quote:
heb een foto van je gezien je ziet er goed uitquote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
1968. Zonder blikken dan wel blozen. Of gêne.
You do the math!
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in Den Haag geweest, wist niet wat ik zag wat is het daar smerig zwerfvuil, die trams die stangen waren echt te vies om aan te pakken, stond echt verbaasd.
nou nou, vlak Aerdenhout niet uit, we kwamen er door heen met de trein staan mooie huisjesquote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leuker_!
KLUNDERT REPRESENT!
Math done.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
You do the math!
Ouder dan jij, mannetje!quote:
Dankjewelquote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Math done.
Ow dan ben je nog beswel piep
Je wordt met gemak een oud wijf en de potloodtest zal vast ook niet werken?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
You do the math!
Ooit zal ik best een oud wijf worden. Hoop ik tenminste. Maar voorlopig nog effe niet. En die potloodtest flunkte ik tien jaar terug al. Met opgeheven hoofd, ter compensatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je wordt met gemak een oud wijf en de potloodtest zal vast ook niet werken?
Maar van harte gefeliciteerd met je geboortedag
Maar er gaat niets boven Grunn!! Toch Disana?quote:
Blijf je in Klundert wonen eigenlijk? Of ga je naar een grote stad?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leuker_!
KLUNDERT REPRESENT!
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf je in Klundert wonen eigenlijk? Of ga je naar een grote stad?
nee hoor Liesje niks haten maar stond gewoon verbaasd en echt eerlijk he moest aan je denken, heb wat lange jurken gezien, Den Haag heeft wel leuke mode dingenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
En niet haten op Den Haag, of Groningen.
Ook, maar vroeg het me gewoon af. Je hebt je werk daar natuurlijk dat is wel een pluspunt.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?
5873 inwonersquote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?
Ik laat me hier niet meer uit over mijn privé gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook, maar vroeg het me gewoon af. Je hebt je werk daar natuurlijk dat is wel een pluspunt.
Ik vind het echt wel meevallen qua zwerfvuil enzo, maar misschien wen je er ook wel aan. Wat ik tof vind aan Den Haag is dat het een groene stad is, mijn ouders verbazen zich daar elk jaar weer over. Maar dat zie je niet als je in het centrum looptquote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor Liesje niks haten maar stond gewoon verbaasd en echt eerlijk he moest aan je denken, heb wat lange jurken gezien, Den Haag heeft wel leuke mode dingen
Oh. Sorry dan maar was gewoon benieuwd naar je plannen, thats all.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet meer uit over mijn privé gebeuren.
was naar de jaarmarkt, de grootste van Europa, was wel leuk niet veel gekocht gewoon lekker kijken en struinenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen qua zwerfvuil enzo, maar misschien wen je er ook wel aan. Wat ik tof vind aan Den Haag is dat het een groene stad is, mijn ouders verbazen zich daar elk jaar weer over. Maar dat zie je niet als je in het centrum loopt
Ik vind dat wel mooi, dat zelfbewuste. Omdat het ook gewoon gegrond is.quote:
Dat is zo'n aardig liedjequote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef spuitje het volgende:
Maar er gaat niets boven Grunn!! Toch Disana?![]()
Kom een keer gezellig doen en je mag mijn dagboek lezen, hier hou ik me even in tussen al die valse nichten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Sorry dan maar was gewoon benieuwd naar je plannen, thats all.
Als in rommelmarkt?! Jammer dat ik dat gemist heb, ben ik gek op. Waar was die dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was naar de jaarmarkt, de grootste van Europa, was wel leuk niet veel gekocht gewoon lekker kijken en struinen
Ok deal. En ja er wordt regelmatig wat gehakt hier, maar niet op echt persoonlijke dingen dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom een keer gezellig doen en je mag mijn dagboek lezen, hier hou ik me even in tussen al die valse nichten.
oh dat weet ik niet uitstappen cs en dan 3 halte`s met bus 18 en toen 3 haltes met tram 11 of 12quote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in rommelmarkt?! Jammer dat ik dat gemist heb, ben ik gek op. Waar was die dan?
Oei, dat zou ik zo niet weten. Volgens mij komen beiden bij de Haagsche mart langs.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet uitstappen cs en dan 3 halte`s met bus 18 en toen 3 haltes met tram 11 of 12
dan zal het die wel geweest staan, staat maandag woensdag en vrijdag dacht ik ergens te zien staanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, dat zou ik zo niet weten. Volgens mij komen beiden bij de Haagsche mart langs.
En zaterdag. Heerlijke markt, doet een beetje exotisch aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal het die wel geweest staan, staat maandag woensdag en vrijdag dacht ik ergens te zien staan
ja was aan het begin allemaal groenten/kruiden en vis kramenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zaterdag. Heerlijke markt, doet een beetje exotisch aan.
Nee, wacht maar tot jij jarig bentquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg je nu dat cc een oude taart is?
Schaapie schaapie hebbie witte wolquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Invaders", gare natneusHet staat zelfs in mijn ondertitel
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef Liyu het volgende:
Cc van harte gefeliciteerd, en De _ Kardinaal taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wijnneus is heel geen Teun
vroeger was ik fanatiek, maar vooral met mario, versloeg iedereenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
Ian.......Kijk...of nee niet....of ....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt serieus medelijden met De Kardinaal.
Zie jij in mijn post een spatie tussen beaver en shot?quote:
Dichterlijke vrijheid!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie jij in mijn post een spatie tussen beaver en shot?
Nee hè?
Alleen omdat jouw iPad niet met mijn geschenk om kon gaan hoef je niet zó te gaan doenquote:Ga ik verder met mijn ultieme verjaardagscadeau: Mad Men, season 4.
Jij kon toch wel tegen een plaagstootje of twee?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Dichterlijke vrijheid!
Alleen omdat jouw iPad niet met mijn geschenk om kon gaan hoef je niet zó te gaan doen
Nee, ik heb ook gevoelens, Cc.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kon toch wel tegen een plaagstootje of twee?
Morgenochtend ga ik m downen, jouw cadeau! Vanmiddag kwam er wat tussen en ben nu brakmans. Maar het zag er gewoon uit als een page, die niet wilde laden.
U gaat rechtsbovenin naar (poppetje) profiel aanpassen en klikt daaropquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog steeds het Flickr- en Twitter-icoontje naast mij fobo-icoontje en waarschijnlijk ben ik niet zo slim, maar ik weet niet welk vinkje ik waar moet zetten. Iemand hier?
Icoontjes
Maar mijn Social Networking velden zijn leegquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
U gaat rechtsbovenin naar (poppetje) profiel aanpassen en klikt daarop
daarna scrolt u naar beneden 'Social Networking'
zorg dat deze velden leeg zijn
scrol verder naar beneden naar 'Bevestigen en wijzigingen doorvoeren'
voer je huidige wachtwoord in
druk daaronder op wijzigingen doorvoeren.
Probeer elk veld te selecteren en met de backspace nog eens leeg te maken (misschien staat er een verdwaalde spatie in)quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar mijn Social Networking velden zijn leeg![]()
Ik voel me zo dom en in DIG doen ze of ik dom ben, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Gelukt!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Probeer elk veld te selecteren en met de backspace nog eens leeg te maken (misschien staat er een verdwaalde spatie in)
Misschien komt het door je gekozen layout?
en anders weet ik het ook niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Gelukt!![]()
Ik denk toch dat er een paar spaties stonden die dit veroorzaakten.
Bedankt Clark Bob
De laatste paar posts met quote volstonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:30 schreef Leandra het volgende:
Darn moet ik het BBQ topic nou gaan lezen om te weten waar het over gaat?
Daar zijn het mensen voor, 't zit erin gebakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:28 schreef Copycat het volgende:
Mensen doen moeilijker dan nodig. Veel moeilijker.
Ik was al aan t lezen voor ik deze post zag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste paar posts met quote volstonden.
Je zit in het verkeerde topic! Je moet op de BBQ zijn.quote:
Liever niet. Bovendien heb ik wat anders te doen dat elk weekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic! Je moet op de BBQ zijn.
nee jou bedoel ik niet Cc ach ik ga geen namen noemen maar heb wel een gevoel bij sommige en dat is niet van gisteren maar dat is al een tijdje. ja en misschien zie ik het verkeerd maar toch. had gewoon mijn grote waffel moeten houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:02 schreef Copycat het volgende:
En we doen net of onze neus bloedt en voeden onze eigen aannames.
Gooi het er toch eens een keer uit. En sta ervoor. En erachter.
Dus op de vrouw af: Heks, denk je dat ik je niet moet?
quote:
een gevoel dat alleen maar groter wordt als je het niet uitspreekt. Je waffel houden is nooit goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:04 schreef Toverheks het volgende:
nee jou bedoel ik niet Cc ach ik ga geen namen noemen maar heb wel een gevoel bij sommige en dat is niet van gisteren maar dat is al een tijdje. ja en misschien zie ik het verkeerd maar toch. had gewoon mijn grote waffel moeten houden.
Welnee, ik krijg de neiging om het Goede Doel met "Vriendschap is een illusie" in te startenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lief van je, laten we er maar over op houden en ik vind jou ook lief maar dat weet je wel.
had gewoon niks moeten zeggen denk nu echt ik en mijn grote mond weer.
Dank je wel, lekker ding!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hai Pietje.
En oh Cc jarig geweest?
Gefeli, lekkere chick.
Prima, dan hier ook maar even op de man af: gaat het om mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee jou bedoel ik niet Cc ach ik ga geen namen noemen maar heb wel een gevoel bij sommige en dat is niet van gisteren maar dat is al een tijdje. ja en misschien zie ik het verkeerd maar toch. had gewoon mijn grote waffel moeten houden.
Alsof de SC (of FOK!) iets met vriendschap te maken heeft...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Welnee, ik krijg de neiging om het Goede Doel met "Vriendschap is een illusie" in te starten
Niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
Alsof de SC (of FOK!) iets met vriendschap te maken heeft...
In bepaalde gevallen kan het tot vriendschappen uitgroeien, maar als dat je uitgangspunt is, wordt je inderdaad snel gedesillusioneerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
het is toch een soort van Leandra, je ontmoet mensen waar een vriendschap uit kan ontstaan, jij bent het beste voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, en ja, ik weet dat FOK! tot vriendschappen (en zelfs tot babies) kan leiden, maar het is wel heel naïef als het virtuele net zo serieus wordt genomen als het echte leven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen kan het tot vriendschappen uitgroeien, maar als dat je uitgangspunt is, wordt je inderdaad snel gedesillusioneerd.
Oeps?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
In bepaalde gevallen kan het tot vriendschappen uitgroeien, maar als dat je uitgangspunt is, wordt je inderdaad snel gedesillusioneerd.
Ik redigeerde net voor je!quote:
Ik mag dan wel een SC'er zijn, maar N. is dat zeker nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is toch een soort van Leandra, je ontmoet mensen waar een vriendschap uit kan ontstaan, jij bent het beste voorbeeld.
Ik vind FOK en vooral onze SC toch een soort van vriendenclup.
Je post elke dag even gezellig kletsen etc.etc. nee vind de SC toch een vriendenclup al is het een viturele vriendenclup er ontstaan toch soms mooie dingen
oh oke dus je hebt N niet ontmoet in de SC.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een SC'er zijn, maar N. is dat zeker niet
Die viel gewoon als een blok voor een van mijn kwaliteitspost in een andere reeks
Waarbij het hem vooral opviel dat hij met die post gewoon antwoord kreeg op z'n vraag, dat was destijds al niet vanzelfsprekend.
Geen douche. Verbouwing. Over een uurtje de honden van mijn broer uitlaten en als tegenprestatie mag ik daar douchen. Aan de gootsteen met een klamme lap door de schaamstreek, doesn't really cut it.quote:
dan ga je echt je dousche missen als hij er niet is, tot wanneer zit jij in de verbouwing???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen douche. Verbouwing. Over een uurtje de honden van mijn broer uitlaten en als tegenprestatie mag ik daar douchen. Aan de gootsteen met een klamme lap door de schaamstreek, doesn't really cut it.
Hihi ik zei cut.
De verbouwing van badkamer duurt nog tot volgende week vrijdag en de maandag erop beginnen ze met de keuken. Dat duurt anderhalve week.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:36 schreef Toverheks het volgende:
dan ga je echt je dousche missen als hij er niet is, tot wanneer zit jij in de verbouwing???
zullen ze toch wel voor je doen je wasmachine, je geeft ze steeds koffie en als je het lief vraagtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De verbouwing van badkamer duurt nog tot volgende week vrijdag en de maandag erop beginnen ze met de keuken. Dat duurt anderhalve week.
De komende drie dagen zijn ze bezig met tegelzetten. Vrijdag moet dat blijkbaar rusten en maandag wordt plafond dichtgemaakt en komen de sanitaire voorzieningen erin. En krijg ik ze hopelijk zo ver dat ze mijn wasmachine naar boven sjouwen. Kan dat van het to-do lijstje van mijn broer en zwager en neefjes af.
Nee dat lag niet aan mij maar aan de sfeer in het algemeen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke dus je hebt N niet ontmoet in de SC.
maar hoezo was het destijds niet vanzelfsprekend dat hij antwoord op zijn vraag kreeg lag dat aan jou want als ik het allemaal begrijp was FOK vroeger nog veel harder en werd er echt van alles geroepen en gezegt.
en ik lees wel eens andere topic`s dat ik denk zo zo die zijn fel en hard tegen elkaar.
Lijm voor tegels moet idd rusten: eerst tussen het smeren en leggen en daarna nog tot het goed uitgehard is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De verbouwing van badkamer duurt nog tot volgende week vrijdag en de maandag erop beginnen ze met de keuken. Dat duurt anderhalve week.
De komende drie dagen zijn ze bezig met tegelzetten. Vrijdag moet dat blijkbaar rusten en maandag wordt plafond dichtgemaakt en komen de sanitaire voorzieningen erin. En krijg ik ze hopelijk zo ver dat ze mijn wasmachine naar boven sjouwen. Kan dat van het to-do lijstje van mijn broer en zwager en neefjes af.
Net kwam er al eentje vragen of ik een fles 43 wilde, dus dat zit denk ik wel snor. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden en er gaat een wereld van gunnen voor je open, is mijn ervaring,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:43 schreef Toverheks het volgende:
zullen ze toch wel voor je doen je wasmachine, je geeft ze steeds koffie en als je het lief vraagtheb jij ook dan zo een blaasapparaat in je huis staan, die dacht en nacht herrie maakt dat had ik toen, wat een pokkeding was dat.
Net kwam er al eentje vragen of ik een fles 43 wilde, dus dat zit denk ik wel snor. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden en er gaat een wereld van gunnen voor je open, is mijn ervaring,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Net kwam er al eentje vragen of ik een fles 43 wilde, dus dat zit denk ik wel snor. Behandel mensen zoals je zelf behandeld wilt worden en er gaat een wereld van gunnen voor je open, is mijn ervaring,
Hier staat gelukkig geen blaasapparaat, dus vanaf een uurtje of vier keert de rust weer terug.
Oh ja, uitharden, zo noemen ze dat!
quote:Griekenland is volgens S&P minder goed in staat om aan zijn verplichtingen te voldoen dan bijvoorbeeld Ecuador, dat in 2008 failliet ging.
ow jullie gaan hier verderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:28 schreef Copycat het volgende:
Oh. Het BBQtopic is de nieuwe slowchat? En hoezo moet het merendeel hier je niet, Heks? Dat lijkt mij een zeer, zeer, zeer, overdreven aanname.
Sterker: ik denk dat er niemand is die je 'niet moet'.
Mensen doen moeilijker dan nodig. Veel moeilijker.
Het was een garpje hè, op FB!quote:
Niets, ik krijg dat teringnummer dus niet meer uit mijn hoofdquote:
Oh....Ik dacht ik zie mensjes smadelijk lachen...nou ja eigenlijk alleen maar Marrije op deze pagina. Dus ging ik even lezen, maar het smadelijk lachen ontgaat mij nog steedsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:06 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Niets, ik krijg dat teringnummer dus niet meer uit mijn hoofd![]()
wel mooie plaatjes
Ik lees het nu pasquote:
Jij in ieder geval niet, want ik heb jou hiet op FB.quote:
Ik heb ook geen FBquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij in ieder geval niet, want ik heb jou hiet op FB.
quote:
Same difference!quote:
Aangezien ik toch niks te vertellen heb. . .quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Same difference!
Maar zo spannend is het allemaal niet, meer dom gelul in de ruimte.
Hi.....bye, Cc
Zou je daar ook prima op je plek zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien ik toch niks te vertellen heb. . .
Eigenlijk wel.quote:
Fijn voor Foxiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:21 schreef Deisyy het volgende:
Die voeg je gewoon niet toe![]()
Mjin kat zijn kut knapt lekker opHij heeft nog wel z'n kap om, die moet hij nu nog anderhave week dragen en daarna gaat er weer een wereld voor hem open.
Heb je de foto van mijn dochter gezien, waarop ze ook met zo'n kap oploopt?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de foto van mijn dochter gezien, waarop ze ook met zo'n kap oploopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja echt he Mera.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh wauw, die lijkt wel veel op je Deis.
Dus jij lijkt ook op de vader, eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja echt he Mera.
Laatst kwam er iemand naar haar toe en die vroeg aan haar of ze mijn dochter was, omdat ze zoveel op mee leek. Het bleek een ex-collega te zijn![]()
Maar als je haar vader ziet lijkt ze ook weer sprekend op hem.
Nog anderhalve week met een kap, aaaah. Maar voor een goed doelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:21 schreef Deisyy het volgende:
Die voeg je gewoon niet toe![]()
Mjin kat zijn kut knapt lekker opHij heeft nog wel z'n kap om, die moet hij nu nog anderhave week dragen en daarna gaat er weer een wereld voor hem open.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:27 schreef Deisyy het volgende:
he wat leuk, een foto van je dochter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat weer nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus jij lijkt ook op de vader, eigenlijk?
Dan kan hij zichzelf ook weer wassen, want dat blijft nu beperkt tot het puntje van zijn staart en zijn achterpootje en soms doet Tom weleens een kattenwas bij hem en wij zijn oortjes, want je kan toch wel merken dat hij zichzelf nu niet kan wassen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nog anderhalve week met een kap, aaaah. Maar voor een goed doelFijn dat er verder geen complicaties meer zijn (ontstekingen ofzo, brrrr).
Leuke meid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het een grote plek? Misschien kun je de föhn erop zetten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:27 schreef spuitje het volgende:
Shit! Waterbed lek. Lekje gevonden en geplakt maar het tijk is natuurlijk nat. Momenteel valt de regen met bakken uit de lucht, vraag me af hoe ik dat ding droog moet krijgen voor we naar bed gaan.
Ja dat, en sowieso van het bed halen en uithangenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het een grote plek? Misschien kun je de föhn erop zetten.
Nee dat valt wel mee, maar ongeveer de helft van de instopstrook is wel behoorlijk nat. Moet toch nog even het dorp in, denk dat ik het ding maar in de droger van de wasserette gooi. Ben ik er vanaf.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het een grote plek? Misschien kun je de föhn erop zetten.
leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
wat een mooi meisje dat heb je goed gedaan echt een poppetjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
Ik ben weer even thuis..dus ik kan deze foto posten.
[ afbeelding ]
jammer marrije is echt een meisje heel gaaf mooi mondje heeft ze ppfffttttt wat is dat toch mooi nieuw leven.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap nooit wat mensen mooi vinden aan een baby.
dan zeg je gewoon wat een ontzettend lieve babyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap nooit wat mensen mooi vinden aan een baby.
Desalniettemin nogmaals heel erg van harte gefeliciteerd, Dementor, al het geluk ter wereld gewenst.![]()
nou precies, die 3e van mij was net haagse harry, maar oh wat is ie mooi nu (verblind door moederliefde, whehehe).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Niet alle baby's zijn mooi, maar dit vind ik wel een heel mooi exemplaar.
Die wangetjes
Ik vond jouw jongste ook een schatje om te zien, ik was helemaal vertederd door de fotoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou precies, die 3e van mij was net haagse harry, maar oh wat is ie mooi nu (verblind door moederliefde, whehehe).
Nah, het was wel de schattigste Harry ever hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou precies, die 3e van mij was net haagse harry, maar oh wat is ie mooi nu (verblind door moederliefde, whehehe).
oeh geen idee, krijg je die automatisch binnen? what's app berichten kon je toch al opnemen? deed ik meteen al toen ik het hadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef Deisyy het volgende:
Heb je de nieuwste update voor je Galaxy S al, Marrije?
Je kan nu je sms- en whatsappbrichten inspreken
lol, ik had net ook al een antwoord op Dees getikt, maar toch maar niet op invoeren geklikt, ik hou me nu ook maar ff inquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het was wel de schattigste Harry ever hoor
Wat een mooi kindje! Lekker rond toetje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan via Kies je updates binnen halen, mijn collega heeft ook een Galaxy, houdt het prima in de gaten en regelt de updates voor mij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
oeh geen idee, krijg je die automatisch binnen? what's app berichten kon je toch al opnemen? deed ik meteen al toen ik het had
Haha, hier hetzelfde, op de moederliefde na dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
1 van de weinige voordelen van een keizersnedequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Haha, hier hetzelfde, op de moederliefde na dan.
De meeste pasgeboren babies vind ik ook best wel lelijk, maar die van Juud en Dementor ziet er nu al heel mooi en zacht en kreukvrij uit.
Ik huldig het standpunt "iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is" maar bij deze vent krijg ik toch heel sterk de indruk dat hij schuldig is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
Speaking about.. 'Vriendin Joran van der Sloot zwanger'
Dus ik had vorige week al mijn apps netjes geordend, ingedeeld per soort en een nieuwe mooie startpagina gemaakt, maar nu is door de update mijn hele startpagina veranderd en zijn de apps allemaal op alfabetische volgorde gezet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:47 schreef Marrije het volgende:
Nou dat haar is wel wat ja, dat groeit als kool. Ik wil de tondeuse er overheen halen maar mn man wil het eerst zo showen bij zn familie, dus eenmaal daar gaat de tondeuse er alsnog over.
Dees, gelijk heb je, zal toch maar weer eens kijken naar dat Kies. Straks, nu eerst weer de deur uit.
Aaaaaawww, goed gedaan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dan is Dementor dus een mooi mennekequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik heb ooit ergens een foto van Dementor gezien, en volgens mij heeft die groenschijtende, tietzuigende kleine opdonder wel erg veel van hem weg
Er is vast wel ergens een wannabemoeder die daar een zak met duiten voor over heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten jij en ik ook nog zo'n kleine op de wereld schoppen Remlof
Zodra er geld bij komt kijken gaan ze gelijk selecteren op intelligentie. Daar gaan m'n kansenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens een wannabemoeder die daar een zak met duiten voor over heeft
Mooi kut hè, daar gaat je geld, je pensioen, want de Jager heeft groen lichtquote:
Die kredietbeoordelaars praten poep. De VS doet het al tijden slechter dan Griekenland, maar die zullen ze nooit afwaarderen omdat dat hun eigen belangen schaadt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi kut hè, daar gaat je geld, je pensioen, want de Jager heeft groen licht
http://www.telegraaf.nl/d(...)land_failliet__.html
Dan hebben we in jou toch nog iemand gevonden die de miljarden richting Griekenland een goede investering vindtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Die kredietbeoordelaars praten poep. De VS doet het al tijden slechter dan Griekenland, maar die zullen ze nooit afwaarderen omdat dat hun eigen belangen schaadt.
We zullen wel moeten, willen we een nieuwe tweedeling in Europa voorkomen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan hebben we in jou toch nog iemand gevonden die de miljarden richting Griekenland een goede investering vindt
En dat snack- en snoephandeltje, doet ie knap.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef Gert het volgende:
Speaking about.. 'Vriendin Joran van der Sloot zwanger'
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat snack- en snoephandeltje, doet ie knap.
Ik heb me net een rotsmak gemaakt zeg, alsof ik uitgleed over een bananenschil, maar dan was het een autootje
nou, zat me wel ff te verbijten, echt ff pijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ruim dan je speelgoed eens goed op,
)hoop dat het meevalt'
hahaha mama is de baas, nu nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, zat me wel ff te verbijten, echt ff pijnDe jongetjes helemaal onder de indruk, ooooh mama heeft pijn
Zeg ik, ruim je dan NU even je speelgoed op? Zeggen ze Nee.
Gelukkig is mama de baas
Ze hebben karakterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, zat me wel ff te verbijten, echt ff pijnDe jongetjes helemaal onder de indruk, ooooh mama heeft pijn
Gelukkig is mama de baas
ach Marrije bedenk maar zo, over een paar jaar zijn ze de speelgoedautotjes ontgroeit en staan ze te sleutelen aan echte auto@s voor je deurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef Marrije het volgende:
Ja, nog wel, dat verandert vast sneller dan me lief is.
Ja, geeft ook wel een bende in huis, al dat speelgoed, maar ach, dat hoort erbij. Maar wel een idee om wat regels in te voeren. Troep opruimen voor je iets nieuws pakt (al vind ik het juist wel leuk dat ze speelgoed combineren. . .).
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef Liyu het volgende:
Of staan in mijn geval de jongens voor de deur
Gokje: ze heeft dochters.quote:
Dat ze schandknapen zijn geworden?quote:
Die tijd is voorbijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat ze voor haar aan de deur kwamen...weet ik veel
Zulke dingen moet je ook niet vragen maar vertellenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig is mama de baas
Wat een mooi kindjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Te koop 3 veldplaatsen voor concert Guus Meeuwis a.s. donderdag in Eindhoven. Iemand interesse?
quote:Nederland tegen lening Griekenland
HILVERSUM - Zeven op de tien mensen (71 procent) wil niet dat Nederland gaat meebetalen aan een nieuwe lening aan Griekenland. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek van het televisieprogramma EenVandaag, waaraan 22.000 mensen hebben deelgenomen.
Nou ja, je moet toch ergens beginnen. Ik vermoed dat mensen dat ook morgen en volgende maand nog gewoon vinden hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, laten we ons vooral laten leiden door de dagelijkse opinie.
Hij heeft de stroom eraf gehaald, lekker voor de inhoud van de vriezer en de koelkastquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef liesje1979 het volgende:
SSB topic: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen
-Edit- Deel 2 met het filmpje: Filmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
Dat is een mooi nieuw mensje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:53 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Duh, als het gisteren en eergisteren licht werd, dan zal het morgen ook wel weer licht worden Piet.quote:
Ik neem aan dat hij de bovenverdieping bedoelde eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij heeft de stroom eraf gehaald, lekker voor de inhoud van de vriezer en de koelkast
Maar je moest toch niets meer van UPC hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef remlof het volgende:
Zomg, naar aanleiding van een aanbieding van KPN eens even gebeld met UPC, daar heb ik nu alleen nog digitale tv van (+dvr +extra box +pluspakket) à ¤35 per maand. Daarnaast neem ik internet + telefoon af van Alice (wat net overgenomen is door Tele2) en daar betaal ik ook nog eens ¤36 per maand aan.
Ik belde UPC om te vragen per wanneer ik mijn contract kon opzeggen, dat kon dus per direct. Maar natuurlijk vroegen ze waarom enzo en ze boden mij een totaalpakket aan met alles wat ik nu heb +HDpakket +internet à 24Mb (nu 20) +telefoon, voor ¤51. Dan ga ik er dus op vooruit en betaal ik ook nog eens twee tientjes minder per maand.
Nu KPN mij nog even laten terugbellen om te kijken of die daar nog onder kunnen gaan zitten, maar dat lijkt me sterk.
Ik ga dus gewoon ¤240 per jaar besparen
Dementor:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is een mooi nieuw mensje.![]()
Maar jullie gaan toch niet zoals sommige andere dwazen alvast een nickname voor op internet claimen??
Nee, maar dit is wel een goed aanbod. En ik ben al jaren weg bij UPC qua internet en naar wat ik hoor zijn ze er wel op vooruit gegaan qua kwaliteit en dienstverlening.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar je moest toch niets meer van UPC hebben?
Ooh, een weblog is wél erg leuk Dementor. Voor familie, vrienden en bekenden, maar vooral ook voor haar zelf. Lijkt mij jofel als je wat groter bent en je een weblog over jezelf kunt lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dementor:
Nee.
En ook geen website, weblog of wat dan ook.
Ik heb geen klagen over UPC, behalve dan dat ik vandaag een mail krijg dat ik ze geen retoursignaal van mediabox krijgen en dat ik daardoor heel veel mogelijkheden mis. Complete handleiding erbij, maar ik heb helemaal geen mediaboxquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel een goed aanbod. En ik ben al jaren weg bij UPC qua internet en naar wat ik hoor zijn ze er wel op vooruit gegaan qua kwaliteit en dienstverlening.
Maar ik ga dus eerst nog effe kijken wat KPN te bieden heeft
Flikker es op!! Je zit gvd in Portugalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar dit is wel een goed aanbod. En ik ben al jaren weg bij UPC qua internet en naar wat ik hoor zijn ze er wel op vooruit gegaan qua kwaliteit en dienstverlening.
Maar ik ga dus eerst nog effe kijken wat KPN te bieden heeft
Edit: http://www.kpn.com/prive/pakketten/arnhem.htm - die bieden dus ook een pakket voor ¤51 per maand, maar dat is zonder HD en zonder extra box. Wel krijg je het eerste jaar ¤15 korting per maand.
Maar misschien kan er dus nog wat af.
Werkt de opneem app van UPC wel voor jou? http://www.upc.nl/opnemen-op-afstandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb geen klagen over UPC, behalve dan dat ik vandaag een mail krijg dat ik ze geen retoursignaal van mediabox krijgen en dat ik daardoor heel veel mogelijkheden mis. Complete handleiding erbij, maar ik heb helemaal geen mediabox
We hebben boekjes waarin Juud van alles op kan schrijven.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ooh, een weblog is wél erg leuk Dementor. Voor familie, vrienden en bekenden, maar vooral ook voor haar zelf. Lijkt mij jofel als je wat groter bent en je een weblog over jezelf kunt lezen
Een weblog hoeft toch niet publiek? Ik dacht dat je dan zelf kon bepalen wie er kon lezenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
We hebben boekjes waarin Juud van alles op kan schrijven.
Daarnaast maak ik nog een fotoboekje met van alles erin, dat zal dan iets voor haar worden en niet iets voor de rest van de wereld.
Een aparte weblog of iets in die richting vind ik echt misplaatste verheerlijking.
Het idee dat het Google monster vervolgens de weblog indexeert bevalt mij niet.
Ik snap best dat ouders trots zijn maar het idee dat de geboorte van een kind op die manier publiek gemaakt moet worden staat mij niet aan.
Ik heb geen recorder remlof, dat zit er allemaal niet bij als je die CI+ kaart neemt. Maar ik heb wel weer uitzending gemist, dat is voldoende.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Werkt de opneem app van UPC wel voor jou? http://www.upc.nl/opnemen-op-afstand
Ik heb dat ding net geïnstalleerd en "Juliana" geprogrammeerd en dat werkt gewoon
Klopt, maar dan houd ik het liever fysiek en als backup digitaal dan dat ik alles digitaal maak.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een weblog hoeft toch niet publiek? Ik dacht dat je dan zelf kon bepalen wie er kon lezen
Ohh dat was kort danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Mens, ik ben al anderhalve dag terug, ik ga toch niet met UPC bellen vanuit Portugal
Portugal vond ik wel ok. Ik ga liever naar Schotlandquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja vijf dagen. Precies genoeg, misschien ga ik in augustus/september nog een keer
http://www.imdb.com/title/tt0945513/quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Wasda? De titel spreekt me aan als nerd
Ehh, geloof het wel. En die serie over Bernhard natuurlijk, maar Juul heb ik gemist geloof ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:10 schreef Juud79 het volgende:
@remlof, heb je Wilhelmina ook gezien?
Ik vind Juliana wel een mooie serie, vooral de scenes in de duinen en het huis aldaar zijn mooi, ik weet niet of je Juliana al eens hebt gezien dus ik zal niet spoileren.
Die van Bernhard vond ik slecht, totaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ehh, geloof het wel. En die serie over Bernhard natuurlijk, maar Juul heb ik gemist geloof ik.
Ik vond die serie wel grappigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die van Bernhard vond ik slecht, totaal ongeloofwaardig.
Dan kun je nog beter de Agent Orange strips lezen.
Jaaaa, leuk, die wil ik ook zienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:28 schreef Disana het volgende:
Morgen gaat Rabat in première. Dat lijkt mij dus een leuke film, low budget en toch lovende kritieken. Voor wie wel van wat multi-culti houdt
Zin in!quote:
En inmiddels ook in de downloadquote:
Grunnquote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar er gaat niets boven Grunn!! Toch Disana?![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is een mooi nieuw mensje.![]()
Maar jullie gaan toch niet zoals sommige andere dwazen alvast een nickname voor op internet claimen??
heeft ie goed gedaanquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gullit heeft 6 miljoen meegekregen.
Voor een 4 maanden een groep mannen met een bal leren klooienquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tsjetjeense roebels?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wel leuk voor Estelle dat hij weer naar huis komt ......... met 6 miljoenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja idd, in de sp!ts grote kop "einde trainerscarrière".
ok.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:25 schreef Marrije het volgende:
Niks spannends hoor![]()
Arbeidsimmigranten uit de buurlanden.
quote:Tatjana weer vrijgezel
AMSTERDAM - Tatjana zocht uit 1024 mannen de ideale man uit: Peter Wijnen. Maar de relatie lijkt nu alweer gestrand.
Jan Uriot van de Privéredactie vertelt dat in de Privé Nieuwsflits van deze week. De uitverkoren Peter mocht vorige week al niet eens op de verjaardag van Tatjana verschijnen, zo schrijft het blad deze week.
Wedstrijdbesprekingen zijn er voorlopig dus niet meer bijquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hou oud is de jouwe, al vijf jaar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef Deisyy het volgende:
En zoals altijd eerst het zuur en dan het zoet![]()
Lekker hoor, dan ben je straks voorlopig klaar en stiekem ben ik een pietsje jaloers, want mijn badkamer is ook aan verbouwing toe
Ik niet, ik kan uren in bad zitten lezen of zelfs slapenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Copycat het volgende:
Een bad kon ik ook nemen in mijn badkamer. Maar dat is aan mij niet besteed. Ben ik te ongeduldig voor. Het idee vind ik leuk, maar lig ik er eenmaal in, dan heb ik er alweer genoeg van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |