hou je van hardcore rave enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach jij draait weer uurtjes lekkere muziek dat kan ik niet zeggen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa daar heb ik er net een zooi van verwijderd.![]()
Maar op zn tijd is t best leuk ja.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik kan al via ftp muziekjens uploaden naar Viro zn server..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef 129383 het volgende:
[..]![]()
ik ken nog wel wat leuks voor jullie
- FTP server om muziekjes naar te uploaden
- een test stream
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar 1 keer in de zoveel tijd valt alles samen en heb je echt een perfecte kakbeurt. Zo eentje dat je eigenlijk niet hoeft te vegen![]()
lol ieder1 wil actief helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan al via ftp muziekjens uploaden naar Viro zn server..
Daar wordt aan gewerkt. Viro kan niet alles tegelijk.
dalandoquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
Zorg wel dat topic 404 en 403. Verzin de rest zelf maar.
Die zijn iddquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar 1 keer in de zoveel tijd valt alles samen en heb je echt een perfecte kakbeurt. Zo eentje dat je eigenlijk niet hoeft te vegen
500 / 501 ?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Dalando het volgende:
Zorg wel dat topic 404 en 403. Verzin de rest zelf maar.
Snap ik en als we hulp nodig hebben weten we waar we moeten zijn maar op t moment is alles in goede handen. T kost all1 even tijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef 129383 het volgende:
[..]
lol ieder1 wil actief helpen
althans ik heel graag
Die heb ik maar zelden...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Herkenbaar
Maar 1 keer in de zoveel tijd valt alles samen en heb je echt een perfecte kakbeurt. Zo eentje dat je eigenlijk niet hoeft te vegen
Goeie morgen Viro!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
net wakker, nu eerst ff douchen en dan kijken wat jullie geflikt hebben afgelopen weekend
En ik tune in met Usher - MoreBazen dj die nu draait
Dankjewelquote:Op maandag 13 juni 2011 22:37 schreef Viro het volgende:
net wakker, nu eerst ff douchen en dan kijken wat jullie geflikt hebben afgelopen weekend
En ik tune in met Usher - MoreBazen dj die nu draait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |