The Pain Train that runs every first monday, tuesday, wednesday, thursday and friday of every month.quote:
Neem een hondquote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
paracetamol helpt ook totaal niet als je een kater hebtWaardeloos
Hij was pas laat gaan slapen klaagde hij, vandaar!quote:
Oh, (nog) geen last vanquote:Op maandag 13 juni 2011 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
The Pain Train that runs every first monday, tuesday, wednesday, thursday and friday of every month.
En wat heeft Yuki daarmee te maken? Ik heb niet eens de MSN van haar, en ik werd toch echt wakker gehouden door MSNquote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
Hij was pas laat gaan slapen klaagde hij, vandaar!
Nee okeequote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, (nog) geen last van
Wacht, ik las het verkeerd volgens mij
Laat maar, editquote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft Yuki daarmee te maken? Ik heb niet eens de MSN van haar, en ik werd toch echt wakker gehouden door MSN!
Je kan msn als smoes gebruikenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
En wat heeft Yuki daarmee te maken? Ik heb niet eens de MSN van haar!
Oehquote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wat heeft Yuki daarmee te maken? Ik heb niet eens de MSN van haar, en ik werd toch echt wakker gehouden door MSN!
Ik heb de mijne al bijna een week niet meer aan gehad ..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Msn? Die is hier weer eens kaduuk![]()
Mobiel online zijn terwijl je achter de pc zit
op Twitter?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens anders op vind ik ook goed hoor
Tss. Hier doetie het gewoon hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
Msn? Die is hier weer eens kaduuk![]()
Mobiel online zijn terwijl je achter de pc zit
Nee. Op een strijkplank of zoquote:
Hier staat ie standaard aan, maar ik doe er echt niet altijd veel mee ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de mijne al bijna een week niet meer aan gehad ..
Ja nou? Hier nietquote:
Tijd terug wel. Maar ik heb nu zoiets van Ik ben het altijd die mensen aanspreekt of mailt. Nu is het jullie beurt.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier staat ie standaard aan, maar ik doe er echt niet altijd veel mee ofzo
[..]
Door wie werd jij dan wakker gehouden?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je het klote vindt dat het maar van een kant komt...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijd terug wel. Maar ik heb nu zoiets van Ik ben het altijd die mensen aanspreekt of mailt. Nu is het jullie beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |