Jij als moderator leest de posts niet..?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ene kant zijn de velgen wit, en aan de andere kant nog goud met een witte rand?
neuuuj! Geen smoke!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee die velgen weet ik ook niet. Die witte vallen wel erg op, en die met goudkleur past toch meer in het geheel. Valt meer weg.
Je mistlampen vind ik zo eigenlijk wel kunnen.
Als je nog in staat bent op een of andere manier je grootlichten nog iets minder opvallend zichtbaar te maken achter je smokeglazen...
't ziet er verder keurig uit.
En de achterlichten, ga je daar ook nog een smokevariant op maken?
Nee, ik lees niet elk topic van voor tot acher, sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij als moderator leest de posts niet..?
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 3
Ik ben er niet over uit hoe ik de velgen wil..
Achterlichten moeten ook smoke (M3 had toch mooie?) LED weet ik niet, is soms wel mooi, soms ook niet, aftermarket meestal nietquote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er netjes uit met die smoke knippers!
En gouden velgen vindt ik nog steeds de beste combi!
Owja, laat die leds aub voor wat het is, blijft het lelijk vinden op ''oude'' auto's!
Wit + smoke achterlichten = een hele goede combinatie, mits je inderdaad voorzichtig doet en niet 2 zwarte vlakken i.p.v lampen maaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:55 schreef Mikkie het volgende:
LED vind ik niet echt mooi als verlichting, zou ik vooral op oudere auto's niet doen. Heeft zo'n hoog wannabegehalte. Smoke kan, maar moet bij de auto passen. Ik heb het zelf wel omdat het mooi matcht met de kleur auto. Bij jou zou het, mits het een accent blijft en niet te donker, best een leuk contrast kunnen geven, vooral gezien je smoke knipperlichten. Je moet alleen uitkijken dat je niet met te veel kleuren gaat spelen.
Hmm totaal niet mee eens!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Balans in je 'design'; voor smoke -> achter ook smoke
Als je in je achterlichten zonodig wit wilt, zou ik gaan voor witte knippers voor
effe voor de duidelijkheid..quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm totaal niet mee eens!
Zo volledig rood achter is prima, zou het witte balkje dan ook wel weglaten. of 50/50 wit rood?
En witte knippers voor en ernaast smoke koplampen? Beetje raar, zo alles smoke aan de voorkant is echt wel strak.
Niggah please geen lelijke leds op een bak van 15 jaar oudquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
neuuuj! Geen smoke!![]()
Blijven gewoon rood. Ik ga een beetje experimenteren met Leds enzo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?40127
Heb je gelijk in. LED's horen op moderne nieuwe auto's, niet op auto's uit de jaren 90.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Niggah please geen lelijke leds op een bak van 15 jaar oud.
Dat stel ik op prijs..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
We doen je gewoon wat ideetjes aan de hand. Brainstormen.
Lexus looksquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. LED's horen op moderne nieuwe auto's, niet op auto's uit de jaren 90.
En deze vind ik helemaal te ver gaan.
Gewoon fout:
[ afbeelding ]
pfff ik weet niet man, ik vind smoke ook wel vet staan achter, maar dan veranderd mijn auto zo veel ineens dat er niks meer origineels terug te zien is.. Met origineel bedoel ik van na aanschaf..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Leds zijn imo niet mooi op een E36. Hoe netjes je je auto ook hebt, het heeft een hele hoge sjonnie-factor. Voor smoke = achter ook smoke
Dat rode wat je eerst had is overigens ook heel dik, maar dan zal je voor iets anders moeten verzinnnen, ik zou in ieder geval de originele verlichting houden, allicht met een kleine touch de la turq.
Terpentine/Benzine/diesel etc.. op een doekje, en er af vegen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Punt is dat je dat er vaak moeilijk af krijgt. Je mag je lichtunits niet veranderen, dus mocht het geheel niet door de APK komen, dan trek je de folie eraf. Met verf wordt dat lastiger
APK is geen enkel probleem, de reflectoren IN HET RODE GEDEELTE van de lichtunit moeten zichtbaar zijn. Ik heb pikzwarte achterlichten en daarmee komt hij met probleemloos door de APK, omdat er 2 rode reflectortjes op mijn bumper zitten. Tijdens de APKquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Punt is dat je dat er vaak moeilijk af krijgt. Je mag je lichtunits niet veranderen, dus mocht het geheel niet door de APK komen, dan trek je de folie eraf. Met verf wordt dat lastiger
Ligt ook maar net aan je APK-boer. De mijne kwam er pikzwart gewoon doorheen;quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil niet met grote lof praten over mijn APK-boer, maar dat ie me vaak zat gematst heeft is wel een feit..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt ook maar net aan je APK-boer. De mijne kwam er pikzwart gewoon doorheen;
[ afbeelding ]. En Turq kennende heeft ie ook zo'n APK-boer.
Mijn auto kwam met blacklight ook altijd zonder problemen door de APK, maar tijdens een grootschalige controle lans de weg kreeg ik een onherroepelijke bekeuringquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt ook maar net aan je APK-boer. De mijne kwam er pikzwart gewoon doorheen;
[ afbeelding ]. En Turq kennende heeft ie ook zo'n APK-boer.
Ik heb nooit andere units gehad..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een steekproef krijgt, krijg je dat direct te horen en heb je nog zo'n drie kwartier de tijd om je ouwe units erin te schroeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |