quote:
Op dinsdag 14 juni 2011 15:45 schreef Jacobuspower het volgende:Zijn er hier trouwens mensen die O2 Londen overwegen?
Heb op zich wel zin in een weekendje Londen en ik wil ze toch nog een keer meemaken in hun thuisland. Ook zit er wel een erg groot gat tussen de gig in Londen en de volgende
Ook zijn vliegtickets vrij goedkoop en moet je opzich wel een goedkoop hotel kunnen vinden, hmm..
In de mail las ik trouwens niks over checken van de creditcard enzo (zoals bij Don Valley), zullen ze dat dan ook niet doen, of is dat normaal in Engeland?
En is er wel eens iemand in de O2 geweest? Is het een beetje de moeite waard?
![O2_detail01.jpg]()
Hm... Áls je ze gaat zien in Engeland, doe dat dan in hemelsnaam op een gedenkwaardige gelegenheid en plek. Precies wat Merkie ergens hierboven zegt. En het is niet alsof de sfeer tijdens zo'n arena-concert in Engeland ook maar iets beter is dan bij die suffe optredens in de HMH in 2009. O2 Arena is de zaal waar Michael Jackson zou optreden, een zaal die Paul McCartney aandoet tijdens een tournee, en waar Jerry Seinfeld voor komt overvliegen om een exclusieve show te doen.
En als ze deze 20.000 kaarten heel snel uitverkopen, zal er misschien wel een data bijkomen, maar toch écht niet in een kleine zaal. Maar je moet het zelf weten

. Volgende maand in de Roundhouse op het iTunes Festival zou ik bijvoorbeeld best overwegen, als ik ze niet al achterlijk vaak gezien zou hebben tegen die tijd.