Common courtesy om dingen uit previews ook in spoilers te zettenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb het boek niet gelezen en ik weet niet wat het inhoudt. Misschien zoiets dat een spoiler zou zijn wanneer je weet waar het over gaat, maar ik snap hem niet.
Oh ja zeker, maar het ging om de reactie op hboquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef Rahl het volgende:
[..]
Common courtesy om dingen uit previews ook in spoilers te zetten.
En een brok in de keel als Lady stark haar eigen zoon ziet terug komen van het slachtveldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:28 schreef Pixell het volgende:
Moest trouwens wel lachen toen lady stark kwam vertellen nadat ze bij Lord Walder was geweest dat arya EN hij waren uitgehuwd
Baal jij ook zo dat het paard van Drogo dood is?quote:
dat was dan ook het mooiste en elegantste personagequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Baal jij ook zo dat het paard van Drogo dood is?
Ik heb eigenlijk nog geen 1x het gevoel gehad in de serie dat ook maar een iemand een groot leger heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Gwywen het volgende:
Hopelijk krijgen ze volgend seizoen meer budget, want niet in beeld gebrachte battles vind ik altijd zo teleurstellend en goedkoop.
Ja dat heb ik ook een beetje. Dat is natuurlijk door budget restricties e.d. Maar op de een of andere manier ging het bij de laatste aflevering wel erg snel met de veldslagen. Iets handiger hinten naar een grote slag is misschien wel aardig. Vooral zoals de kingslayer werd binnengehaald ging me net iets te rap.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen 1x het gevoel gehad in de serie dat ook maar een iemand een groot leger heeft.
Haha jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Baal jij ook zo dat het paard van Drogo dood is?
Ik vond het bij dat toernooi waar 100 man kwamen kijken ook jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen 1x het gevoel gehad in de serie dat ook maar een iemand een groot leger heeft.
Niet altijd hoor:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Gwywen het volgende:
Hopelijk krijgen ze volgend seizoen meer budget, want niet in beeld gebrachte battles vind ik altijd zo teleurstellend en goedkoop.
Ze zullen er wel wat kritiek op krijgen, hopelijk ernaar luisteren en het wat proberen te verbeteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef Gwywen het volgende:
Hehe![]()
Toch vind ik het een gemiste kans van HBO. Ik had dit filmpje al in een ander deel al eerder geplaatst,vanaf 6:00 kun je goed zien hoe je met een beetje simpel copy-pasten het aantal mensen verveelvoudigt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:36 schreef oompaloompa het volgende:
Aan de andere kant heb ik liever de illusie van een gevecht & het niet zien, dan een heel slecht uitgebeelde veldslag...
Daar is dan ook geen budget voor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Kan, maar door op een bepaalde manier te filmen kan een gevecht al gauw veel grootser lijken dan het was. Bijvoorbeeld door je op het eind echt te laten uitkijken op een zee van lijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Daar is dan ook geen budget voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |