Ik bedoelde eigenlijk welk typequote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alfa wrs, ff kijken wat dan te koop is
tweedehands want ik ben nog werkeloos
Nu ben ik ff Alfa-bier Bitch
Je bent een schatjequote:
Kan je die kleine niet in de fabriek neerzetten of zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Alfa wrs, ff kijken wat dan te koop is
tweedehands want ik ben nog werkeloos
JF wil het liefst 155 vanwege de betrouwbare motor, ik wil richting de 156/166 dus de rondere modellen.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je die kleine niet in de fabriek neerzetten of zo?
Daar is ie te lui voorquote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Wie moet dan het huishouden doen?
nog ff en dat dan heeft ie de lagere school af....quote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeeeeee. Echt neequote:Slet: Geef ff R&R op pf :$
Ik: Waarom?
Slet: Gwn, doe mr :$
Of een leuke Brera?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
JF wil het liefst 155 vanwege de betrouwbare motor, ik wil richting de 156/166 dus de rondere modellen.
Als ik ooit een goede lening kan afsluiten (dus baan heb enzo) dan wil ik een nieuwe Guilietta
Guilietta heeft een mooiere kont imo, maar je mag hem best voor me kopen, zou ik erg waarderenquote:
Wat is R&R op PF?quote:
Oeh daar krijg je ook een lekker wijf bij zag ik op TVquote:
Als ik geld zou hebben zou ik zelf een nieuwe auto kopenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Guilietta heeft een mooiere kont imo, maar je mag hem best voor me kopen, zou ik erg waarderen
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh daar krijg je ook een lekker wijf bij zag ik op TV
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slet omdat klote wijfquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat is R&R op PF?En waarom heet ze slet?
Nee die is echt schijtlellijkquote:
Je moet niet geloven wat je op tv ziet hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overigens is de neus van de brera wel mooierquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik geld zou hebben zou ik zelf een nieuwe auto kopen
heb je 20.000 eurie voor me, en nog genoeg om de benzine te betalenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |