Will a puppy do?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Eigenlijk hou ik meer van katjes dan van jurkjes.
Daarom is het stom dat ik er geen mag
door het plaatje in de OP
Aparte kamer als huisbibliotheek inrichten?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Boeken![]()
Ik overweeg mijn boeken de huiskamer uit te doen, maar weet niet waarheen ermee. Het zijn er tussen de 5000 - en 10.000We hebben er meer dan de dorpsbibliotheek.
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik vragen waarom jullie wel foto's op FB zetten maar niet op Fok? Dat is toch ook een openbaar medium?
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.
Hebben we gehad. En toen de muur doorgetrokken waardoor we nu een L-vormige woonkamer hebben. Missschien naar mijn eigen kamer, als het balkon er eindelijk bijgetrokken is.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Aparte kamer als huisbibliotheek inrichten?Dat wil ik als ik later groot ben.
Oke. Al is FB volgens mij ook niet helemaal veilig. Staat me iets van bij dat de foto"s via google toch te vinden zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Ewelina het volgende:
[..]
bij facebook kun je instellen of je je foto's voor iedereen openstelt of alleen voor vrienden. En die vrienden kun je zelf bepalen.
Heb al wat pogingen gedaan maar tenzij ze een profielfoto zijn of een herkenbare naam hebben kon ik ze niet vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oke. Al is FB volgens mij ook niet helemaal veilig. Staat me iets van bij dat de foto"s via google toch te vinden zijn.
Beetje ongesteldheidssymptomen moet je wel incalculeren met wat paracetamol prima te verhelpen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ga ook slapen. Toch redelijke krampen vanavond, hopelijk is dat morgen over, lange dag, van 9 tot 3 alleen maar vergaderen. Wel met een lekkere lunch tussendoor, hoorde dat we vis krijgen..
Eens idd!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb kwaks foto's al gezien. Ze lijkt echt op d'r moeder
.
oeh deze is leuk! alleen jammer dat ze geen andere kleur hebben, ik vind die twee kleuren groen echt precies niet bij elkaar staanquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik deze wil kopen.Als ik er al zo lang aan denk, moet ik het maar gewoon doen denk ik.
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, wil wel meeposten over jurkjes, maar teveel pijn. Voel me helemaal niet goed.
Nog pijn bij ademhalen?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, wil wel meeposten over jurkjes, maar teveel pijn. Voel me helemaal niet goed.
idd zeg! ben nu best heel benieuwd hoeveel boeken ik zelf eigenlijk heb, zou het echt niet weten.. maar nog geen 1000 denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Amsel het volgende:
Jemig Tink, dat zijn veel boekenFoto? Volgens mij ziet dat er geweldig uit!
Meestal een dag of 3quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mja, antibiotica, dus ik hoop maar dat het snel aanslaat, ben de pijn echt wel zat. Ga me wel ziekmelden morgen denk ik.
Duik je bedje in joh, je kunt er weinig aan doen en hoe meer je slaapt hoe beter.quote:
Och jeetje ja je bent vrijquote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ga ik zo ook doen.. Thnx.. Had me m'n vrije dagen een beetje anders voorgesteld.
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat doen ze als je je ziek meldt op je vrije dag? Is dat pech van je dag, of kan je er wat mee?
Ditquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.
Neem aan dat je dan je vrije dag 'inwisselt' voor een ziektedag.
43kmquote:Op maandag 13 juni 2011 22:53 schreef anna82 het volgende:
Bah XM, heel veel beterschap!
Ik doe eens gek en post een lijstje:
O: bakje kwark met banaan, havermout en framboos
B: 43 km wandelen en ik heb daarbij gegeten:
- dubbele boterham worst met augurk en mosterd
- dubbele boterham gebakken ei
- 1 boterham pindakaas
- 1 kopje kippenbouillon
- 1 koekje bij de thee
- 1 mini-mars
- 2 chocoladekoekjes
- 2 volkorenkoekjes
- 1 banaan
Ergo: best heel veel!!
D: broodje kroket en wat patatjes
T: klein stukje appelgebak met slagroom en thee
Morgen eet ik weer groenten enzo
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef anna82 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar eerder over gediscussieerd hier en was toen de conclusie dat dat gewoon kan.
Neem aan dat je dan je vrije dag 'inwisselt' voor een ziektedag.
Bij ons werkt het iig wel zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ditwettelijk bepaald (uit mijn hoofd, moet dat wel checken).
Die kan ik niet lezen in de tram!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:59 schreef Viking84 het volgende:
En ik droomde dat ik naar Utrecht ging verhuizen en een week voor het eerste examen besloot dat ik nog een een VWO-examen wilde doenJaren na m'n middelbare schooltijd. Dus. Het zit me wel dwars dat ik geen VWO heb gedaan, want ik droom er nog regelmatig over
. En m'n moeder had al een familieweekje gepland in de examenperiode, dus ik moest maar naar de tweede zitting gaan
.
Mijn top secret identity! Wat doe je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
43 km? anna, jij held! Hoe voelen je voeten nu?
Hahaha, ja, dat wiskunde, daar droom ik ook nog regelmatig overquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:26 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
Ik droom nog wel eens dat ik mijn wiskundeles straal vergeet. Of dat ik mijn huiswerk al weken niet gedaan heb en daar in de les pas achter kom. De angst voor de wiskundelerares zit blijkbaar diep![]()
(kwak begrijpt me vast wel).
Wat een heerlijkheidquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:41 schreef MarMar het volgende:
Lijstjes van afgelopen weekend waren ongeveer zo:
O: croissantje, bruin pistoletje, mini chocoladebroodje, mini scone, schaaltje vers fruit, roerei, cappuccino, verse jus, champagne
L: salade met gebakken vis of broodje zalm en zelfs een keer een broodje kroket tijdens ons fietstochtje, man wat is een kroket lekker als je daar al ruim 3 jaar niet eentje van gehad hebt
T: koffie/cappuccino met wat lekkers
D: viergangendiner, voorbeeld: diamanthaastartaartje, kwartelbouillon, eendenborst, karnemelksorbet met natuurlijk een lekker flesje wijn
en dan nog een avond T: koffie met een likeurtje en bonbons ofzo
Dit weekend heeft me bijna 2 kg gekost, maar die heb ik er zo weer af is het plankomend weekend nog wat verjaardagen, maar eind van de maand zit ik weer keurig rond die 70 heb ik mezelf beloofd!
Dat is wel kortzichtig idd. Maar snel in actie komen dan! Vandaag een huisarts hosselen en om een briefje vragen. Hoe sneller het geregeld is, hoe beter toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:41 schreef Viking84 het volgende:
Ik krijg alleen een nieuwe wekker vergoed met een briefje van de huisarts (die ik nog niet eens heb dus)
. Kom óp zeg, net alsof ik door eoa mirakel weer goed ga horen en wel een gewone wekker kan hebben.
Nu moet Mark mij elke werkdag om 7 uur wekken. Ik ga morgenochtend eens proberen of ik wakker word van m'n HTC.
Ik vind het wel een goed idee, je telefoon heeft toch een trilstand en die kan je toch op wekkerstand zetten? Als je die onder je kussen legt word je daar vast wel wakker van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:14 schreef Blurred86 het volgende:
dit is vast een domme vraag hoormaar je hebt toch je CI dus dan kun je je wekker toch horen? anders telefoon op matras leggen en zorgen dat wekker trilt? ik word daar iig wel wakker van altijd als ik gebeld word 's ochtends
Een trilwekker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Blurred86 het volgende:
kun je je CI niet gewoon inlaten snachts dan ?![]()
wat voor wekker heb je dan eigenlijk de je wel wekt? iets met licht ofzo?
Met trilkussen en lichtflitsen ja. De lichtflitsen zet ik wel uit hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:19 schreef Blurred86 het volgende:
kun je je CI niet gewoon inlaten snachts dan ?![]()
wat voor wekker heb je dan eigenlijk de je wel wekt? iets met licht ofzo?
Oh mijn telefoon is mijn wekkerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:18 schreef V1z0R het volgende:
Blijkt wel dat je slechter slaapt wanneer je je telefoon dichtbij je hoofd hebt...
Hihihihihi.quote:
Neem de dichtstbijzijnde of anders die van je huisgenoot (mits die goed bevalt).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Pff, ik ben dus aan het googlen voor een huisarts, maar het zijn er zoveeeeeel. Hoe moet ik nou kiezen?. Heb al eerder gezocht, hier, en toen had ik er zo één gevonden
.
Die heeft er ook nog geenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neem de dichtstbijzijnde of anders die van je huisgenoot.
Blijft mijn 1e optie over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |