Zwarte rand zou de banden groter laten uitzien en de velg kleiner, gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 07:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Jij bent goed bezig
Ziet er erg goed uit, mooi om te zien hoe treurig het ding was, en hoe hij nu is!
Wite velgen/zwarte rand, zwarte velgen witte rand of zilveren rand is ook erg bruut!
Wel laten omkeuren hm
Dak blijft lekker zwart..quote:
Dat is niet het enige wat kleurverschil heeft.. Maare nu je het zegt, ik zal eens morgen kijken. Valt me nu pas op..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, en nu ik toch aan het commentaar leveren ben: de knipperts hebben niet dezelfde kleur wit.
Gozer, weetje hoeveel zo'n gare kut ding kost ook nog eens zonder elec. ramen..?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:50 schreef Jetfly het volgende:
Had je oude topic al gelezen idd. Waarom niet via Duitsland? En dan via DE importeren naar NL..
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je je auto benoemt als een vrouw (haar, zij, ze) ben je verloren c.q. verliefd en is afscheid nemen er niet meer bij, ook al kost ze klauwen met geld.
Da's een keurige degelijke niet gepimpte bak.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:35 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Die BMW rechts van je in grijs vind ik wel wat hebben.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:35 schreef MCS.Care.Systems het volgende:
Netjes! Zou wel bij witte velgen houden, met zwarte accenten op zijkant.
En de witte velgen zodanig bewerken dat ze 'glimmen' en niet plastic uitzien.
Die BMW rechts van je in grijs vind ik wel wat hebben.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 19:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's een keurige degelijke niet gepimpte bak.
Olsun, je eigen schuld, kim dedi BMWyi birak ucaklan git diyequote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:16 schreef Gokhan03 het volgende:
Ey turq ık neem wel zo n tofas voor je meeJe zıet ze overal rıjden hıer hahah.
Dıe gele lampen zıjn goed gelukt moruk.
Ik heb spıjt dat ık nıet met mn 323TI naar TR ben gekomenNu zıt ık met een huur ford focus 1.6 cdtı.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |