Dan moet je maar dieper bukken, heb je daar ook geen last vanquote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wel niet zo in mijn nek hijgen. * john-frusciante houdt daar niet van
Dat is wat ik bedoel, ik weet wel het positieve te benoemen aan mijzelf, maar ben toch over dingen ontevreden (en volgens sommigen ben ik daarom juist vrouw, om te klagenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik was serieus
Mensen moeten echt wat meer van zichzelf houden. Het is gewoon te erg dat mensen zo ontevreden zijn met zichzelf. Verdorie. Zal nog eens een serieuze opmerking maken
Mijn oudtante van 86 heeft laatst ook 3 overvallers haar huis uit gejaagd met haar wandelstokquote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Ladylike het volgende:
Vrouw van 72 doodt overvaller
zie je dat niet alles aan een vrije wapenwet negatief is
Buhbye toekquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moet je maar dieper bukken, heb je daar ook geen last van
* john-frusciante kan zijn tenen aanrakenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan moet je maar dieper bukken, heb je daar ook geen last van
laters toekquote:
Als het om dingen gaat waar je iets aan kan veranderen oke, dan moet je daar gewoon voor gaan. Maar om nou te balen van iets wat gewoon jou is dat is gewoon zonde van je energiequote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel, ik weet wel het positive te benoemen aan mijzelf, maar ben toch over dingen ontevreden (en volgens sommigen ben ik daarom juist vrouw, om te klagen)
Mag je haar dus even laten weten dat ik haar een superheld vindquote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn oudtante van 86 heeft laatst ook 3 overvallers haar huis uit gejaagd met haar wandelstok
Nee sorry, ik moet even een leernicht aftuigen in de vleeshakenkelderquote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
Schat, is dit een bekentenis?
HELP MENSEN
Wie houdt van kinderen en heeft vanavond slaapplaats?
die breng je de eerste vrijdag toch meequote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee sorry, ik moet even een leernicht aftuigen in de vleeshakenkelder
Als ik klaar ben kan je dat met je ellebogen nog doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
* john-frusciante kan zijn tenen aanraken
Ik spreek haar nooitquote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mag je haar dus even laten weten dat ik haar een superheld vind
Heb je een paar duizend euro over? ga ik morgen naar de chirurgquote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als het om dingen gaat waar je iets aan kan veranderen oke, dan moet je daar gewoon voor gaan. Maar om nou te balen van iets wat gewoon jou is dat is gewoon zonde van je energie
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik klaar ben kan je dat met je ellebogen nog doen
Dan schrijf je maar een briefquote:
.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je een paar duizend euro over? ga ik morgen naar de chirurg
Nah tis maar cosmetisch geneuzel, ik houd van mezelf als persoon en daar gaat het volgens mij om
Huh wat? Die leernicht?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die breng je de eerste vrijdag toch mee
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep
[..]
Schat, is dit een bekentenis?
HELP MENSEN
Wie houdt van kinderen en heeft vanavond slaapplaats?
Ik ook niet, mijn speciale talent is beide benen in mn nek kunnen leggenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje kan niet met haar tong bij haar elleboog
is zo geregeld hoor, lik mijn elleboog maarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Jij moet niet zeuren, jij ben gewoon een keilekker wijfquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb je een paar duizend euro over? ga ik morgen naar de chirurg
Nah tis maar cosmetisch geneuzel, ik houd van mezelf als persoon en daar gaat het volgens mij om
Je kunt....nee, laat maarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil niet likkenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
is zo geregeld hoor, lik mijn elleboog maar
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Als ik klaar ben kan je dat met je ellebogen nog doen
Oh ja, moet je me wel komen halen, ik heb geen autoquote:
Dat kan ik ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ook niet, mijn speciale talent is beide benen in mn nek kunnen leggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
als ik je even help welquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
Wat voor 'n Alfa-bitch ben je dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, moet je me wel komen halen, ik heb geen auto
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren, jij ben gewoon een keilekker wijfWeet je best
kom je nou meequote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, moet je me wel komen halen, ik heb geen auto
Tijdelijk alfaloos, maar er wordt aan gewerkt (lees: de belastingen moet mn geld ff storten)quote:
Hé hé, ik ben minderjarig, weg met die zweepquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:24 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat kan ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tis het zelfde effect
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik meen hetquote:Op maandag 13 juni 2011 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gekkie, kei lekker ook nogdas lief dat je dat zegt
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé hé, ik ben minderjarig, weg met die zweep
of ze kan niet meer praten, OF haar hele hoofd is eraf geschroefdquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
dat mag welquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En wat komt er dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tijdelijk alfaloos, maar er wordt aan gewerkt (lees: de belastingen moet mn geld ff storten)
Ik zie voor beide opties wel voordelenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of ze kan niet meer praten, OF haar hele hoofd is eraf geschroefd
of d'r arm beweegt niet meerquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
of ze kan niet meer praten, OF haar hele hoofd is eraf geschroefd
Alfa wrs, ff kijken wat dan te koop isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |