Wie?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:47 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Flikker op man, das 1 van de Krijsgirls (in betere tijden)
Telefoonnummer graag!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:46 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hier ik zal eerst de mijne posten:
[ afbeelding ]
telefoonnr: Op Aanvraag
www.spatiegebruik.nlquote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef lalelilolu het volgende:
...en ze een vage communicatie studie doet
probeer maar, misschien oud nummer: 0617854291quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
probeer maar, misschien oud nummer: 0617854291Hoe de fuck kom jij aan mijn nummer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
probeer maar, misschien oud nummer: 0617854291WTF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij ken ik de zus van TS, want dat klinkt als een zeldzaamheid in Nederland!Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Zit mijn zus op Fok!?quote:
Ik vat je reactie niet..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
WTF!
Volgens mij ken ik de zus van TS, want dat klinkt als een zeldzaamheid in Nederland!
Soms.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Zit mijn zus op Fok!?
[..]
Ik vat je reactie niet..
Dat nummer is van WTFcalls.itquote:
quote:
[..]
probeer maar, misschien oud nummer: 06178542***Ik kreeg een Bert aan de lijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Sorry, dat was mijn vader, mijn zus moest even naar de WC. Probeer het nog eens.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef NietDoen het volgende:
Maar ff serieus.
Elke vrouw die op kamers gaat, terwijl dit niet noodgedwongen is door ruimtetekort, is een slet?
Pure aannames van TS idd! Misschien is ze wel een hoer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef NietDoen het volgende:
Maar ff serieus.
Een vrouw die op kamers gaat, terwijl dit niet noodgedwongen is door ruimtetekort, is een slet?
Like duh? Ze claimt te gaan voor haar studie zegt ze tegen ma, tegen mij zegt ze voor de vrijheid terwijl ze vrijwel alles mag doen, behalve orgies houden en jongens meenemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef NietDoen het volgende:
Maar ff serieus.
Elke vrouw die op kamers gaat, terwijl dit niet noodgedwongen is door ruimtetekort, is een slet?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef lalelilolu het volgende:
Alsof die slet naar haar grote autistische broer zal luisteren als die har weigert dat te doen
Eerst pics dan verder advies. Sorry people, we have to draw a line somewhere!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef lalelilolu het volgende:
[..]
Like duh? Ze claimt te gaan voor haar studie zegt ze tegen ma, tegen mij zegt ze voor de vrijheid terwijl ze vrijwel alles mag doen, behalve orgies houden en jongens meenemen.
Beetje logisch nadenken komt bij mij als volgt uit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof die slet naar haar grote autistische broer zal luisteren als die har weigert dat te doen
Ik heb een bewerkte foto hier, ogen uitgewist.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Eerst pics dan verder advies. Sorry people, we have to draw a line somewhere!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |