quote:
heb een foto van je gezien je ziet er goed uitquote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
1968. Zonder blikken dan wel blozen. Of gêne.
You do the math!
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in Den Haag geweest, wist niet wat ik zag wat is het daar smerig zwerfvuil, die trams die stangen waren echt te vies om aan te pakken, stond echt verbaasd.
nou nou, vlak Aerdenhout niet uit, we kwamen er door heen met de trein staan mooie huisjesquote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leuker_!
KLUNDERT REPRESENT!
Math done.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
You do the math!
Ouder dan jij, mannetje!quote:
Dankjewelquote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Math done.
Ow dan ben je nog beswel piep
Je wordt met gemak een oud wijf en de potloodtest zal vast ook niet werken?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Copycat het volgende:
You do the math!
Ooit zal ik best een oud wijf worden. Hoop ik tenminste. Maar voorlopig nog effe niet. En die potloodtest flunkte ik tien jaar terug al. Met opgeheven hoofd, ter compensatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je wordt met gemak een oud wijf en de potloodtest zal vast ook niet werken?
Maar van harte gefeliciteerd met je geboortedag
Maar er gaat niets boven Grunn!! Toch Disana?quote:
Blijf je in Klundert wonen eigenlijk? Of ga je naar een grote stad?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Den Haag net zo ranzig is maakt Amsterdam niet leuker_!
KLUNDERT REPRESENT!
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Blijf je in Klundert wonen eigenlijk? Of ga je naar een grote stad?
nee hoor Liesje niks haten maar stond gewoon verbaasd en echt eerlijk he moest aan je denken, heb wat lange jurken gezien, Den Haag heeft wel leuke mode dingenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
En niet haten op Den Haag, of Groningen.
Ook, maar vroeg het me gewoon af. Je hebt je werk daar natuurlijk dat is wel een pluspunt.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?
5873 inwonersquote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat Klundert geen grote stad is?
Ik laat me hier niet meer uit over mijn privé gebeuren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ook, maar vroeg het me gewoon af. Je hebt je werk daar natuurlijk dat is wel een pluspunt.
Ik vind het echt wel meevallen qua zwerfvuil enzo, maar misschien wen je er ook wel aan. Wat ik tof vind aan Den Haag is dat het een groene stad is, mijn ouders verbazen zich daar elk jaar weer over. Maar dat zie je niet als je in het centrum looptquote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hoor Liesje niks haten maar stond gewoon verbaasd en echt eerlijk he moest aan je denken, heb wat lange jurken gezien, Den Haag heeft wel leuke mode dingen
Oh. Sorry dan maar was gewoon benieuwd naar je plannen, thats all.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik laat me hier niet meer uit over mijn privé gebeuren.
was naar de jaarmarkt, de grootste van Europa, was wel leuk niet veel gekocht gewoon lekker kijken en struinenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het echt wel meevallen qua zwerfvuil enzo, maar misschien wen je er ook wel aan. Wat ik tof vind aan Den Haag is dat het een groene stad is, mijn ouders verbazen zich daar elk jaar weer over. Maar dat zie je niet als je in het centrum loopt
Ik vind dat wel mooi, dat zelfbewuste. Omdat het ook gewoon gegrond is.quote:
Dat is zo'n aardig liedjequote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef spuitje het volgende:
Maar er gaat niets boven Grunn!! Toch Disana?![]()
Kom een keer gezellig doen en je mag mijn dagboek lezen, hier hou ik me even in tussen al die valse nichten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Sorry dan maar was gewoon benieuwd naar je plannen, thats all.
Als in rommelmarkt?! Jammer dat ik dat gemist heb, ben ik gek op. Waar was die dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was naar de jaarmarkt, de grootste van Europa, was wel leuk niet veel gekocht gewoon lekker kijken en struinen
Ok deal. En ja er wordt regelmatig wat gehakt hier, maar niet op echt persoonlijke dingen dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom een keer gezellig doen en je mag mijn dagboek lezen, hier hou ik me even in tussen al die valse nichten.
oh dat weet ik niet uitstappen cs en dan 3 halte`s met bus 18 en toen 3 haltes met tram 11 of 12quote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als in rommelmarkt?! Jammer dat ik dat gemist heb, ben ik gek op. Waar was die dan?
Oei, dat zou ik zo niet weten. Volgens mij komen beiden bij de Haagsche mart langs.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet uitstappen cs en dan 3 halte`s met bus 18 en toen 3 haltes met tram 11 of 12
dan zal het die wel geweest staan, staat maandag woensdag en vrijdag dacht ik ergens te zien staanquote:Op maandag 13 juni 2011 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei, dat zou ik zo niet weten. Volgens mij komen beiden bij de Haagsche mart langs.
En zaterdag. Heerlijke markt, doet een beetje exotisch aan.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zal het die wel geweest staan, staat maandag woensdag en vrijdag dacht ik ergens te zien staan
ja was aan het begin allemaal groenten/kruiden en vis kramenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En zaterdag. Heerlijke markt, doet een beetje exotisch aan.
Nee, wacht maar tot jij jarig bentquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeg je nu dat cc een oude taart is?
Schaapie schaapie hebbie witte wolquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Invaders", gare natneusHet staat zelfs in mijn ondertitel
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef Liyu het volgende:
Cc van harte gefeliciteerd, en De _ Kardinaal taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wijnneus is heel geen Teun
vroeger was ik fanatiek, maar vooral met mario, versloeg iedereenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:50 schreef Laysa het volgende:
Ian.......Kijk...of nee niet....of ....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Ik heb echt serieus medelijden met De Kardinaal.
Zie jij in mijn post een spatie tussen beaver en shot?quote:
Dichterlijke vrijheid!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie jij in mijn post een spatie tussen beaver en shot?
Nee hè?
Alleen omdat jouw iPad niet met mijn geschenk om kon gaan hoef je niet zó te gaan doenquote:Ga ik verder met mijn ultieme verjaardagscadeau: Mad Men, season 4.
Jij kon toch wel tegen een plaagstootje of twee?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Dichterlijke vrijheid!
Alleen omdat jouw iPad niet met mijn geschenk om kon gaan hoef je niet zó te gaan doen
Nee, ik heb ook gevoelens, Cc.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kon toch wel tegen een plaagstootje of twee?
Morgenochtend ga ik m downen, jouw cadeau! Vanmiddag kwam er wat tussen en ben nu brakmans. Maar het zag er gewoon uit als een page, die niet wilde laden.
U gaat rechtsbovenin naar (poppetje) profiel aanpassen en klikt daaropquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb nog steeds het Flickr- en Twitter-icoontje naast mij fobo-icoontje en waarschijnlijk ben ik niet zo slim, maar ik weet niet welk vinkje ik waar moet zetten. Iemand hier?
Icoontjes
Maar mijn Social Networking velden zijn leegquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
U gaat rechtsbovenin naar (poppetje) profiel aanpassen en klikt daarop
daarna scrolt u naar beneden 'Social Networking'
zorg dat deze velden leeg zijn
scrol verder naar beneden naar 'Bevestigen en wijzigingen doorvoeren'
voer je huidige wachtwoord in
druk daaronder op wijzigingen doorvoeren.
Probeer elk veld te selecteren en met de backspace nog eens leeg te maken (misschien staat er een verdwaalde spatie in)quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar mijn Social Networking velden zijn leeg![]()
Ik voel me zo dom en in DIG doen ze of ik dom ben, maar ik krijg het niet voor elkaar.
Gelukt!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Probeer elk veld te selecteren en met de backspace nog eens leeg te maken (misschien staat er een verdwaalde spatie in)
Misschien komt het door je gekozen layout?
en anders weet ik het ook niet.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Gelukt!![]()
Ik denk toch dat er een paar spaties stonden die dit veroorzaakten.
Bedankt Clark Bob
De laatste paar posts met quote volstonden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:30 schreef Leandra het volgende:
Darn moet ik het BBQ topic nou gaan lezen om te weten waar het over gaat?
Daar zijn het mensen voor, 't zit erin gebakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:28 schreef Copycat het volgende:
Mensen doen moeilijker dan nodig. Veel moeilijker.
Ik was al aan t lezen voor ik deze post zag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
De laatste paar posts met quote volstonden.
Je zit in het verkeerde topic! Je moet op de BBQ zijn.quote:
Liever niet. Bovendien heb ik wat anders te doen dat elk weekend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zit in het verkeerde topic! Je moet op de BBQ zijn.
nee jou bedoel ik niet Cc ach ik ga geen namen noemen maar heb wel een gevoel bij sommige en dat is niet van gisteren maar dat is al een tijdje. ja en misschien zie ik het verkeerd maar toch. had gewoon mijn grote waffel moeten houden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:02 schreef Copycat het volgende:
En we doen net of onze neus bloedt en voeden onze eigen aannames.
Gooi het er toch eens een keer uit. En sta ervoor. En erachter.
Dus op de vrouw af: Heks, denk je dat ik je niet moet?
quote:
een gevoel dat alleen maar groter wordt als je het niet uitspreekt. Je waffel houden is nooit goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:04 schreef Toverheks het volgende:
nee jou bedoel ik niet Cc ach ik ga geen namen noemen maar heb wel een gevoel bij sommige en dat is niet van gisteren maar dat is al een tijdje. ja en misschien zie ik het verkeerd maar toch. had gewoon mijn grote waffel moeten houden.
Welnee, ik krijg de neiging om het Goede Doel met "Vriendschap is een illusie" in te startenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lief van je, laten we er maar over op houden en ik vind jou ook lief maar dat weet je wel.
had gewoon niks moeten zeggen denk nu echt ik en mijn grote mond weer.
Dank je wel, lekker ding!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hai Pietje.
En oh Cc jarig geweest?
Gefeli, lekkere chick.
Prima, dan hier ook maar even op de man af: gaat het om mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee jou bedoel ik niet Cc ach ik ga geen namen noemen maar heb wel een gevoel bij sommige en dat is niet van gisteren maar dat is al een tijdje. ja en misschien zie ik het verkeerd maar toch. had gewoon mijn grote waffel moeten houden.
Alsof de SC (of FOK!) iets met vriendschap te maken heeft...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:09 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Welnee, ik krijg de neiging om het Goede Doel met "Vriendschap is een illusie" in te starten
Niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
Alsof de SC (of FOK!) iets met vriendschap te maken heeft...
In bepaalde gevallen kan het tot vriendschappen uitgroeien, maar als dat je uitgangspunt is, wordt je inderdaad snel gedesillusioneerd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
het is toch een soort van Leandra, je ontmoet mensen waar een vriendschap uit kan ontstaan, jij bent het beste voorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |