Door MPG dus!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik op MSN tegen jou zei dat ik ging slapen, was de afleiding ook voorbij!
Nee, gewoon neequote:xxiloveyouwjnmkjmfa<'33.
Nou ja, ik hield vooral mezelf wakker hoor door tegen MPG en anderen (die jullie toch niet kennen) te blijven pratenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Waarom vinden mensen dat fijn als dit tegen ze gezegd wordt?![]()
xx I Love You begrijp ik, nu de rest:quote:xxiloveyouwjnmkjmfa<'33
dat is wel een heel bijzonder KSC-setjequote:
I love you wil je nooit meer kwijt - en dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee
Waarom vinden mensen dat fijn als dit tegen ze gezegd wordt?![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
xx I Love You begrijp ik, nu de rest:
Wil je Neuken Maar Kun Je Mij Fisten Anaal <33cm diep?.
"kusje kusje I love you wil je nooit meer kwijt... hartje"quote:xxiloveyouwjnmkjmfa<'33.
jouw mother fucking ass dacht ik in eerste instantie aanquote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal 'm eens proberen te vertalen
jmfa is volgens mij "Jij mijn for avah"![]()
![]()
Alhoewel ik daar ook geen nee tegen zeg is het niet de echte BFF.quote:
Oke, te erg dusquote:abm
abmvaatel
wobbi
hvjwjnmk
ntb
newpf
lufja
4evah
Je mannetje for evah jaquote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zal 'm eens proberen te vertalen
[..]
"kusje kusje I love you wil je nooit meer kwijt... hartje"
jmfa is volgens mij "Jij mijn for avah"![]()
![]()
Het was een meisje die het zeiquote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Je mannetje for evah jaIk spreek breezah
De baas is terug
je meisje for evah?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dan beter LSHMSFOAIDMT
[..]
Het was een meisje die het zei
Je meissie danquote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dan beter LSHMSFOAIDMT
[..]
Het kan ook je meisje for evah zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dan beter LSHMSFOAIDMT
[..]
quote:
quote:
Ohquote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het kan ook je meisje for evah zijn.
afk, brb en biw en zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gebruik alleen functionele afkortingen op msn
Zoals Nejedgijzquote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef RockNijntje het volgende:
Ik gebruik alleen functionele afkortingen op msn
iddquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
etc. blijft toch wel de mooiste afkorting.
Hebben we het daarover dan??quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben dan over 15-jarige meisjes met een te dikke laag make-up een voorliefde voor MacDonalds..
Brb, biw, gg en vgquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afk, brb en biw en zo?Die ken ik ook wel ja
BBLquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
afk, brb en biw en zo?Die ken ik ook wel ja
Inderdaad, laten we het over 15-jarige meisjes met een voorliefde voor gitaren hebbenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Zullen we het over iets anders hebben dan over 15-jarige meisjes met een te dikke laag make-up een voorliefde voor MacDonalds..
Ja, zo zijn veel breezersletjes wel ja. Toch:?quote:
Dan is het "je meisje for evah"quote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dan beter LSHMSFOAIDMT
[..]
* RockNijntje 1) draagt geen make-up 2) heeft geen voorliefde voor de MacDonaldsquote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef Bos81 het volgende:
Waarom wil je over me praten?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Inderdaad, laten we het over 15-jarige meisjes met een voorliefde voor gitaren hebben
Jij bent dan ook niet het type waar we het over hadden..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje 1) draagt geen make-up 2) heeft geen voorliefde voor de MacDonalds
Wat is gg en vg?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Brb, biw, gg en vg
Biw bijna nooit meer trouwensDan gewoon "ja, hoi"
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet het type waar we het over hadden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had je het over?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Gelukkig niet neequote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet het type waar we het over hadden..
Groepsgesprek en videogesprekquote:
Niet alle 15 jarige meisjes met gitaren heten Nijntje hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
* RockNijntje 1) draagt geen make-up 2) heeft geen voorliefde voor de MacDonalds
[..]
Waarom wil je over me praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |