Dat zou kunnen maar toch blijf ik het vreemd vinden. In haar laatste column schrijft ze namelijk:quote:Op zaterdag 18 juni 2011 12:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Misschien omdat anderen daar heen gaan, en ze met hen meevaart? Dat deed ze eerder ook al immers, waarbij ze dezelfde route ging varen als de Stad Amsterdam en alle andere nieuwe vrienden voor even.
En dan ineens is ze vertrokken, varend op de motor.quote:Ik heb alleen nog geen flauw idee hoe lang ik hier blijf (Laura is gisteren verder gevaren naar Bora Bora) en wat ik vandaag ga doen. Ik kijk wel wat en wie er op me afkomt. Al ga ik zeker een keer duiken hier.
bron
Motor aan en gaan met die banaan! Jullie zouden best gelijk kunnen hebben hoor, ik vond het alleen allemaal zo vaag. Ze is trouwens wel twee keer op een koraalrif gelopen, lijkt me niet echt goed voor die boot.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat Banjerkanjer het wel bij het juiste eind heeft, zeker omdat Laura eerst niet weet wat ze wil. Dat betekent volgens mij dat ze op dat moment geen uitnodigingen heeft voor feestjes of barbecues. En als ze dan hoort dat die mensen verder varen, jakkert ze er achteraan.
En ze schreef nog wel dat ze zo goed oplette op de diepte van het water. Blijkbaar kan ze niet wachten tot ze voor het volgende feest wordt uitgenodigd.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:49 schreef spuitje het volgende:
Motor aan en gaan met die banaan! Jullie zouden best gelijk kunnen hebben hoor, ik vond het alleen allemaal zo vaag. Ze is trouwens wel twee keer op een koraalrif gelopen, lijkt me niet echt goed voor die boot.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En ze schreef nog wel dat ze zo goed oplette op de diepte van het water. Blijkbaar kan ze niet wachten tot ze voor het volgende feest wordt uitgenodigd.
Tja..........quote:Vanuit zee had ik al een prachtig plekje gezien om te ankeren, er ligt een groot jacht en ik was in de veronderstelling dat het dus diep genoeg moest zijn, nou niet dus! Ik was al op de helft met proberen tussen de koralen door bij die ankerplek te komen en super optimistisch, toen ik tegen een mega hersenkoraal opbotste..
bron
Wat zou de Sea Shepard daar van vinden? LD is niet alleen vervelend etc, maar maakt ook nog eens het milieu kapot..quote:Ik was al op de helft met proberen tussen de koralen door bij die ankerplek te komen en super optimistisch, toen ik tegen een mega hersenkoraal opbotste..
Ik denk dat Guppy meer kapot gaat van een stoot (twice!) tegen een koraalrif, dan dat het koraalrif daar zelf schade van ondervindt.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat zou de Sea Shepard daar van vinden? LD is niet alleen vervelend etc, maar maakt ook nog eens het milieu kapot..
Ze heeft (volgens eigen zeggen) niet eens toegang tot actuele weersinformatie, haar vader moet haar die dagelijks door telefoneren. Of ze dan wel alle benodigde zeekaarten in haar bezit heeft, ik zou bijna denken van niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:22 schreef Alleskids het volgende:
is het niet verplicht om actuele zeekaarten aan boord te hebben van de gebieden waar je naar toe gaat?Ook wel handig gezien de ondiepten en koraalriffen. Een beetje zeeman/vrouw/zeiler zou dat wel doen lijkt me, en Laura is toch een echte zeiler ?
Boeffie!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Lara Derrek #1 Nederlandse solozeilster
Ze is nu veel minder spichtig, dat is waar ja!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef vergezocht het volgende:
Over een paar jaar kan Laura verschijnen in de Playboy.![]()
Ik kan niet wachten...
Bij d'r 18e, is het gewoon een babequote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze is nu veel minder spichtig, dat is waar ja!
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef vergezocht het volgende:
Ik kan niet wachten...
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wet T-shirt contest
Dan ben jij ook weer over de 50...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:29 schreef vergezocht het volgende:
Ik kan niet wachten...
Heeft ze wel een roetfilter op haar dieselmotor?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:09 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat zou de Sea Shepard daar van vinden? LD is niet alleen vervelend etc, maar maakt ook nog eens het milieu kapot..
Idd! Ze bakt er niet veel van qua milieu!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heeft ze wel een roetfilter op haar dieselmotor?
Vind 't wel een raar verhaal, want hoe is dat grote schip dan op die ankerplaats gekomen? Kan Laura toch niet zo goed zeilen?quote:
Ze kan niet zo goed zeilen als haar vader indertijd beweerde in de rechtbank. Dat heeft ze daar ook verklaard.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind 't wel een raar verhaal, want hoe is dat grote schip dan op die ankerplaats gekomen? Kan Laura toch niet zo goed zeilen?
En was het werkelijk de enige plek die ergens op leek, of zag Laura in het grote schip alweer gratis feesten en maaltijden.
Eigenlijk zegt ze zelf dat ze niet op de diepte hoefde letten omdat dat grote schip er lag. Beetje dom dus...........quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind 't wel een raar verhaal, want hoe is dat grote schip dan op die ankerplaats gekomen? Kan Laura toch niet zo goed zeilen?
En was het werkelijk de enige plek die ergens op leek, of zag Laura in het grote schip alweer gratis feesten en maaltijden.
Is dat zo, dat ze dat gezegd heeft? Het lijkt mij dat ze veel moeite heeft met die dieptes, is daar geen deugdelijk instrument voor of heeft ze dat niet gebruikt in de haast om bij dat grote jacht te komen.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ze kan niet zo goed zeilen als haar vader indertijd beweerde in de rechtbank. Dat heeft ze daar ook verklaard.
En natuurlijk wilde ze daarom bij dat schip liggen.
Ja hoor, ze heeft een dieptemeter aan boord. Maar aangezien dat grote jacht daar lag is ze er vanuit gegaan dat ze zo door kon varen en heeft ze niet op die meter gelet.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 22:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat zo, dat ze dat gezegd heeft? Het lijkt mij dat ze veel moeite heeft met die dieptes, is daar geen deugdelijk instrument voor of heeft ze dat niet gebruikt in de haast om bij dat grote jacht te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |