fijn, en dan ook nog moeten leren...
Everything has changed
pi_98151883
Ai, beterschap prob! Blaasontsteking kan gemeen zeer doen ja...

Alle itches overleefd! Daarna nooit meer? :P De gemiddelde leeftijd om te scheiden ligt op 42 las ik laatst. Dan heb ik nog wel even.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98151933
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Het is 2 uur geleden op komen zetten en sindsdien zit ik er :') Iedere keer dat ik opstond deed het weer zo een pijn dat ik maar besloot te blijven zitten en mijn studieboeken te halen :')
Kan water met bekertje erbij halen, echt flink blijven drinken, dan gaat de pijn weg :Y
Ik durfde eerst ook niet te drinken, maar met een volle blaas plassen krampt qua pijn veeeeeeel minder dan een lege die denkt dat ie moet plassen. Beterschap!!! :*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98151960
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben jaloers op jullie dat het daar al lunchtijd is en hier nog niet :') hongerrr!
Idem, nog 10 minuten. Mijn maag is niet meer gewend aan op kantoortijden eten :')
pi_98151975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:20 schreef Syrena het volgende:

[..]

Kan water met bekertje erbij halen, echt flink blijven drinken, dan gaat de pijn weg :Y
Ik durfde eerst ook niet te drinken, maar met een volle blaas plassen krampt qua pijn veeeeeeel minder dan een lege die denkt dat ie moet plassen. Beterschap!!! :*
Ja net snel een paar glazen gedronken. Echt heel vervelend. Maar goed, komt wel goed, voel mij alleen een beetje lullig zo op het toilet :') Gelukkig hebben we er twee!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:23:23 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152002
Beterschaap, Billy!

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:18 schreef Phaidra het volgende:
Ai, beterschap prob! Blaasontsteking kan gemeen zeer doen ja...

Alle itches overleefd! Daarna nooit meer? :P De gemiddelde leeftijd om te scheiden ligt op 42 las ik laatst. Dan heb ik nog wel even.
Sssshhh! :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:23:34 #136
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98152007
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:21 schreef Syrena het volgende:

[..]

Idem, nog 10 minuten. Mijn maag is niet meer gewend aan op kantoortijden eten :')
pff niet zeuren, ik moet nog minstens 40 minuten wachten ;(
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:23:38 #137
277802 _Calimero_
pi_98152008
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Niet alles in die 4 jaar was magisch, maar wel leuk! En onze woonwensen waren enigszins hetzelfde, dus wonen we nu 3 maanden samen in appartementje! O+

met oog op de toekomst: een eigen huisje, zelf ontworpen, aan het water, beetje rustig in de natuur, maar toch het stadse leven dichtbij... o, dromen, dromen O+

trouwwens beterschap! Is vervelend, blaasontsteking, als je het eenmaal heb gehad, krijg je hhet ook veel eerder ;(
Oeh dat klinkt goed, die dromen :)

Ik heb dit weekend vriendje mee naar huis genomen, dus nu hebben mijn ouders hem ook ontmoet (en goedgekeurd natuurlijk!)

Ik heb trouwens 7 jaar geleden voor het eerst blaasontsteking gehad, toen nog een paar keer maar nu al jaren niet meer..
pi_98152042
Ik weet niet zeker of het er een is, maar het voelt wel heel lullig :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:25:30 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152060
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

O+ Dromen is fijn!
pi_98152077
M_M O+ ik wil ook ooit een eigen huis bouwen O+ In Schotland O+ met schaapjes eromheen O+
Ja doei.
pi_98152096
Blijven jullie maar lekker aan 't hordelopen, blijf ik nog wel een poosje freewheelen! :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:26:52 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
M_M O+ ik wil ook ooit een eigen huis bouwen O+ In Schotland O+ met schaapjes eromheen O+
Dus je wilt wel kinderen :o

</flauwgrapje> :')
pi_98152122
:')!
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:28:01 #144
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98152133
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:') _O-
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:28:02 #145
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98152135
ik zou wel een oude boerderij oid helemaal op willen knappen, lijkt me leuker dan nieuwbouw! nu maar hopen dat die er nog wel zijn tegen de tijd dat ik geld heb :P
pi_98152136
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:28:08 #147
277802 _Calimero_
pi_98152138
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo'n jaris is natuurlijk wel duurder, in zowel in aanschaf, verzekering als in wegenbelasting O-)

We gaan binnenkort de prijs wel wat omlaag gooien weer -O- dus hmwah, als je geïnteresseerd bent moet je maar ene uiterste prijs-bod doen ofzo :)
Is ook zo. Ik heb vriendje gevraagd even uit te zoeken wat hij maandelijks betaalt aan verzekering en belasting.
pi_98152150
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:24 schreef Probability het volgende:
Ik weet niet zeker of het er een is, maar het voelt wel heel lullig :')
Blijf er niet te lang mee doorlopen... dat is echt niet goed...
En die medicijnen helpen echt gelijk!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:28:55 #149
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98152164
Ik wil gewoon een leuk appartementje in een mooi oud grachtenpand, en niet al te veel op hoeven knappen aangezien ik twee linkerhanden heb.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:29:51 #150
277802 _Calimero_
pi_98152187
ik wil graag een tuin, een veranda, een bad, liefst een open haard, veel licht en ook wel wat ruimte. Bij natuur en op fietsafstand van de stad O+
pi_98152194
quote:

[..]

:D!!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:32:52 #153
277802 _Calimero_
pi_98152263
Mooi, maar te ver van de Appie voo rmij
pi_98152285
Zal vast wel een Spar zitten in een straal van 25 mijl :+
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:35:56 #155
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_98152338
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:29 schreef _Calimero_ het volgende:
ik wil graag een tuin, een veranda, een bad, liefst een open haard, veel licht en ook wel wat ruimte. Bij natuur en op fietsafstand van de stad O+
ja idd O+. En dan zelfontworpen O+. Precies zo! oooh. heerlijk tuin, veranda, bad, openhaard, licht, heel veel licht O+ ruimte hoort er natuurlijk bij haha.
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:36:24 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152353
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier wil ik wonen:

[ afbeelding ]
http://molly-ruth.blogspo(...)ttish-farmhouse.html
O+ !!

Maar ik ben ook wel een gemaksdiertje ja :@ Vooral omdat ik niet kan autorijden :')
pi_98152359
oh ja, een verranda moet ik ook! O+
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:36:39 #158
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98152360
mijn droomhuis heeft een grote eetkeuken met enorm fornuis en open haard en een groentetuin en is mooi en oud en karaktervol en licht en op een mooie locatie O+ maar verder ben ik helemaal niet veeleisend :P
pi_98152385
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
Hier wil ik wonen:

[ afbeelding ]
http://molly-ruth.blogspo(...)ttish-farmhouse.html
O+.

Op dit moment ben ik heel blij dat we dichtbij een stad wonen, maar dat kan best nog ooit veranderen.
Anders wordt het een appartementje in New York. O-) Als tweede huis, uiteraard.
Everything has changed
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:38:08 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152400
Ik wil gewoon een tof klein knus huisje met genoeg ruimte voor hobby's en eventuele gezinsuitbreiding mochten we daar behoefte aan hebben :+ En dan genoeg geld hebben om overal heen te gaan waar ik maar heen wil :9
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:39:12 #161
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_98152431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:36 schreef Blurred86 het volgende:
mijn droomhuis heeft een grote eetkeuken met enorm fornuis en open haard en een groentetuin en is mooi en oud en karaktervol en licht en op een mooie locatie O+ maar verder ben ik helemaal niet veeleisend :P
haha veel eisend? nee joh ik ook niet.

Ik twijfel nog, ik denk aan een oud karaktervol huis, maar beetje onbewoonbaar is geworden, dus moet worden verbouwt. Zodat we een mooie nieuwbouw/oud huis combinatie krijg O+

oh dreams.

On topic.: Nog geen honger! Heb een slechte bui, komt door gisteren, patatjes speciaal op, bij d mac gegeten, waar ze geen salade's hadden. Dus zo'n mini salade op, met half mc chicken. en een mc flurry na. haha.

Vanavond even sporten maar denk. :+
~ Bonito La Risa ~
pi_98152434
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Beterschaap, Billy!

[..]

Sssshhh! :P
Ach we zullen waarschijnlijk nooit trouwen, dus dan wordt scheiden ook lastig he :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98152441
Ik wil later aan een mooi meer wonen O+ Het liefst een oud huis, maar niet te donker. En een afgesloten tuin aan dat meer dan.

Dan ben ik verder heel tevreden :+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:39:58 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152451
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ach we zullen waarschijnlijk nooit trouwen, dus dan wordt scheiden ook lastig he :P .
Positiviteit :D w/
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:40:41 #165
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98152466
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:43:10 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98152537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef Blurred86 het volgende:
omg cringe :D
Ouch! _O- :D

:')
pi_98152598
auwie! _O- :')!
Ja doei.
pi_98152724
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Positiviteit :D w/
psies :7

Ik wil wel een sfeervolle boerderij (wel goed onderhouden), met genoeg ruimte om schaapjes enzo te houden O+ . In een bosrijke omgeving. Maar dichtbij een stad idd en graag inclusief hulp in de huishouding :+ .

De werkelijkheid is dat we in een redelijk modern koophuis wonen (de buitenkant doet me weinig), met een tuin die net groot genoeg is om met een groepje te kunnen bbq'en :+ . Maar wel met open haard, die is tof!

Als we later ouder zijn, willen we graag naar een appartementje in een leuke stad.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98152871
Ik wil deze! Nu nog even een miljoen zien te verdienen :')
pi_98152890
Verdienen is het probleem niet...

het vervolgens ook krijgen daarentegen... :') :P
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:57:52 #171
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98152976
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:
dat doet me dan weer helemaal niks op een of andere manier!
pi_98153289
Zoiets vind ik wel mooi. Ik zou alleen de inrichting *iets* anders aanpakken :') . En liever nog een écht oude boerderij.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:09:57 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98153360
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef V1z0R het volgende:
Weet je hoeveel je dan moet stofzuigen :o :')
pi_98153387
Zoiets als Phaidra wil staat wel bij mij in de straat :D
Inrichting is ook heel mooi alleen is dat dus online niet te zien. (Klassiek met grote bibliotheek etc.)
pi_98153400
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:11:25 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98153426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.rightmove.co.u(...)operty-27785599.html

hier gaan wij ons huis bouwen *)
:9~ O+ !!
pi_98153453
O+ hè? O+ Daar zou ik echt ook met donkere wolken en regen nog van kunnen genieten :@ O+
Ja doei.
pi_98153477
Oeh, met uitzondering van de keuken is deze helemaal goedgekeurd!

Wauw, mo wat een prachtige omgeving O+ !!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98153519
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:09 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Weet je hoeveel je dan moet stofzuigen :o :')
Als ik een huis van 1mil. kan kopen dan kan die 5 tientjes voor een schoonmaakster er ook wel af :P
pi_98153540
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:10 schreef V1z0R het volgende:
Zoiets als Phaidra wil staat wel bij mij in de straat :D
Inrichting is ook heel mooi alleen is dat dus online niet te zien. (Klassiek met grote bibliotheek etc.)
O+ Maar klimop is killing voor je voegwerk :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:16:03 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98153598
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als ik een huis van 1mil. kan kopen dan kan die 5 tientjes voor een schoonmaakster er ook wel af :P
Ahja da's dan ook weer zo :P

Maar ik denk dan altijd: zoveel ruimte heb je toch helemaal niet nódig :+ Behalve als je Octomom bent misschien!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 13:16:12 #182
70532 loveli
N
pi_98153602
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef Ml-etje het volgende:
Ehh ladies google eens op telefoon naast je bed?
Of ik mis iets of jij hebt safe search uitstaan.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 13:17:53 #183
70532 loveli
N
pi_98153674
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 11:20 schreef Ewelina het volgende:
Hihihihihi.
^^
:X
crap in = crap out
pi_98153682
*droommodus uit*

*werkmodus aan*
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 13:20:28 #185
70532 loveli
N
pi_98153773
En nu zie ik een tof huis te koop voor slechts 8 ton :')
crap in = crap out
pi_98153838
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:57 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat doet me dan weer helemaal niks op een of andere manier!
Mij ook niet zo. Die tuin is zo ook lelijk strak! Ons stadstuintje begint al aardig een gezellig rommelige bloemenbrei te worden O+

Ik wil later als ik groot ben graag het huisje dat we nu hebben, alleen dan het huis keer 4, de tuin keer 10 en de veranda keer 4. Verder stel ik weinig eisen :)
pi_98153917
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef Phaidra het volgende:
Oeh, met uitzondering van de keuken is deze helemaal goedgekeurd!

Wauw, mo wat een prachtige omgeving O+ !!
Daar zou ik ook wel gelukkig van worden ja :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:24:44 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98153931
Ik wil gewoon genoeg ruimte zodat het met onze hoeveelheid spullen nooit écht rommelig lijkt :+
pi_98153988
net tweede pasronde van het korset gehad, wat een gevaarte wordt dat! Hele stellage op mijn rug.. spalken zitten er al op, nu komt er nog een metalen frame aanvast wat vandaag op maat gebogen is. Ben wel gelijk langer met dat ding om.. dat dan weer wel.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:30:07 #190
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98154104
hoe zou het met jagar gaan?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:30:31 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98154115
* Viking84 zit te wachten bij het belastingkantoor :O
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:33:07 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98154205
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 12:28 schreef progje het volgende:

[..]

Blijf er niet te lang mee doorlopen... dat is echt niet goed...
En die medicijnen helpen echt gelijk!
Nou.. ;(
pi_98154220
nog steeds niets beter XM? :* vervelend zeg!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:36:16 #194
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98154321
last van je darmen toch XM? probiotica (yakult oid) nemen helpt ook, ook omdat de antibiotica ook de goede bacterien in je darmen doodt.
pi_98154452
Antibioticakuren die ik heb gehad, begonnen na 24 uur wel te werken. Als het niet duidelijk verbetert vandaag ->> terug naar dokter :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 13:39:51 #196
70532 loveli
N
pi_98154462
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:36 schreef Blurred86 het volgende:
last van je darmen toch XM? probiotica (yakult oid) nemen helpt ook, ook omdat de antibiotica ook de goede bacterien in je darmen doodt.
Yup. Deze is erg goed:
http://www.deonlinedrogis(...)-capsules-p-861.html
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:45:06 #197
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98154633
(plannings)lijstje:
O: havermout, volle melk, honing
L: bruin sodabread 1 dubbel met gebakken ei en tomaat, 1 met pindakaas, koffie met melk, blauwe bessen
T: italiaanse roerbakgroente oid (uit de diepvries) met tonijn
T: evt appel
D: curry met kikkererwten en groente, met wrap/rijst/aardappel, glas wijn
T: geprakte banaan met magere yoghurt en een lepel muesli

ik vind hem best goed geloof ik :7
pi_98154703
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou.. ;(
Dat ging over medicijnen voor blaastontsteking, toch? Beterschap in ieder geval, goed uitrusten! :* Bij AB ben ik meestal de eerste dag nog zieker, maar gaat het daarna heel gauw beter! :Y
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:48:38 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98154743
Het zit niet in m'n darmen. Ook niet in m'n blaas. Do the math.

;(

En nog geen verbetering nee. Arts zei do of vrij terug bij geen verbetering.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:54:19 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98154901
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:45 schreef Blurred86 het volgende:
(plannings)lijstje:
O: havermout, volle melk, honing
L: bruin sodabread 1 dubbel met gebakken ei en tomaat, 1 met pindakaas, koffie met melk, blauwe bessen
T: italiaanse roerbakgroente oid (uit de diepvries) met tonijn
T: evt appel
D: curry met kikkererwten en groente, met wrap/rijst/aardappel, glas wijn
T: geprakte banaan met magere yoghurt en een lepel muesli

ik vind hem best goed geloof ik :7
Mooi ja :Y Je bent goed bezig he! Zit je ook lekker in je vel?

Is havermout eigenlijk zoetig? Ik kan me niet herinneren het ooit gegeten te hebben, behalve als het de maffe bruine 'staafjes' zijn die ik ooit bij een hotelontbijt heb geprobeerd en toen heb laten staan wegens bah :@ :')
pi_98154947
quote:
9s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou.. ;(
Bij blaasontsteking dan ;)

Bah wat klote voor je zeg.. beterschap :*
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:03:08 #202
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98155222
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mooi ja :Y Je bent goed bezig he! Zit je ook lekker in je vel?

Is havermout eigenlijk zoetig? Ik kan me niet herinneren het ooit gegeten te hebben, behalve als het de maffe bruine 'staafjes' zijn die ik ooit bij een hotelontbijt heb geprobeerd en toen heb laten staan wegens bah :@ :')
ja best wel! ik heb een beetje een vicieuze cirkel van slecht voelen = slecht eten = slecht voelen etc en als ik me goed voel eet ik beter en voel ik me beter en eet ik weer beter :P en op het moment gaat het goed *)

ik vind havermout van zichzelf niet zoetig nee (niet zoals brinta, dat vind ik wel zoetig). En havermoutstaafjes :? weet je zeker dat het wel havermout was? :P ik vind havermout echt het ultieme comfortfood O+

oooh bedoel je niet all bran met die bruine staafjes? die vind ik ook lekker trouwens :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:11:56 #203
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98155515
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:03 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ja best wel! ik heb een beetje een vicieuze cirkel van slecht voelen = slecht eten = slecht voelen etc en als ik me goed voel eet ik beter en voel ik me beter en eet ik weer beter :P en op het moment gaat het goed *)

ik vind havermout van zichzelf niet zoetig nee (niet zoals brinta, dat vind ik wel zoetig). En havermoutstaafjes :? weet je zeker dat het wel havermout was? :P ik vind havermout echt het ultieme comfortfood O+

oooh bedoel je niet all bran met die bruine staafjes? [ afbeelding ] die vind ik ook lekker trouwens :D
Kijk da's het betere nieuws! *O* O+ Houden zo!

En ja, dat op het plaatje! Bran dus :P Misschien ooit eens havermout proberen dan! :Y
pi_98155525
allbran *brrrr* ik vind het niet zo lekker
pi_98155531
XM, als je vergaat van de pijn ga je toch niet wachten tot donderdag of zelfs vrijdag he?! Dat is best onmenselijk, wat de dokter ook zegt :{w .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:15:35 #206
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98155635
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef progje het volgende:
allbran *brrrr* ik vind het niet zo lekker
ik heb het ook nooit zo op zichzelf gegeten eigenlijk maar als ik zelf muesli mix dan gooi ik dat er meestal ook doorheen en dan is het iig wel lekker vind ik :Y
pi_98155655
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:15 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ik heb het ook nooit zo op zichzelf gegeten eigenlijk maar als ik zelf muesli mix dan gooi ik dat er meestal ook doorheen en dan is het iig wel lekker vind ik :Y
ik denk dat ik het dan ook wel lekker zou vinden :Y
pi_98156046
jeetje wat een huizen :X Phaidra heeft goede smaak :P

Wij hebben het er toevallig gister nog over gehad over wat we nou willen. Huizen zijn bij ons te duur en we willen geen slaaf van de hypotheek worden :X Dus we blijven de komende 15/20 jaar zeker in dit appt. en gaan proberen om dan ook de hypotheek dicht te smijten.

De toekomst zal uitwijzen of het ook daadwerkelijk lukt :+

Havermout is comfort food O+ En ik vind allbran met sinasappelsap lekker :9
pi_98156275
D wordt kip, met een berg groente: sperzieboontjes, paprika, champignons en tomaatjes :)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:51:05 #210
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98156745
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:12 schreef Phaidra het volgende:
XM, als je vergaat van de pijn ga je toch niet wachten tot donderdag of zelfs vrijdag he?! Dat is best onmenselijk, wat de dokter ook zegt :{w .
Nou, ik moet de antibiotica wel de kans geven. Maar als het do.ochtend nog niks beter is, ga ik gelijk.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:57:01 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98156948
Ik ben de 7 jaar-itch al voorbij B-) .

Net bij de Belastingdienst geweest en het bedrag dat ik nog terug krijg over 2009 klopt wel degelijk (iets met bruto vs. netto), dus ik krijg nog een leuk zakcentje terug. Hij heeft het meteen voor me ingevoerd O+. Verder noemde hij een astronomisch bedrag over 2010 wat ik verkeerd gehoord moet hebben of het klopt niet, want anders heb ik wel heel weinig belasting betaald over 2010 :+. Hij kon op z'n scherm zien dat ik volgende week bericht zou krijgen hierover, dus dat is goed nieuws *O*.

Fiets laten repareren en huisarts regelen doe ik morgenochtend. Ben er wel weer even flauw van :z .

Nu eens huisjes kijken :9.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:57:54 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98156988
quote:

[..]

_O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_98157126
pi_98157182
hihi!
Ja doei.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:05:06 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157252
Schitterende huizen zijn hier gepost zeg. Die van Phaidra in Hillegom! O+. Zuwwe samen? :P.

Maar ik denk niet dat ik me én een groot huis én veel bewegingsvrijheid (in de vorm van vakanties, etentjes, weekendjes weg etc) kan veroorloven en ik vind dat laatste belangrijker, dus ik eindig vast in een huurflat :'). Maar eigenlijk ben ik al heel tevreden waar ik nu zit! O+. Als ik wegga, dan is het hopelijk naar Scheveningen O+.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:06:08 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157292
Meloenen zijn weer in de bonus bij de AH. Straks maar even een halve slachten. En ik ga bij een vriendin eten. Ben benieuwd wat de pot schaft :P. Nu eerst maar even whatsappen voor d'r nieuwe adres, want ze heeft het gisteren op MSN gezegd, maar dat heb ik natuurlijk weer niet opgeschreven :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:06:20 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98157298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:
Schitterende huizen zijn hier gepost zeg. Die van Phaidra in Hillegom! O+. Zuwwe samen? :P.

Maar ik denk niet dat ik me én een groot huis én veel bewegingsvrijheid (in de vorm van vakanties, etentjes, weekendjes weg etc) kan veroorloven en ik vind dat laatste belangrijker, dus ik eindig vast in een huurflat :'). Maar eigenlijk ben ik al heel tevreden waar ik nu zit! O+. Als ik wegga, dan is het hopelijk naar Scheveningen O+.
Dat. Ik wil gewoon een leuk appartementje en me niet druk hoeven maken over de waarde en onderhoud ed van het huis. :) Al wil ik niet in Scheveningen wonen, maar in Amsterdam. :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:08:01 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157371
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat. Ik wil gewoon een leuk appartementje en me niet druk hoeven maken over de waarde en onderhoud ed van het huis. :) Al wil ik niet in Scheveningen wonen, maar in Amsterdam. :P
Het is óp Scheveningen o|O ;).

Stiekem wil ik wel een kast van een huis, maar ik wil én én en ik moet wel realistisch blijven ;). Een rijke vent trouw ik immers ook al niet :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 15:09:22 #219
70532 loveli
N
pi_98157416
Scheveningen is gewoon gemeente Den Haag :P
(Den Haag aan zee volgens de VVV-folders)
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:10:05 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157443
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:09 schreef loveli het volgende:
Scheveningen is gewoon gemeente Den Haag :P
(Den Haag aan zee volgens de VVV-folders)
Ja, je ziet ook bordjes met 'Stadsdeel Scheveningen' :P. Maar daarom is het nog wel óp Scheveningen :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 15:11:40 #221
70532 loveli
N
pi_98157506
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, je ziet ook bordjes met 'Stadsdeel Scheveningen' :P. Maar daarom is het nog wel óp Scheveningen :P.
Oh, is dat daarom.
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:12:02 #222
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157520
Grappig: ik kwam een Tweep (=een volgeling op Twitter voor de Twittern00bs :P) tegen net die ik nog nooit irl gezien heb. Dus ik later op Twitter: volgens mij zag ik jou net, kan dat? Klopte het ook nog. Best bizar :P.

/dagboekpost.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:12:24 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98157540
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Oh, is dat daarom.
:6. Ga jij maar aan auto's sleutelen! :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 15:13:40 #224
70532 loveli
N
pi_98157596
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:6. Ga jij maar aan auto's sleutelen! :P.
Waarom?
Die auto's zonder dak met 2 wielen noemen we motor.
crap in = crap out
pi_98157739
Ik bedacht van de week dat ik nog nooit een jubileum met vriendje heb gevierd. We waren van plan wat te doen met 5 jaar maar dat is ook een beetje in het water gevallen door scripties enzo :'). Sterker nog, we hebben elkaar ondertussen meer dan een maand niet irl gezien en voor mij begint de drukte nu pas (nog 3 weken en dan moet ik inleveren). Nouja ach, kan niet anders he.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_98158338
Een maand. :o Tjee, wij zien elkaar hooguit af en toe een paar dagen niet. (Ok, en vorig jaar 2x een paar maanden, maar dat telt niet.)

Wij vieren ook nooit echt iets. Toen we 5 jaar bij elkaar waren wilde ik een feestje geven, maar dat kwam er niet van en uiteindelijk zaten we die avond met zijn tweeën in een vakantiehuisje in Friesland (waar zijn ouders de volgende dag pas aankwamen). :+
Everything has changed
pi_98158444
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Viking84 het volgende:

Gezellig! *;

En verder: eens. Met uitzondering van Scheveningen dan :P . Oh en een huurflat heb ik ook al niet :') . Nou ja, jesnaptumweltoch.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:37:33 #228
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_98158706
huizen O+ had ik al gezegd dat ik van huizen en inrichten hou? O+

Lekker aan de groene appel + kiwi! lekker hoor O+. Vanavond kookt vriend, die heeft shoarma op de planning staan :') haha..

Morgen ga ik denk boerenkoolstampot maken met speklapjes 8-) nog nooit gemaakt :@
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:39:39 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98158818
Mja, een mooi huis en mooie spulletjes is wel leuk enzo, maar uiteindelijk raak je daar weer op uit gekeken en toch betaal je je blauw aan je hypotheek. Ik haal m'n geluk liever uit immateriële zaken O+.

Boerenkool! :9. Maar in juni? :'). Naja, eet smakelijk! :9.
Niet meer actief op Fok!
pi_98159026
Seks dus, Vik?
Ja doei.
pi_98159032
Ik snap nooit waarom een gerecht in de ene maand minder lekker zou zijn dan in de andere. Net als waarom chips om 8 uur 's ochtends niet lekker zouden zijn. :@

Ontopic: straks eindelijk weer sporten, is ook wel nodig na afgelopen weekend.
Everything has changed
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:44:23 #232
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98159045
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef Viking84 het volgende:
Mja, een mooi huis en mooie spulletjes is wel leuk enzo, maar uiteindelijk raak je daar weer op uit gekeken en toch betaal je je blauw aan je hypotheek. Ik haal m'n geluk liever uit immateriële zaken O+.
Dit. Overigens hebben wij wel een groot huis (in een dorpje, met bos, rivier, meren en heuvels op fietsafstand), maar absoluut lelijk ingericht naar de hollandse smaak :')
pi_98159105
Waar haal je nu boerenkool vandaan? Als je stamppot wilt eten zou ik voor een sla-stamppot gaan, erg lekker! Eten met de seizoenen enzo.

Ik zit eraan te denken mij (ons) op te geven voor Het Blok :o Een huis klussen lijkt me tof, maar om dat op tv te doen vind ik wel minder, een stuk minder.
pi_98159219
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Mini. het volgende:
Ik snap nooit waarom een gerecht in de ene maand minder lekker zou zijn dan in de andere. Net als waarom chips om 8 uur 's ochtends niet lekker zouden zijn. :@

Als het de hele dag 30+ graden is geweest dan heb ik echt geen zin in stamppot boerenkool met worst maar juist iets fris als spinaziesalade of zo...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:48:59 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98159281
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dit. Overigens hebben wij wel een groot huis (in een dorpje, met bos, rivier en heuvels o fietsafstand), maar absoluut lelijk ingericht naar de hollandse smaak :')
Tja, ik heb nog nooit nieuwe meubels gekocht (op mijn bed na). Alles wat in mijn huis staat, is een afdankertje van familie en dus is het ook een allegaartje. Couldn't care less! :D. Krijgen er binnenkort mogelijk een designbankje bij van Marks vader *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_98159304
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Mini. het volgende:

In mijn brein zijn allerlei zaken aan elkaar gekoppeld: stamppot boerenkool hoort bij winterse avonden, chips hoort bij cola en dan alleen 's avonds voor de tv. Denk dat mijn brein het een zonder het ander niet accepteert :)
pi_98159327
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

In mijn brein zijn allerlei zaken aan elkaar gekoppeld: stamppot boerenkool hoort bij winterse avonden, chips hoort bij cola en dan alleen 's avonds voor de tv. Denk dat mijn brein het een zonder het ander niet accepteert :)
Zoals bruine bonen met spek! ^O^ :D

:9~
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:50:06 #238
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98159332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
Seks dus, Vik?
Ik ga niet naar de hoeren hoor :{w.

@ Mini: zoals Vizor al zegt is er wel een verband tussen het seizoen en de zwaarte van een maaltijd ;). Boerenkool zal best prima smaken met dit weer, maar ik kan er veel minder van op ;).
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:51:32 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98159395
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:49 schreef anna82 het volgende:

[..]

Knalt je hoofd dan uit elkaar? :P.

Ik zit nu al te dubben wat ik straks op het werk moet gaan eten voor lunch :'). Ik ben gewend dat ik eieren kan koken en bakken en dat kan dan niet meer. Neem ws wel eens een omelette au fromage mee, maar niet elke dag. En weet niet of ze er wel een koelkast hebben...
Niet meer actief op Fok!
pi_98159415
Ik kan dus op elk moment van de dag en bij elke temperatuur evenveel eten. Niet echt handig...
In mijn brein zijn chips ook alleen gekoppeld aan knoflooksaus. :')
Everything has changed
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:52:18 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98159421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef anna82 het volgende:
Waar haal je nu boerenkool vandaan? Als je stamppot wilt eten zou ik voor een sla-stamppot gaan, erg lekker! Eten met de seizoenen enzo.

Ik zit eraan te denken mij (ons) op te geven voor Het Blok :o Een huis klussen lijkt me tof, maar om dat op tv te doen vind ik wel minder, een stuk minder.
:o Leuk! Wel even zeggen als je mee mag doen hè ;). Gaan we allemaal kijken 8-) .

Nu afwachten tot een Slankie mee gaat doen aan "mijn man kan alles!" :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 15:52:40 #242
70532 loveli
N
pi_98159437
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef anna82 het volgende:
Waar haal je nu boerenkool vandaan?
Uit de vriezer :+
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:53:38 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98159477
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:52 schreef loveli het volgende:

[..]

Uit de vriezer :+
* Viking84 checkt vriezer. Nope :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98159622
Stoofvlees is zeker ook not done nu? Dat wilde ik dus binnenkort gaan maken. Koeien heb je in de zomer toch ook. :P
Everything has changed
pi_98159652
stoofvlees kan prima, daar kan je een lekkere stoofpot mee maken met stukjes aardappel en paprika en boontjes en tomaat enzovoort.. :)
pi_98159658
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:56 schreef Mini. het volgende:
Stoofvlees is zeker ook not done nu? Dat wilde ik dus binnenkort gaan maken. Koeien heb je in de zomer toch ook. :P
Stoofpot van lamsvlees is dan wél weer très seizoen :P :9 .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98159827
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Stoofpot van lamsvlees is dan wél weer très seizoen :P :9 .
Nou, da's dan wel schadelijk rooien :N.
Te oud voor zuiglam, te jong om vlees op de botten te hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_98160114
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou, da's dan wel schadelijk rooien :N.
Te oud voor zuiglam, te jong om vlees op de botten te hebben.
Ah, de expert O+ . Ik denk iets simplistischer: lente=lamsvlees :+ . Maar ik vermoedde wel dat het wat ingewikkelder lag.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:09:47 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98160198
Ik ben trouwens ongi nu, dus whoeoeoeh, vanaf nu kan alles alleen maar weer beter gaan *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_98160272
* V1z0R vraagt zich af hoe Vik op 'Du Hast' danst :?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:12:35 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98160345
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef V1z0R het volgende:
* V1z0R vraagt zich af hoe Vik op 'Du Hast' danst :?
Ik heb hem iets anders ingevuld als 'liedje waarbij je niet stil kunt blijven zitten' :+. Dansen doe ik niet meer tegenwoordig :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98160390
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ah, de expert O+ . Ik denk iets simplistischer: lente=lamsvlees :+ . Maar ik vermoedde wel dat het wat ingewikkelder lag.
November slachtmaand ;).

Wij hebben drie ramlammetjes dit jaar, dus vlees in het vooruitzicht. En tegenwoordig zó veel land dat we de ramlammetjes ook nog wat langer kunnen laten doorlopen (apart van de ooien en de echte ram), zodat we ze niet bij 9 kilo al hoeven te laten slachten (en ik vind dat al te jonge lam ook niet het lekkerst).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:17:43 #253
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98160578
als je nog afnemers voor je lamsvlees zoekt Sigme dan moet je het me maar laten weten O-)
tegen die tijd ben ik ook mooi weer in nederland :7
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:18:10 #254
70532 loveli
N
pi_98160599
Heb zin om tegen iemand te zeggen dat het een ***wijf is, maar dat is sociaal maatschappelijk niet geheel verantwoord. Verder zou het de enigszins verstoorde verstandhouding niet verbeteren en mijn voorbeeldfunctie aantasten.

Vandaar dat ik het hier even post :')

Zo, dat lucht op :+
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:20:00 #255
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98160682
XM, beterschap.. Heb je kramp of constante pijn, koort? misselijk?

Heb ook nog steeds lam in de vriezer, mijn aanstaande vindt er niks aan.

Groot huis is veel schoonmaken dus dat hoeft voor mij niet zo :')

Wij eten toevallig vandaag spruitjes, uit de vriezer van de Lidl, ben benieuwd

Kersen zijn trouwens in de aanbieding bij de Lidl en meloen was vorige week voor 1 euro.
AH vind ik zo'n klotewinkel.. een bonuskaart voor korting.. wat een bullshit en hier is de Jumbo groter en een beter assortiment.
Het brood van de AH is ook nog eens ontzettend slecht.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:21:38 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98160755
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:

Kersen zijn trouwens in de aanbieding bij de Lidl en meloen was vorige week voor 1 euro.
AH vind ik zo'n klotewinkel.. een bonuskaart voor korting.. wat een bullshit en hier is de Jumbo groter en een beter assortiment.
Hahaha, ga je lekker tegen de AH? :P.

De dichtstbijzijnde Jumbo is op Scheveningen. Het eerste half jaar dat ik hier woonde heb ik geen andere supermarkt dan AH's gezien :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98160816
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:13 schreef sigme het volgende:

[..]

November slachtmaand ;).

Wij hebben drie ramlammetjes dit jaar, dus vlees in het vooruitzicht. En tegenwoordig zó veel land dat we de ramlammetjes ook nog wat langer kunnen laten doorlopen (apart van de ooien en de echte ram), zodat we ze niet bij 9 kilo al hoeven te laten slachten (en ik vind dat al te jonge lam ook niet het lekkerst).
Wanneer zou je dan slachten? Want in de winter (uitgaande van een koude, strenge winter) zullen ze niet zo bijster veel aankomen denk ik? Heel jong hoeft van mij ook niet, er mag lekker veel smaak aan zitten.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_98160975
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens ongi nu, dus whoeoeoeh, vanaf nu kan alles alleen maar weer beter gaan *O*.
TMI! :P

Hier zit ook niks anders dan AH in de buurt. Die bonuskaart hoef je trouwens niet eens bij je te hebben.
Everything has changed
pi_98161118
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef anna82 het volgende:

[..]

Mijn top secret identity! Wat doe je? :P
De voetjes voelen zich prima! Zelfs geen last van mijn spieren, maar dat kan mogen nog komen...

Hoe voel jij je na de monstertocht?
Sorry! :D Maar ik ben ook retefit. En dat na 2 keer 120 km fietsen en 8 uur in de bus! Vandaag doe ik er nog 8 uur in een vliegtuig bij en dan ben ik morgenochtend weer in dezelfde tijdzone . :)

Moet ik mijn regenjas bij de hand houden, of valt het mee?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:30:30 #260
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98161122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:20 schreef uniekhoorn het volgende:

O+ lidl

al moet ik zeggen dat ik het brood van de lidl ook 3x niks vind
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:31:14 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161148
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hier zit ook niks anders dan AH in de buurt. Die bonuskaart hoef je trouwens niet eens bij je te hebben.
Als dat al TMI is ;).

Ik zal het volgende keer in een spoiler zetten, speciaal voor tere zieltjes zoals jij! ^O^ :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98161182
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef Mini. het volgende:

[..]

Idd. Ze zijn ook veel te BIGBROTHER met die kaart :P

Straks ga ik naar de lidl voor kersen denk.
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:32:16 #263
70532 loveli
N
pi_98161189
*teer zieltje meldt*
crap in = crap out
pi_98161242
O+ Lidl O+
Ja doei.
pi_98161247
Ja doei.
pi_98161264
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als dat al TMI is ;).

Ik zal het volgende keer in een spoiler zetten, speciaal voor tere zieltjes zoals jij! ^O^ :P.
Als je het afweegt tegen wat wij verder met die kennis kunnen zeg ik mwah, had ik niet hoeven weten. :P

Zie, loveli is het met me eens! O+
Everything has changed
pi_98161281
Bifocale vari-focus glazen bie de lidl!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:35:41 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161286
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ja, straks komt de supermarktpolitie hier, omdat ik bepaalde boodschappen heb gedaan bij de AH :o.

Wat ik handig vind aan de bonuskaart (behalve dan dat je korting krijgt, krijg ik niet zonder kaart hoor!), is dat al je boodschappen worden geregistreerd en dan kun je met de Appie app op je smartphone heel handig een boodschappenlijstje samenstellen O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_98161292
Lidlkersen had ik vorige week, waren lekker :9 en de meloen ook.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:36:45 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161317
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:34 schreef Mini. het volgende:

[..]

Als je het afweegt tegen wat wij verder met die kennis kunnen zeg ik mwah, had ik niet hoeven weten. :P

Zie, loveli is het met me eens! O+
Het gaat er ook niet altijd om wat jullie met bepaalde kennis kunnen :P. Ik klaagde gisteravond en vanochtend over PMS en buikpijn en licht zijn in het hoofd en nu is het einde in zicht, dus jullie kunnen ook even voor me jompelen *O* :P.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:37:03 #271
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161325
En de Lidl is hier veel te ver vandaan, helaasch.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:37:16 #272
70532 loveli
N
pi_98161334
quote:
Ideaal om te weten wat je klanten wanneer inkopen, zodat je ervoor kunt zorgen dat het een dag eerder vlak voor ze de winkel binnenkomen op de plank ligt.
crap in = crap out
pi_98161363
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Ideaal om te weten wat je klanten wanneer inkopen, zodat je ervoor kunt zorgen dat het een dag eerder vlak voor ze de winkel binnenkomen op de plank ligt.
En dat kan niet met je gewone verkoopcijfers?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:38:17 #274
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_98161374
Zo, bovenste verstandskies is eruit. Het ging soepel! De tandarts had niet veel ruimte dus hij moest hem eruit floepen ipv trekken. 5 seconden druk geven en hij schoot er letterlijk uit. Ik schrok me te pletter _O-

Volgende week onder.

/egopost
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:38:28 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161383
Gek genoeg werkt het bonuskaartsysteem dan weer niet voor brood, want wáárom bakken ze geen nieuw brood als ze weten dat de huisvrouwen overdag de schappen leegroven en de hardwerkenden onder ons die na 17 uur komen het met de restjes moeten stellen?
Niet meer actief op Fok!
pi_98161391
quote:

[..]

Ik vond het inderdaad best creepy toen ik voor het eerst op de site inlogde en precies alles zag wat ik vaak kocht. :P Het hielp ook niet dat het toen vooral veel ongezonde troep was, net op kamers enzo.
Maarja, het is ook wel weer handig.
Everything has changed
pi_98161412
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Gek genoeg werkt het bonuskaartsysteem dan weer niet voor brood, want wáárom bakken ze geen nieuw brood als ze weten dat de huisvrouwen overdag de schappen leegroven en de hardwerkenden onder ons die na 17 uur komen het met de restjes moeten stellen?
Doen ze in DLD wel :{
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:40:11 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_98161447
quote:
in mijn ah kwam er rond 5 uur juist een hele lading vers brood afgebakken brood in de schappen? volgens mij doen de meeste dat wel hoor!
pi_98161457
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, straks komt de supermarktpolitie hier, omdat ik bepaalde boodschappen heb gedaan bij de AH :o.
Straks komen ze een kweek afnemen omdat ik taugé kocht :'(
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:40:38 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161469
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

in mijn ah kwam er rond 5 uur juist een hele lading vers brood afgebakken brood in de schappen? volgens mij doen de meeste dat wel hoor!
Nou ja, dan zal het aan mijn AH liggen :) (vooral moeders en bejaarden)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:40:45 #281
70532 loveli
N
pi_98161474
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

En dat kan niet met je gewone verkoopcijfers?
Specifiek inzicht zoals door de bonuskaart wordt gekregen niet. Wat dat betreft is het eigenlijk een zeer klantvriendelijk kaartje. De verwende klant gaat boven alles.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:41:21 #282
70532 loveli
N
pi_98161504
quote:
Dus jij rooft overdag alle schappen leeg!
crap in = crap out
pi_98161532
Bij ons is het brood ook vaak nog op, maar er zit wel verbetering in! Nu nog de vakkenvullers afleren om in elk gangpad een kar met kratten midden voor de schappen te zetten op het drukste moment van de dag, en dan wordt het misschien nog eens een fijne winkel.
Everything has changed
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:42:10 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161537
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Dus jij rooft overdag alle schappen leeg!
Nee, ik koop maar 1 heel brood per week! Maar dat ga ik straks dus wel in het weekend moeten doen.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:42:28 #285
70532 loveli
N
pi_98161551
En om antwoord op de vraag te geven, de vraag naar vers afgebakken brood is zo groot, er valt niet makkelijk tegenop te bakken.
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:43:37 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161605
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:42 schreef Mini. het volgende:
Bij ons is het brood ook vaak nog op, maar er zit wel verbetering in! Nu nog de vakkenvullers afleren om in elk gangpad een kar met kratten midden voor de schappen te zetten op het drukste moment van de dag, en dan wordt het misschien nog eens een fijne winkel.
:D en een kinder- en wandelwagenverbod!

Onze supermarkt is zo klein dat ze er alleen maar mandjes hebben. Maar ze hebben wel altijd basilicum en dat is elders vaak uitverkocht O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_98161611
En het gewone brood wordt snel oud...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:44:54 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161667
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Muis006 het volgende:
Zo, bovenste verstandskies is eruit. Het ging soepel! De tandarts had niet veel ruimte dus hij moest hem eruit floepen ipv trekken. 5 seconden druk geven en hij schoot er letterlijk uit. Ik schrok me te pletter _O-

Volgende week onder.

/egopost
Mooi!

Heb je al een cadeautje gefikst? En heb je de Ibu in poedervorm al geproefd? :9~.

En is de uitslag van je AB1 al binnen? [/kruisverhoor]
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:45:12 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98161678
Lidl brood is inderdaad niet lekker.. de suikerbrood trouwens wel!

Supermarktbrood vind ik van de c1000 het lekkerst (waddenbrood, grof volkoren , zonnevolkoren)
pi_98161721
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D en een kinder- en wandelwagenverbod!

Onze supermarkt is zo klein dat ze er alleen maar mandjes hebben. Maar ze hebben wel altijd basilicum en dat is elders vaak uitverkocht O+.
Dat ook ja... Als wij net na werktijd gaan is het helemaal vol met moeders die net hun kids hebben opgehaald en op weg naar huis nog even snel iets willen kopen (as if). Die kinderen zijn dan lekker moe en klierig, fijn. O+

Ach ja, die moeders doen het waarschijnlijk ook niet voor hun lol.
Everything has changed
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:46:21 #291
70532 loveli
N
pi_98161735
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
En het gewone brood wordt snel oud...
Broodverbetermiddel ftw B-)

Dat was iets smerigs, maar brood wordt er minder snel oudbakken door. Het oud worden van brood gaat in hetzelfde tempo waarmee wij ouder worden. Alleen onze tht ligt wat verder.
crap in = crap out
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:47:02 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98161771
Heb jaren gewerkt in de industriele broodwereld.
brood is een heel delicaat artikel eigenlijk.
Mensen van de verkoopafdeling bellen met de winkel om te vragen hoeveel brood ze moeten hebben voor de volgende dag.
Dit geven ze op, daar wordt die middag en nacht naar gebakken.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:48:18 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98161814
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat ook ja... Als wij net na werktijd gaan is het helemaal vol met moeders die net hun kids hebben opgehaald en op weg naar huis nog even snel iets willen kopen (as if). Die kinderen zijn dan lekker moe en klierig, fijn. O+

Ach ja, die moeders doen het waarschijnlijk ook niet voor hun lol.
En ze komen ook nog bekenden tegen en gaan dan middenin het gangpad staan kletsen, ook zo leuk O+.

Bij ons mogen er tijdens schooltijd geen scholieren in de supermarkt komen, dat is écht een verademing :'). Maar na 15 uur begint de ellende weer met 10 kinderen die allemaal een blikje drinken en een zak chips kopen (en ook nog allemaal apart betalen :')) en de verpakking vervolgens voor de supermarkt op straat gooien of in de glasbak frotten O+. Pubers, gotta love 'em O+.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? dinsdag 14 juni 2011 @ 16:50:27 #294
70532 loveli
N
pi_98161899
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb jaren gewerkt in de industriele broodwereld.
brood is een heel delicaat artikel eigenlijk.
Mensen van de verkoopafdeling bellen met de winkel om te vragen hoeveel brood ze moeten hebben voor de volgende dag.
Dit geven ze op, daar wordt die middag en nacht naar gebakken.
"Vers" brood van Appie wordt voorgebakken geleverd en in de winkel afgebakken, de winkel kan zelf een voorraadje een dag achter de hand houden.
crap in = crap out
pi_98161923
Sms-je van ma: 'Er ligt nog biefstuk en varkenshaas bij ons in de koeling, als je zin hebt mag je ze ophalen' Ik weet wat ik ga eten vanavond :D

M'n kerstdagen supermarkt frustratie post:
quote:
0s.gif Op donderdag 23 december 2010 13:01 schreef V1z0R het volgende:
Kunnen mensen die de hele dag de tijd hebben om naar de supermarkt te gaan, niet gewoon op een ander tijdstip heen? Of laten ze mij expres 15min. in de rij wachten puur omdat ze de tijd hebben en mij willen irriteren?
En dan ook nog het bedrag van 80euro bij elkaar proberen te sprokkelen, terwijl ze aan biljetten maar tot 70euro komen en dan met hun te dikke vingers in hun te kleine portemonnee de 4euro aan dubbeltjes beginnen te tellen terwijl ze allang weten dat het pinnen wordt!

Terwijl daarvoor je enkels aan gort zijn gebeukt door terreurkindertjes met van die kleine winkelwagentjes, je hele hordes seniele bejaarden moet ontwijken die je vragen, 'meneer wilt u dat voor mij pakken want ik kan er niet bij...', je ruzie hebt gemaakt met huisvrouwen waarvan je hun overvolle karren die al 5minuten op dezelfde plek staat een 10cm hebt verzet omdat je er bij moet, omdat je van HUN! kar af moet blijven...

En dan is de zalm ook nog eens op :'(

[/frustratiepost]
:D Ik was die dag pissig volgens mij...
pi_98162000
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Broodverbetermiddel ftw B-)

Dat was iets smerigs, maar brood wordt er minder snel oudbakken door. Het oud worden van brood gaat in hetzelfde tempo waarmee wij ouder worden. Alleen onze tht ligt wat verder.
Het brood van de plus smaakt verdacht lang goed.
In die kantenklaarmixen voor brood zit vaak ook broodverbeterbar zelfs. Maar toch lekkerder somehow.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:53:27 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98162010
Hehehe :D.

Zo voelde ik me gisteren een beetje :'). Het was 14:15, de super was sinds 12 uur open en de schappen waren echt al half leeg. En heb je die enorme karren wel eens gezien? Sommige mensen hadden die echt tot het randje gevuld! :o. Mensen die eerst voor ons stonden (tot ik van kassa wisselde) waren nog aan het uitpakken toen wij alweer buiten stonden :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:53:57 #298
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98162026
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef loveli het volgende:

[..]

"Vers" brood van Appie wordt voorgebakken geleverd en in de winkel afgebakken, de winkel kan zelf een voorraadje een dag achter de hand houden.
Ja dat geldt volgens mij voor alle winkels.
Komt het lekker warm uit de oven , blijft toch het allerlekkerst!
pi_98162062
quote:
Als er na 17 uur geen brood verkocht wordt, kunnen ze het ook niet registreren he :P .

Muis, fijn dat het zo meeviel *O* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:59:31 #300
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_98162277
het blok O+ ow wil ook zo graag meedoen! samen met vriendlief! maar de tv bevalt mij ook niet echt nee. Het lijkt me gewoon een spannende ervaring om dat te doen.Zou ik gewoon echt gaaf vinden.

(wss naar een maand niet meer..dan zit alles tegen haha)
~ Bonito La Risa ~
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:00:15 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98162319
honger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')