Jij als moderator leest de posts niet..?quote:Op zondag 31 juli 2011 20:51 schreef Sounddragon het volgende:
Ene kant zijn de velgen wit, en aan de andere kant nog goud met een witte rand?
neuuuj! Geen smoke!quote:Op zondag 31 juli 2011 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee die velgen weet ik ook niet. Die witte vallen wel erg op, en die met goudkleur past toch meer in het geheel. Valt meer weg.
Je mistlampen vind ik zo eigenlijk wel kunnen.
Als je nog in staat bent op een of andere manier je grootlichten nog iets minder opvallend zichtbaar te maken achter je smokeglazen...
't ziet er verder keurig uit.
En de achterlichten, ga je daar ook nog een smokevariant op maken?
Nee, ik lees niet elk topic van voor tot acher, sorryquote:Op zondag 31 juli 2011 20:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jij als moderator leest de posts niet..?
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v --S/C of Turbo?-- Part 3
Ik ben er niet over uit hoe ik de velgen wil..
Achterlichten moeten ook smoke (M3 had toch mooie?) LED weet ik niet, is soms wel mooi, soms ook niet, aftermarket meestal nietquote:Op zondag 31 juli 2011 23:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Ziet er netjes uit met die smoke knippers!
En gouden velgen vindt ik nog steeds de beste combi!
Owja, laat die leds aub voor wat het is, blijft het lelijk vinden op ''oude'' auto's!
Wit + smoke achterlichten = een hele goede combinatie, mits je inderdaad voorzichtig doet en niet 2 zwarte vlakken i.p.v lampen maaktquote:Op maandag 1 augustus 2011 07:55 schreef Mikkie het volgende:
LED vind ik niet echt mooi als verlichting, zou ik vooral op oudere auto's niet doen. Heeft zo'n hoog wannabegehalte. Smoke kan, maar moet bij de auto passen. Ik heb het zelf wel omdat het mooi matcht met de kleur auto. Bij jou zou het, mits het een accent blijft en niet te donker, best een leuk contrast kunnen geven, vooral gezien je smoke knipperlichten. Je moet alleen uitkijken dat je niet met te veel kleuren gaat spelen.
Hmm totaal niet mee eens!quote:Op maandag 1 augustus 2011 10:51 schreef Sounddragon het volgende:
Balans in je 'design'; voor smoke -> achter ook smoke
Als je in je achterlichten zonodig wit wilt, zou ik gaan voor witte knippers voor
effe voor de duidelijkheid..quote:Op maandag 1 augustus 2011 11:29 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Hmm totaal niet mee eens!
Zo volledig rood achter is prima, zou het witte balkje dan ook wel weglaten. of 50/50 wit rood?
En witte knippers voor en ernaast smoke koplampen? Beetje raar, zo alles smoke aan de voorkant is echt wel strak.
Niggah please geen lelijke leds op een bak van 15 jaar oudquote:Op zondag 31 juli 2011 22:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
neuuuj! Geen smoke!![]()
Blijven gewoon rood. Ik ga een beetje experimenteren met Leds enzo..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?40127
Heb je gelijk in. LED's horen op moderne nieuwe auto's, niet op auto's uit de jaren 90.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Niggah please geen lelijke leds op een bak van 15 jaar oud.
Dat stel ik op prijs..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
We doen je gewoon wat ideetjes aan de hand. Brainstormen.
Lexus looksquote:Op maandag 1 augustus 2011 17:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. LED's horen op moderne nieuwe auto's, niet op auto's uit de jaren 90.
En deze vind ik helemaal te ver gaan.
Gewoon fout:
[ afbeelding ]
pfff ik weet niet man, ik vind smoke ook wel vet staan achter, maar dan veranderd mijn auto zo veel ineens dat er niks meer origineels terug te zien is.. Met origineel bedoel ik van na aanschaf..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:43 schreef Straatcommando. het volgende:
Leds zijn imo niet mooi op een E36. Hoe netjes je je auto ook hebt, het heeft een hele hoge sjonnie-factor. Voor smoke = achter ook smoke
Dat rode wat je eerst had is overigens ook heel dik, maar dan zal je voor iets anders moeten verzinnnen, ik zou in ieder geval de originele verlichting houden, allicht met een kleine touch de la turq.
Terpentine/Benzine/diesel etc.. op een doekje, en er af vegen..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Punt is dat je dat er vaak moeilijk af krijgt. Je mag je lichtunits niet veranderen, dus mocht het geheel niet door de APK komen, dan trek je de folie eraf. Met verf wordt dat lastiger
APK is geen enkel probleem, de reflectoren IN HET RODE GEDEELTE van de lichtunit moeten zichtbaar zijn. Ik heb pikzwarte achterlichten en daarmee komt hij met probleemloos door de APK, omdat er 2 rode reflectortjes op mijn bumper zitten. Tijdens de APKquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Punt is dat je dat er vaak moeilijk af krijgt. Je mag je lichtunits niet veranderen, dus mocht het geheel niet door de APK komen, dan trek je de folie eraf. Met verf wordt dat lastiger
Ligt ook maar net aan je APK-boer. De mijne kwam er pikzwart gewoon doorheen;quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:01 schreef Mikkie het volgende:
Punt is dat je dat er vaak moeilijk af krijgt. Je mag je lichtunits niet veranderen, dus mocht het geheel niet door de APK komen, dan trek je de folie eraf. Met verf wordt dat lastiger
Ik wil niet met grote lof praten over mijn APK-boer, maar dat ie me vaak zat gematst heeft is wel een feit..quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt ook maar net aan je APK-boer. De mijne kwam er pikzwart gewoon doorheen;
[ afbeelding ]. En Turq kennende heeft ie ook zo'n APK-boer.
Mijn auto kwam met blacklight ook altijd zonder problemen door de APK, maar tijdens een grootschalige controle lans de weg kreeg ik een onherroepelijke bekeuringquote:Op maandag 1 augustus 2011 22:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Ligt ook maar net aan je APK-boer. De mijne kwam er pikzwart gewoon doorheen;
[ afbeelding ]. En Turq kennende heeft ie ook zo'n APK-boer.
Ik heb nooit andere units gehad..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 17:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je een steekproef krijgt, krijg je dat direct te horen en heb je nog zo'n drie kwartier de tijd om je ouwe units erin te schroeven.
Hij past wel, en is ook wel typisch BMW. Kan best. Maar ik zie iets te veel van deze velg rondrijden. 't maakt je bolide niet uniek, zeg maar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 14:38 schreef Turquaz52 het volgende:
Maar wa vindje van de velg keuze..Past er toch wel onder..
Ja maar lees jij wel wat je typt af en toe? Staat er zo onduidelijk...quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Lees jij mijn topic wel![]()
Ik was op zoek naar een sleepoog van een BMW @ de garage, omdat ik eentje moest slepen.. Toen ik in de kofferbak keek van een 518i e34 (met steelies er onder) zag ik daar ineens een Styling 5 velg in liggen![]()
Die heb ik gelijk achter in de reservewielbak gepleurd van mijn e36..
Zodoende kwam ik op een heel gek en toevallig manier aan mijn ene velg..
Denk je dat ik hem in deze kleur laat?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij past wel, en is ook wel typisch BMW. Kan best. Maar ik zie iets te veel van deze velg rondrijden. 't maakt je bolide niet uniek, zeg maar.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Of als contrast het andere uiterste nemen: zulke saaie dingen:
[ afbeelding ]
Mijn auto is geen racemonster, nog niet iig..quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
hmmm.
hmmtsja. Wat zal ik zeggen?
Het matcht met je gele koplampen zo, maar ik denk dat het maar heel tijdelijk mooi is. En ik vind het niet passen bij een racemonster zoals jouw wagen nu is. 't is too much van alles: en zo verlagen als een hoovercraft, en dan die goudwielen enzo...
Hmmm.
Maarja dit is mijn persoonlijke visie.
Zowiezo niet, als ik neem dan BMW logo's..quote:
Of ik heb altijd deze er onder willen hebben, al is het maar voor 1 dagje..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Of anders neem je van die spinners!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik dacht dat jij daar wat vanaf wist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ontopic reageren mag ook, en als je geen antwoord weet: optiefen please![]()
OT: geen idee turq; ik ben elektrisch ook een drama, en al helemaal met schema's
Van je schema klopt geen jota!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben zelf serieus een leek als het komt op electronica![]()
Ik kan wel solderen, weet wat + en - is en kan kabels knippen, strippen en aanleggen.. Weet hoe stroom beetje werkt, maar ben absoluut geen proff of expert of noem het maar op.. Als je praat over Ohms of Weerstanden sta ik met me bek vol tanden bwv..
maargoed, ik heb op het werk iemand ontmoet die @ de electronica afdeling werkt en kabelbomen maakt. Als ik een kabelboom voor hem zou tekenen hoe ik wat wil wou hij die wel voor mij maken (dan geef ik hem gelijk de lengtes etc. door)..
Ik heb dit gemaakt, is mijn eerste keer dus hoop dat ik een beetje goed heb gedaan, niet dat me auto dalijk de hens in vliegt..
[ afbeelding ]
Kunnen jullie ff beoordelen? Niet dat ik zekeringen mis of slordig is aub, maar of het kortsluiting vrij is en/of het logisch is en of je snapt wat er gebeurt als je op een knop drukt, de deur open maakt of verlichting aan zet?
Thanks!
BBS RF is niet mooi, BBS RC090 daarentegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Rauw. het volgende:
Zoveel moois te vinden voor BMW (5x120 toch?) voor weinig geld qua wielen, in topstaat verkerende setjes BBS RF en dergelijke, vind ik misschien nog wel mooier dan RSen.
Ga dit topic eens wat meer volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |