Hoe is het in je nieuwe casa?quote:
Dat schiet op!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Top! Stucadoor is dinsdag klaar en as weekend begin ik met schilderen
mijn kroket is onderwegquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag al 150 glasplaatjes gesneden... het eind komt gelukkig in zicht, maar mijn handen zien er uit alsof ze door een mangel zijn gehaald
omfg das mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga 4 glas-in-lood vitrinedeuren maken voor onze en-suite
uiteraard!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omfg das mooifotos als t af is!
en yay op nr 3 op de post-lijst
Chick ik wil je best komen helpen dit weekendquote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
morgne werken
ik wil verder in het huis!!!
vandaag allemaal verf dingen gekocht enzeuwordt nog een kutklus
Oh really? Zou wel fijn zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Chick ik wil je best komen helpen dit weekend
Goeie faalquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
W7, accessorize, models own
[ afbeelding ]
tesco-huismerk, collection 2000, no 7, barry M, H&M, OPI
[ afbeelding ]
OPI-wannabe & OPIIk moest lachen
Verder nog 2 sleek-palletten, wat losse zooi en heul veul kleding
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
als ik het tot een goed einde breng ga ik het misschien wel op bestelling doenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij wordt dat heel erg mooi SQ
Ik ben gek op glas in lood.
Nice failzquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jepquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Mensen zonder MUA account, kunnen jullie dit ook zien?
http://www.makeupalley.com/m_127042694
Yepquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Die roze glitterquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Debsterr het volgende:
En sneak peek van nieuw Lippies http://evachen212.tumblr.(...)deborahlippmanns-new
Griebels... zitten een paar pretties tussen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Wat tof dat je dat zelf gaat doen!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heeft begind!
[ afbeelding ]
mijn vingersjes doen auw
nee, dat klopt! Dit worden de vitrinedeuren voor de servieskast, die andere zijn grote schuifdeurenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Wat tof dat je dat zelf gaat doen!Ik dacht ooit in jullie klustopic gelezen te hebben dat jullie ergens glas-in-lood deuren hadden gekocht of praat ik poep?
Goed gelezen dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat klopt! Dit worden de vitrinedeuren voor de servieskast, die andere zijn grote schuifdeuren
Da's heul niet handig! Heb je geen reserve?quote:
Jawel, ik had er gelukkig nog een liggen. Maar ik weet zeker dat ik hem na het weekend mee naar huis heb genomen en hier ook nog ergens heb zien liggen. Mijn kamer is niet groot, maar ik kan hem echt niet vindenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's heul niet handig! Heb je geen reserve?
Mijn rug voelt redelijk vertieft, 6 uur lang voorovergebogen aan de eettafel staan werken is baaad
Toch maar snel de werkbank leeg maken, zodat ik daar verder kan
Ja, 't is maar spierpijn. Ik weiger toe te geven aan het feit dat mijn lijf geen 15 meer is en dat breekt me soms opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Jawel, ik had er gelukkig nog een liggen. Maar ik weet zeker dat ik hem na het weekend mee naar huis heb genomen en hier ook nog ergens heb zien liggen. Mijn kamer is niet groot, maar ik kan hem echt niet vinden
Doe je wel een beetje voorzichtig met je rug? Je moet er nog langer mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |