Staat hier ook al de hele dag aan.. Hoewel vriendin van broertje nu aan het zappen is..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://pinkpop.vpro.nl/2011
Band of Horses liveMOOI
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja, ik ben laatst ook keihard opgelicht (al was dat voor iets minder geld) toen ik het me niet kon voorstellen omdat die gast zo oprecht over kwam.
Wat heb je gemailedquote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.
Ik zal wel naïef zijn. Benieuwd wat 'ie op m'n mail te zeggen heeft iig.
Kan ik met Sony wel. Heel handig.quote:
Zeg dat je 1500km er voor over hebt om iets anders te doen dan een blok op te halenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar iemand 1500km (+ 900 eigenlijk) laten rijden voor een kutblok is wel heel hard.
ben ik wel met je eens.. dat doe je toch niet? Maar we zullen idd wel teveel vertrouwen hebben in de goedheid van de mens.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij bleef maar doorgaan over of ik wel alle aansluitingen etc gecontroleerd had. Nou moet ik toegeven dat ik dat niet gedaan had want ik wist zeker dat alles goed zat en dat zou nog niet de olie dáár verklaren.quote:
quote:Hi Helmut,
Yesterday I removed the engine again. And before I did, I checked all the lines. Vacuum lines, oil lines, fuel lines, electrical lines, coolant lines.. and I'm absolutely sure everything was connected as it should be. Also, before I started to remove the engine I started it once more with the fuel tank out of the way to see if i could determine where the oil was coming from. Well, the frame was blocking my sight so that didn't help much so after 3 sec. I stopped it again.
Then I started to remove the engine from the bike and while disconnecting everything I paid attention to all the connections to be sure they were all as it is supposed to be. And I'm 100% sure it was.
With the engine removed this is what we see (see attachments):
You can still see a puddle of oil and if you look closely at the the "cutout" on top of the engine (just above the engine nr.) another one. In green I've indicated the way the oil was flowing down. The other picture shows the right-hand side of the engine which is completely 'dry' of any oil.
The only explanation I've got for this is that the oil is coming out of the rear cylinder's head somewhere (with the engine installed in the bike it's impossible to look at it). And you've got to agree with me, there's no way there could be oil there in case of messing up the connections (which, again, I'm sure we did not).
Kind regards,
Ik vond de opmerkingen van die kerel de hele tijd over OOK dingen zien die er niet zijn wel mooi. Alleen jammer dat ze hem niet begrepenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Timmos het volgende:
OH NOES.. IT'S SATAN![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)n_gabberfeestje.html
Oh my ''god''
Soms word je zo moe van tweede hands zooi. Ik ben ook nog steeds in gevecht om m'n lens. Succes ermee, dat het bij jou een stuk makkelijker moge gaan dan bij mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij bleef maar doorgaan over of ik wel alle aansluitingen etc gecontroleerd had. Nou moet ik toegeven dat ik dat niet gedaan had want ik wist zeker dat alles goed zat en dat zou nog niet de olie dáár verklaren.
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Timmos het volgende:
Mn ma heeft een hup holland hup parkiet gehad voor dr verjaardag![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Timmos het volgende:
Mn ma heeft een hup holland hup parkiet gehad voor dr verjaardag![]()
[ afbeelding ]
Eer het EK is dan is dat beest er al niet meer gok ikquote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
En wat doen jullie ermee wanneer we er in de groepsfase uitgeknikkerd worden?
Jawel man, vogels zijn toffe beesten!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Eer het EK is dan is dat beest er al niet meer gok ik..
Ik gok op iets van een gaskachel. Weet je het zelf?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef SP22 het volgende:
Iemand enig idee wat dit is?![]()
[ link | afbeelding ]
What is this? by opticalworld, on Flickr
het is een onderdeel van een gecrasht WWII vliegtuig. Ik gok iets van het dashboard. Maar we weten niet precies wat het is en of het idd van het vliegtuigtype afkomstig is wat we denken dat het is. ( Een Whitley)quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik gok op iets van een gaskachel. Weet je het zelf?
Gelukkig niet. Ben het huis ontvlucht op een gegeven momentquote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef Doodkapje het volgende:
Puala, ben je al een beetje stoned?! Las het verhaal in het vorige topic
Misschien was 't van de kachel!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef SP22 het volgende:
[..]
het is een onderdeel van een gecrasht WWII vliegtuig. Ik gok iets van het dashboard. Maar we weten niet precies wat het is en of het idd van het vliegtuigtype afkomstig is wat we denken dat het is. ( Een Whitley)
Google eens op potmeter H V1 V2 V3... staat er nog meer op deze schakelaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef SP22 het volgende:
[..]
het is een onderdeel van een gecrasht WWII vliegtuig. Ik gok iets van het dashboard. Maar we weten niet precies wat het is en of het idd van het vliegtuigtype afkomstig is wat we denken dat het is. ( Een Whitley)
Gratis stoned worden... jammer dat het geen weekend isquote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Ben het huis ontvlucht op een gegeven moment
Als ik iets smerig vind is het dit wel. Kan er echt van over mijn nek gaan. Ben niet zo van het stoned worden dusquote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gratis stoned worden... jammer dat het geen weekend is
Ik ga ff eten.. ik ga zo eens verder kijken..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Google eens op potmeter H V1 V2 V3... staat er nog meer op deze schakelaar?
[..]
Gratis stoned worden... jammer dat het geen weekend is
Relaxed, Omniej was ook meegegaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik iets smerig vind is het dit wel. Kan er echt van over mijn nek gaan. Ben niet zo van het stoned worden dus
Hoe was chateau noisy?
Wel een mooie lokatie om een modelshoot te doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef tubacloud het volgende:
noisy is wel gaaf, paar weken geleden ook geweest... wij zijn die heuvel opgeklommen, maar 2 anderen die daar waren zijn gewoon via de voordeur naar binnengelopen
Noisy is mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Relaxed, Omniej was ook meegegaan.
Was wel hilarisch eigenlijk. Eerst met veel moeite en spanning binnengekomen. Daar een lampenfitting voor een camera aangezien, peentjes staan zweten. Komen we twee Belgen tegen waarvan eentje Noisy op zijn rug had getattoeerd!
Noisy zelf was echt echt vervallen en dichtgegroeid:
[ afbeelding ]
Daarna nog naar Liege-Guillemins geweest. Wel relaxte dingen geschoten... waaronder:
[ afbeelding ]
Is dat een hint?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wel een mooie lokatie om een modelshoot te doen
Heb jij een prinsessenjurkje?quote:
dat wel ja... ook in die badkamer met 2 badkuipen aan elkaar vast geweest?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wel een mooie lokatie om een modelshoot te doen
Ik vond de wow factor ook tegenvallen... het is te vervallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Noisy is mooi![]()
haha, wel grappig dat jullie peentjes hebben staan zwetende locatie word platgelopen, maar zie zelden echt een prachtige reportage voorbij komen waarbij ik denk WAUW
![]()
.
Die 2e locatie ken ik niet..
Eerst verhuizen, ingewerkt worden en die auto van je inrijden, jongedame!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb wel een prachtige mooie bordeaux rode gala jurk ja
Toch vind ik het wat hebben. Ik vind het mooier dan Doel of die locatie in Japan. Maar dat komt ook omdat ik gewoon van kastelen houd.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik vond de wow factor ook tegenvallen... het is te vervallen.
Ja baas!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eerst verhuizen, ingewerkt worden en die auto van je inrijden, jongedame!
Waar is Omniej als je m nodig hebtquote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef Puala het volgende:
Noisy, daar heb ik mijn hoogtevrees overwonnen, want mooie foto's ftw
hahaha, wij ook... nog op die buitenste rand gestaan daarboven? die is volgens mij ook al flink verrotquote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waar is Omniej als je m nodig hebtWe zijn die toren in geweest, mogal een gedoe met zijn loeizware statief.
We hadden dus een hele discussie met die Belg over dat er zo'n 1100 kastelen in België zijn en maar 500 nog in gebruikquote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Toch vind ik het wat hebben. Ik vind het mooier dan Doel of die locatie in Japan. Maar dat komt ook omdat ik gewoon van kastelen houd.
Oeh, dat heb ik ook gedaanquote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waar is Omniej als je m nodig hebtWe zijn die toren in geweest, mogal een gedoe met zijn loeizware statief.
Mja... op die klokkentoren...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
hahaha, wij ook... nog op die buitenste rand gestaan daarboven? die is volgens mij ook al flink verrotgelukkig ben ik niet zo zwaar...
Hmm, dat zou ik niet durven zeggen. Ik weet dat er bovenin Frankrijk wel echt heel erg veel leeg staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
We hadden dus een hele discussie met die Belg over dat er zo'n 1100 kastelen in België zijn en maar 500 nog in gebruik
Ben benieuwd of dat slechts een ruwe schatting is, of dat het echt zo is
Ik zie een mooie shoot in je galajurk daarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh, dat heb ik ook gedaanDat uitzicht is zo mooi! Het actiefilmpje waarbij ik naar beneden klauter is wat minder
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:52 schreef Merlijn het volgende:
Oeh, daar wil ik ook nog wel een keer heen!
Snel wezen,... het enige wat ik echt mooi vond was de hal en een kamer met een open haard boven.quote:
Mja het is een beetje gek eigenlijk... Toen ik die torens voor het eerst tussen de bomen vandaan zag komen had ik echt even een "wowquote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Noisy is mooi![]()
haha, wel grappig dat jullie peentjes hebben staan zwetende locatie word platgelopen, maar zie zelden echt een prachtige reportage voorbij komen waarbij ik denk WAUW
![]()
.
Die 2e locatie ken ik niet..
Wat een ramp was dat inderdaad... Achteraf gezien had ik mijn statief gewoon lekker beneden moeten laten staan. Boven was hij toch niet nodig en dat had heel wat gedoe gescheeld. Wie gaat er nou een glijbaan-achtige trap beklimmen met een loeizwaar statief in z'n linkerhand en een zware camera in z'n rechterhand?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Het klaslokaal vond ik ook wel een toffe.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Snel wezen,... het enige wat ik echt mooi vond was de hal en een kamer met een open haard boven.
Ik ben benieuwd naar die van jou, joh... zo op je LCD zag ik wel een paar goed belichte...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het klaslokaal vond ik ook wel een toffe.
Momentje nog.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar die van jou, joh... zo op je LCD zag ik wel een paar goed belichte...
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Puala het volgende:
NU: http://94.100.114.98/1316(...)16488480_5_-OAq.jpeg
Noisy (6 oktober 2010): http://puala.nl/wp-content/uploads/2011/06/IMG_4432.jpg
"Nu" staat je 100x beter....quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Puala het volgende:
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Momentje nog.
[..]
Is dat die ruimte met al die wasbakken trouwens?
Dankjewelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja staat beter bij een bordeauxrode galajurk!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:07 schreef Puala het volgende:
Kon je nog staan bij die ruimte met wasbakken? Ik durfde daar niet eens meer naar binnen... en 1 verdieping hoger had je er nog eentje maar dat was ook niet aan te raden...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:08 schreef Omniej het volgende:
[..]
Momentje nog.
[..]
Is dat die ruimte met al die wasbakken trouwens?
Je gaat hard? Je gaat lekker? Je gaat los?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
ohh ik ben zo hard los aan het gaan in mijn kamerheerlijk
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je gaat hard? Je gaat lekker? Je gaat los?
Man, je kon op tig plekken nog staan! Ik ben benieuwd naar jullie hele serie. Waar kan ik ze vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kon je nog staan bij die ruimte met wasbakken? Ik durfde daar niet eens meer naar binnen... en 1 verdieping hoger had je er nog eentje maar dat was ook niet aan te raden...
Gmta.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je gaat hard? Je gaat lekker? Je gaat los?
Klinkt goedquote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]keihard aan het meeschreeuwen met het oude werk van Anouk
Ik ook.... op 94 Hours van As I Lay Dyingquote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
ohh ik ben zo hard los aan het gaan in mijn kamerheerlijk
Man, ik heb me daar toch op en neer staan springen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kon je nog staan bij die ruimte met wasbakken? Ik durfde daar niet eens meer naar binnen... en 1 verdieping hoger had je er nog eentje maar dat was ook niet aan te raden...
Mijn foto!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef Puala het volgende:
Timmos, herken je deze nog?![]()
http://puala.nl/wp-content/uploads/2011/06/Doel-76-van-95.jpg
http://www.schiet7kleuren.nlquote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Man, je kon op tig plekken nog staan! Ik ben benieuwd naar jullie hele serie. Waar kan ik ze vinden?
Gooi er eens meer online! Ik wil meer zienquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://www.schiet7kleuren.nl
portfolio>urban staan deze 5 plus nog 5 van luik... de andere moet ik nog maar even zien wat ik ermee kan... ik vond mijn eerste urbex kwa platen lekkerder (maar die vond jij weer te schuin)
Is het 'restmateriaal' op je Flickr gooien niet een idee dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
http://www.schiet7kleuren.nl
portfolio>urban staan deze 5 plus nog 5 van luik... de andere moet ik nog maar even zien wat ik ermee kan... ik vond mijn eerste urbex kwa platen lekkerder (maar die vond jij weer te schuin)
Ik MOET eerst de poster voor mn expo afmaken, want hij moet morgen naar de drukkerquote:Op maandag 13 juni 2011 20:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is het 'restmateriaal' op je Flickr gooien niet een idee dan?Het spul dat je niet echt in je portfolio wilt hebben, maar nog wel de moeite van het laten zien waard is, zeg maar.
Die poster maakt zichzelf nietquote:
Ik wil nog een keer terug naar Doel, vanwege nieuwe lens.. Maar wil niet alleen en is hier verder niemand die 't interesseertquote:Op maandag 13 juni 2011 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, kom hem net tegen op zoek naar mijn noisy-rampen-foto
???quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik ben een B&J verslaving aan het ontwikkelen...
Sorry ik zag deze niet... niet gevonden....quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef tubacloud het volgende:
[..]
dat wel ja... ook in die badkamer met 2 badkuipen aan elkaar vast geweest?
Ik wil er best nog een keer heen, het is alleen een beetje te ver.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer terug naar Doel, vanwege nieuwe lens.. Maar wil niet alleen en is hier verder niemand die 't interesseert..
Ik wil nog wel een keer met mijn foto-matties gaan... kun je joinen. Omniej wil vast nog wel een keerquote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer terug naar Doel, vanwege nieuwe lens.. Maar wil niet alleen en is hier verder niemand die 't interesseert..
Ik dacht aan BJ's... maar goed,... dat zegt meer iets over mijquote:
Ik poker liever.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik dacht aan BJ's... maar goed,... dat zegt meer iets over mij
Ik weet niet of zij ook verslaafd is aan pokerquote:
Ach ik sta er niet negatief tegenover nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een keer met mijn foto-matties gaan... kun je joinen. Omniej wil vast nog wel een keer
Ik wist nog een kaartje dat je mocht kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
ik word gebeld door een vriendin die bij deadmau5 staat
Ik heb geen geld.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wist nog een kaartje dat je mocht kopen.
Je bent mensen nog geld schuldig?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Puala het volgende:
Zucht, mensen die niet accepteren dat ik geen zin meer heb om met ze af te spreken, maar toch blijven aandringen![]()
![]()
Ja, leuk juist! Je ouders waren blij dat je thuis was of niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Omniej het volgende:
Die ruimte met die twee badkuipen heb ik ook gemist ja. Baal ik van, want achteraf zie ik daar inderdaad foto's van op Flickr staan.
Maar goed, heb sowieso best veel ruimtes gemist volgens mij.
[..]
Ach ik sta er niet negatief tegenover nee.
Nee absoluut niet. Zijn schoenen liggen nu al sinds 6 oktober 2010 bij mij. En hij wilt ze nu ophalen, drankje doen etc. En ik heb zoiets van *rilling over de rug* nee alsjeblieft niet.quote:
Want...? Hij krijgt er dorst van als hij zijn schoenen moet ophalen? Geef m een fles water mee en zeg dat het goed is zo!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Zijn schoenen liggen nu al sinds 6 oktober 2010 bij mij. En hij wilt ze nu ophalen, drankje doen etc. En ik heb zoiets van *rilling over de rug* nee alsjeblieft niet.
Dus ik zeg dat ik geen interesse heb en dat ik ze best op wil sturen. Maar daar gaat ie dus niet mee akkoord
Zo heb ik nog één van mijn favoriete shirts liggen bij een gozer.... 1000 keer gevraagd of 'ie hem op wilde sturen maar gebeurde steeds niet en ondertussen istie verhuisd maar ik wil godverdomme dat shirt nog wel terug. 1,5 jaar later.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Zijn schoenen liggen nu al sinds 6 oktober 2010 bij mij. En hij wilt ze nu ophalen, drankje doen etc. En ik heb zoiets van *rilling over de rug* nee alsjeblieft niet.
Dus ik zeg dat ik geen interesse heb en dat ik ze best op wil sturen. Maar daar gaat ie dus niet mee akkoord
Gebeurt nu..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Isdatzo het volgende:
En wat zit er aan de achterkant? Heb je 't al eens open gehad?
ff bij je tandarts langs morgen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zoek zo'n spiegeltje op een flexibel stokje (om onder dingen te kunnen kijken).
Hij moet hier ergens liggen.. maar waar.
Bel hem op en zeg dat ze vanaf morgenochtend bij de voordeur staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan wacht hij dus ook morgenochtend bij de deur...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bel hem op en zeg dat ze vanaf morgenochtend bij de voordeur staan.
Stuur gewoon op zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat we de ruimte gemist hebben?quote:
Geen idee, ik heb ze helemaal niet zien staan.quote:Je ouders waren blij dat je thuis was of niet?Ze zwaaiden wel enthousiast
http://hobby.marktplaats.(...)Xn%2FAypbSQQ%3D&df=1quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef SP22 het volgende:
[..]
Gebeurt nu..
[..]
ff bij je tandarts langs morgen?
Ik wil verdorie mijn foto's en als ie die schoenen moet hebben kan ie 7 euro overmaken + adres vermelden en dan komen ze. En anders verdwijnen ze eind deze maand in de container tijdens het verhuizen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat we de ruimte gemist hebben?
[..]
Geen idee, ik heb ze helemaal niet zien staan.(stond achter de struik)
Ik heb een hele mooie met flexibele stok die je met een knobbeltje bij je duim kon kantelen en zo. Ergens.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
http://hobby.marktplaats.(...)Xn%2FAypbSQQ%3D&df=1
Heb je nog foto's bij hem liggen? Dat is irritant. Sowieso weggooien op een gegeven momont ja!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil verdorie mijn foto's en als ie die schoenen moet hebben kan ie 7 euro overmaken + adres vermelden en dan komen ze. En anders verdwijnen ze eind deze maand in de container tijdens het verhuizen.
Ja, een heel gaaf portret wat in noisy genomen is. Wil hem digitaal op hoge resolutie hebben en dat mocht. Maar ja, dan wil ik hem wel hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je nog foto's bij hem liggen? Dat is irritant. Sowieso weggooien op een gegeven momont ja!
Wat een episch ding was dat zeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]Gaan we toch een keer terug naar Noisy... misschien dat ik die fitting boven mijn naad laat tattoeëren.
Zuur ja...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, een heel gaaf portret wat in noisy genomen is. Wil hem digitaal op hoge resolutie hebben en dat mocht. Maar ja, dan wil ik hem wel hebben
Braafquote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zuur ja...
* Doodkapje voor Puala aan de Noisy-feauteaux gaat
Nee jullie drietjes dan!!! Roepen iets met "kamer-dit, kamer-dat..."quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat een episch ding was dat zeg.
[ afbeelding ]
Dat was 'm, de bloody bastard. "Ik hoorde hem klikken!"
LOL!!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel verdomde veel idd...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je denkt dan ook echt dat ik recht in dat ding ga kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Omniej het volgende:
Ja als je dat ding van zijkant ziet, is het verdomme net een camera.
Jij komt aanlopen en na waarschuwen ga je er pal voor staan.Jij was degene die toen had kunnen zien dat het gewoon een fitting was, je keek als het ware recht in de 'lens'...
Moet er nu gewoon nog hardop om lachen.
Ik gooi de maddafakkers nu op Flickr... Poster af trouwensquote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef Omniej het volgende:
En uiteindelijk "fuck it, jij hebt er nu toch al voorgestaan, we gaan gewoon naar boven"
Ik heb tegen een vriendin aan liggen janken van angst bij deel 1 omdat ik niet wist dattie nep was.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef SP22 het volgende:
Kan ik nog slapen na Paranormal Activity 2? Anders moeten jullie me weer gezelschap houden..
Als je tegen horror kunt, kan je wel slapen jaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef SP22 het volgende:
Kan ik nog slapen na Paranormal Activity 2? Anders moeten jullie me weer gezelschap houden..
Ligt er maar net aan hoe gek je jezelf maakt hè...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef SP22 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe gek je jezelf maakt hè...
Sommigen zijn al bang voor een lamp.
Camera met motion sensors, death ray's en hittezoekende rakettenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe gek je jezelf maakt hè...
Sommigen zijn al bang voor een lamp.
Hier ga je toch ff 2x veel harder van werkenquote:
Lol, die rieten stoelen staan er nog steedsquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Camera met motion sensors, death ray's en hittezoekende raketten![]()
Ze staan op Flickr trouwens... PUALA ZE STAAN OP FLICKR!!!
[ Flickr Photoset ]
Twee keer zo snel je geluid uitzetten bedoel je.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hier ga je toch ff 2x veel harder van werken
Agossiequote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb tegen een vriendin aan liggen janken van angst bij deel 1 omdat ik niet wist dattie nep was.MET HET LICHT AAN (wat ik NOOIT doe bij films)
Van die binnenplaats stelde ik me ook voor dat het ooit ontzettend mooi moet zijn geweest, maar nu vond ik het allesbehalve fotogeniek helaas...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Puala het volgende:
Wel zonde van die binnen plaats trouwens![]()
Daar ligt nu een dak (?) en dat was eerst een hele mooie plaats om gewoon te fotograferen!
Kan er uren naar luisterenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Twee keer zo snel je geluid uitzetten bedoel je.
"I see oil".quote:Hi Isdatzo,
I see oil ...
... and you are sure, it is no wrong or bad connection of oil-cicuit-relevant hoses or alike.
Ok.
It is lying around the cylinder-foot gasket - you say it is from the cylinder head.
OK.
Did you have the valve-covers off? Maybe to check valves? Did you check they are fixed properly, gaskets sitting right in the "ditches"?
Helmut.
50mm f/1.8? 100 euro?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Valt toch wel mee? Ik heb er 40 euro voor betaald volgens mij.
Heheh, ben jij dat?quote:
Jupquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
50mm f/1.8? 100 euro?
[..]
Heheh, ben jij dat?
2de hands?quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef Isdatzo het volgende:
Alhoewel, dat is wel bijna één motorrijles.
Ja gave foto'squote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Puala het volgende:
http://puala.nl/portfolio/urbex/noisy-6-okt-2010/
Dat zijn mijn foto's van NoisyHet is een dump van alle foto's in de map.. dus mijn excuses als er echte klunzige foto's tussen staan
![]()
ff f5-en als ze er nog niet staan, zit in de laatste fase van het uploaden.
Ik heb hier nog een pentax 50mm f/2 liggen. Moet alleen nog steeds een verloopstuk ervoor kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kan ook eentje uit 1979 kopen voor 25 euro.
Dat gaat zomaar niet passen hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://link.marktplaats.nl/457110082
Maar check die cameraquote:
Volgens mij heb ik die hier ook nog ergens ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pentax 50mm f/2 liggen. Moet alleen nog steeds een verloopstuk ervoor kopen
Waarom?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar check die camera
Trouwensssssssssssssss het is wel jammer dat ik later over wil gaan stappen op Nikon, zit ik straks met allemaal Canonlenzen.
EN 50-200. Wil ze allebei op mijn camera proberen, maar ik weet niet welke adapters goed zijn. En ik mag die van jou ook niet hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die hier ook nog ergens ja.
Die adapter van mij past ook niet op de pentax-objectieven die ik hier heb liggen hoor. Da's een M42 > EOS adapter.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
EN 50-200. Wil ze allebei op mijn camera proberen, maar ik weet niet welke adapters goed zijn. En ik mag die van jou ook niet hebben.
Analoge en digitale lenzen bestaan nietquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Treces het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard, en kan het überhaupt? Een analoge lens op een DSLR..
Hoe duur zijn die omzetdingen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Analoge en digitale lenzen bestaan niet. Alles met EF-mount past op je canon DSLR.
Oh, dacht K-bajonet.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die adapter van mij past ook niet op de pentax-objectieven die ik hier heb liggen hoor. Da's een M42 > EOS adapter.
Weet ik niet en ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Treces het volgende:
[..]
Is dat de moeite waard, en kan het überhaupt? Een analoge lens op een DSLR..
Van pentax naar canon? Paar tientjes. Maar er zijn er zo veel dat ik niet weet wat wel en goed is. En dat vind ik de gok weer niet waard.quote:
Geen idee wat canon FD naar EF kost. Ik betaalde 7 dollar voor mijn M42 > EF adapter dacht ik.quote:
Ah oke, maar er gaat waarschijnlijk wel belachelijk veel kwaliteit verloren niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Analoge en digitale lenzen bestaan niet. Alles met EF-mount past op je canon DSLR. Als er EF-S op staat dan past het alleen op je digitale cropcamera.
ohohhh maar da's nog wel de moeite waard.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, opgezocht. Precies 10 euro incl verzending.
Waarom zou dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Treces het volgende:
[..]
Ah oke, maar er gaat waarschijnlijk wel belachelijk veel kwaliteit verloren niet?
Ach, het is leuk om af en toe wat met oude lenzen te spelen ja.. maar praktisch is het vaak niet echt. Geen autofocus, handmatig diafragma (= of donkere zoeker of zitten kutten met je lichtmeting), kloten met adaptertjes (nouja, als het gewone oude EF-lenzen zijn heb je geen adapter nodig).quote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ohohhh maar da's nog wel de moeite waard.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar check die camera
Trouwensssssssssssssss het is wel jammer dat ik later over wil gaan stappen op Nikon, zit ik straks met allemaal Canonlenzen.
Minder ruis bij hogere ISO? Maar lenzen zijn wel weer duurder. Kwa body's maakt het verder denk ik weinig uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Isdatzo het volgende:
Ik moet de eerste goede reden nog horen voor iemand om over te stappen naar nikon.
Voor de body's hoef je het niet te doen of laten hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Minder ruis bij hogere ISO? Maar lenzen zijn wel weer duurder. Kwa body's maakt het verder denk ik weinig uit.
Neuh, hooguit voor bedieningsgemak als je iets gewend bent bij canon of nikon. Maar ISO is sowieso beter bij nikon, maar canon heeft weer meer megapixels.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Voor de body's hoef je het niet te doen of laten hoor.
Waar slaat dat nou opquote:
GA WEG MET JE CANON!!!/1!?1!11/1!!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voordat er weer een discussie ontstaat of wat beter is; Canon of Nikon...
Nee hoor, want Canon is beter, zelfs Timmos geeft dat toe.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Voordat er weer een discussie ontstaat of wat beter is; Canon of Nikon...
Omdat die lenzen niet gemaakt zijn voor DSLR?quote:
Wat is 't verschil tussen een DSLR en een SLR? Alleen de film is vervangen door een sensor.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Treces het volgende:
[..]
Omdat die lenzen niet gemaakt zijn voor DSLR?![]()
Anders moet ik eens opzoek gaan naar een naar zo'n convertdingetje.
Koop je Sony... die maken alles...quote:
True.. Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad dat het een slecht idee zou zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is 't verschil tussen een DSLR en een SLR? Alleen de film is vervangen door een sensor.
Ik heb hier een loeizware 400mm liggen.. Komt iets harder aan denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk erom knul. Motte een 100-400 tegen uw bakkes?
Eén voor zijn raam. Eén voor jouw raam.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Timmos het volgende:
Ja, doe er wat mee zou ik zeggen..
Oh, wacht..
Yow, ik zit nu ff foto's te bewerken en zie dat ik sinds die mini-meet met je broertje en Omniej erbij 2500 clicks heb gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 21:45 schreef kanovinnie het volgende:
Soms denk ik, jammer dat ik niet zo'n rode strap heb. Maar meestal vind ik het wel grappig
Sowieso ziet mijn camera er door mijn grip er badass uit
Hier wordt niks gejat, dus als je 'm voor mn raam legt dan ben je er nog niet vanaf hoor..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eén voor zijn raam. Eén voor jouw raam.
Dat zijn er best veelquote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yow, ik zit nu ff foto's te bewerken en zie dat ik sinds die mini-meet met je broertje en Omniej erbij 2500 clicks heb gemaakt
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier wordt niks gejat, dus als je 'm voor mn raam legt dan ben je er nog niet vanaf hoor..
Correctie... 2600quote:
Ik heb er 1376 sinds 12 maart, met die dag erbij gerekend dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Correctie... 2600En die meet was op 12 maart... in drie maanden tijd dus
Te eerlijk waarvoor?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
Die gedachte kwam wel in me op. Als ik 'm nu ff ergens in woensel parkeer dan is 'ie binnen no-time weg.
En dan vang ik gewoon 9280 euro hè. Maar ik ben te eerlijk ben ik bang.
Jaja, je bent gewoon aan 't frauderen met je telling!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
wtf eerste foto van dit weekend was IMG_0001, foto daarvoor IMG 9400
Raar.
Je zet 'm daar natuurlijk wel met een bepaald doel neer. Ik weet niet of de verzekeringsmaatschappij daar ook zo over denkt wanneer je ze dat verteltquote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Te eerlijk waarvoor?
Is toch gewoon gepikt dan?
Mijn gordijn is volgens mij berekend op 150.000quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik heb er 1376 sinds 12 maart, met die dag erbij gerekend dus.
Laat pizza 't niet horen.. Die wordt woest als je meer clicks heb dan je zegt..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, je bent gewoon aan 't frauderen met je telling!
Je spiegel bedoel je? Mijne op 50k, zit nu dus op 10kquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mijn gordijn is volgens mij berekend op 150.000
Pizza_boom?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Timmos het volgende:
[..]
Laat pizza 't niet horen.. Die wordt woest als je meer clicks heb dan je zegt..
Zo moeilijk lijkt me dat toch niet om dat te verzwijgenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zet 'm daar natuurlijk wel met een bepaald doel neer. Ik weet niet of de verzekeringsmaatschappij daar ook zo over denkt wanneer je ze dat vertelt.
Oh nee, vast niet. Maar dat maakt het niet minder fraudequote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zo moeilijk lijkt me dat toch niet om dat te verzwijgen?
Die van mij reset bij de 10k.. Denk dat ik de 10k inmiddels wel al bijna 3x gehaald heb..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je spiegel bedoel je? Mijne op 50k, zit nu dus op 10k
Sluitergordijn... zit voor de sensor en achter de spiegel...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je spiegel bedoel je? Mijne op 50k, zit nu dus op 10k
Jij viel er helemaal vanaf?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef SP22 het volgende:
lol..ik schrik harder van mn broertje die half van de bank af valt dan van de film!
Baas!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die van mij reset bij de 10k.. Denk dat ik de 10k inmiddels wel al bijna 3x gehaald heb..
Ik zit op 836.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Die van mij reset bij de 10k.. Denk dat ik de 10k inmiddels wel al bijna 3x gehaald heb..
Ik vind 't nog best meevallenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh nee, vast niet. Maar dat maakt het niet minder fraude.
Mja.. mjaaaaa.. nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik vind 't nog best meevallen.. Hij is toch écht gejat
..
Eh, bed?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo, ik ben opgetut en heb hakken aan. Waar zal ik eens heengaan?
Naar bed?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo, ik ben opgetut en heb hakken aan. Waar zal ik eens heengaan?
Ik ga wel naar de nightshop, nu nog bedenken wat ik ga kopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef Isdatzo het volgende:
Maar andres is achter het station is ook een goede.
Ga naar de Westerscheldequote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga wel naar de nightshop, nu nog bedenken wat ik ga kopen.
Ik bel dan altijd een huisgenoot.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Luiheid op en top, statief uitschuiven zodat ik het licht aan kan doen zonder op te staan
newbiequote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Jemig wat kunnen jullie een hoop ouwehoeren in een half uur, 6 paginas vol!
3fm tijdens SR = 60,60 posts per minuut twee jaar terugquote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
newbie
Sowieso, PUB sc was veeeel sneller.
+1.. Zo niet eng! 1 schrikmoment.. En de rest veel te over the top en het einde afgeraffeld. De meeste lol heb ik aan mn broertje beleefd..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Omniej het volgende:
Ik vond die film trouwens echt geen ruk aan, tweede deel begin ik ook maar niet eens aan...
SR?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
3fm tijdens SR = 60,60 posts per minuut twee jaar terug
Alsof dat nodig isquote:Op maandag 13 juni 2011 22:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet hoe ik mezelf dun moet maken met photoshop, yay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |